חשאיות? הספינה של כאן דולפת.. עוד חשיפה שמראה שתל אביב תארח

tapuzzo

New member
חשאיות? הספינה של כאן דולפת.. עוד חשיפה שמראה שתל אביב תארח

היי בואו נעשה סיירת חשאית שתתקדם כבר עם הקונספט והעיצוב [על בסיס לוגו תל אביב] אבל נעשה כאילו עוד לא בחרנו. הסיירת הזו חשאית בערך כמו תמלילים מבית ראש הממשלה. קיפ-אמ'-קאמינג,
והיום בתפריט: שני משרדי קריאטיב (בשושו, כן) שכבר הקימו "צוותי משימה" מיוחדים לקריאייטיב של התחרות שזה לוגו, סמלים, ועיצוב כולל. היי רוצים לדעת מה נאמר להם שכנראה יהיה הקונספט, ומה הם עיצבו? אין בעיה, מיד נגיע גם לזה.
אז ברמת "תתחילו לעבוד, הנה הקונספט" הוא ידגיש שונות או להיות שונה. המשפטים שעולים הם be different ו-love the difference על משקל ה"diversity". השונות תהיה בתרבות, במוזיקה ותתבסס גם על שונות סגנונות ושכונות בתל אביב.
הא, תל אביב. הלוגו הצבעוני שלה נמסר לשני הצוותים כדי שיהווה את הבסיס ללוגו התחרות, אבל אי אפשר יהיה כמובן להשתמש בו. בצוות קריאיטיב משרד א'.. במקום ריבועים היוצרים את המעגל, צורות שונות הלקוחות היישר מהלוגו הצורני של ישראל באנגלית. צורות משוננות, מעוגלות צבעוניות שיחד מתנקזות למעגל. צוות משרד ב' הולך על כיוון אחר, שבו הקוים הצבעוניים של לוגו תל אביב לא יוצרים עיגול אלא שפתיים פתוחות של פה שר. ויש עוד כמה כיוונים שכוללים צורות וקוים בצבעי יסוד שמתחברים ויוצרים לב, שתואר באוזני כ"משהו בין הלוגו של יוניליוור לזה שם שחל, אבל צבעוני ועדכני".
אוקיי אבל אתם אומרים, עוד לא בחרנו עיר? אז הנה עוד סימן לכך שכנראה הבחירה נעשתה מאחורי הקלעים: לא רק סמלים ולוגו וקונספט וצבעים, אלא שטקס חנוכת כיכר צינה דיזנגוף (באיחור משמעותי, כרגיל) מתוכנן להתבצע, אולי בשנית - כחלק מהארועים.
התרשמו לרעה מתחנות האוטובוס וה"מסופים"
בתוך כך, יש גם בעיות רציניות. הצוות המכין התרשם לרעה, שלא לומר הזדעזע, ממצב התחנות המרכזיןת בתל אביב (אם אפשר לקרוא כך למסופי כרמלית ו-2000/ארלוזורוב נטולי כל סממן של מסוף), מקומות שאמורים לשרת כמובן עשרות אלפי תיירים ביום בזמן הארוע. תידרש השקעה מאסיבית, עד כדי עשרות מליוני שקלים, של הקמת ססכות, מרכזי מידע, הסדרת שילוט ועוד. כאילו שלא ידענו, אלא שכשבאים ממדינות עם תחבורה ציבורית מתוקתקת ומסופים ממוזגים ונוחים, קשה להתרגל לעמידה מיוזעת ליד עמוד עם שלט בעברית בלבד ומספר כלשהו עליו.
נקודה זו היא קריטית ואחד המענים לה מטעם המנהלת, כך נמסר לי, היה "שאטלים בצירים מרכזיים שמיועדים למחזיקי כרטיסים לארועים". נצטרך לחכות ולראות אם זה ימומש. לכך מצטרפת גם ביקורת על נהגי מוניות - לא דוברים אנגלית, מתנהגים בצורה גסה. גם בלאגן הרב-קו, עולה כנושא. וגם כאן יש הצעה מקורית: חלוקת "רב קו לארוע" כזה שיכובד בשבוע התחרות ויבוא כבר טעון ב"לכל הארץ" ל-3 ימים או שבוע.
 

