אז למה בעצם לא העפלנו לגמר ב-2014?

DH1212

New member
אז למה בעצם לא העפלנו לגמר ב-2014?

אני עדיין לא מצליח להבין את זה. לא זו בלבד שלא העפלנו, קיבלנו מיקום שני מהסוף. תהרגו אותי, יש לי אלרגיה לקיטצ' ודרמה מוגזמת, אבל הביצוע שלנו באותה שנה היה טוב. הקול של מיי היה טוב. השימוש בבמה היה טוב. השיר לא היה רע. תגידו לי זה לא היה מספיק טוב - יאללה. אבל שני מהסוף? הביצוע הזה היה נחשב טוב אפילו בסטנדרטים של 2018.

אני שוב אגיד שלדעתי ב-13' פשוט שלחנו משהו שלא יושב טוב באוזן האירופאית על כמה שהוא יפה או מבוצע ווקאלית טוב, אז ניחא.

אבל אני עדיין לא מצליח להבין את זה. למה לא? שמישהו יספק הסבר שמניח את הדעת.
למען האמת, אנטישמיות או סתם אנטי ישראליות יכול להניח את דעתי, אבל אני רוצה לחשוב שהמצב לא כך. בעיקר שבקיץ 2014 (קצת אחרי האירוויזיון) היה לנו את צוק איתן, המבצע הכי גדול בשנים האחרונות ברצועת עזה ושנה אחרי כך קיבלנו מקום 9 עם גולדן בוי.
 

DH1212

New member
לא מקבל שזה שווה ערך למקום שני מהסוף. עם כל הכבוד למצלמה.

 

tajci

New member
כי לא היה את טדי שיעזרו לה...

אי אפשר להצליח לייצג את המדינה בלי תקציב, צוות מקצועי,בימוי, סאונד, הפקה שלמה מסביב לאומן. בתחרות של ימנו זה אומר כישלון ידוע מראש.
לפי מה שהבנתי מיי הוציאה את הכל כמעט על חשבונה ורשות השידור כמדומני שילמה רק על הכרטיס...
למרות שאני חולה על מיי והשיר שלה היה הפייבוריט שלי, אני בטוח שאם היא היתה נשלחת במסגרת הכוכב הבא לאירויזיון, היא היתה מסיימת בטופ10.
בגלל זה, חייבים להמשיך עם השתפ הזה, ששבר בצורת נוראית של כשלונות בחצאי הגמר, והביאה אותנו לניצחון היסטרי/ היסטורי/ מטורף שאני עדין לא מצליח להבין...
צריכה להיות חשיבה מחודשת על הפורמט וכו׳, אבל אסור לעשות שטות ולוותר על הפלטפורמה הנוכחית(ראה ערך הביזיון של רשת בהפקת האח הגדול).
 

naudg

New member
חלום רטוב...

קשת חברה ב-EBU
לה הזכות לשדר את האירוויזיון
ותחרום קדם אירוויזיון כמו מלודיפסטיבלן
 

DH1212

New member
ואיזה זמרים כבר ירצו להשתתף במלופסטיבל הישראלי הזה?

 

DH1212

New member
אתה מוזמן לפנטז

רק תזכור שבסופו של יום צריך להיות ריאליסטים :)
&nbsp
&nbsp
 

naudg

New member
הכותרת הראשית שלי אמרה הכל
"חלום רטוב"


 

DH1212

New member
תיזהר עם החלומות

לפעמים הם מתגשמים, כמו הזכיה שלנו השנה (כשטוי רק יצא, ידעתי שהזגיע לנו לזכות, אבללא חשבתי שבאמת נזכה, כי לא האמנתי שאירופה האנטישמית והאנטי ישראלית תתן לזה לקרות, התבדיתי, לפחות חלקית).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מצביעי האירוויזיון מעולם לא היו אנטישמיים או אנטי-ישראלים

(מן הסתם יש גם כאלה, אבל כמכלול, הם לא הרוב, ובאירוויזיון אין הצבעת נגד אלא רק בעד ולכן זה לא משנה) ותעיד ההצלחה היפה של ישראל בתחרות במשך השנים, נתונים שמדינות אחרות יכולות להתקנא בהן. ההיסטוריה מלמדת שכששלחנו שירים חזקים הם הגיעו גבוה, וכששלחנו שירים שנויים במחלוקת (שלא הצליחו אפילו כאן בבית) התרסקנו, אז על מי נלין אם לא על עצמנו? קריאות האנטישמיות הן לא יותר מתירוץ עלוב ומביך.
 

