מנחות האירוויזיון צוחקות על נטע?

TA2020

New member
מנחות האירוויזיון צוחקות על נטע?

לא ראיתי שזה עלה פה.. והרבה זמן רציתי לשאול...
כשנטע מדברת על הבמה לאחר הזכייה היא אומרת כל מיני דברים ותודות. בסוף דבריה אחת המנחות (זו שדומה לסנדרה בולוק) שמה יד לפני הפה שלה ואומרת משהו למנחה אחרת וכולן מצחקקות. ראיתי את הקטע כמה פעמים והיה נשמע שהיא אומרת "שוקרן" או משהו כזה ואז כולן מצחקקות..
זה קורה גם לאחר מכן, רגע לפני שההופעה של נטע מתחילה והמיקרופונים של המנחות עדיין פתוחים ושומעים אותן אומרות משהו ומגניבות צחוק.

עוד מישהו שם לב לזה? מישהו ניסה לחקור את העניין לעומק ולהבין מה קרה שם?
 

DH1212

New member
נניח וכן, מה כבר אפשר לעשות עם זה, ולחלופין למי זה כבר משנה?

לא חושב. דווקא הרושם שקיבלתי מכל האירוויזיון השנה שדווקא פורטוגל אוהבת אותנו. חוץ מהצורר הפורטוגלי, סלבדור (*רעש רעשנים*).
&nbsp
חוץ מזה שכל המיקס בינהם עבד רע, והבדיחות שלהן היו כל כך רעות, שנראה לי שגם אם ציחקקו על נטע (מה שלא נראה לי) בסוף מי שיצא רע מכל הסיפור זה הן
 
צחקקו מכל המעמד

היו צריכות לעמוד בהצלחה בהנחיית שלושה ערבים של שידור חי מול מאות מיליוני צופים מרחבי העולם, וכשזה ''סוף סוף'' נגמר אז הן השתחררו וזה גם היה אחרי שנטע סיימה לדבר ובטח שלא היה עליה, אני בטוח, אפשר לראות איך הן דווקא מסתכלות עליה במין אהדה אפילו ומאוד תומכות בה ומתרגשות מהדברים שהיא אומרת, יש אפילו סרטונים איך הן רוקדות כשמשמיעים את טוי בגרין רום
 

Rori90

New member
לא יודעת אם זה היה עליה

אבל גם אני התרשמתי שהן דווקא מאוד העריכו אותה והתרגשו מהזכייה ומנאום הזכייה שלה. אחרי הקראת התוצאות בחצי הגמר הראשון רואים את המנחה שדומה לסנדרה בולוק (שהיא אגב יהודיה ומשחקת בסדרות אמריקאיות, קוראים לה דניאלה רואה) ניגשת לנטע ועושה לה מין תנועת ידיים כזו של: "היית פשוט מעולה" או "אין לי מילים"
 

Dani 87

New member
אולי די להיות פרנואידים?

אמרה שוקרן, צחקה, זלזלה, בטח הלכה אחרי זה לשרוף דגל ישראל ותרמה כסף לחמאס. די נו? האשה מנגבת דמעה אשכרה אחרי שנטע מסיימת לדבר (רואים בקישור שצרפתי), אבל הפראנויה הישראלית רואה שנאה, אנטישמיות וזלזול גם במקומות שאין אותם. צאו מזה כבר. זה כבר חולות נפש של ממש.

https://youtu.be/4AXTB-iShio?t=3h43m47s
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נכנסתי לקישור ונזכרתי בשמלות הכעורות שלהן.


זה לא אמור להיות קשה להלביש 4 נשים נאות ורזות בבגדים יפים ומחמיאים, אבל הצליחו בכישרון רב להלביש אותן בזוועות אחת אחת, בלי שום טעם, קשר או שילוב ביניהן (אלא אם הקשר הוא טעם רע ועלבון לעין
).
 

TA2020

New member
ראיתי את הקישור שצירפת והיא ממש לא מנגבת דמעה

היא אומרת משהו שנשמע כמו "שוקרן" ומצחקקת!
 

Willo the Wisp

New member
היא לא אמרה שוקראן

חקרתי את העניין לעומק והיא אמרה ״שׁוּק, הא?״. כלומר אילו הקימונו של נטע היה מועמד להצבעה במדור המפורסם של ynet ״שיק או שׁוּק״ - דניאלה היתה מצביעה ״שׁוּק״.
ידוע לכל שנשים הן שק של נחשים ומתקשות לפרגן זו לזו, וזה מסביר את חילופי הדברים הנבזיים בין קטרינה ודניאלה ואת הצחקוקים המרושעים, אבל אין סיבה להניח שמעורבת כאן גם שנאת ישראל.
 

TA2020

New member
אני בטוח שזה מה שהיא אמרה

היא יודעת הכל על שיטת שיק או שוק. בדיוק כמו נטלי פורטמן שיושבת ומחכה לראות האם רשמו עליה שיק או שוק...
 
לא
לא
לא


המנחה הפורטוגלית היא שחקנית בסדרה )(NCIS)...היא יהודייה......כנראה שצחקה כאשר נטע אמרנ "בשנה הבאה בירושלים"...אחרי שאסרו עליה (על המנחה) להזכיר את ירושלים..
אבא שלשה יהודי ספרדי ואמא שלה יהודיה אשכנזיה.
&nbsp
היא גם שחקנית מפוורסמת בארה''ב .
 

Ran Bimba

New member
אמא שלה אוקראינית, אבא שלה מרוקאי

היא אמרה את זה מתישהו בראיונות
 

L e j l a

New member
הן כן ציחקקו ביניהן אחרי שנטע אמרה "בשנה הבאה בירושלים"

מהסיבות הידועות. הן כנראה קיוו שלא יאלצו להזכיר את ירושלים ואז באה נטע המלכה והכריזה את זה בקול
 

Tommings

New member
מה שהן אמרו לפני שנטע התחילה לשיר

זה : EM BORA - בתרגום חופשי לעברית: יאללה.

הן בסך הכל אמרו, "יאללה נזוז" כדי לפנות לנטע את הבמה.
 
למעלה