שאלה

naudg

New member
שאלה

למה בשנה שעברה נבחרה העיר המארחת בחודש יולי
והשנה העיר המארחת תבחר רק בספטמבר?
הפרש של חודשיים
מלחיץ העניין
 

naudg

New member
התגובה לא קשורה לשאלה שלי


 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי בשנה שעברה ידעו מראש ולא הייתה התלבטות, בישראל זה מורכב

כי אין עיר אחת מושלמת מכל הבחינות והדרישות ונדרשת היערכות רבה יותר. לא הבנתי מה "מלחיץ" בזה.
 

naudg

New member
לפי מה שקראתי...

ליסבון לא רצתה לארח את תחרות האירוויזיון בגלל העלויות היקרות

ערים אחרות לעומת זאת כן רצו לארח

ובסוף ליסבון קפצה והחליטה שהיא כן רוצה לארח את התחרות אצלה

מה מלחיץ? שמחכים לתאריך האחרון שבסופו של דבר ה EBU יחליטו ששום מקום בישראל לא יוכל לארח לפחות 10 אלף צופים. ולא יהיה זמן להיערך למשהו אחר. כנראה שזה סתם חשש שלי שממנו נובע העניין המלחיץ
 

Uri04

New member
אני חושב שהדדליין הוא ספטמבר

וזה תקף לכל המדינות. בדרך כלל אין בעיה לשאר המדינות לבחור את העיר המארחת. בישראל גם ככה תמיד דוחים את הכל לרגע האחרון ועם כל הבעיות הלוגיסטיות/פוליטיות שלנו, זה לא מפתיע.
 

Willo the Wisp

New member
העיר המארחת תיבחר *עד* ספטמבר. כלומר אולי לפני כן

host city and dates to be decided by September

הכל בסדר, וגם אם נצטרך לחכות עוד חודש וחצי עד להכרזה - קטן עלינו אחרי החודשים האחרונים.
אגב קייב הוכרזה לפני שנתיים כמארחת רק בספטמבר.
 

Dani 87

New member
פשוט כי אין אף אופציה מושלמת

ירושלים מציבה דרישות דתיות לאיגוד השידור האירופי (דבר שהם ליטרלי לא פוגשים באף מדינה מארחת אחרת ולא יכולים להתאים את הלו״ז אליו).
תל אביב מציעה את ביתן 2 שממש בקושי עונה על הקריטריון של קיבולת הקהל המינימלית ואולי יצטרך הרחבה.
חיפה מציעה מחצית מכמות בתי המלון הנדרשת ואיצטדיון שמצריך פרוייקט קירוי מורכב.
ואילת מציגה הדמיה שילד בכיתה ו׳ עשה כשיעורי בית לחוג פוטושופ. (באמת שלא ראיתי הדמיות מביכות כל כך ועוד לארוע בינלאומי גדול).
באוקראינה גם הסתבכו עם האירוח ואיגוד השידור האירופי החליט על אולם שהם בכלל לא רצו לארח בו כי הוא נמצא בשכונה מכוערת. בסוף אמרו להם ״די, פה אתם מארחים ותסתמו״. ככה יהיה גם בארץ.
 

babyface19

New member
ת"א מציעה גם את "מנורה" בנוסף לביתן 2.

אני מאמין שזה לא יהיה בירושלים. אי אפשר להתפשר בעניין שלוש החזרות הגנרליות של מופע הגמר ,שנערכות בשישי ובשבת. אי אפשר לעצור הפקה שהיא כמעט סביב השעון.
 

bigop1

New member
היא יכולה להציע גם את הבימה

שום מתקן בתל אביב לא מתאים לאירוח, אולי בעוד 20 שנה כשיבנו אולם גדול יוכלו לארח.
 

