Related Song Contest 23 - ההצבעה נפתחת

sg151

New member
Related Song Contest 23 - ההצבעה נפתחת


חיכנו מספיק, עכשיו הכיף מתחיל!
המהדורה המחודשת של הRelated סוף כל סוף מתחילה וההצבעה נפתחת!

שירי המהדורה ה23 הם:
1. נדב גדג' - Good Vibes
2. Céline Dion - Ashes
3. Amina - Nour reborn
4. Beth - HOY
5. Isis Gee - Hiddeen treasur
6. ABBA - Thank You For The Music
7. Francesco Gabbani - Amen
8. Michael Schulte - Falling Apart
9. Tijana Bogicevic - Ti imas pravo
10. Emilija Kokić - NEBO
11. Nina zilli - Sola
12. Eleni Foureira - Ti Koitas
13. Loucas Yiorkas - Gia proti fora
14. Lena - Wild & Free
15. Darja Švajger - Sončen dan
16. Greta Salome - Wildfire
17. Aisel - Dilbərin Ariyası
18. Pastora Soler - La Tormenta
19. Loreen - Jupiter Drive

בכדי להצביע יש לשלוח במסר פרטי בלבד אלי את הצבעתכם שמתנהלת בדיוק כמו באירוויזיון (12, 10, 1-8). ההצבעות ינתנו על פי מספור כמו בדוגמה או לחליפין בסדר יורד

לדוגמה: 12. ירדנה ארזי
10. עפרה חזה
8. צביקה פיק

או

ירדנה ארזי
עפרה חזה
צביקה פיק

מצורף לפה הפלייליסט של התחרות לפי סדר השירים לנוחיותכם
כל בעיה/שאלה/ועוד מוזמנים לפנות אלי.

ההצבעה נפתחת עכשיו ותיסגר ביום שני, 25/06/18 בשעה 23:59

שיהיה לכולם בהצלחה!!


 

Erev114

New member
בהצלחה לאחת והיחידה

אלני פוריירה.
טיק טאס שיר פופ מושלם! מגיע לה לזכות! יש לה דיסקוגרפיה יותר טובה של חצי מזמרות המיינסטרים באמריקה.
התחרות ממש טובה, לא ציפיתי שלאייסל יהיה שיר כזה מיוחד אחרי השיר הגנרי שאיתו היא הופיעה באירוויזיון, לורין ריגשה אותי למות (ההפקה מדהימה ברמות!), השיר של בת' ממש מקסים
בהצלחה לכולםםם
&nbsp
מקווה לנצח בפעם השניה
הכינוי הקודם שלי היה ndnd123
והניצחון הקודם שלי היה עם cool vibes של הלהקה משוויץ ב2005. חולה עליהם.
 

tajci

New member
תחרות מסקרנת


אני שמח שהיתה היענות. המגוון באמת רחב ואת רוב השירים לא הכרתי. ריוויו בהמשך.
בהצלחה לכולם
 

sg151

New member
מזכיר שוב לכולם לשלוח הצבעה בצורה מסודרת

או ממוספרת מהגבוה לנמוך או בסדר עולה כשההצבעה הגבוהה ביותר למעלה והנמוכה למטה
זה מייצר לי המון בעיות אחר כך כשזה לא מובן
 

tajci

New member
ריוויו על התחרות

טוב, אז אחרי ההלם הראשוני וההתרגשות, זה הסיכום הראשון שלי לאחר שחרשתי אתמול על השירים:
1. נדב גדג' - Good Vibes- נדב מדהים, הקול והגרוב שלו ישר גורמים לי לזוז. אבל השיר מרגיש קצת גנרי ולא זכיר. אין לו שיא מרגש/מעניין. מתאר לעצמי שככל שאחרוש עליו יותר כך אוהב אותו יותר.

2. Céline Dion - Ashes- טוב, לבחור את סלין דיון לתחרות זה לשלוף את התותחים הכי כבדים. השיר אומנם עדכני, מהמם ומופק היטב. הקול שלה מושלם. אבל זה מסוג השירים שאני פחות מתחבר אליהם(מזכיר לי שירי פסקול של דיסני). ועדין לא הכרתי אותו ואני בטוח שמתישהוא הוא ידבק לי לאוזן. אהבתי את סוף הקליפ עם הדיאלוג...

