"פיס ארנה" ירושלים, המקום הכי מתאים לאירוח אירוויזיון!

dosfer

New member
"פיס ארנה" ירושלים, המקום הכי מתאים לאירוח אירוויזיון!

מקום נהדר לתחרות, הנה תראו תמונה, רק במה אחרת ואפשר כבר לדמיין את האירוויזיון..
הבמה לא חייבת להיות ענקית, אפשר לעצב במה מיוחדת אבל קטנה יחסית לא חייב ענקית, העיקר שיהיו כמה שיותר אלמנטים ומסכים... זה לא יהיה כמו הבמה של שבדיה 2013 או פורטוגל 2018, זה יהיה יותר בסגנון אוסטריה 2015 שהייתה יחסית סבבה ומכובדת!
המקום שם יותר נקי, הכל מסודר שם, הבניין עצמו נראה נהדר, גם הסביבה שם נקייה, הוא נראה מקום יותר ממלכתי לייצוג אירוויזיון ולא בתל אביב עם הסביבה המזעזעת שם, תחבורה גרועה, בשביל מה צריך את זה..
יכול להיות אחלה אירוויזיון בפיס ארנה בירושלים! וכמו שהחרדים לא הפריעו ב1999 אז הם לא יפריעו ב2019, זה בסדר...





 
זה ייערך בפיס ארנה, בסופו של דבר, אבל הסיכון ישאר

האירוויזיון הוא ההזדמנות להראות את הפנים היפות של ישראל, כאשר כל מחאה כנגד תחרות או חזרות בשבת עלולה לחשוף את כל מה שאנחנו מנסים להסתיר מהעולם: העובדה שירושלים היא אחת הערים העניות ביותר בישראל, שהדו קיום נשמר-נשבר, עיר דתיה מאוד ולפעמים אפילו להשיג קרטון חלב בשבת אי אפשר, אז אם אתה תייר? תשלם 30$ על ארוחה מחוממת על כיריים חשמליות במלון.

לא היו בעיות ב-1999 ואנחנו לא יודעים איך. נכון, לא היו. 20 שנה קדימה, ירושלים התחרדה יותר, הקצינה יותר, ובמקביל התחרות של היום שונה לחלוטין מהתחרות שהייתה אז, יש בה קהל שרוכש כרטיסים והחזרות ארוכות. לכן, האמירה הזאת של "לא היו בעיות לפני 20 שנה" לא רלבנטית, והיא פשוט מטעה.
גם היום, אפשר לשחד את החרדים, אבל הפעם, מספיק שאיזה מיקל ממינכן יקטר בפייסבוק על זה שמישהו במדרחוב ממילא עשה לו פרצוף או סימן או איים עליו איכשהו כי הוא גיי - וכל ההשקעה של ה-110 מיליון שקל הביאה לזה שראו את הפנים המכוערות של ישראל.

לכן, תחבורה לא נוחה ליד אליהו ממש לא צריכה להפחיד אף אחד.
אבל כיוון שבסופו של דבר מה שיכריע היא הזיקפה הלאומית - התחרות תיערך בירושלים.
 

dosfer

New member
בכל מקום לא משנה איפה יעשו פרצוף לקהילה הגאה אין מה לעשות

זה לא אומר שהם צריכים להתייחס לזה! פשוט להעביר את זה..
הרי עשרות אלפיי תיירים מגיעים לירושלים בחגים ובחופשים ולא שמעתי שהחרדים עשו בעיות, כן גם הומואים מגיעים ומסתובבים בירושלים ולא שמענו על שום מהומות ותקיפה כלשהי וכדומה.. החרדים אוהבים לנבוח אבל בסוף לא עושים כלום.

לפי דעתי ירושלים צריכה לארח, ופיס ארנה צריך להיות האולם.
אין דבר יותר מרגש מזה שגם טראמפ העביר את השגרירות לירושלים וגם שנה לאחר מכן ישראל מארחת את האירוויזיון ומשדרת אותו מירושלים! אתה יודע איזה הד זה יעשה בעולם? זה יוכיח לכל העולם ש"אנחנו פה ואנחנו כאן כדי להישאר!"

אם זה יהיה בתל אביב אז אוי ואבוי, תל אביב היא ממש מדינת עולם שלישי.. לא הפנים היפות של המדינה הזאת! זה שהיא גיי פרנדלית לא אומר שהיא ייצוגית.

