בין המועמדות להנחות את האירוויזיון: בר רפאלי וגאולה אבן

naudg

New member
בין המועמדות להנחות את האירוויזיון: בר רפאלי וגאולה אבן

כפי שנחשף ב-ynet, ההפקה פנתה קודם לכן לגל גדות בהצעה להנחות את האירווזיון, אך השחקנית סירבה בגלל "לוחות זמנים". כעת עלו השמות הבאים: הדוגמנית בר רפאלי, מגישת החדשות גאולה אבן סער, השחקנית איילת זורר, השחקנית והמפיקה נועה תשבי, הדוגמנית והמנחה גלית גוטמן, השחקן והמנחה גיא זוארץ, אומן החושים ליאור סושרד, איש הטלוויזיה ארז טל, מנחה תוכנית הבידור גיא פינס, הזמרת אסתר ראדה, המגישה לוסי איוב, מגישת החדשות רומי נוימרק והקומיקאי דודו ארז.

לאף אחד מהאנשים ברשימה הזו לא פנו עדיין באופן רשמי, ועל פי גורמים בתאגיד, "לא מדובר ברשימה סופית וייתכנו אופציות נוספות שיעלו".

שם נוסף שעלה בישיבה הוא נטלי פורטמן - השחקנית הישראלית-אמריקנית שסירבה להגיע לישראל לקבל את פרס בראשית כדי "לא להביע תמיכה בנתניהו", אך הסיכוי שיפנו אליה בהצעה רשמית הוא נמוך מאוד.

הפקת האירוויזיון בישראל החלה בצעדים ראשונים לאחרונה, והערים המועמדות לאירוח בשלב זה הן תל אביב, ירושלים, חיפה ואילת. גם המועצה האזורית תמר הגישה בקשה לארח את התחרות - במצדה. אתמול נעשה צעד נוסף שיסייע לקיום האירוע בישראל בשנה הבאה - ראש הממשלה בנימין נתניהו נסוג מהדרישה לפצל את תאגיד השידור מחטיבת החדשות שלו, כדי שלא לפגוע בתנאים הנדרשים לאירוח התחרות.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5297652,00.html
 

DH1212

New member
אני לא מבין למה הם לא שוקלים לתת לאחד המתמודדים לשעברלהנחות?

זה הדבר הכי מגניב ביקום.
אמנם חובי לא יכול להעביר דקה מבלי להגיד "ביץ'" ונדב לא יודע אנגלית בשיט (ונטע כנראה תופיע ולא תנחה).
אבל חסרים מתמודדים שיכולים לעשות את זה? מיי פיינגולד למשל, אימרי, מורן מזור (שעכשיו נראית מליון דולר), הראל סקעת?

הראל סקעת יכול להיות מושלם. הוא שר את אחד השירים היפים ביותר ששלחנו, הוא נראה טוב, הוא גיי אייקון, הוא מתמודד לשעבר, הוא רהוט (לפחות בעברית). מיי גם יכולה לעשות את זה ממש טוב, היא מצד אחד ממלכתית וחמודה (תראו ראיון איתה עם ויויבלוגז) מצד שני יש בה את החוצפה הישראלית שמייצגת אותנו.

גם לא הייתי פוסל את אימרי על הסף. המעריצים יעופו עליו כמנחה.
 

s a g i 87

New member
נו באמת


גאולה אבן ? ארז טל ? גלית גוטמן ? שהראתה שיש לה אנגלית ברמה של כיתה א ? דודו ארז ???????
בחייאת אני מקווה שזה סתם מונפץ ולא באמת חושבים על השמות הנל.
היחידה שמתאימה לדעתי היא נעה תשבי ולהצמיד אליה איזה בחור מנחה וזהו. מספיק שני מנחים.
אם ממש רוצים אפשר לשים את סושרד בגרין רום לעשות קסמים על המתמודדים ...יכול להיות נחמד וגם מקורי
 

tapuzzo

New member
גם הקדמתי את פח-נט וגם הבאתי מידע אמין יותר.

מדהים, לא?
 
שמות לא טובים

בשיא הרצינות, מאיפה השמות האלה צצים?!
בר רפאלי וגלית גוטמן?? הנחייה מביכה וקרינג'ית, כמה תגובות רעות היו על ההנחיה של גלית ובטח שעל האנגלית שלה, ובר, פשוט לא טובה בלהיות מנחה, היא תאבד את עצמה על הבמה כמו באקס פקטור. מירב פלדמן ודודו ארז?? מתי הם הספיקו לחזור לכותרות ולעניין הציבורי, לא יכלו למצוא מישהו יותר עדכני עכשיו - גם לא אופציות טובות. גיא פינס - מה יחשבו עליו כשיציגו אותו באנגלית, והנחייה על במה דורשת קצת יותר כריזמה ועניין מאשר תכנית טלוויזיה שבה הוא יושב ומציג כותרות. לוסי איוב?? אני באמת מעדיף שלא יתחילו לערבב עם כל הערבית, חלק יתעצבנו, ינסו להתערב בתסריט, סתם מיותר. גאולה אבן גם לא משהו לדעתי. ליאור סושרד יכול להיות באמת מגניב בחלקים מהמופע, אבל בתור מנחה - אני לא חושב שהוא מתאים מבחינת הדיבור שלו (לא מאוד מובן באנגלית..).. ארז טל לא אופציה רעה אבל אני לא יודע איך יהיה עם האנגלית שלו ובמידה ויבחרו בו יהיה צריך לצמד מישהי/מישהו שיהיה מעניין יותר. יש מפורסמים יותר מעניינים שאפשר להעלות את השמות שלהם, אבל הדבר הבסיסי שאני והקהל מחפשים הוא כריזמה וטבעיות - הנחייה קלילה, לא מביכה, טבעית ומנחים שיזרמו ולא יתקעו באמצע הבמה ולא ידעו איך להתנהל עם סיטואציות שונות (כמו השנה בפורטוגל, טעויות בדיבור, בהתנהגות, מבוכות קלות ביניהן, אנגלית לא טובה ובדיחות מביכות מאוד). אני רציני שאסי ורותם לא אופציה רעה, כשזה מגיע לרצינות זה לא משהו בלתי אפשרי להישג, במהלך העונה הם הצחיקו רבים, ובערב הגמר הם מתחו בצורה מקצועית ומעניינת, נראה לי שהקהל האירופאי יכול מאוד לחבב אותם, וחוץ מזה יש הבדל גדול בין הכוכב הבא לבין האירוויזיון מבחינת הגישה לעבודה וברצינות, חוץ מזה יש להם כימיה!! זה מאוד חשוב ששני הנחים יהיו מתאומים, קלילים, ירגישו בנוח אחד עם השני, זו תהיה טעות סתם לחבר שמות שונים מעולם הבידור שאין ביניהם קשר. השמות שעלו עכשיו לא טובים, אני מקווה שהמנחים בסוף לא ייצאו מהרשימה הזאת, ובאמת מציע לקחת את האופציה של רותם ואסי ברצינות.
 

