מה נדרש מביתן 2 כדי לארח את התחרות

tapuzzo

New member
מה נדרש מביתן 2 כדי לארח את התחרות

טוב בהינתן שגברו מאד הסיכויים שהתחרות תהיה בתל אביב, בגני התערוכה ביתן 2 - השאלה שתכריע היא כנראה אפשרות ההרחבה של ביתן 2. ביתן 2 כולל 4 יתרונות גדולים מאד. 1. הוא בעל מפתח גדול מאד בלי עמודים בדומה להיכלי ספורט, רק בלי יציעים ככה שיש גמישות מקסימלית בעיצוב. 2. הגג נבנה לשאת ארועים ולכן מאפשר להרים פרופס ותפאורות כבדות. 3. אקוסטית וטכנית האולם מצויד בכל אמצעי ההפקה הדרושים. 4. צמודים אליו אולמות ארועים קטנים שיכולים לשמש חדרי משלחות, הפקה, תקשורת וכמובן ביתן 1 וכל שאר מתקני וביתני גני התערוכה.
אבל הקאץ' זה הקיבולת
ביתן 2 אולי ענק כאולם כנסים, אבל לא כאולם הופעות. שני חסרונות: העדר כניסות מרובות מכל הצדדים (כך שיקח יותר זמן להכניס קהל ליציעים על פני אצטדיון עם שערים רבים) וכמובן קיבולת עם במה גדולה, שיורדת כולל טריבונות תלולות ל-6000 איש. סף המינימום לאולמות לתחרות עומד על 9,000. וכמובן בארוע כזה צריך שטח רב לוגיסטי סביב הבמה, הפרדה מהקהל, אבטחה, אפקטים (זיקוקים) וכו'.
לכן, בהינתן שעם במה גדולה על שליש מהאולם (שליש אופקי או שליש אנכי, יש צורך בעוד אגפים צדדים שיאפשר להגיע ליעד.
האם אפשר לפרק את החזיתות ולבנות האנגרים עם יציעים?
זו השאלה המכרעת. לביתן 2 שתי חזיתות שפוטנציאלית יכולות לאפשר הקמת יציעים חיצוניים במבנה כלשהו של האנגר שצמוד לבניין הקיים. הצפונית והדרומית שכוללות בכל אחד 4 אלמנטים: 6 עמודים, קירות מסך (זכוכית 3,500 מ"ר) וקירות מאלמנטים של פח אלומיניום צבוע ו"קסטות" אלומינום בין החלונות ומבני הגגונים. בהנחה שאת כל אלו ניתן לפרק (הם גם הורכבו אחרונים, עד סיום הגג שתי החזיתות עמדו פתוחות)
אז אפשר בכל צד להוסיף טריבונות גבוהות כלפי האולם. כל טריבונה בהנחה שיש מגבלה גם לגובה שלה וכמות המושבים, תוסיף כ-2000-3000 איש. כדי להגיע לקיבולת הדרושה, יהיה אפשר להסתפק בטריבונות נוספות בצד אחד בלבד. במקרה כזה "בצד" השני תמוקם הבמה (ראו אופציית סידור עם הרחבה). השקעה לא קטנה, אך יתכן שיבחרו לשמור את ההרחבה הזו גם בעתיד והיא תיבנה כקבועה.
כדי לייצר את אפקט ה"קערה" של היכלים, די בהקמת טריבונות לאורך הקירות הצדדים לשליש הגובה (עד 8 מ', כמו בניין משרדים שתי קומות). ההרחבה נחוצה גם כדי לייצר את ההפרדות הדרושות (מעברים, קהל מהבמה) וגם לתת תחושת "עומק" במצלמות הרחף שיצלמו מההרחבה לכיוון הבמה (אותן תמונות "אחוריות" שבמאים אוהבים). גם לגבי התקשורת הרבה שתסקר תידרש מחשבה. האם יבנו כחלק מההרחבה משטחי צפייה ושידור עיליים? זה אולי היתרון של הארנה ואצטדיון חיפה: תאי האח"מים ויציעי תקשורת שכבר קיימים.