3. Amina - Nour reborn- אמינה המופלאה הטריפה לי את כל החושים בהופעה יוצאת הדופן שלה אי שם בשנת 91. רבות דובר על ההופעה הזאת, ואני באמת חושב שהיא היתה פורצת דרך(זמרת מוסלמית/הצעיף/ נושא חשוב/ מוטיבים של מוזיקה אפריקאית ים תיכונית/ הפוליטיקה באותו זמן נגד מלחמת המפרץ וכו'). בעיני היא הזוכה באותה שנה(עם כל האהבה שלי לקרולה). אהבתי מאוד את השיר הזה(שהוא חלק מאלבום קאמבק מופלא שלה).

4. Beth - HOY- עדין לא התאוששתי מהכישלון שלה בתחרות עם אחד השירים האהובים עלי מספרד. הייתי בטוח שתנצח. ההתחלה מזכירה את ג'וני מיטשל, וההמשך נהדר. הפתעה נהדרת.

5. Isis Gee - Hiddeen treasur- מודה שלקחו לי כמה רגעים להיזכר בה. לא אהבתי את ההופעה שלה בתחרות, השיזוף המוגזם והכינורות. אבל היה ברור שמדובר בזמרת מסקרנת. השיר החביב הזה יכל להביא אותה הרבה יותר רחוק...לא כל כך הבנתי את ההקשר של מצרים בקליפ. הפזמון מזכיר לי את השיר
שצירפתי בקישור.
https://youtu.be/wGPlCLf9AZ8

6. ABBA - Thank You For The Music- ע"ע סלין דיון. שיר נהדר, קלאסיקה אמיתית, מלודיה שישר חודרת ללב. מחכה כבר לשמוע את שירי הקאמבק שצפויים להתפרסם בקרוב...

7. Francesco Gabbani - Amen- אני חולה על גבאני. כל כך חבל שפספס באירויזיון. יש לו קטע שמטריף אותי. למרות שהשיר הזה בינוני הוא ישר עושה לי טוב, ותמיד כיף לראות את התנועות שלו. מניח שאתמכר לו קשות בקרוב. אמן.

8. Michael Schulte - Falling Apart- אחד המועמדים החזקים לזכייה בתחרות שלנו. זמר מרגש(קצת מעצבן אותי, קשה לי להסביר), אחרי ההישג הנהדר בליסבון אני מתייחס אליו ברצינות. שיר נפלא, נוגע ללב, מסקרן. הקול של מיכאל שובר את הלב לרסיסים...

9. Tijana Bogicevic - Ti imas pravo- אני חולה על טיאנה...השיר שלה שנה שעברה היה מהמם!!! אבל ההופעה נוראית, בשילוב זה שהיא לא ידעה לדבר אנגלית בראיונות הרגיש לי שכל העסק מזויף/ מוזר. פחות אהבתי את השיר הספציפי הזה(לא הסגנון שלי), אבל היא עדין מרגשת. חבל שלא שרה בסרבית באירויזיון. הקול שלה נשמע שונה לגמרי.

10. Emilija Kokić - NEBO-תמיד היא תשיאר ריבה!!! איזה כיף להיזכר בה. באמת סיקרן אותי לדעת מה עלה בגורלה...כל כך שמחתי על הזכיה של יוגוסלביה (למרות ששני השירים שבאו אחריה היו מושלמים וטובים בהרבה). שיר שנשמע כמו שלאגר מלודי(צירפתי אחד שממש מזכיר לי אותו). אחד השירים שהכי שמחתי להכיר. תודה למי ששלח.
https://youtu.be/-4PhnVfSxv4

11. Nina zilli - Sola- נינה היקרה, כל מה שתוציאי יהיה וואו. יש לה את כל החבילה, ברור שהיא מזכירה את איימי ווינהאוס. עם קליפ נועז, ברור שמדובר באחד השירים המהנים עבורי בתחרות. בראבו.

12. Eleni Foureira - Ti Koitas- שיר של דורון מדלי, כשהפעם הטוי שלו זאת אלני הנהדרת, בשיר שהיה להיט ענק ביוון. מאוד מזכיר את גולדן בוי...יש לי קצת בעיה בשירים שלה(עם קולות הרקע/ הקול שלה נשמע קצת מהונדס), אבל מדובר בלהיט ממכר ומענג. תודה למי ששלח, כי פספסתי אותו לגמרי...

13. Loucas Yiorkas - Gia proti fora- ללוקאס יש קול נפלא ומראה עוד יותר מזה:) אבל השיר הספציפי הזה פחות עושה לי את זה. מקווה לחזור לראות אותו בתחרות, בסולו יווני אותנטי.

14. Lena - Wild & Free- ללנה יש הכל. היא סופר מגניבה, מלאת כרזימה וקול נהדר. כצפיתי בקליפ ובשחקן החמוד ישר התחשק לי לצפות בסרט (אשמח לקישור/ שם הסרט). שיר קיץ קליל ומהנה.