babyface19

New member
לצערינו הרב גם "סמי עופר" לא מתאים, וגם ה"ארנה" לא מתאים

תאמין שלי אישית אין בעיה עם שניהם. שניהם טובים, כשאין סיבות לוגיסטיות הנלוות להלן בהמשך ההודעה. הרי לתחרות אני אלך גם ככה, כמו שהייתי ב-99' בתור תלמיד תיכון. יש לי משפחה בחיפה ויש לי גם משפחה בי-ם ,שאני יכול ללון אצלם בשבוע התחרות. כבר הכנתי אותם לגבי זה, כשהערים הנ"ל היו מועמדות.
&nbsp
אבל תתעורר ,
EBU לא יתפשר בעניין שלוש החזרות הגנרליות של מופע הגמר שנערכות בסופ"ש, כפי שאני פירטתי האחד השרשורים, כשיש כאן התנגחות חריפה עם החרדים. ניר ברקת לא יסכן את עתידו הפוליטי ,וכך גם ביבי. מה שהיה טוב ל-1999 לא טוב לאירו' של היום. אם תהיה כאן התעקשות מצד התאגיד על ירושלים , אז לצערי הרב יטיסו את אירוח התחרות היישר לוינה, ואת זה לא אתה, לא אני ולא אף רוצה שיקרה. זה יהיה כתם לישראל ולתאגיד כחבר זמני לפני חברות קבועה ב-EBU. מה חשבת לעצמך????
&nbsp
לגבי "סמי עופר" כבר טחנו את זה כאן.יונה יהב ועיריית חיפה לא יעשו מעצמם צחוק עם כל ההדמיות לקירוי, כשבכלל אישרו את מכירת המינויים לשתי החיפאיות ,ולא טרחו ופנו בכלל להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגה בבקשה למצוא סידור חלופי לשתי החיפאיות. כבר התכתבנו על זה בשרשור אחר בשבת ב-7/7. מה גם שזה לא עונה למכרז שהתאגיד פרסם ופורסם באתר מאקו ב-11/7.
&nbsp
לסיכום, אני הכי בעד שכמה שיותר יראו את התחרות מקרוב, אבל מה לעשות?התאגיד לא יעשה צחוק מול ה-EBU עם הבטחות שווא לגבי שתי האכסניות הנ"ל (י-ם: שהחרדים לא יפריעו ויעצרו את ההפקה בסופ"ש, וחיפה בעניין קירוי).
הגיע הזמן להיות ריאליים .
&nbsp
 

bigop1

New member
בפוליטיקה בסוף הכל נסגר

מאמין שיסתדרו עם השבת, ביבי יתן עוד תקציב לליצמן תהיה שם פשרה.
&nbsp
חיפה יגישו הצעה השאלה אם EBU יסכים ויסמוך על חיפה שיעמדו בזמנים של הקירוי, כרגע האופציה הריאלית זה ירושלים בגלל הארנה וכל התשתית שמסביב.
 

babyface19

New member
הלוואי, אשרי המאמין לגבי ה"ארנה", אבל אני פסימי מאוד

&nbsp
מצטער, עם כל הרצון שזה יהיה ב"סמי עופר" (כמה שיותר שיראו אירו' מקרוב) לא ריאלי בעליל מהסיבות שאני ציינתי, ואני לא רואה את חיפה עולה על סולם המועמדות, ומגישה הצעה.
&nbsp
עניין השבת יכריע ירושלים או ת"א. נכון לעכשיו, לת"א יש לה יתרון מכל הבחינות (כולל עניין השבת).
אני רק יכול לומר לך ,שהתאגיד לא ילך על חבל דק מול EBU , ולא יסתכן בלפזר הבטחות שווא ל-EBU בעניין השבת ושלוש החזרות הגנרליות. פה אתה לא יכול לעשות מולם מעשה "סאלח שבתי", כי אח"כ התאגיד עלול למצוא את עצמו מחוץ לחברות ב-EBU כעבור שנה.
 

tapuzzo

New member
עיריית חיפה לא תגיש בגלל מכבי חיפה

הסברתי פה שזה היה בלוף תקשורתי לבחירות המקומיות של ראש העיר חיפה כל עוד לא ענה איפה תשחק מכבי חיפה עם 15 אלף מנויים במקום באצטדיון.
 
למעלה