אנחנו מדברים כאן על אירוויזיון לא על מסיבת ישראל קולינג... אירוויזיון זה אירוע יותר רשמי וממלכתי, צריך שיהיה מקום מכובד, סביבה מכובדת ונקייה.. לא איפה שכל המסתננים וכל זה, מה גם שהארנה ממוקם באיזור די שקט כך שמהומות לא יהיו שם זה בסדר לעומת מנורה מבטחים המזעזע והמכוער שגם ממוקם באמצע כל הבלאגן...

בנוסף לזה אתה מתאר לך את האינטרו של התחרות בירושלים? את הצילום המדהים של הכותל, כל המקומות היפים שם ומקודשים ל3 הדתות.. מה יש לצלם בתל אביב את מגדלי עזריאלי והרכבת והתחנה המרכזית שנראית כמו הפרצוף המכוער של חולדאי? די נו..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ב-99' היו בעיות מאחורי הקלעים ואנחנו יודעים איך הן נפתרו

כי המפיקים דיברו על כך... הדיבור עם הרב, הפשרה, הקדמת החזרה הגנרלית בשישי ועוד. לא סביר שזה יחזור על עצמו כי המצב שונה וקיצוני יותר משני הצדדים (הן מצד דרישות ה-EBU והן מצד החרדים).
 

naudg

New member
תתחברו לקרקע

אמנם יש היכל טוב בירושלים
אבל האירוויזיון לא יתקיים בירושלים
 

tapuzzo

New member
הם מפיצי פייק ניוז..

את אותן הדמיות אפשר למצוא גם עבור היכל מנורה. לגבי הארנה - ירושלים סגורה לחלוטין בשבת, התח"צ לא פועלת. ברמת ההזייה לחשוב שהארנה מסוגל לארח במצב כזה. חבל על הפייק ניוז.
 

bigop1

New member
היחידי שמפיץ פה פייק ניוז זה אתה

הארנה בירושלים מודולרית, השורות הראשונות בהיכל מתקפלות לכן ניתן להגדיל את הבמה ולהכניס יותר אנשים לרחבה.
ההשוואה להיכל מנורה הישן מגוחכת, לא מספיק שהוא קטן ואפשר להכניס בו רק 6000 אנשים להופעה גם אין מקום מסביב להיכל להקים אולם משלחות, מרכז תקשורת ואולם מסיבת עיתונאים.

 

dosfer

New member
אשכרה! פיס ארנה אולם מושלם לתחרות הזאת!

תיאור מושלם.
 

Willo the Wisp

New member
אנשים פה חושבים שירושלים היא שילוב בין בני ברק למורדור

נכון, היא מתחרדת ועניה, והיא עדיין עיר יפה ותיירותית ובעיני נפלאה עם כל בעיותיה הרבות. תחבורה ציבורית אין באף עיר בארץ חוץ מחיפה ואילת, ובירושלים יש מוניות שירות כך שבעניין הזה היא לא שונה מתל אביב. במרכז העיר עדיין יש הרבה פאבים ומסעדות שפתוחים בשבת, יש את מתחם התחנה ואת מחנה יהודה שפתוחים בשבתות ואמנם אין AM:pM בכל פינת רחוב כמו בתל אביב, אבל יש במרחק הליכה סביר כמה מכולות ופיצוציות שפתוחות 24/7.
תל אביב היא עדיין העיר המושלמת לאירוח התחרות בעיני (מלבד העניין הקטן של היעדר אולם נורמלי) ואני בטוח שתייר האירוויזיון הטיפוסי יהנה בה יותר מאשר בירושלים, אבל אירוח בירושלים הוא לא סוף העולם כמו שכמה חושבים כאן, מה גם שבי-ם יש את האולם המתאים ביותר בארץ.
עדיין הייתי שם את הכסף שלי על אירוח בתל אביב כי נראה שלשם זה הולך, אבל לא תראו אותי בשק ועפר אם זה יהיה שוב בירושלים.
&nbsp
 

DH1212

New member
צ'מעי בתור ירושלמי לשעבר ירושלים היא אכן חור מגעיל..

 

DH1212

New member
ואתה לא מתחלחל מהמחשבה שתיירים אירופאים יחשפו לגועל הזה?

רחובות מזוהמים, אנשים מוזנחים, עיר ענייה ולא מתפקדת. תחבורה ציבורים בעייתית מאוד מאוד.
 

