רגב: "לתאם תכנים מול הממשלה"

RossieL

Active member
מירי, שחררי

לא יאומן כי יסופר [או שדוקא מאד יאומן]:
מירי רגב דורשת מראשי התאגיד לתאם מול הממשלה מה ישודר במהלך טקס האירוויזיון של שנת 2019.
מירייייייייייייייי
שחררייייייייייייייייייייייייי
הכסף לא שלך,
המדינה לא שלך,
האזרחים לא שלך,
הדעות של כלל העם לא שלך,
האירוזיון לא שלך!!!!
ותופתעי אולי, אבל גם הטיים סקוואר שכבשת לפני כמה ימים? לא שלך!!!
 

tapuzzo

New member
למה שהיא תשחרר? באוקראינה או רוסיה לא התערבו שרי התרבות?

בפולין ושבדיה לא התערבו פוליטית בתכנים? מה הקשקושים האלו. שימו לב לצביעות: מצד אחד האיגוד לא רוצה "התערבות פוליטית" מצד שני הוא עצמו קושר את התחרות לעצמאות איגוד השידור, הצהרה פוליטית לחלוטין (מה אכפת לו מה מעמד אגוד השידור הממלכתי באותה מדינה? האם באירופה האיגודים לא תחת פיקוח הממשלות? אגוד השידור בי.בי.סי "עצמאי פוליטית"? קשקוש בלבוש. בכולן הוא תחת פיקוח הממשלות ואפילו פיקוח הדוק הרבה יותר מבישראל. גם סוגיה "נפיצה" של פיצול לתאגיד חדשות ותאגיד בידור - רק בגלל שזה "לא נעשה בעבר" אומר שזה פסול? מה אכפת להם אם תאגיד החדשות והבידור יהיו נפרדים? בבי.בי.סי רק פורמלית זה תאגיד אחד. הרי יש להם תאגיד חדשות ותאגיד בידור. האם בריטניה נפסלה?
בכל האירויזיונים הקודמים לא הייתה התערבות של הממשלות? שרי התרבות? ראשי המדינה? שוב קשקוש, ברור שהייתה. פשוט מאד, האיגוד מצא לו פה שותף מלא - התקשורת הישראלית והעיתונאים, שלא אוהבים את מירי רגב, בלשון המעטה, וישמחו לעשות הכל להרוס ולחבל, מתוך שנאתם לממשלה הזו - ואצל חלקם גם למדינה הזו, בואו נהיה כנים יש פה אנשי תקשורת מיזנטרופים שונאי ארצם. רק תנו להם לנפח כותרות נגד משרד התרבות כאילו חסר לנו אויבים מבפנים, יש פה גם רשע מבית. רק להקשיב לאופן הסיקור בגלי צה"ל.. מוטה חד צדדי, מגעיל, מרושע.
 

sg151

New member
יום אחרון להירשם לRSC!!

 

DH1212

New member
אני פשוט לא מבין למה היא קולנית כל כך

הרי היא יודעת שאין לה שליטה על תכני האירוויזיון ובמידה והיא בכוח תנסה להתערב, היא מסכנת את כל קיום האירוויזיון בישראל, וזאת עוד אחרי כל התקרית עם ארגנטינה.

אז אנחנו נשארים עם רווח פוליטי - אבל איזה? אפילו הערס הכי ימני וכבד באיזה עיר פריפריאלית מתפתחת לא באמת יתן אקסטרה נקודות לליכוד בגלל שמירי רגב אמרה ש"הממשלה צריכה להתערב בתכני האירוויזיון".

שאר חברי הליכוד גם לא מתרשמים ממנה כל כך וקוראים לה לסתום ולא להתערב,
זה פשוט גול עצמי, מה לעזאזל יוצא לה מהתבטאות כזאת? היא יכולה רק להפסיד מזה!
 
