גודלו של ביתן 2 יתאים לדרישות? התשובה:

tapuzzo

New member
גודלו של ביתן 2 יתאים לדרישות? התשובה:

תלוי את מי שואלים. גודלו של ביתן 2 הוא 65 מטר לרוחב, 113 מטר לאורך. במה סטנדרטית ואחורי הקלעים ידרשו לפחות 30 מטר רוחב על 30 אורך. בהתחשב באופן המיקום ושוליים סביב הבמה מדובר על קרוב לרבע ועד כדי שליש גודל האולם הנוכחי.
האם השטח יספיק? בכאן בכל מקרה מדברים על תוספת שטח בין אם באוהלים שיוקמו עבור אחורי הקלעים וההפקה הטכנית צמוד לביתן 2 ובין אם הרחבה גדולה יותר עד תוספת שליש נוסף של 30 מ' אורך על 65 רוחב, אך כזו תחייב השקעה כלכלית של עשרות מליוני שקלים וביתן 2 מסרבים לכך בטענה שלא יהיה בה שימוש עתידי. אם הארנה תישאר אופציה יחידה, יישלח מכתב התראה לממשלה שאי עמידה באולם העונה לדרישות התחרות תביא למציאת חלופה מחוץ למדינה.
גודל האולם בביתן 2 ללא הרחבתו יאפשר לכל היותר 7000 מושבים לפי בדיקת גורם מתחום ההנדסה שכבר בדק את אפשרות השימוש בביתן 2. המספר המקסימלי הוא 7000. לא יאפשרו משיקולי בטחון יציעי עמידה בכלל. אם באיגוד השידור מוכנים להתפשר על מספר כזה, ביתן 2 יהיה קטן או יותר נכון "יעיל וקומפקטי עם שימוש מקסימלי במסכים היקפיים" לדברי הגורם. אם תאגיד כאן יתמהמה, תצא פניה דומה לפיצול התאגיד שתתריע כי אי מציאת אולם הולם... ולכן אסור להתמהמה בנושא.
 

babyface19

New member
אם זה באמת נכון מה שאתה כותב....

אני נוטה להאמין ש-EBU יתפשרו על 7,000 צופים ללא הרחבה.
&nbsp
עם זאת, למיטב ידיעתי "מרכז הירידים והקונגרסים בישראל בע"מ", שאחראית על המקום, היא חברה עירונית בבעלותה של עיריית ת"א , כך שאני דווקא לא רואה מניעה של הרחבת ביתן 2, גם זה יהיה כרוך בהוצאה כספית עבור התאגיד ו/או הממשלה, כך שלא נשמע לי הגיוני שהחברה הנ"ל מסרבת להרחבה. אני מאמין ,שאם לעיריית ת"א ישנו רצון מובהק לארח את התחרות, אז בהתאם לעובדות הנ"ל אני לא מאמין שישנו גורם שימנע את הרחבת ביתן 2.
&nbsp
לגבי הארנה, אני לא רואה פשרה מצד עיריית י-ם לגבי שלוש החזרות בשבת, ואני מאוד פסימי בעניין לחץ ממשלתי על עיריית י-ם ו/או על החרדים, והלוואי ואתבדה.
 

naudg

New member
לא משנה מה יהיה..

בירושלים האירוויזיון לא יתקיים
&nbsp
 

babyface19

New member
האמת שאני ממש לא פוסל על הסף את ירושלים.....

אני עדיין משאיר סיכוי מסוים תמורת "זוזים מרשרשים כבדים ביותר" למפלגות החרדיות ע"ש חשבון המסים שלוקחים ממך, ממני ומכולנו.
עם זאת, נשאלת השאלה, האם ה"זוזים המרשרשים" הם אלה שיגברו על עקרון השבת של החרדים?
&nbsp
בכל מקרה, אני הכנתי את קרובי המשפחה הירושלמים שלי, שקיימים עדיין סיכויים קטנים מסוימים, שאשן אצלם בשבוע התחרות.
 

naudg

New member
שלא תבין אותי לא נכון

לי אין בעיה שהאירוויזיון יתקיים בירושלים
למי שיש בעיה עם זה - EBU
 

naudg

New member
למה לחפור?


נמתין לפרסומים
 

tapuzzo

New member
מה אפשר לעשות עם קיר מסכים ענק, ובמה מצומצמת

הקליפ הבא כמובן מוגזם בכמות האפקטים והלייזרים, אבל מדגים טוב מאד איך אפשר לגרום בעזרת קירות מסכים לבמה ברוחב צר להיראות משהו תלת מימדי עצום.
לאורך הקליפ משולבים הרבה אפקטים של תלת מימד בדו מימד, שאפשר בהחלט ליישם במקום כמו ביתן 2 אם הולכים על במה בצד האולם, יותר צרה אבל יותר רחבה, קיר המסכים יכול לתת את תחושת העומק.
וכשאולם חשוך והמצלמות מתמקדות בבמה לגודל יש פחות משמעות, זה רק בלונג-שוטים ואז אפשר לצלם בעדשות רחבות שיתנו גם הן עומק.

 
למעלה