אחיזת עיניים: ראש העיר חיפה ידע שהאצטדיון לא זמין לאירוח

tapuzzo

New member
אחיזת עיניים: ראש העיר חיפה ידע שהאצטדיון לא זמין לאירוח

ראש העיר חיפה הזדרז להוציא לתקשורת מכתב בו עיריית חיפה מעמידה את האצטדיון העירוני לטובת התחרות ותשמח לארח אותה. המכתב זכה להד בבלוגים בחו"ל, במבזקי רדיו, בעיתונים. המכתב היה מעשה אחיזת עיניים. עיריית חיפה התחייבה חוזית עם מכבי חיפה וידעה שהאצטדיון כלל לא פנוי לארח. כעת התחילה מחירת מנויים לכל העונה כלומר עד יוני. ההדמייה ששוגרה מטעם העירייה היא המשך ישיר של יחצ"נות הבלופים מטעם יונה יהב ראש העיר בשימוש התקשורת המקומית בחיפה שהיא היחידה שהסכימה לפרסם את הלוקש השני, שאר התקשורת הארצית התעלמה מתוך ידיעה שמדובר בקמפיין בחירות מקומיות ואין אפשרות להשתמש באצטדיון בגלל ליגת הכדורגל. עכשיו בחלוף מועד הגשת ההצעות התברר שלא הייתה שום הצעה קונקרטית מעיריית חיפה ולכן היא כלל לא נשקלת. מדובר באחיזת עיניים של ראש העיר וכל התקשורת נפלה בפח במקום לשאול מה יהיה עם ליגת העל שמשחקת באצטדיון. מי שעוד נדהמו מהמכתב בו ראש העיר הצהיר שחיפה תממן את הקירוי היו אישים בעירייה שמכירים פרויקטים רבים שעומדים נטושים מחוסר תקציבים כמו קירוי והשלמת אצטדיון האטלטיקה בנוה שאנן, או מרכז גולשים. מנהל רשות צעירים התלונן בשיחה סגורה למנכל ש"בזמן שאין תקציבים לפרויקטים "קטנים בעלותם" והכל מחכה לתורמים.. העיריה תתחייב על עשרות מליוני שקלים..זה הזוי"
 
אז מה, לא נורא, בשבילנו האוחצ'ות זה נתן רגע של ריגוש ודרמה

אף על פי שעוד לפני ששמענו את טוי כבר ידענו שהסיפור הזה הולך לארנה בירושלים, ונפגוש שם את אסי עזר וגלית גוטמן. כל הדיבורים וההתבחבשות שלנו שהייתה - ותהיה - הם סתם למרוח את הזמן כי החיים מייאשים ואנחנו צריכים אשליות.
 

tapuzzo

New member
אבל אסי כבר הודיע שבלי רותם שפן-הסלע הוא לא לובש טקסידו ובא

ככה שגלית גוטמן תצטרך או להיות הגלגל השלישי/אחורי באוטוביאנקי/תלת אופן הזה, או שאולי ישימו אותה בגרין רום, שמיד יהפוך לבלאק רום, כשהיא תחליט לראיין הפעם דווקא את עצמה בראיון חושפני על משהו רע או חסך ילדות קשה, בעודה יושבת בין דגלי בוסניה וגאורגיה. או אז רותם ואסי יוכלו להוסיף צחקוקים עצבניים ברקע כשיקבלו במיקרופונים הוראת חרום, יחבשו משקפיים צבעוניים וכובעי מצחיה הפוכים, ויתחילו לפזז לצלילי אריסה עד הספירה לאחור לניקוד.
 

draugr

New member
יש לך מקור או שאתה בטוח בזה כמו שהיית בטוח במנורה?

 

tapuzzo

New member
רגע בוא נבהיר: הדיונים נמשכים לגבי גני התערוכה ולגבי מנורה

אני לא אחראי לכתבה הזויה בוואלה שכבר טענה שזה ירד מהפרק ועיריית תל אביב הגישה רק את ביתן 2. אחת הבעיות במנורה זה אקוסטית, מעבר למכבי ת"א.
ביתן 2 קטן מדי, בלי הרחבה, גם הוא לא נראה שיוכל לספק את החויה הרצויה.
מבחינה טכנית, ביתן 2 נראה האופציה המועדפת וזה מה שכתבתי לכל אורך הדרך.
הבעיה שלא רוצים להרחיב אותו והוא לא יגיע לסף המושבים המינימלי ביותר עם במה גדולה.
 

DH1212

New member
במילים אחרות - "לא, אין לי, הכל פרי מוחי הקודח"

 

Dani 87

New member
ביתן 2 יכול להגיע ל8 אלף בלי הרחבה, ואפילו בקלות

הנה תצורה שהוא יכול להגיע ל9 אלף עם במה גדולה וכשמורידים עוד עשרות מ״ר בשביל ציוד צילום. שוב, אני לא מומחה ואין לי ״מקורות״ (וגם לך לא, בוא נודה בזה כבר), אבל זה בהחלט אפשרי. כמה צפוף זה יראה? כנראה צפוף מאוד, אבל תאמינו לי שבמנורה עם הזירה הפיצית ובלי יכולת לשנות את גודל הטריבונות, זה יראה אפילו יותר גרוע

 

tapuzzo

New member
אוקיי אתה באמת רוצה שאתייחס לסידור שלך, קבל.

