למה פנו לנטע להגיע ל "כוכב הבא"

למה פנו לנטע להגיע ל "כוכב הבא"


https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001245024
"שלחתי לה הודעה בפייסבוק והצעתי לה להגיע ל'אקס פקטור' שליהקתי אז".
ברזילי, שבאותו הזמן שירתה בלהקת חיל הים, סירבה. יעקובסון אשמואלי המשיכה לנסות מחדש שנה אחר שנה, עד שלבסוף קיבלה תשובה חיובית. "הצלחנו להביא אותה לפגישה, אחרי שהיא הבריזה מכמה פגישות עם יואב (יואב צפיר, במאי "הכוכב הבא" - פ"ט). היא ישבה בפגישה, בלי להוציא הגה, עם היד על הפה, והסתכלה עלינו בעיניים חשדניות. אבל היא כנראה הבינה שזה הצעד הנכון ושזה הזמן שלה"
.

"ראינו ודמיינו לאן הבחורה הזו יכולה להגיע, עם המראה, האופי והכישרון השונים שלה. אתה לא יכול להפוך להיות מותג אם אין לך את הבסיס לכך - ונטע באה כמותג מלכתחילה. היא מותג גם בכישרון ובחיים האישיים שלה, וגם באופן שבו היא מדברת ומתנהלת. זה משהו שרק חיכה להזדמנות לפרוץ ולהצליח".
הבסיס שעליו נבנה המיתוג של ברזילי הוא הייחוד שלה. היא שונה מהדמויות שרואים לרוב במיינסטרים, אבל בו-זמנית משהו בשוני ובייחוד שלה קורץ לכולם. היא פגיעה, אך מצליחה להתרומם מעל זה; היא לא מושלמת, אבל שלמה עם עצמה. הפעם זה לא המכנה המשותף הנמוך ביותר, אלא הצורך הבסיסי שמתחבא בכל אחד מאיתנו: להיות אני האמיתי ולקבל על כך אישור. החלום האמריקאי של האינדיבידואל, אם תרצו. הייחוד של ברזילי, לצד כישרון מוזיקלי שקשה להתעלם ממנו, הפך לקלף ההיכר שלה.
"כשהיא הגיעה לתוכנית הבנו שיש פה משהו מאוד מיוחד", מספר סיון יאנג, המפיק האמנותי של הכוכב הבא ומפיק המשלחת לאירוויזיון. "זרמנו איתה, הלכנו עם כל השיגעונות שלה, כמו הלופר שהיה חדש מבחינתנו. להגיד לך שישבנו ותכננו איזו אסטרטגיה וידענו מה הולך לקרות איתה? לא באמת. הדברים התגלגלו. פתאום הבנו בתוכנית שהיא אומנית, יוצרת, שיש לה אמירה. זה היה שלב אחרי שלב, אבל קודם כול היא הגיעה מהמוזיקה. הלכנו איתה עד הסוף כי הבנו שזה משהו אחר ומיוחד שלא נראה עוד על המסך".
 

רמי אב

New member
מה שכואב לי בכל הסיפור הזה

שגם שעברו כמה חודשים, אז לא רואים שיש לה עוד שירים חוץ מהשיר טוי.
 

רמי אב

New member
באמת שאני לא יודע למה

משנת 2012 כל הזמרים שייצגו את ישראל באירוויזיון , לא ממשיכים להוציא עוד שירים?
מה הסיפור? אין עוד שירים חדשים לעשות?
שאלה מותר, כיום שהשיר לאירוויזיון יהיה עם עיבוד מוסיקלי? או שהלחן שלו חייב להיות מקורי?
אם הלחן חייב להיות מקורי אז אני מקווה שבהמשך יבטלו את החוק שאסור שיר מעובד,
בדיוק כמו שהיה במצעד הפיזמונים של רשת ג שמשנת 1991 מותר גם לשיר עם עיבוד להיות במצעד הפזמונים, זה מה שאמר מנחם פרי מגיש המצעד.
 

tapuzzo

New member
גם, ומה שהכי בעייתי..

זה שעם כל החיזורים אחריה ברור שכל ה"שלבים" שעברה להגיע חגמר התוכנית היו מפוברקים מראש. תכלס זו צריכה להיות ההפנמה שברגע שהולכים לפורמט ריאליטי כזה, משתתפים בהונאה ויודעים שעם כמות הכסף שהושקעה בזה ההפקה תתערב בכל שלב ותפברק הצבעות ותעוות תגובות מנחים כדי לבנות סיפורי סינדרלה והפתעה יעני. לכן פורמט קדם הוא היחיד שיכול להבטיח תחרות הוגנת וגם אז רק אם אין סיי מוחלט בניקוד לחבר שופטים. העובדה שנטע ניצחה לא רלוונטית, אנחנו רוצים להנות מהדרך ולהבטיח שהיא הוגנת ושקופה. והאלמנט הזה נעדר מהתהליך אחרי קריאת הכתבה, ובכלל גם לפניה לכן לא צפיתי ולא עניין אותי מי נבחר ואני עדיין חושב שנטע עושה מיצב אומנות יותר מאשר זמרת עם סגנון. בכל אופן הכוכב הבא זה תאטרון בובות של טדי. וגם לא אחד מוצלח מדי בז'אנר.
 

