תעשו לי סדר...

naudg

New member
תעשו לי סדר...

EBU דורשים:
עיר מארחת שקרובה לנמל תעופה בינלאומי
ואולם עם לפחות 10,000 מושבים

אילת - כרגע אינה עומדת בדירשות
אין אולם
ואין שדה תעופה בינלאומי (רק פנים ארצי כרגע). צפוי להיפתח נמל תעופה בינלאומי רמון במרץ 2019, אבל אי אפשר להסתמך על זה. יכול להיות עיכוב

חיפה - אינה עומדת בדרישות
אמנם יש אצטדיון שצריך לקרות
אבל אין נמל תעופה בינלאומי קרוב (רק פנים ארצי) מרחק נסיעה מנמל תעופה נתב"ג הוא כשעה ורבע
מישהו יודע מה ההגבלה של המרחק על פי דרישות ה-EBU זמן נסיעה/ק"מ?

ירושלים - אינה עומדת בדרישות EBU
אמנם יש אצטדיון ויש אולם
ומרחק הנסיעה מנמל התעופה הוא פחות משעה
אבל העיר מפלגת וגם עניין השבת בעייתי

תל אביב - אינה עומדת בדרישות ה-EBU
מרחק הנסיעה מנמל התעופה בן גוריות פחות מחצי שעה
אבל אין אולם מתאים, מנורה מבטחים מכיל בהופעה כ-6000 מושבים

מה יהיה?!
בקצב הזה האירוויזיון לא יהיה בישראל
 
טיסה וחצי ביום זה לא בדיוק שדה רלוונטי...

גם את הטיסות לקייב ביטלו מהר (ואני חושב שאתונה זה רק עונתי). גם אין כמעט תחבורה ציבורית אליו, לאומת נתב"ג שיש רכבת 24 שעות ביום חול, בפחות משעה וחצי לחיפה השמונה (התחנה הכי רחוקה)
אגב, הדרישה של השדה תעופה קרוב לעיר המארחת היא אינה רלוונטית לגבי מדינה קטנה כמו ישראל, כשהכל קרוב. הרי המשלחות צריכות רק פעם אחת להגיע מהשדה לעיר (וההיפכך). גם ב-2011 רבים טסו לקלן ואפילו לפרנקפורט ואז רכבת לדיסלדוף, כך שנושא זה לא יהווה שום מכשול.
 
האירוויזיון יתקיים בישראל.

ברגע שאושר שהאירוויזיון יתקיים בישראל, הוא יתקיים בישראל. הודיעו מראש שהודעה רשמית על העיר המארחת תצא בספטמבר, ככה שלא תהיה סתם ציפייה מאכזבת כמו לפני שנתיים במהלך חודשי הקיץ, ושיהיה זמן לבחור, לחשוב ולתכנן. אם שום עיר לא הייתה עונה על תנאים מתאימים מלכתחילה לא היו מאשרים שישראל תארח מהר - ויצאה במיוחד הודעה שישראל כן תארח. וגם הEBU יכול לעיתים נראה לי להתפשר אם לא מדובר במשהו קריטי, כמו אורך נסיעה ארוך בקצת מהזמן הקבוע.
אילת - הרעיון של ההאנגר בנמל נחמד, המון בתי מלון, אבל ההגעה מסובכת, לא ניתן גם להסתמך על נמל תעופה חדש שיוקם. (אני לא יודע איך זה עובד, אם צריך גם להגיע להסכמים עם חברות התעופה הזרות, וכל זה לוקח זמן, וטיסות צריך להזמין עוד יחסית זמן לפני, אז....)
חיפה - מתחילה להראות בעיני כמו אופציה לא רעה בכלל (לא שהיא הייתה נראית בעיני רעה), פשוט לא ממש מעניינת לתיירים, אין הרבה בתי מלון, אבל אם לקחת ברצינות את העניין, אפשר להנחיל את אווירת האירוויזיון בעיר לאורך כל החודש עם השקעה בקישוטים עירוניים, פרסום רב, במות פזורות, מתחמי מעריצים ועוד, לדאוג ליותר מסיבות, וכמובן גם החופים. וכמובן, סמי עופר, אצטדיון מאוד מתאים, נוח, גדול, וקרוב לתחנת הרכבת. (אולי אפשר לקבל את זה שהנסיעה היא במשך שעה וקצת, היא עוברת יחסית מהר, אולי לדאוג לתנועת רכבות גדולה יותר ולמצוא עוד דרכים, מי יודע).
ירושלים - גם אופציה רעה לפי דעתי, בתחתית סדר העדיפויות יחד עם אילת. אצטדיון טדי יכול להיות סבבה, אבל אני חושב שהסיכויים שיארחו בו נמוכים, וירצו לעשות בפיס ארנה ליד, היכל קטן יחסית. אין בינתיים רכבת שמגיעה לשם מנתבג לעומת חיפה, אבל גם לא ניתן, שוב, להסמתך. וחוץ מזה שמתלכתחילה אני מתנגד לאירוח שם כי העיר לא מתאימה לסוג כזה של אירוע, בעיית השבת, החרדים והמעריצים, העניין הביטחוני והאי-יציבות, ובכללי ירושלים אירחה פעמיים ולא יקרה כלום אם עיר אחרת תארח, למרות שהיא לא הבירה.
תל אביב - העיר הכי מתאימה לאירוח מכל הסיבות הידועות, חוץ מהאולם. היכל מנורה לא צריך להיות אפילו אופציה בשל הכמות הקטנה, ביתן 2 מזכיר לי את קייב (לא אהבתי את איך שהארנה נראה), וגם קטן מאוד. אצטדיון בלומפילד באמת יכול להיות מתאים והמראה שלו אחרי השיפוץ גם טוב, פשוט צריך לקרות אותו וזהו, ואם כבר עולים דיבורים על הקמת ארנות כמו באילת וכדומה לא אמורה להיות בעיה כזאת גדולה כבר לקרות את אצטדיון ולסיים בנייה מהר, אני יודע שהוא המון זמן בשיפוץ אבל אולי ההכנה לאירוויזיון אפילו תזרז אותו ועצם העובדה שהוא בשיפוצים ואף קבוצה עוד לא משחקת בו יכולה לתרום עוד. זה כבר באמת משהו אפשרי לעומת הקמת אצטדיונים, משהו שעוד חשבתי עליו בהתחלה.
זה משאיר אותי עם חיפה ותל אביב ואני באמת מקווה שאחת מהן תבחר ועם אופצייה טובה (לא מין ביתן), והן בהחלט אופציות הגיוניות. עכשיו לא צריך להיות לחוצים או מודאגים, בכל קצב האירוויזיון פה אצלינו, הממשלה החליטה לא להתערב, נקווה לטוב
 