DH1212

New member
תראי

מרפרוף קצר בתגובות שנטע מקבלת את רואה שהרבה חובבי אירוויזיון משתמשים בשפה אנטישמית, אנטי ישראלית ויש כאלו שממש מרחיקים לכת וממש מפרסמים תגובות נאציות.
&nbsp
אני לא מדבר על טרולים, יש אשכרה יוזרים של חובבי אירווזיון (עם לוגו של אירוווזיון ושם משתמש שמתחיל ב-esc וכו') שמדברים ומגיבים ככה. מדברים על כמה סלבדור צדק וכמה החזירה היהודיה לא הייתה צריכה לזכות.
&nbsp
גם כתבתי שאנטישמיות היא (כנראה) לא הסיבה שמיי לא עלתה לגמר וגם ציינתי את המקרה המוזר של צוק איתן ומקום 9 שנה אח"כ. אבל אי אפשר להתכש שהמצביעים הם בני אדם, והתקשורת המקומית יכולה להשפיע עליהם, ואכן חלקם אנטישמים, לפחות על פי התגובות שלהם בפייסבוק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שוב, כתבתי שיש גם כאלה. אבל יש מספיק אחרים שלא.

ומכיוון שבתחרות אין הצבעות נגד אלא רק בעד, זה לא משנה. ההיסטוריה מלמדת שהצלחת ישראל באירוויזיון תלויה ברמת השיר וההופעה ולא באנטישמיות.
 

LZ88

New member
באותם רגעים הייתי בשוק, כמוך

אבל בדיעבד? זה היה פשוט ביצוע מאוד חלש לשיר בינוני בלבד.
 
עם השנים התחלתי להבין שמשהו שם לא עבד

השיר באיזשהו מקום התחיל להימאס, כל הפזמון חזר על עצמו שוב ושוב ושום דבר מעניין כל כך לא קרה על הבמה. מיי ושתי הרקדניות לא הצליחו למלא את כל החלל הגדול על הבמה ה ע נ ק י ת בקופנהגן, זוויות הצילום התמקדו יותר בכל האולם, הקהל והאורות מאשר בהופעה והתזוזה של מיי והרקדניות על הבמה, מה שיצר תמונה ריקה קצת וגרם להופעה לא להיות זכירה במיוחד.. היו הופעות יותר זכירות ומעניינות כנראה (למרות שעם חלק מהתוצאות אני לא מסכים בכל זאת) והביצוע של מיי, פשוט לא עבד כנראה ולא יצא דופן או התעלה
אפשר לכעוס על כך שלא העפלנו, אבל לולא הנפילה של מיי, לא היינו מחליטים לשנות משהו ולעבור לכוכב הבא, וכך גם כנראה לא היינו זוכים השנה, אז אפשר להודות לה בצורה כלשהי בכל זאת

&nbsp
 

tajci

New member
נקודת מבט מעניינת

שבזכות הכישלון הצורם של מיי, רשות השידור פנתה לקשת וכך התהפך המזל שלנו עד לזכיה של נטע...
 

DH1212

New member
מהבנתי בנושא

הם פנו אליהם פשוט מחוסר כסף. כבר לא היה להם כסף אפילו להפיק קדם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני הבנתי באותו ערב... במכלול התחרות השיר לא השאיר רושם

הוא לא היה רע, הוא פשוט לא היה מספיק טוב / מעניין / מיוחד. בתחרות שבה יש 3 דקות להרשים ולחרוץ איזשהו רושם (אפילו שלילי) כדי שאנשים יזכרו שאתה קיים, להיות למל"ם זה גזר דין מוות.
 
למעלה