קדימה בוא נתחיל.
שני שליש מהמושבים בסידור שלך לא פונים בכלל לבמה אלא הצידה. עוד 1000 כסאות מיקמת משני צידי הבמה ללא קו מבט שלא יכולים לראות הופעות ולכן לא עושים אף פעם דבר כזה. הבמה עצמה ללא שטח כלל לאחורי הקלעים. סביבה השארת שטח ריק גדול מאד מיותר שיכל להיות מושבי אורקסטרה מול הבמה. לא השארת בין היציעים רווחים מספיקים ביחס לגודלם ותנועה סביבם. בקיצור מומחה לסידור יציעים ובמות אתה לא. בנוסף בחזית הדלתות יתקשו יותר למקם במה וציוד טכני.
 

Dani 87

New member
לא, לא רציתי שאתה תתיחס, אתה לא יודע להסתכל על תרשימים

אני לא אומר את זה כדי לפגוע או לריב, אבל באמת אחת אחת הטענות שלך מראות כמה אין לך מושג. אני מצרף תרשים טריבונות מ2017, 2018 וסרטון שבו הקהל יושב ממש אבל ממש בצידי הבמה בקייב. מוזמן ללמוד משהו מזה.
https://www.youtube.com/watch?v=EDD2kMpzI94



 

bigop1

New member
הבמה בקייב ברוחב 70 מטר איפה בדיוק תשים יציעים ליד

רוחב הביתן זה רק 62 מטר, אי אפשר לשים יציעים בצדדים האולם קטן מידי, רק ארנה בירושלים עומדת בסטנדרטים של האירוח כרגע.
 

Dani 87

New member
הנה עוד אחד שקרא חצי נתון, לא הבין כלום וקופץ עלי

אתה יודע כמה זה מטר? לך תמצא סרגל ותגיד לי איזה במה בעולם בכלל מגיעה ל70 מטר? המסך בקייב היה באורך 70 מטר, הבמה העגולה (הדבר הזה שאנשים אשכרה עומדים עליו כשהם מופיעים) כ18-20 מ״ר רוחב.



 

bigop1

New member
כשאני כותב במה אני מתכוון להכל כולל מסך

אתה לא מצפה שבאירוויזיון יהיה רק במה זה לא מופע פסטיגל, לכן ביחד עם כל הקונסטרוקציה של הבמה לא יהיה מקום בצדדים ליציעים, הסקיצות שלך מצחיקות ולא מתואמות למציאות.
 

Dani 87

New member
המסך לא תופס מקום של יציעים, הוא שטוח

אני מקווה בשבילך שאתה בן 7 או משהו שאני צריך להסביר דברים כל כך בסיסיים. בביתן 2 יש לך מקום לשים מסך באורך 60 מטר ״בלבד״ שזה עדיין יוצא אחד הסטים הגדולים שנבנו אי פעם בשביל האירוויזיון, שאר הקונסטרוקציות לא חייבות להיות רחבות יותר מהבמה (או רחבות מטרים בודדים יותר מהבמה כמו בקייב) שלא לדבר על כל האלמנטים שתולים מהתקרה והם בכלל לא תופסים שטח על הרצפה. רוחב הסט של 2016 הוא 37 מ׳, וזו נחשבת אחת הבמות המוצלחות של השנים האחרונות.

 

bigop1

New member
אי אפשר לשים מסך ברוחב 60 מטר היציעים יחסמו אותם

לא סתם המסך ב2014 היה טרפז זאת משום שהיו יציעים בצדדים, איך אתה רוצה לשים מסך מלבני 60 מטר אם זה רק רוחב של האולם, אפשרי לשים מסך 20 מטר על 60 מטר בזווית חדה אבל אין סיכוי שהמארגנים ילכו על זה קטן מידי וצפוף מידי.
 

Dani 87

New member
ומה הבעיה באמת לשים טרפז שהחלק העליון שלו 60 מטר?

איך זה משנה את העובדה שאורך הסט סה״כ הוא 60 מטר? קיצר אתה עוד טרול משועמם, אני מפסיק לענות לך. זה כבר מטופש מידי.
 

bigop1

New member
כי זה קטן והבסיס שלו 20 מטר?

אתה תפסיק לענות כי יצאת בדיחה תדמיין איך זה הולך להצטלם בטלוויזיה אירוויזיון פסטיגל באולם מתנ"ס.
 

Dani 87

New member
לפי התרשים שאני עשיתי יש 38 מ׳ בין הטריבונות

ולא 20 (מאיפה הקרצת ת׳מספר הזה אגב?) אז אין שום בעיה עם שום זוית. אני מבין שמשעמם לך מאוד ובא לך לריב עם מישהו על משהו רק כדי לקבל אינטראקציה אנושית כלשהי, זה עצוב ונוגע ללב. ואני שמח שהצלחתי לתת לך את זה לפחות לכמה דקות. ביי

 

bigop1

New member
התרשים שלך לוקה בחסר

ולא לוקח בחשבון את היציעים המרכזיים שכל אחד מהם באורך 20 מטר, אי אפשר לעשות מסך שהבסיס שלו באורך 38 מטר כי אותם יציעים יסתירו למצלמה.
אגב היחידי שמנסה לקבל פה אינטראקציה זה אתה, אני רואה שממש השקעת להכין סקיצות רק בשביל לקבל תגובות מ"טרולים" כמוני.
 

Dani 87

New member
אהא, אתה ממש צודק!

הנביחות המטומטמות שלך עם המספרים המדומיינים שיכנעו אותי! שנה הבאה בפיס ארנה ירושליים בירתינו לנצח נצחים ושימותוכלהערבושים כושלאמאמאמאמאשלהםאמן!
תודה לך.
 
למעלה