Willo the Wisp

New member
בואי נגזים גאולה

קודם כל, אירוויזיון 2019 זו לא הפעם הראשונה שתיירים יגיעו לירושלים. ל״גועל נפש״ הזה נחשפים כמה מיליוני תיירים כל שנה.
רוב המקומות המתויירים בירושלים יותר יפים ומטופחים מגאולה או נוה יעקב (שמן הסתם תיירים לא מגיעים אליהן), או לפחות יותר אותנטיים ו״אקזוטיים״. אתה מוזמן לחפש סרטונים על ירושלים של יוטיוברים מחו״ל שמטיילים בעולם ולראות שהחוויה שלהם שונה.
תכלס גם לרחוב אלנבי, לכיכר אתרים ולעוד כמה מקומות בתל אביב הייתי מעדיף שתיירים מחו״ל לא יחשפו, ועדיין אני בטוח שתל אביב תהיה אחלה מארחת. כנ״ל ירושלים.
בכל מקרה כמו שכתבתי קודם, לא חושב שיש לך מה לחשוש כי כרגע נראה שהאירוח הולך לתל אביב.

 
מה שבטוח, האירוויזיון מעלה לפני השטח את כל הבעיות בישראל

תחבורה בשבת, חילונים מול דתיים, ביטחון, המעמד של ירושלים בעולם, זכויות להט"ב.
אנחנו כותבים על זה בנינוחות כבר במשך כמה חודשים (כשעוד לא נבחר השיר TOY והתחלנו לדבר על זכייה) אז אנחנו מרגישים שזה ממוחזר. עם זאת, לא בליסבון, קייב, או שוודיה דנו בבעיות כאלה עמוקות כשאירחו את התחרות.
גם על מאלמו אפשר היה להגיד כמה דברים לא נעימים כמו שאומרים על ירושלים או על האזור של יד אליהו, על זה שחיפה היא בדיחה וכו'... אבל זה שונה לגמרי.
הפיתרון של להפוך את מתחם הארנה למבוצר, להבטיח שאטלים מתל אביב, או להתעלם מהנושא של התיירים זאת החשיבה שלנו הישראלים. אני מקווה שה-EBU לא יפול להבטחות ויבין שירושלים בעייתית.
 

babyface19

New member
אני חושב שכבר בתאגיד מבינים שהאירו' לא יכול להיות בירושלים

ולכן לא נראה לי שהם יבואו ל-EBU עם בקשה לארח בי-ם.
ברגע שניר ברקת ביקש מאנשי התאגיד לא לערוך חזרות בשבת (כדי לא להיקלע לבעיות עם החרדים), דבר שנוגד מאוד את כל ההפקה של התחרות , אז זה יוריד את אנשי התאגיד לבקש לארח בי-ם. הם לבטח לא ירצו להתנגח עם יאן אולה סאנד ושות'.
אין מה לעשות, מה שהיה טוב ל-1999 לא טוב לאירו' של היום.
&nbsp
EBU לא הולכים להתפשר בעניין שלוש החזרות שנערכות בשישי שבת: אחת בשישי, שמתחילה לפני כניסת השבת ,ומסתיימת כשעה וחצי לאחר כניסתה, שנייה בשישי בערב ,שחייבת להיערך בשעה 22:00 , החזרה שבה השופטים נותנים את הניקוד שלהם, והשלישית בשעות אחה"צ ביום שבת עוד לפני צאת השבת .
אי אפשר להתפשר בעניין הזה עם כל הכבוד לממלכתיות של עיר בירה שמארחת את התחרות ,כפי שהוזכר בשרשור הזה.
&nbsp
אני למשל הייתי דווקא בעד "סמי עופר" ,כדי שהרבה יזכו לראות את התחרות מקרוב, אבל היום אני למד שגם שם זה לא יכול להיות מהסיבות שהוזכרו כאן באחד השרשורים. אנשים אינם מכירים במציאות של ישראל - אין מתקן אחד נורמלי מכל הבחינות (כולל המתלוות ) ,כדי לארח את התחרות, וכפי הנראה נראה שבתאגיד ילכו על "מנורה" בתקווה לסחוט כמה שניתן להכניס לשם.
&nbsp
חברים כאן עושים הדמיות למיניהן כאילו הם מהנדסים מדופלמים, וממציאים מספרים למיניהם של צופים שיכנסו לתחרות, כאילו מר גורלם, שלא יזכו לרכוש כרטיס לתחרות (אגב, אני די מבין אותם לגבי זה).
 

dosfer

New member
מה הקשר? הרי הם בכל מקרה יוכלו לנסוע לבלות בתל אביב

אתה יודע המרחק בין תל אביב לירושלים הוא לא נצח... הם יוכלו לבלות בתל אביב ואז לחזור ללון בירושלים או ללון בתל אביב ולנסוע להשתתף באירוויזיון בירושלים, לא ביג דיל...
המדינה שלנו מדינה קטנה וזה הפלוס מבחינת מרחקים...
 
למעלה