אני אניח את זה כאן

הולנד 90

New member
אמן ואמן!!!

עד היום לא הגבתי בנושא מיקום התחרות, אבל תל אביב היא בחירה נכונה.
קצת הרחבה של ביתן 2 (ולא להיות כבדים - ולהשקיע) וזה אחלה מיקום.
בקיצור: אמן!!!
 

bigop1

New member
פייק האירוויזיון לא יערך באולם פסטיגלים

לא משנה איך יהפכו את זה

 

tapuzzo

New member
חחחח. אני "הנחתי את זה כאן" לפני שבוע

להבא לא לפקפק במה שאני כותב. זה כרגע רק הכרעה בין הרחבת ביתן 2 במבני האנגר גדולים לבין הארנה. בשני האלמות יגיעו ל9 אלף צופים ככה שזה רק שאלה אם ניתן להרחיב את ביתן 2 בזמן. במידה ולא, זה יהיה בארנה.
חיפה ירדה בגלל זמן קירוי הגג שיקח כנראה שנה לאור הזמנת חלקים מחו"ל ועונת הכדורגל עם מצוקת אצטדיונים ומכירת מנויים.
 

tapuzzo

New member
עוד פרטים על תוכנית האירוח בגני התערוכה

כפי שחשפתי כשבוע שלם פה בפורום לפני התקשורת, החלופה המועדפת על מרבית גורמי הארגון בתאגיד השידור של ישראל ובאיגוד בחו"ל זה ביתן 2 בגני התערוכה. הביתן בצורתו הנוכחית יכול לארח עם במה גדולה על שליש מהשטח הקיים כ-5000 צופים. הגדלה בצורת האנגר בגובה 20 מ' בדומה למבנים לוגיסטים, או אוהל עם מוטות ענק, נשקלים להגדלת האולם ביציעי צופים מוגבהים שיוסיפו 4000 מקומות ויאפשר להגיע לסף הנדרש. חלק מהתוכנית תהיה גרין רום שיבנה בביתן 1 יחד עם הקרנה על מסך ענק ויאפשר למכור עוד אלפי כרטיסים ולבשר על "2 אולמות ענק" שמכילים 15 אלף צופים. בגני התערוכה יתקיימו ארועים נוספים במתכונת "כפר אירוזיון חווייתי" ופריצות לשידור יהיו כנראה גם מהקרנות בכיכר רבין ו/או כיכר ספרא. נשקל גם אייטם של טקס פתיחת תחנת האומה ושידור חי של קטע אומנותי משם שישולב באחד מערבי התחרות. אלמנט נוסף שכבר הוצע זה מופע של נטע שמסמפל קולות משירי אירוזיון זוכים על גג ביתן 2 בליווי זיקוקים ורקדנים, שיפתח מופע זיקוקים בגגות שונים בקו הרקיע של תל אביב. יתכן שיוקלט מראש בתור פתיח. עוד בביתן 2 במידה ויתאפשר הרחבות לשני הצדדים הבמה תמוקם לאורך הקיר הגובל באולמות הקטנים שישמשו לחדרי הלבשה. זה יאפשר במה רחבה יותר אך יקטין את תחושת העומק של האולם בצצלמות רחף. בשתי התצורות עם יציעים מוגבהים והסרת ששה עמודים והרחבות צד, יהיו בהרחבה אחת 9 אלף מושבים, עם שתי הרחבות יתכן יותר. החלופה המועדפת בהרחבות זה מבנה שלד בדומה להאנגר תעשייתי. ניתן להוסיף מבנה כזה בתוך חצי שנה.
 

בלואנגל

New member
נשמע זוועה, אני מקווה שדבר מזה לא יתגשם

איך ב-93' הצליחו האירים תוך פחות משנה להסב אורוות סוסים לאולם מרשים, תוך הקמת כבישים ותשתיות לעיירה הנידחת.
שלא לדבר על 2012, אז בנו אולם ענק מאפס.
כאן מחפשים כל מיני שיטות רק לא לקרות איצטדיון חלילה (יונה יהב כבר הציע לעשות את זה מקופת העירייה!).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בבקשה אל "תניח" כאן, כתוב במה מדובר, אחרת קשה לעקוב בפורום

מה כבר פורסם ומה לא, בפרט באתר כמו "הארץ" שלא פתוח לכולם (ודווקא אם רוצים להיכנס לכתבה במלואה, הכי קל לחפש את הכותרת בגוגל ולהיכנס מהקישור, אבל אם כבר גלשת אליו צריך בדפדפן אחר וכו' וזה רק מסרבל).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בכיר באוצר: ירושלים לא תוכל לארח את האירוויזיון, הוא צפוי לה

בכיר באוצר: ירושלים לא תוכל לארח את האירוויזיון, הוא צפוי להיערך בגני התערוכה בת"א
&nbsp
האירוויזיון צפוי להיערך בשנה הבאה בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב, ולא בירושלים - כך אומר בכיר במשרד האוצר. לדבריו, זהו האתר היחיד בארץ שעומד בכל דרישות ההפקה של האירוע. בימים אלו מנהלים בתאגיד השידור כאן מגעים עם משרד האוצר על תקציב ההפקה, שעלותה על פי הערכות תהיה בין 60 ל-80 מיליון שקל. בשלב הבא יפורסם מכרז לאירוח האירוע שבו יתמודדו עיריות שונות - וגורמים המעורבים בהפקה מעריכים שעיריית ירושלים לא תיגש כלל למכרז.
&nbsp
לוח הזמנים של האירוויזיון כולל חזרות של למעלה מחודש, שייערכו גם בשבתות. כן נדרשת הקמת מתחם בילויים ענק לחובבי האירוע שלא השיגו כרטיסים, שיפעל לאורך שבוע שלם. כל אלה, לדברי מקורות באוצר, יקשו על קיום האירוע בירושלים. המקורות העריכו שפרישתו של ניר ברקת מראשות העיר תקשה על העירייה להגיש הצעה ראויה למכרז.
&nbsp
באוצר סבורים כי ביתן 2 במרכז הירידים בגני התערוכה הוא האתר היחיד העומד בדרישות הארגוניות והפוליטיות של האירוע. הביתן, שבנייתו הושלמה ב-2015, הוקם בהשקעה של כמעט 400 מיליון שקלים. הוא עוצב כך שיוכל לארח אירועים גדולים, וניתן לבנות בו תפאורה מתאימה לאירוע בסדר גודל של האירוויזיון. בעבר נערכו בו אליפות אירופה בג'ודו והפסטיגל. חסרונו של המקום הוא גודלו היחסי, המאפשר לארח כ-10,000 צופים בלבד, לעומת 18 אלף באולם באירוויזיון שנערך השנה בליסבון. במקביל נשקלת האפשרות לערוך את האירוע באצטדיון סמי עופר בחיפה, אך לוח הזמנים של ההפקה מתנגש עם זה של עונת הכדורגל, דבר שיתנגש בלוח המשחקים של מכבי והפועל חיפה. האירוע עשוי להיערך ב-17 או ב-24 במאי, לאחר יום הזיכרון ויום העצמאות.
&nbsp
https://www.haaretz.co.il/news/education/.premium-1.6201417
 
למעלה