אלה האומנים שצוות ההפקה במגעים למופעי אמצע / פתיחה

tapuzzo

New member
אלה האומנים שצוות ההפקה במגעים למופעי אמצע / פתיחה

6 גורמים אליהם נעשית הפנייה להשתתף במופע אמצע ו/או פתיחה, כשלא ברור כמובן מה ישובץ איפה - שני ערבי חצי הגמר, הגמר.

א. רד בנד. כאן נשקלות כמה אופציות. רד בנד בשילוב אמנים נוספים, אולי משתתפי עבר באירויזיון בביצוע קאבר לשיר/עם נציג מהעבר (רד בנד. אופציות שעלו: רד בנד ושרית חדד / שירי מימון)

ב. A-WA ובלקן ביט בוקס. השילוב בין תומר לבנות שכבר הוליד כמה שירים נמצאים חזק ברשימה. על הפרק אולי גירסה משותפת לשיר part of the glory או משהו מקפיץ אחר נוסח קום-קום.

ג. קוטימן. האם יהיה אחראי על הפתיח? על המעברים בין השירים, כפי שכבר עשה מכמה ערים באירופה? על חיבור יצירה חדשה לפני מתן הנקודות - שתכלול קטעי מוזיקה, שירה וכלים מכל השירים המשתתפים?

ד. חמש דיוות על הבמה. אם יסתדרו הכוכבים והלו"זים, נראה 4 זוכות ומשתתפות זכורות שלנו שרות יחד: האם יצליחו להפגיש באופן חד פעמי את אילנית, גלי עטרי, ירדנה ארזי, דנה אינטרנשיונל ונטע ברזילי לביצוע משותף וכייפי של אחד השירים הזוכים (ואולי הראשון, אי שם?).
הארוע יכלול מחווה גם לאשה הראשונה שהייתה מנצחת תזמורת בתחרות - נורית הירש.

ה. אורפנד לנד. אחת הלהקות הישראליות המצליחות בעולם - אולי בשיתוף פעולה עם אמן נוסף (קובי אפללו). רקדני מחול ישלימו יצירת מטאל-פיוז'ן שתוקדש לנושא כלשהו ותכלול. לחילופין ואיך לא, אינפקטד מאשרום או אחד הדיג'יי המוכרים שיתנו "סט מסיבות". אניה בוקשטיין ועופר ניסים בריפיט של "רוקדת?"

ו. רועי כפרי ווניה היימן. האם נראה קליפ נוסח mayokero משולב באמני אירויזיון מהעבר? האם בימוי המעברים בשילוב אלמנטים היתוליים כלשהם הנוגעים לכל מדינה?
 

Erev114

New member
וואי זה מזעזע. למה לדחוף את כל הזקנות האלה

אם מישהו מכאן קורא את התגובה, תתחילו ליישם את הדברים הבאים.
האירוויזיון אמור להיות קליל, שמח, כיפי, ו צ ע י ר!
עם כל הכבוד לגלי עטרי, אילנית, נורית הירש וירדנה ארזי (ויש הרבה כבוד למלכות האלה)- זה פשוט לא.
&nbsp
צריך לשווק את הארץ כארץ צעירה, שמשית, כיפית עם תרבות ואוכל נפלאים- ואם אנחנו נקבל את המחרוזות של השירים שלהם באירוויזיון זה יהיה כל כך משעמם ומביך. שיעשו את זה בישראל קולינג, לאירוויזיון צריך לשלוף את התותחים הכבדים.
A-WA ובלקן ביט בוקס זאת בחירה מצוינת. שניהם מרעננים ומצליחים.
דנה חייבת להופיע כי היא אייקון שעדיין אנשים זוכרים, וגם עופר ניסים חייב להשתלב שם איכשהו, עם אניה זה יכול לעבוד מצוין.
&nbsp
בנוגע לאורפנד לנד... הא... הם חמודים לשמוע אותם מיוטיוב, לא מעבר.
&nbsp
הייתי שמח לראות את נדב גדג', שירי מימון (אפילו בתור מנחת גרין רום), עדן בן זקן, נועה קילר, אפילו את עומר אדם. מחרוזת מזרחית יכול להיות נורא נחמד.
&nbsp
 

tapuzzo

New member
חחח.. בסוף בתגובה שלך, אתה בעד הכל.