DH1212

New member
עם כל הכבוד, האירוויזיון הוא כולה תחרות טלוויזיונית

לא העלת קורבנות למולך. ל-EBU יותר אכפת מ200 מיליון צופים בבית מאשר 15K תיירים שיבואו לארץ.

אז העיר המארחת לא תכיל נמל תעופה בין לאומי או לחלופין האולם יהיה קטן מהרגיל, ביג פאקינג דיל.


עם כל הכבוד, יותר מדאיג אותי הסאונד. בישראל קולינג הסאונד היה פשוט מזעזע.
 

MM22

New member
הייתי ביזראל קולינג בכיכר תל אביב , הסאונד היה נפלא

איכשהו זה לא עובר טוב בשידור האינטרנטי ....
&nbsp
מה שכן , באירוויזיון 1999 הסאונד בטלוויזיה באמת היה נוראי .
( וגם כמובן , מסך לוח הניקוד הצהוב - שבקושי ראו בו משהו .
בחירת הצבעים הייתה מקורית ומעניינת , אך לא מוצלחת בביצוע שלה .
הצהוב היה חייב להיות כהה יותר בכדי שיראו את הניקוד כמו שצריך ) .
 

DH1212

New member
גם אני הייתי שם

עמדנו ממש ליד הבמה וכמעט התחרשנו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ככה זה תמיד צמוד לרמקולים; אני עמדתי באמצע הכיכר ושמעו נהדר

וכמובן, במופעים ואירועים יש לי תמיד אטמי אוזניים בשלוף.
&nbsp
בקיצור, החוויה שלך ליד הבמה לא רלוונטית, ולמען האמת כל ההפקה הזאת לא רלוונטית ולא קשורה לסאונד באירוויזיון משום בחינה... זו לא אותה רמת הפקה, אלה לא אותם מפיקים, תנאי השטח שונים (פתוח מול סגור) ואין שום טעם לקשר בין א' ל-ב'.
 

סטילהוק

New member
כשנטע זכתה אסי ורותם היו בחדר התקשורת והדבר הראשון שאסי אמר

כששאלו אותו איפה בישראל יהיה האירוויזיון, היה שאין לנו אף אולם שעומד בסטנדרטים של ה EBU והוא לא יודע איך יערכו את התחרות בישראל
 

Uri04

New member
עם כל הכבוד לאסי עזר (ואין לי הרבה כבוד אליו)

הוא לא אוטוריטה שיש להתייחס אליה ברצינות.
 

Uri04

New member
חיפה מתאימה דווקא

שעה ורבע מנתב"ג זה כלום. מגטוויק למרכז לונדון זה בערך שעה וחצי וזה עוד נחשב קרוב, אז מה זה כבר שעה ורבע...
 
למעלה