הנבואה ניתנה לשוטים. גם בנושא האירוויזיון vs משחק הכדורגל

אני יכול להניח שיש מעגל רחב מאוד של תומכים בעמדה של מירי רגב, "ירושלים או כלום".
נכון, היא חטפה סטירה חזקה מאוד בנושא המשחק מול ארגנטינה, אבל הזיכרון שלנו הוא קצר - וזה דבר חשוב מאוד להגיד. אני גם חושב שהאירוויזיון אינו בר השוואה למשחק מול ארגנטינה, בגלל שמה שמירי רגב מנסה לייצר בזיכרון שלנו הוא שהמשחק בוטל בגלל הישגים של הפלסטינים וה-BDS, בעוד שהאירוויזיון יתקיים או לא יתקיים בגלל החלטה שלנו. כלומר, אנחנו אלה ששולטים בגורלנו ונאמר את המילה האחרונה.

ברור שהיא הייתה רוצה, כמו כולם, שהאירוויזיון ייתארח בישראל. זאת גם הייתה נקמה מתוקה בכל שונאי ישראל. אבל אני חושב שהאסטרטגיה השניה, של "כל העולם נגדנו, ולכן האירוויזיון לא פה", יכולה לשרת אותה לא פחות כפוליטיקאית.
זה יכול להביא לחיזוק הציבור שנאמן לה באופן מסורתי, ולהוסיף לה תומכים שמאוד קל ללכד אותם יחד כהמון משולהב כשהעולם שבחוץ כל כך מאיים.

פרשנות פוליטית? קשקוש? לא יודע. אבל טיפשה היא לא. ואם היא ממשיכה באותו קו שהיא נקטה בו גם אחרי פרשיית משחק הכדורגל, כנראה שהיא יודעת מה היא עושה.

 

Willo the Wisp

New member
האסטרטגיה הזאת לא שירתה אותה בביטול המשחק מול ארגנטינה

לא שהיא לא ניסתה לשים על זה את הספין של טרור ואנטישמיות, אבל נראה שמעטים אם בכלל קנו את זה, כולל בבייס שלה. כך שאני ממש לא מבין מה בדיוק המטרה הסופית שלה כאן.
טיפשה היא לא, פוליטיקאית צינית וממולחת היא בהחלט כן. אבל היא גם שיכורת כוח ושאננה. במקרה של האירוויזיון, כמו במשחק נגד ארגנטינה, האסטרטגיה הפוליטית שלה (לצאת בהתבטאויות פרובוקטיביות כדי לזכות בבולטות תקשורתית) עלולה לנשוך אותה בתחת וכמעט בא לי שיבטלו את האירוח בשביל זה.
 
זה לא פורום פוליטיקה אבל קשה להתנתק, ידענו שנדון בנושא הזה

אז רק אגיד שאם יבוטל האירוח כאן, בשורה התחתונה ובזיכרון הקולקטיבי, זה לא יירשם כפאשלה של פוליטיקאים אלא כ"כל העולם נגדנו". זו תפישה ותיקה ומושרשת, וגם נוח לנו להזדהות איתה.
האמת לא ממש משנה לאנשים, הם מצביעים לרע במיעוטו ואוהדים דמויות שבמציאות נורמלית מזמן היו מדיחים.
לדעתי ביטול יישרת פוליטיקאים מסויימים, ואולי אני בדעת מיעוט, נראה.
 

tapuzzo

New member
זכותה של רגב כשרת התרבות לעסוק בתכנים שיוצגו, ועוד איך

מי שחושב אחרת, היה צריך לפסול את האירויזיון באזרביז'ן ובאוקראינה.
גם שם התראיינו שרי תרבות בלי סוף. רק ששם לא הייתה תקשורת שלעומתית נגד הממשלה.
 

קרןש24

New member
מה אנחנו בצפון קוריאה

אין לה זכות להתערב באירוויזיון שתשתוק זה לא תעמולת בחירות של הליכוד היא עוד תבקש לנאום
&nbsp
 

Willo the Wisp

New member
דוגמאות מצויינות

אוקראינה ואזרבייג'אן, שתי מדינות נאורות ומתקדמות עם מסורת דמוקרטית ארוכת שנים. מי ייתן וישראל שלנו תלך לאורן. ונאמר אמן
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היא חיה בסרט, הבסיס שלה מצביע בעיקר לגברים לבנים

 
למעלה