אם אתה אומר שדנה חייבת להיות, ונטע חייבת להיות, אז מה הבעיה ש"הזקנות" אילנית, גלי עטרי וירדנה ארזי יהיו? קודם כל, זה נפלא להראות שהתחרות מכבדת את כל הגילאים וזוכרת את האומנים הגדולים שהופיעו בה וכמובן שזכו בה.
ההתייחסות השלילית שלך לגיל היא על גבול הפרימיטיביות. א. אפשר רק לאחל לכולנו
להצליח בקריירה ו'להזדקן' בצורה ששלושת הנשים המהממות האלו עשו, ב. גם אתה תגיע לגיל מבוגר.
 

Erev114

New member
הסברתי למה דנה צריכה להיות

כי היא עדיין אייקון והיא עדיין יכולה לדפוק הופעה עם דיווה, שתעשה שמח.
אבל רצף של אילנית, גלי עטרי, ירדנה ארזי......זה פשוט לא זה.
אולי נתחיל ללמוד משבדיה איך באמת מפיקים דברים?
שיכוונו על דברים ויראלים כמו שהשבדים עשו את "לאב לאב פיס פיס", ושילבו כל מיני אמנים.
&nbsp
אבל ברגע שזאת תהיה מחרוזת של שלושתן אחת אחרי השניה ברציפות שרות את השירים האלה האלה אנשים ירדמו מול המסך, וזה לא באמת יעשה את המטרה של האירוויזיון- להציג את ישראל כמדינה חדשנית וצעירה,
צריך הרבה הומור, הרבה קלילות, זה אירוויזיון.
&nbsp
כן אפשר כמובן להביא כבוד לנציגות העבר, אבל שמסתכלים על הרשימה הכוללת ואת ההופעות שכאן מנסים לארגן לנו- זה נראה משעמם ביותר.
אנחנו צריכים לכוון כמה שיותר רחוק וגבוה.
 
אמירה טיפשה ומזלזלת


 

DH1212

New member
מסכים ומחזק, ומציע לכולם לצפות לדבר הכי מביך כדי לא להתאכזב

צריך לזכור שמי שהביא את ההצלחה בשנים האחרונות לישראל זה טדי, הנציגים שלנו ועם כמה שקשה להודות בזה - דורון מדלי.
&nbsp
היות וטדי ודורון מדלי לא מעורבים בהפקת האירוע, והנציגים, במידה שישתתפו, רק יבואו למופע פתיחה\מחצית אני מציע לכולם להנמיך ציפיות.
&nbsp
מי שאחראים בפועל על הפקת האירוע זה כאן, שלהזכיר לכולם שזה בעצם הערוץ הראשון בתחפושת. שלא לדבר שהממשלה אורבת מאחורי הגבים של מפיקי האירוע ובשושו מזריקה תכנים פוליטים לאירוע.
&nbsp
יש לנו את הפוטנציאל לעשות אירוע שייזכר לדורות. אבל אני מציע לכולם לאפס את הציפיות שלהם שלא נתאכזב בהמשך. אני לגמרי רואה איך האירוויזיון הזה הולך להיות זקן ופוליטי.
 

DH1212

New member
ושוב, בלי מקור אמין או קישור לכתבה הכל בגדר הטרלה אחת גדולה

ותסלח לי, אבל מאוד קשה לי להאמין שבאירוע שקורה פעם בעשרים שנה בישראל אלו יהיו האמנים שיופיעו, כשכל קשר בינם לבין התחרות הזאת הוא קשר בין מחט לתחת (ולא נגיד, אחד ממתמודדי העבר).

בקיצור, עוד אחת מהטרלותיך. אם יש לך יותר מידי זמן פנוי תלמד מקרמה או משהו.
 

tapuzzo

New member
איזה קשר היה לג'סטין טמברלייק לאירויזיון? ולזרועות רובוטיות?