15. Darja Švajger - Sončen dan- שיר שאני צריך עוד כמה שמיעות כדי להחליט לגביו. פחות אהבתי את הזמרת באירויזיון בשתי ההופעות שלה. אעדכן לגביו בהמשך:)

16. Greta Salome - Wildfire- גרטה היקרה, אני פחות מתחבר לחומרים ממך. משהוא בזמרת מלחיץ אותי. אולי זה גם בגלל הקליפ שישר שולח אותי לעולמות הילדים, לפיזמון הגנרי או למבטים המוזרים שלה. מצטער, אבל אני לא אוהב את השיר.

17. Aisel - Dilbərin Ariyası- מה זה הדבר הזה?! למה היא לא שרה את זה באירויזיון!!! כל כך קיוויתי שהאזרים יעזו וישלחו משהוא כזה. והפרויקיט הזה של באקו ממש מסקרן(אני הולך לחרוש עליו ביו טיוב). בכל אופן, אחת ההפתעות. המון מיסתורין, שפה מהפנטת, שיר יפהפה.

18. Pastora Soler - La Tormenta- פאסטורה אהובתי, כל כך רציתי שתזכי בתחרות!!! עדין לא התאוששתי מהמפלה שלך(למרות שמקום עשירי לספרד זה בסדר...). הבעיה שחלק גדול מהשירים שלה נשמעים לי כמו פתיח לטלנובלה, וזה אחד מהם. מצטער, אבל אני פחות אוהב.

19. Loreen - Jupiter Drive- לוריין המלכה!!! כפרה עליך. כל שיר שתוציאי ימיס אותי. האלבום החדש שלה מאוד מעניין. דוקא אהבתי יותר את השיר שצירפתי(והתמכרתי אליו קשות!). נהדר.
https://youtu.be/rw6PZcc8s5Y

בקיצור זאת הדעה שלי, מניח שיהיו לי עוד מלא הערות/ תובנות בהמשך. ושוב בהצלחה לכולם:)
 

tajci

New member
תודה רבה

מקווה שלא איכזבתי אף אחד...
ניסיתי לא להסחף בהסברים, אבל זאת באמת מהדורה שהעלתה בי המון עינין ונוסטלגיה:)
 

sg151

New member
7 מתמודדים כבר הצביעו

במידה וכל ההצבעות יתקבלו לפני מועד הסיום אחשוף את התוצאות מוקדם יותר, כך ששווה להזדרז
 

tajci

New member
מה לגבי ספויילר?

התחרות צמודה, יש הפתעות, הכל עוד פתוח...קצת טיזרים שיעזרו להפיג קצת את המתח
 

Or Levy1

New member
הצבעתי

תחרות חלשה.
אהבתי את השירים של ABBA, אלני פוריירה ושל סלין שאותו אני מכיר ממזמן
בהצלחה
 

tajci

New member
בעינין איכות התחרות

כמובן שזה סובייקטיבי, אבל פרט לשירים שציינת יש כמה שירים מדהימים(לפחות עבורי).
אייזל אחרי ההופעה החלשה בתחרות הפציצה בשיר קסום באזרית(מזכיר קצת את השפה הטורקית).
אמינה עם יצירה מפעימה, ריגשה אותי למוות. שווה לתת הזדמנות לשיר. אחרי השמיעה הנוספת הוא פשוט לא יצא לי מהראש.
לוריין עם שיר מהפנט, שחרפן אותי לגמרי. מודה שפספסתי אותו כשיצא, ועכשיו אני מכור כבד אליו(וכמובן שחרשתי על כל האלבום הודות לתזכורת הנ״ל).
ויש עוד כמה ראויים(פירטתי בהרחבה בריוויו שלי).
במבט ראשון גם בי התעוררה אכזבה מסוימת כשהתפרסמה הרשימה, אבל כשהתעמקתי בשירים/ יוצרים נהנתי ממש מהמגוון(של השירים/ סגנונות/ תקופות של התחרות).
וזה מה שיפה בעיני בתחרויות בפורום. בזכותם אני מכיר ומגיע למוזיקה, שאין סיכוי שהייתי פוגש בעולם החיצוני...וגם אם הרווחתי שיר אחד מושלם לפלייליסט שלי- בעיני זה שווה יותר מהזכייה עם השיר ששלחתי.
 

sg151

New member
ימים אחרונים להצבעה!

מזכיר שלפי חוקי הפורום מתמודד שלא יישלח את הצבעתו ינוכה חצי מהניקוד שלו וסתם חבל
&nbsp
אז להצביע כולם!!
 
למעלה