התאגיד פרסם מכרז להפקת תוכנית לבחירת הנציג לאירוויזיון 2019

telaviv202

New member
התאגיד פרסם מכרז להפקת תוכנית לבחירת הנציג לאירוויזיון 2019

תאגיד השידור הישראלי פרסם היום (ראשון) קול קורא לקבלת הצעות להפקת תוכנית מוזיקלית שתבחר את הנציג הישראלי לאירוויזיון 2019. בחירת השיר, עם זאת, תישאר בידי התאגיד לבדו.

המכרז הזה פתוח אך ורק לערוצי הברודקאסט הגדולים שיש באמתחתם תוכנית מוזיקלית שכבר שודרה בעבר בישראל או בעולם (כלומר: או קשת או רשת בלבד). התוכנית תשודר בשעות הפריים טיים שלהם ותבחר נציג עד לחודש ינואר 2019, ובנוסף הם ישאו בעלויות של כל הפקת הקליפ והשיר.

עוד נאמר בהודעה הזאת שהתאגיד עדיין לא בחר עיר אירוח ועדיין אין תאריכים לקיום התחרות.

https://kanweb.blob.core.windows.net/download/files/מסמכי קול קורא_3.pdf
 

DH1212

New member
האופציות יחסית ברורות לנו

קשת - הכוכב הבא
רשת - דה וויס או האקס פקטור.

בא לי שימשיכו עם הכוכב הבא. אני חושב שהשופטים של דה וויס הם מיושנים ולא באמת יפגעו במטרה, ואני לא מת עם סאבלימינאל ועברי לידר כשופטים באקס פאקטור.
 

telaviv202

New member
ובאתר ynet פורסם כי התאגיד יפנה ל-4 ערים בנוגע לאירוח התחרות

ירושלים, תל אביב, חיפה ואילת. הם גם יפרסמו קריטריונים עבור ערים אחרות. הנה הכתבה:

- - - - -

פרסום ראשון: הפקת האירוויזיון בישראל תפנה לערים אופציונאליות לקיום התחרות בשטחן: ירושלים, תל אביב, חיפה ואילת. בימים הקרובים יוכלו ערים נוספות להגיש פנייה לתאגיד השידור הישראלי בהתאם לקריטריונים שיתפרסמו באתר האינטרנט של כאן.

ההפקה תיצור קשר עם ארבע הערים ותבקש מהן להגיש מועמדות לקיום התחרות בשטחן. עד חודש ספטמבר אמור תאגיד השידור הישראלי להעביר לתאגיד השידור האירופי ה-EBU את החלטתו לגבי הערים שהוא סבור כי הן יכולות לארח את האירוויזיון. אולם ההחלטה הסופית תהיה של תאגיד השידור האירופי.


https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5295161,00.html
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מפיקי "הכוכב הבא לאירוויזיון" לא ישתתפו בבחירת השיר הישראלי

קול קורא שפרסם היום (ראשון) תאגיד השידור הציבורי "כאן", ובו פנייה לגופי שידור להגיש הצעות להפקת התחרות בה ייבחר נציג ישראל באירוויזיון, חושף מודל חדש לבחירת השיר המייצג.
&nbsp
על פי הדברים, נציגי "כאן" יהיו האמונים היחידים על בחירתו — זאת בשונה משנים האחרונות, בהן היו שותפים לוועדת הבחירה גם נציגי "טדי הפקות", טמירה ירדני ויואב צפיר.
&nbsp
בשנה שעברה, זמן קצר אחרי זכייתה של ברזילי בתוכנית, הוכרזה הבחירה בשיר "טוי" שכתבו והלחינו דורון מדלי וסתיו בגר. בתגובה עלו טענות על חשש לניגוד עניינים, זאת בשל העובדה שירדני וצפיר הם שותפים ותיקים של מדלי, ששימש כמעבד המוזיקלי של התוכנית.
&nbsp
הבחירה של "כאן" שלא לשתף בשנה הבאה את "טדי הפקות" בהליך בחירת השיר מונעת מהרצון למנוע מצב דומה. עוד במסגרת המדיניות החדשה עדכן התאגיד כי ייקח את החירות להפיק תוכן נלווה לתחרות המקומית, שתשודר בלעדית בפלטפורמות השונות של "כאן".
&nbsp
https://www.haaretz.co.il/gallery/music/1.6201659
 

DH1212

New member
יש תקווה לעברית שוב!

 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מלהיב אותי... שיהיה שיר טוב, השפה פחות חשובה בעיניי

ואני לא רואה סיבה לשיר דווקא בעברית, לכל היותר לשלב קצת בקטנה.
 

DH1212

New member
ועוד איך יש

יש גאווה יותר גדולה לנצח בתחרות שירים בין לאומית כשאתה שר בשפת האם שלך? שאנשים אשכרה נהנים מהשפה שלך ורוצים לשמוע את השיר ששרת שוב ושוב?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ראשית, יש. פרס נובל או מדליה אולימפית, למשל


שנית, אנשים לא "אשכרה נהנים מהשפה" הם נהנים מהשיר. רובם נהנים יותר כשהם מבינים את המילים ויכולים לשיר אותן.
&nbsp
אני אוהבת את השפה העברית בכל ליבי, מתפרנסת ממנה (אפילו מנהלת את הפורום בתפוז...) אבל לא אכפת לי שהשיר לאירוויזיון לא יהיה בעברית. יותר חשוב לי שיבינו אותו (בעיקר אם המילים לא מטופשות...). מבחינתי אפשר להסתפק בקומץ משפטים/מילים בעברית (כמו ב"טוי") או באווירה ישראלית מזמינה ומחבקת (כמו ב"גולדן בוי"). אני כן שמחה שיש איזושהי מהות ישראלית בשיר, והוא לא סתם עוד פופ גנרי כמו השירים של חובי או אימרי.
 
למעלה