מופע אמצע לא קשור לאירויזיון הוא קשור למשהו בתרבות המקומית שהמדינה מעוניינת לחשוף. במקרה שלנו יש לנו את המוזיקה הכי קוסמופוליטית מגוונת ומשלבת ישן וחדש וזה משהו שכנראה רוצים להדגיש. אני חושב שזאת החלטה נכונה ללכת על משהו כזה שמשלב ישן וחדש (ולא מופע התחפושות המוזר באירויזיון 99 ליד החומות עם דנה ששרה שיר לא ישראלי ולא קשור לכלום, לטעמי זה היה מגוחך).
אני כן הייתי רוצה לראות אמנים שכבר משלבים ז'אנרים ויכולים להביא משהו חדשני
כמו צפריר יפרח (השיר שלו ללא מילים עם מאיה סימנטוב יכול בכיף לשמש לפתיח מבחינתי).
לדעתי ללכת על מופע אמצע שיחשוף את האמנים כאן לקהל ענק זה דבר חיובי רק צריך להצמיד לזה מופע ויזואלי, רקדנים או אפקטים לייזר מסכים ואולי לחשוב מחוץ לקופסה ולעשות משהו שישלב טכנולוגיות אינטראקטיביות (לא זרועות רובוטיות אלא
אפשרות לקהל בבית דרך אפליקציה לקבל עוד שירים או מידע על האמנים, לקבל מסרים של האמנים על ההופעה עצמה תוך כדי ההופעות, ודברים מגניבים נוספים שיצליחו ויהיו משהו קבוע שיעשו באירויזיונים עתידיים)
 

Willo the Wisp

New member
אבל אני מודה שגם המוח שלי קדח על מעורבות של היימן וכפרי

הם גאונים ומוכשרים בטירוף, בעיקר וניה היימן שבכל מה שהוא עושה יש קונספט חזק וויז׳ואל מרשים, גם בתקציב נמוך.
ממש מקווה שהם על הכוונת של ההפקה, אם הם יעשו את הגלויות בין השירים זה יהיה משהו שאנשים אשכרה יצפו בו במקום להתעסק עם הטלפון שלהם או להביא משהו מהמטבח.











 

tapuzzo

New member
בהחלט מתאימים דרושה חשיבת עומק למעטפת עיצובית קונספט וויזואל

זה אחד הדברים שישראל חלשה בהם באירוח ארועים. ראינו את המיתוג ההזוי של סמל ה-70 רק בתור המחשה של הבעיה. לעומת זאת מדינה כמו רוסיה משקיעה סכומי עתק במיתוג הלוגו שלה בארועי ספורט, בקונספטים של הארועים, בשיווק מוצרים על בסיס העיצובים האלו. אולי האירויזיון כאן יכול להיות מקפצה לשדרג את התחום הזה. לפנות לא רק למשרדי פרסום מקומיים שלפעמים קצת מקובעים כשזה בא להסתכל מבחוץ ולשווק משהו מקומי כלפי חוץ אלא ממש למומחים בינלאומיים ליצירת קונספטים בויז'ואל שיעבדו עם במאים מוכשרים כאלו לייצר משהו ייחודי שייזכר.
 

Willo the Wisp

New member
לא חייבים לפנות למומחים בינלאומיים, יש בארץ הרבה כשרונות

כל מה שהלך סביב יום העצמאות ה-70 מעיד יותר על ההתנהלות המקצועית של משרד התרבות תחת מירי רקב מאשר על התעשיה המקומית. גם הקליפ של גלי עטרי ועדן ב״ז היה תת רמה ואין זה אומר שאין בארץ במאים מוכשרים שיודעים לעשות עבודה מעולה ומיוחדת ומקבלים על זה הכרה גם בחו״ל - כי יש.
מקווה שההפקה תדע לבחור את האנשים הנכונים, ולאו דווקא ללכת בדיפולט על הסטודיואים הגדולים ביותר שאכן סובלים פעמים רבות מקיבעונות וחוסר מעוף. יש כאן הרבה אפשרויות.
 
אפשר אפילו להקליט את הביצוע מראש בחזרה הגנרלית למשל

ולבחור איזה שיר מוכר אבל די רגוע כמו הללויה למשל שיתאים למקהלה או סתם שיר מוכר אפילו לא מעולם האירוויזיון.
 
אני חושבת שזה יהיה חייב להיות מוקלט מראש

אבל זה חייב להיות הם זה פשוט יהיה מושלם...
 
ואם ליאור סושרד בהנחייה, אז שיירד לגרין רום יריץ כמה קטעים

עם משתתפי התחרות יפתיע אותם בכמה טריקים. והכי מגניב יודיע שהוא יודע מראש מי הזוכה יכניס למעטפה ואז כשמודיעים מי הזוכה פותחים את המעטפה והנה אותה תשובה
 

PonyClub

New member
מוזיקה של נטע ברזילי עם להקת בת-שבע יכול להיות מושלם

 
למעלה