מסתמן: גם קדם האירוויזיון הבא יהיה בקשת

naudg

New member
מסתמן: גם קדם האירוויזיון הבא יהיה בקשת

לוואלה ברנז'ה נודע כי קשת הייתה היחידה מבין המועמדים הרלוונטיים שהגישה הצעה לקול קורא שפרסם התאגיד, שבעצמו החליט ככל הנראה לרדת מהפקה עצמאית. גם ברשת ויתרו על הקדם

https://b.walla.co.il/item/3172909
 

DH1212

New member
מעולה, סוס מנצח (ליטרלי!) לא מחליפים

בעיקר ששירי מיימון מצטרפת עכשיו לפאנל השיפוט ואני סומך עליה שלא תאכל שום שיט מההפקה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איך זה סוס מנצח מילולית?
הקדם יהפוך למרוץ סוסים?


 

DH1212

New member
נכון ש"סוס מנצח" זה מונח בהשאלה

אבל הרבה פעמים משתמשים במושג הזה כ"סוס מצליח" ולאו דווקא מנצח. כלומר השאלה על השאלה.
&nbsp
עד השנה, הכוכב הבא היה "סוס מנצח" בזה שעלינו לגמר כל שנה והשארנו חותם. אבל לא באמת ניצחנו. השנה, אנחנו ליטרלי מנצחים. לא מצליחים, לא מעפילים, לא משאירים חותם - מ-נ-צ-ח-י-ם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבנתי. רק אדייק: "סוס מנצח" = סוס שמספק את הסחורה

מחזיר את ההשקעה (כאמור, הדימוי לקוח ממרוצי סוסים). כל אחד יכול להגדיר מה זה אומר מבחינתו. זו לא שאילה על שאילה; האמרה "לא מחליפים סוס מנצח" שקולה לכך שאין טעם לשנות מה שעובד, זו המשמעות המקורית של האמרה. אכן היה כאן ניצחון, אבל זה עדיין לא "סוס מנצח" מילולית...
 

tapuzzo

New member
תאגיד מיושן שלא יכול להפיק קדם, כנראה גם לא אירויזיון

התאגיד עושה מעצמו צחוק. אם אינו יכול להפיק בעצמו קדם אירויזיון, האם יוכל להפיק אירויזיון? כנראה שיוטסו בעלות של 100 מליון שקל מפיקים, במאים, אנשי סאונד, תאורה, למעשה הכל יופק על ידי צוותים זרים, כי התאגיד שלנו עם יכולות נמוכות, עסקנות ברמה גבוהה מאד, חיזורים נואשים אחרי תוכניות כושלות בערוץ 10, הפקות מקור דלות באולפנים גרועים מאלו שהיו ברשות השידור.
מסירת הפקת הקדם שוב לידי תוכנית ריאליטי מכורה מראש היא הרמת ידיים והודאה בפומבי שהתאגיד כושל.
 

DH1212

New member
לפעמים בא לי לעשות דוקטורט על הזויי מקלדת.

יש לי תחומי עניין רבים, אז אני משתתף בהרבה פורומים שנוגעים לתחומי העניין שלי, ובכל פורום ופורום ללא יוצא מהכלל, תמיד יהיו הזויי מקלדת.

אותם הזויי מקלדת מתאפיינים באותם סימפטומים - אנשים שעיקר התכנים שלהם זה שטויות מוחלטות. הם בטוחים שהם יודעים הכל. הם תמיד יציפו את הפורום שהם משתתפים בו (ולא ישרשרו את השטויות שלהם אחד לשני, למשל). הם תמיד יחשבו שהם יודעים טוב יותר מכולם. לרוב ההודעות שלהם כתובות בצורה רעה, ללא סימני פיסוק, ללא חלוקה לפסקאות והרבה פעמים הנקודה שלהם, מופרכת או הגיונית, פשוט לא קוהרנטית לאורך ההודעה.