 

tapuzzo

New member
סידור הרחבה אפשרית

סידור אפשרי לאחר הרחבה.
טריבונות צד מוגבהות, ואגף חדש מוגבה כולו כטריבונות אחוריות
(הגבהה מקסימלית)

 

DeLux5577

New member
שכחתם את הגרין רום

חלק מהיציעים צריך להכיל את הגרין רום - אלה אם רוצים לחזור לשנות ה 90 שישובים מאחורי הבמה ולקהל אין אינטרקציה עם המשתתפים....
 

tapuzzo

New member
כבר ציינתי שני פתרונות שונים לגרין רום

1. פתרון ראשון זה הצבתו בלב ביתן 1 והפיכת ביתן 1 לחלק אינטגרלי מערב הגמר, עם מסך ענק וגרין רום (מה שיאפשר למכור עוד 6 אלף כרטיסים, ולהכריז על "15 אלף איש בשני האולמות איתנו הערב"). גרין רום במרכז ביתן 1 יוכל לייצר גם אינראקציה עם הקהל סביב בביתן 1.
2. גרין רום מאחורי הבמה כחלק מהרחבת ביתן 2. כן אותו פטנט שבו המסך זז/מורם ומאחוריו נפתח עולם שלם שכולו גרין רום ססגוני למחיאות הכפיים הסוערות. זה אפשרי אם מאחורי הבמה יבוצעו לא הרחבה אחת עבור עוד יציע אלא שתי הרחבות עבור אוהל הפקה משולב גרין רום.
 

tapuzzo

New member
סדר במספרים לגבי ביתן 2

ביתן 2 עם במה בשליש הגודל ללא הרחבה: 6,000 איש (יציעי טריבונות + שורות )
ביתן 2 עם הרחבה בצד אחד כשההרחבה תהיה בגודל שליש האולם: 9,000 איש (יציעי טריבונות + שורות)
ביתן 2 עם הרחבה + ביתן 1: 15,000 איש.
 

tapuzzo

New member
חחח אתה רק שחכת פרט קטן וחשוב

"אין לי מושג". ברור. רק מה? כתבתי לגבי הבחירה בגני התערוכה שבוע לפני שהתראיין גורם במשרד האוצר שאמר אותו דבר. ואני יודע שלא שאלתם למה דווקא התראיינו מהאוצר יש לי את התשובה אבל לא תדעו.
 

sg151

New member
לאא דיי אל תעשה לנו את זה!!!!!

שתףף אותנו במידע הפיקטיבי שלך תפוזו אני לא אחיה בלי הפייקניוז שלך
 

L e j l a

New member
הבעיה היא לא במידע שאתה מביא אלא בגישה השלילית ובהצפת הפורום

זה לא נעים וזה קורה כל פעם מחדש
 

Willo the Wisp

New member
אתה לא לוקח דבר אחד בחשבון

כמעט אף אחד לא טורח לקרוא את התקפי הגראפומניה התלת-יומיים שלך. הם ארוכים ובלתי קריאים. מצדי תמשיך להציף את הפורום אגב, לא מפריע לי.
 
אני לא הייתי מאמין אפילו לציטוטים של "מקורות בכירים"

כשהמצטט הוא תפוזו.
אז חברה-
הסיטואציה הקיימת היא מתנת שמיים לספינרים וטרולים.
יש 2 ברירות.
או לשחק איתם את המשחק או להתעלם.
תבחרו מה בא לכם...
 
כנראה שרוב הקוראים בפורום שלא מגיבים ומשתתפים

הם אנשים שנכנסים לכאן במקרה אחרי חיפוש "נטע ברזילי" או "אירוויזיון בישראל" בגוגל. ואז הם בתמימותם קוראים הטרלות ומניחים שזו המציאות.
זה בסדר, זו עונת המלפפונים, והרי כבר ידענו בערך מחודש מרץ שאם ישראל זוכה אז הנושאים בהם ידונו בקיץ יהיו: ירושלים כן או לא, איזה אולם, שבת, חרדים, הומואים, מנחה וכו'... זו לא הפתעה, ולכן אין מה לכעוס שאנשים מפטפטים את עצמם לדעת או מציפים.
זה בסך הכל משעשע, ואם על הדרך tapuzzo מרגיש משפיע או חשוב וזה מעניק טעם לחייו, מדוע שניקח את זה ממנו?
בלאו הכי, בעוד כחודשיים כבר נדע את כל ההחלטות והעובדות, ובינתיים אפשר קצת להמר ולתת לאוחצ'ות מעריצות להרגיש שהן חשובות ומועילות עם ההודעות הדרמטיות שלהן.
 
למעלה