sapir aloud555

New member
זו לא רק נטע וזה לא רק הכוכב הבא

זה כל המתמודדים בכל תוכנית ריאליטי כלשהי. כמעט כולם מגיעים לשם בידיעה שאם יצליחו ירוויחו כסף לעצמם ולהפקה. זה לא משנה מי עומד שם בגמר, כל המתמודדים שהגיעו רחוק הגיעו לשם כי ההפקה רצתה וידעה שיכלה למתג אותם - הכל עניין של כסף בסופו של דבר.
עכשיו כשקראתי את הכתבה הבנתי שעוד נדנדו לה כשהייתה חיילת, אם הייתה מקשיבה להם אז כנראה הייתה מקבלת סיפור סינדרלה סטנדרטי של בחורה שרוצה להצליח. היא באה אליהם בשלה עם כיוון ברור והרבה ניסיון כך שלא יכלו לשחק איתה כמו בובה על חוט. לסצנת הריאליטי הישראלית (ובכללי) זה דווקא חיובי, מראה שהם מסוגלים להתגמש כשהם מאמינים במשהו. בהקשר לאירוויזיון ולבחירה של המתמודד והשיר, כנראה שלא, אבל עם ניצחון אי אפשר להתווכח.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הם מנדנדים לכל מועמד עם פוטנציאל להיות מעניין, זה כבר שנים

זו מדינה קטנה עם המממון תחרויות שירה טלוויזיוניות, ואף שכישרונות לא חסרים, לא די במתמודדים שיודעים לשיר, צריך שהם יהיו מיוחדים. אז על המיוחדים רבים (או רבות, כי אלה בד"כ מלהקות) ומכיוון שהם מיוחדים, הם בד"כ לא עושים להם חיים קלים...
ככה זה אנשים שיודעים מה הם שווים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עברו "כמה חודשים"?! בקושי חודשיים... מה הלחץ?

אתה כמו ההורים שחודשיים אחרי החתונה בודקים אם הכלה כבר בהיריון?
 

DH1212

New member
עוד בעיקר שחוץ מטוי יש לה בערך 15 ביצועים מהכוכב הבא

פלוס עוד כמה מסביב (יום העצמאות, עצמאי, רימון ושות)
 

רמי אב

New member
איך 15 ביצועים? אולי 8

אבל מה עם שירים חדשים?
איך סטטיק ובן אל כל כמה חודשים מוציאים שיר חדש והיא לא?
 

sapir aloud555

New member
Quality not quantity

לא צריך להציא חרטוט כל חודש כדי להשאר בתודעה. נטע יכולה לעשות את זה, לפני הכוכב הבא הייתה מאלתרת מופעים שלמים (השירים שקישרתי בשרשור הזה מאולתרים), אבל למה לה לעשות את זה? עדיף שהיא תוציא משהו שהיא מאמינה בו (ובשבילה זה חשוב) בעוד כמה חודשים מאשר שתשחרר שירים סתם ככה כי "צריך".
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הם לא מופיעים כרגע באירופה ובכלל בכמות שלה

 

רמי אב

New member
כן

אני מאלה שלא יכולים להתאפק בנושא הזה אני מאמין ב
אם לא עכשיו אז מתי?
אני לא רואה שמפרסמים שהיא מתכננת לעשות עוד שיר.
&nbsp
&nbsp
 

sapir aloud555

New member
בכתבה לBBC אמרה שהיא מתכננת לשחרר שיר חדש בסביבות ספטמבר

https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-44617946
&nbsp
(היה פה מישהו שכתב משהו דומה לפני כמה שבועות, שהסינגל הבא שלה ייצא בערך בתאריכים האלו. אם אתה קורא את ההודעה הזו - קלעת בול). נותר רק לחכות ולאחל לה בהצלחה.
 

רמי אב

New member
שיהיה לה בהצלחה ואבל אני עדיין מבואס

לא רק ממנה אלא מכל מי שמשנת 2012 יצג את ישראל באירוויזיון ומאז לא עשה עוד שירים,
כולל עדן אלנה שלפני לא מעט חודשים זכתה באקס פקטור ישראל בחוזה הקלטות עם המנהל של להקת וואן דיירקשן, ועד עכשיו אין אף מידע בקשר לשיר שלה.
רק אלה שניצחו ב תוכנית אייל גולן קורא לך עשו אחרי הזכיה עוד שיר.
 

Rori90

New member
היא נמצאת בנתב"ג ועל מטוסים על בסיס שבועי

היא כבר הופיעה והתראיינה במספר מקומות באירופה (בסרדיניה, במדריד, בציריך, הוזמנה לריאיון באמסטרדם, הופיעה ב"בוקר טוב בריטניה", כרגע היא נמצאת בגרמניה). היא פועלת כרגע בצורה נכונה: מכה בברזל בעודו חם. לנו זה אולי נראה ממזמן, אך עברו בקושי חודשיים מאז הזכייה, עדיין ישנם אדי דלק בקרב המעריצים השרופים באירופה. חומרים מקוריים אין לי ספק שיגיעו בהמשך, תן לה קצת את הקרדיט
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז תסבול... או תלמד להתאפק. היא עובדת בקצב שלה

ויש צוות שלם שמנהל אותה בתבונה. היא לא חייבת למהר ולהוציא שיר רק כדי שרמי אב יסמן V. היא עושה מה שטוב ומתאים לה, גם אם זה לא מתאים ללו"ז שלך.
 

sapir aloud555

New member
הנה

ביצועים ישנים, אבל אולי זה יחזיק אותך עד שיגיע השיר הבא. יש עוד סרטונים שלה מהתקופה של לפני הכוכב הבא, צריך רק לחפש.
&nbsp
מסכימה אתך שטוי כבר חרוש ומאוס בשלב הזה אבל היא לא חייבת להוציא משהו חדש כ"כ מהר.







 
למעלה