לרוב מדובר באותם אנשים - אנשים שיש להם קצר בתקשורת הבין אישית בחיים האמיתיים אז פשוט עם הזמן הם למדו "לדבר עם עצמם", ליצור עם עצמם דיאלוגים אינסופיים, לקחת מחשבה קטנה שכל בן אדם שפוי אחר היה משחרר אחרי כמה שניות ופשוט להתעכב עליה בצורה אובססיבית, לפתח אותה לתורה שלמה שהגיונית רק להם. וכמובן - לרוץ לספר את אותה תורה לחבריהם האון-ליינים, שכמובן לא מתעניינים במה שיש להם להגיד. כמובן שאותה תורה (במקרה שלך תפוזו), למשל, איפה האירוויזיון יאורח, מי ינחה אותו ומי יופיע במופעי הפתיחה\מחצית, לא באמת נשענות על עובדות אמיתיות אלא על רסיסי מידע, דמיונות ושמועות.

ספציפית לאירוויזיון, אותם הזויי מקלדת תוססים מאוד לאחרונה, שכן עיקר השטויות שלהם מתעסקות בלחנך את המדינות השונות, לספר לעולם איך צריך להפיק נאמבר מנצח לאירוויזיון, איך האירוויזיון צריך להתנהל ובאופן כללי לחפור ימים ולילות מה צריך לעשות, כמה ומתי.

ומה קורה שהמדינה של אותם הזויי מקלדת לפתע מנצחת? זה מחרפן אותם. הקרקע נשמטת להם מתחת לרגליים. אותם הזויי מקלדת שעסוקים חודשים על חודשים בלחנך ולהטיף מה נכון ומה לא פתאום מאבדים את הרלוונטיות שלהם (שלמעשה, מעולם לא הייתה להם). הרי המשלחת הישראלית לא באמת הייתה צריכה את תפוזו, למשל, כדי להפיק נאמבר מנצח או איפה לארח את אירוויזיון 2019 או מי ינחה אותו או מה הופעות המחצית צריכות לכלול.

ואז הם מרגישים צורך להציף את הפורום אפילו יותר. להוכיח לעולם שהם עדיין יודעים טוב יותר, עדיין חכמים יותר מכולם, עדיין יותר רלוונטים ומשמעותיים.

נראה לי שהססמא הכי נכונה לאנשים האלה: Get a life, כמו שנכבר פה כבר בעבר.
 

DH1212

New member
עצם זה שבכלל הגבת להודעה שלי רק מוכיח שאתה אכן הזויי מקלדת.

 

DH1212

New member
מה אני אגיד לך, הלוואי על חצי ממדינת ישראל להיות הזויה כמוני

 

tapuzzo

New member
עוד פיסת מידע קטנה מאחורי הקלעים ("כי אין לי מושג")

בעיריית ירושלים ועוד גורמים שנקרא להם "ממלכתיים" דרשו להעלות רעיון להזיז את התחרות ביומיים כך שחצאי הגמר יערכו בראשון ושלישי, והגמר בחמישי. זאת כמובן כדי לאפשר לארח בארנה בלי בעיות שמירת שבת. הרעיון הוצע וצוות המארגנים היה כנראה כל כך המום שאחרי עשרות שנים שזה נערך בהצלחה במוצ"ש באים ומציעים שיזיזו שאפילו לא שללו את זה, פשוט הייתה דממה וזה נגנז באותה מהירות שהועלה.
 

babyface19

New member
מעניין אותי דבר אחד.....

איפה אותם הזויי מקלדת, שהטרילו כאן יומם וליל כנגד נטע, השיר שלה וההופעה שלה בליסבון נמצאים היום. ממש נעלמו. לדעתי, הם פתחו סוכת אבלים על הזכייה הישראלית.
&nbsp
מעניין אותי לדעת, אם הם יגיחו בחזרה ויחזרו לכתוב כאן כשתחל עונת הקדמים, או כשבכלל יחליטו איזו עיר תארח התחרות, או כאשר יבחרו המנחים ,ומי ישתתף באינטרבל אקט של כל מופע, ואולי רק בתקופת החזרות שלקראת התחרות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בעיקר כל אלה שלכלכו על ההפקה שלא מבינה כלום

ורק מחכה לביקורת שלהם על עצות בבימוי, עיצוב ובאופן כללי שינוי קונספט כי לדעתם הוא לא מוצלח (ודאי שישנו הכול ברגע האחרון רק כי זה לא לטעמכם
). או כל אלה שמיהרו לקטול חזרה ראשונית לא מוצלחת (כי היא לא נראית כמו הופעה של גמר, מי היה מאמין?) והספידו את ישראל...
 
למעלה