פרטים חדשים לגבי הגשת ביתן 2

tapuzzo

New member
פרטים חדשים לגבי הגשת ביתן 2

האם ביתן 2 יארח מבלי שתהיה הרחבה שלו? הנה כמה פרטים נוספים על ההצעה.
1. על פי התרשים האפשרי, הבמה תמוקם בצד האולם ולא מול חזית של דלתות. באחת החזיתות ניתן יהיה להקים אוהלי גרין רום ואוהלי תקשורת, או להשתמש בביתן 1 לזירת גרין רום ענקית עם הקרנה לעוד אלפי אוהדים כפי שפרסמתי כאן.
2. על פי אותו תרשים, עם במה מאד קטנה (קטנה מדי) יש כ-6,900 מושבי טריבונה ועוד כ-1000 מושבי אורקסטרה (חזיתיים) סה"כ 8,000, קרוב לדרישות. בהנחה שצריך במה הרבה יותר גדולה (תרשים 2) על חשבון מושבי האורקסטרה, מדובר על כ-7,500 צופים סה"כ, עדיין מכובד.
3. אם ה-EBU יתגמשו לגבי המספר באולם עצמו, כאמור, ניתן יהיה לפתוח את ביתן 1 כחלק מכפר אירויזיון שיציע חוויה אחרת, של צפייה על מסך ענק, וגרין רום ובעצם שואו שני שיאפשר מכירת עוד 5 אלף כרטיסים לביתן 1, כלומר להגיע ל-12 אלף. מה שהופך את המספרים לאפשריים, גם אם לא באולם אחד מה שיגדיל הוצאות על הפעלת שני אולמות.
4. בתוך ההצעה מוסבר כי בביתן 2 ניתן יהיה לייצר קיר מסכים על פני כל חזית האולם, דבר שיאפשר לתת עומק מדומה עם תפאורה וירטואלית ולאו דווקא פיזית, מה שישאיר מקסימום שטח למופעים גם עם במה בשטח קטן יותר.
5. השימוש בשני אולמות, משמעותו שניתן יהיה לייצר מופע אמצע על בימת ענק נוספת במרכז ביתן 1, וכך להתגבר על גודל הבמה בביתן 2.
6. לפחות אחד הביתנים בגני התערוכה יוסב לצרכי מגורים של צוות קבוע שיעבוד על הבמה והאולמות.
7. הקירות ההיקפיים של הביתנים יהיו בצבע שחור שיטשטש את גודל האולם ויתן מימד עומק (במיוחד בחושך עם תאורת במה)
8. על פי ההצעה, יתכנו יציעי רמפות שיאפשרו עמידה וכך יגדל בכמה מאות צופים מספר הצופים באולם.
שני התרשימים



 

Dani 87

New member
גאד.. איזה מזל שאתה לא עובד בהפקת אירועים

קודם כל הרעיונות שלך לגבי ביתן 1 רחוקים מלהיות ריאליים מהרבה סיבות. אחת הסיבות היא שמרכז העיתונאים, ומרכז המשלחות (שמכיל את כל חדרי ההלבשה והאיפור) ימלאו את כל ביתן 1 עד 0 מקום. לא יהיה שם מקום לגרין רום (בטח לא לבמה שניה), הדברים האלה תופסים המון שטח. דבר שני זה העובדה שהגרין רום חייב להיות סמוך לאולם ולא במבנה אחר מעבר לפאקינג כביש. אתה מדמיין את הזוכה מתחיל ללכת בשידור חי מביתן 1, חוצה ת׳כביש, נכנס ללובי, זה הרבה יותר מידי רחוק. בביתן 2 יש דק ענק וכנראה שם ימקמו את הגרין רום או שיסגרו חלק מהלובי, שזה גם אופציה, ככה לפחות הכל יהיה באותו מבנה.
 

tapuzzo

New member
גאד איזה מזל שאתה מתקשה בהבנת הנקרא, ולא אני בהבנת הפקה

בוא נפתור לך דבר דבר:
1. מרכז עיתונאים ומרכז משלחות: יש עוד כמה ביתנים בגני התערוכה, לא רק 1 ו-2.
יש אוהלי תקשורת ומשלחות שניתן להקים. גם בביתן 2 עצמו יש עוד 7 אולמות גדולים לכנסים שאפשר להשתמש בהם. ככה שאת ביתן 1 בהחלט אפשר להכשיר כאולם נוסף
2. "הגרין רום חייב להיות סמוך לאולם". פה אתה פשוט מתקשה בהבנת הנקרא. אם ביתן 1 כולל מסך צפייה ענק וכולל במה ענקית, שהקהל בו יזכה לראות עליה את מופע האמצע או חלקו, ואת הגרין רום שימוקם גם הוא באולם, מן הסתם את הופעת הסיום אפשר לעשות גם על במת ביתן 1 ואין צורך להריץ "מעבר לכביש" אל ביתן 2. גם זה יהיה סוג של פיצוי לקהל בביתן 1, שיזכה לראות את ההופעה הזוכה בלייב אצלו.
3. אפרופו ההבנה המרהיבה שלך בהפקה: א. אין צורך לסגור שום לובי וגם לא יציבו בו קירות גבס לפתע רק בשביל עוד חדרי הלבשה, כשאין בזה צורך.. ב. התרשימים שאתה עשית מנותקים מכל מציאות. הרעיון שאנשים יעמדו 4 שעות מ-9 בלילה עד 1 בלילה מנותק מכל מציאות, אלא אם רוצים עשרות או מאות התעלפויות בקהל בשידור חי. הסידור במה שעשית עם מרווחים ענקיים מהקהל ללא שום צורך. מה זה 20 מטר של שטח ריק? הסידור שאני הצגתי מבוסס על זה שמופיע ואפשרי באתר גני התערוכה. ברור שאפשר אחרים, אבל מה שעשית לדחוק את הטריבונות אל הקירות מראה שאתה לא יודע איך בונים טריבונות. צריך מרווחים מכל הצדדים של 3 מטר לפחות לפירוק והרכבה..
 