Rori90

New member
בבקשה שמישהו יגיד ששמה של גוטמן עלה כבדיחה לא מוצלחת

אני אעדיף שהחתולה השמנה והעצלנית שלי תנחה את התחרות
 

Willo the Wisp

New member
דודו ארז זו הברקה

אם יש לו אנגלית מספיק טובה הוא יהיה אדיר, תפור עליו לראיין בגרין רום את האמנים וזה יכול להיות קורע בניגוד למשחקי המילים על השם סוּרי או שאלות כמו ״אז איך ההרגשה להוביל בהצבעה?״
אוהב מאוד את גאולה אבן אבל יש אופציות יותר מתאימות לדעתי. אולי היא תוכל להיות אחת מאלה שעושים את מסיבות העיתונאים - היא מראיינת טובה מאוד.
הכי לא בא לי על גיא זוארץ ובר רפאלי - שניהם נאים וסבירים, אבל סחים חסרי יחוד. בר לפחות כל כך יפה שזה יכול לפצות קצת על הנוכחות הסתמית שלה, זוארץ אפילו זה לא. מקווה שלא ילכו על משהו כל כך צפוי ו"ייצוגי".
מהשמות שמופיעים בכתבה הזאת - הייתי רוצה את דודו ארז עם נועה תשבי. גם לוסי אהריש אחלה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם הולכים על פנים פחות מוכרים בינ"ל, סבבה. שינחו יחד!

 

Willo the Wisp

New member
רוצה להיות קרדית אבק בלשכה של מירי רגב

כשיכריזו ששתי ערביות ינחו את התחרות
 

Uri04

New member
היא לא תתן לזה לקרות

תעדיף להתערב בכוח, להזיז את האירו' לירושלים ולחכות לביטול רק כנקמה.
 

yogniz

New member
האנגלית של לוסי אהריש מזעזעת.

יצא לי לעבוד בערוץ שבו היא הגישה פעם (i24news) מהדורת חדשות באנגלית. והאנגלית שלה מביכה. אנשים פוטרו על זה שהעירו לה על זה.
מעבר לזה, היא אולי מגישת טלוויזיה טובה וכריזמטית, אבל זה ממש לא מעיד על יכולת הנחייה. לטעמי היא ממש לא מתאימה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נסחפת. ישראלים רבים היו חותמים בשמחה על אנגלית כ"כ "מזעזעת"

היא לא הכי קולחת או משובחת שיש, והיא לא נשמעת כמו דוברת ילידית, זה ברור, אבל האנגלית שלה סבירה++. בימינו אין צורך בעדות שמועה, אבל לשמוע ולשפוט לבד.

 

yogniz

New member
אבל אנחנו לא מדברים על דיבור חולין ברחוב

אנחנו מדברים על הנחיית האירווזיון. ואני מאמין שכולנו לא רוצים משהו בסגנון המנחים העילגים של 2017, אלא כן מישהי/ו שיש לו אנגלית קולחת .
האם לוסי יודעת אנגלית בסיסית סבירה +? כן, בעיקר לקרוא.
אבל כשהיא צריכה לחרוג ממה שכתוב בפרומטר (ניתן לראות את זה גם בסרטון שצירפת פה ושם), היא מתחילה לגמגם. ובאירווזיון צריך גם להתמודד עם בלתי צפוי ולא רק לקרוא מהפרומטר.
את העלת פה סרטון אחד שהוא יחסית בסדר, אני ראיתי יום יום את ההתמודדות שלה עם אנגלית - הרבה מזה לא הועלה לאינטרנט במכוון כך שגם לא תמצאי את זה ברשת. אני בטוח שכולנו מצפים ליותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא הנחיה הרבה יותר קלה מריאיון, נדיר שבאמת צריך לאלתר

העליתי את הסרטון הראשון שיוטוב מצא לי, לא בחרתי שום דבר מיוחד. יצא לי גם לשמוע אותה קצת בעבר כשהגישה שם, האנגלית שלה הייתה בסדר גמור. אני לא חושבת שתהיה לה בעיה להנחות; אני מעדיפה אחרות כי לדעתי רצוי ללהק פנים מוכרות.
 
למעלה