בלואנגל

New member
כבר היה "Celebrate Diversity" לפני שנתיים.

זה יהיה ממש עלוב למחזר את זה (ועוד כ"כ מהר).
היה עדיף ללכת על כיוון של summer break.
אני לא יודע מהם המקורות שלך, אבל בהנחה והדבר נכון, טוב מאוד שעניין הרב-קו עולה לדיון. זה זוועה לכל תייר שמגיע לארץ.
 

בלואנגל

New member


 

bigop1

New member
תל אביב תארח אולי בעוד 20 שנה כשיחליטו לבנות אולם גדול

או כשחולדאי לא יתקמצן לבנות גג בבלומפילד
 

mor873

New member
מצב התחנות בארץ סביר מאוד ביחס לאירופה

איזה שטויות בתור אחד שמטייל המון, המצב באירופה לא בכרך שונה חלק מהמדינות אף גרוע יותר, ליסבון לא משהוא מבחינת תחבורה ולא היה פשוט להתמצאות כאשר הקורניות היו עמוסות . חוץ ממטרו על בחלק מהמקומות.
 
אתה באמת חושב שהעובדות מעניינות אותו?

זרק פה את הקיקוש השעתי שלו והתקדם הלאה להצפה הבאה.
אל תגיבו לו. תנו ל לדבר עם ואל עצמו. יעבור. הוא טרול חסר תקנה ולא מהיום.
 

DH1212

New member
מזכיר לי שבפורום מתמטיקה בתפוז

היה (או עדיין יש?) טרול, טרחן מתמטי בשם "עצבר" שכל הוויתו היא להפריך את המתמטיקה. הוא עסוק בכתיבת אין סוף מאמרים יעני-אקדמאים מגוכחים (למשל, שפאי לא באמת קיים, וניתן לרבע את המעגל, והסדרה ההרמונית כן מתכנסת, ושאר דברים שהפריכו עוד בימי הביניים). עכשיו, צריך להיות באמת הזוי כדי לקרוא את ה"מאמרים" שלו ובאמת לקחת אותם ברצינות. מה גם שהוא מפרסם את השטויות שלו בפורום של מתמטיקאים אקדמאים שעברו דבר או שתיים.

הוא בעיקר מקבל את הדלק שלו מזה שאנשים מתווכחים איתו על הקשקושים שהוא כותב. אנשים פשוט לא הבינו שהטרולים האלה, הבאמת כבדים, הם כמו עשבים שוטים - ככל שתשקה אותם ביותר תגובות ועניין, ככה זה מדרבן אותם להמשיך בהזיה שלהם. אם תתעלם מהם התעלמות מוחלטת, הם פשוט ינבלו.
 

bigop1

New member
באמת יהיה מצחיק לראות מה הטרול יכתוב כשיחליטו שחיפה תארח

הוא בטח יחפש פוסט ישן שלו על חיפה עם התוכניות לאירוח ויגיד צדקתי
 

yogniz

New member
על מה אתה מדבר? המצב בארץ מזעזע.

ואני אומר את זה גם בתור אחד שמטייל המון, אבל באמת לא צריך להיות איזה טייל גדול כדי להבין שהתחנה המרכזית בת"א זו תחנה שעומדת בשורה אחת עם תחנות מרכזיות במדינות עולם שלישי. ואני אפילו לא מתחיל לדבר על התחבורה הציבורית עצמה שהיא מפגרת לחלוטין.
אפילו בחלק נכבד מהדינות האירופאיות הסו-קולד עניות וחלשות המצב התחנות יותר טוב.
 
למעלה