Dani 87

New member
אני לא מופתע שאתה עף עלי ושוב עם מבול שטויות

אתה, סטיבן ספילברג של הפקות מופעים, מציע להכפיל את ההוצאות עם הכשרת 2 אולמות, 2 במות, כפול צוותי צילום, כפול ציוד תאורה וצילום, ולמכור כרטיסים לקהל שיצפה במסך באירוויזיון רק כי הם קרובים לאולם בו הוא מתקיים (אבל בעצם מה זה עוזר להם אם הם לא שם? מי ישלם בשביל להיות ליד הופעה אבל בעצם לא באמת בהופעה?) וזה שהאמנים ישבו וישתעממו לידם בגרין רום אחרי שהופיעו לא באמת עוזר לאף אחד. אז תודה על רעיון מבריק. אבל יש יותר סיכוי שהאירוויזיון יתארח במצפה התת ימי באילת מתחת למים מאשר מה שהקרצת.
העניין עם הכיסאות וש״אנשים לא יעמדו 4 שעות״. תגיד, צפית באיזשהו מהאירוויזיונים של 3-4 שנים האחרונות? איזה כיסאות? איזה התעלפויות? אין כיסאות או מקומות מסומנים שם, אתה קונה כרטיס שנקרא ״אזור עמידה״ ואתה רץ כמו משוגע כדי להיות קרוב לבמה. זו גם אחת הדרישות של איגוד השידור האירופי שיהיו מקומות ישיבה וגם עמידה. הנה לינק אם אדוני הגאון לא מאמין לי
https://youtu.be/3lBQhTF0gbc?t=5m34s
תמיד יש מרווח מינימלי מהבמה עבור מאבטחים ציוד צילום וכו, סהכ כ2 מטר מכל הצדדים. שוב, מוזמן לצפות באירוויזיונים קודמים ולשים לב כמה שטח יש בין הבמה לתחילת הקהל. לגבי הטריבונות (שאכן מופיעות צמודות לקיר בתרשים הזירה), לך לתמונה שצרפתי ותספר לי איפה ה3 מטרים שלך מהטריבונה לקיר.
בקיצור מילא זה שאתה מציע רעיונות מטופשים, הרבה עושים את זה. אבל זה שאתה מציג את הקשקושים האלה כ״מידע פנימי מההפקה״ ושיש לך ״מקורות״ זה כבר ממש עצוב.

 

sg151

New member
דני אל תתאמץ...

הפורום כבר מזמן עבר לידי שליטתם של הטרולים ההזויים של התקופה. שאפילו ולנטינה ניראת שפויה לידם כבר.
&nbsp
אני משתדל להיכנס פעם בכמה זמן לראות אם משהו השתנה אבל אני לא חושב שיהיה שינוי עד שהמנהלים יחזרו לפורום
 

Dani 87

New member
הנה תרשים שאני עשיתי לגבי ביתן 2

כן אני יודע שאני כנראה האיש המשועמם או האובססיבי בתבל אבל עשיתי בסופש חישובים לגבי ביתן 2 על פי נתונים ידועים ותרשימים של אירוויזיונים קודמים שיש ברשת. חישבתי את זה בקנה מידה אמיתי כי אורך קירות האולם ידוע. הריבועים על הזירה הן נקודות הצילום בגודל 4 מ״ר כל אחד. הריבועים מאחורי הטריבונות הן נקודות הפרשנים שעל פי אתר שמייצר כאלה הן 1.6x 1.6 מטר (השורה האחורית גבוהה מהקדמית ככה שהיא לא מסתירה). המלבן הצר על הטריבונה המרכזית הוא חדר הבקרה שתמיד מוקם גבוה מול הבמה (ותופס די הרבה מקום גם כן).
חישבתי גם כמה קהל יכול לעמוד בשטח שנשאר פנוי לפי חישוב של 0.75 מ״ר לאדם (הסטנדרט בישראל כרגע). בשתי התצורות הגעתי למספרים של 8 אלף וצפונה. אפילו 9 (כנראה חישוב אופטימי מידי). נחיה נראה איך יראו התרשימים האמיתיים. אני אישית מקווה שהם כן ירחיבו את האולם, רשמו בלא מעט מקומות שזה אפשרי ואכן הקיר הדרומי או הצפוני יכולים להיות מפורקים די בקלות.



 

yogniz

New member
לקח לי זמן להבין למה אומרים שאתה טרול, עכשיו ירד לי האסימון

 

bigop1

New member
לפני כמה ימים הוא דיבר על מנורה

עכשיו שוב על הביתן זה נהיה מצחיק
 

Dani 87

New member
מה שמצחיק זה איך הוא מנסח את זה כאילו זה ידיעה חדשותית

ולא, נגיד, שטויות שהוא ממציא. ״פרטים חדשים על ההצעה״ בתרגום חופשי - ״עשיתי שינוי קטנטן בפוטושופ לתרשים מהאתר של מרכז הירידים וניסחתי את זה כאילו זאת הצעה רשמית של העיריה״.
 
למעלה