הכוכב הבא אסי עזר ורותם סלע הכוכב הבא אסי עזר ורותם סלע. (צי

DH1212

New member
עכשיו אנחנו מבינים מה ומי

טדי פשוט ניסו לדחוק הצידה את התאגיד בכל מה שקשור לליסבון ונטע, והתאגיד לא פראייר. עכשיו אנחנו מבינים למה הם לא כל כך להוטים להמשיך עם הכוכב הבא.

איכשהו, אני סומך על המילים של התאגיד יותר משל טדי. טוב נו, גם אם היינו שולחים את עדן אלנה השנה עם שיר פצצה היינו יכולים לזכות, לבחורה יש מיתרי קול עשויים מקסם או משהו. הביצועים שלה לייב? דיסק. עוד אנשים היו מעלילים עלינו שהשתמשנו בפלייבק.
 
לא נעים לאמר, אבל מגיע לטדי את הקרדיט

באו נתחיל בכך שאני לא מחבב את טדי או קשת, מכל מיני סיבות, ויש לי סימפטיה רבה דווקא לערוץ הראשון ז"ל, (וכמי שאין לו כבלים) אני די מרוצה מהתאגיד "כאן". זה בטח עניין של גיל.

בארבע שנים שקדמו לטדי, ישראל אפילו לא ראתה גמר. חוסר תקציב ובעיקר חוסר עניין מוחלט מצד הציבור, שלא הצדיק את עלות השתתפות, וזה למרות שלרוב היו לנו שירים טובים (טוב, דנה.2 היא קאקי). ואז באו טדי, עם כל הגב הכלכל , והפמפום היחצ"ני ערב-ערב בפריים טיים, החזיר את הציבור להתעניין באירוויזיון. משם התחילו לבנות את זה.

כשהאירוויזיון עבר לטדי, שיא השאיפות שלנו היה לשמוע את "ישראל" נקראת לגמר, וכבר בשנה הראשונה זה הסתיים עם הופעה מושקעת שלא ידענו עד אז, להיט אירווזיונים, תמיכה ואהדה ציבורית, וחזרה לעשירייה שעבורנו החובבים היה עילוי וגאווה. כל תוצאה מעבר לכך היתה סתם פנטזיה שלא העזנו אפילו לחלום עלייה. כך שהיינו מרוצים גם מהעלייות בשנתיים אחרי. אבל הנה, כבר בשנה הרביעית ואכלנו את הדובדבן עם כל הקצפת (והגביע !).

ברור שטדי אינם פילנטרופים. הם קודם חושבים על הכדאיות של עצמם, ואין עם זה כל פסול, אחד עוזר/מנצל את השני בשותפות. שואפים למצב של win-win לשני הצדדים, אבל הנה השנה זה באמת הסתיים לנו עם win לעם כולו. אני לא בטוח שהתאגיד היה מוצא לנו את נטע, ורק אחרי היבחרה היא היתה ההשראה של מדלי ובגר להתאים לה שיר כמו כפפה.

אני באמת מסמפט את התאגיד שנותן לי טלוויה מהנה שאני תמיד אעדיף לצפות קודם שם, אבל לטדי הפקות מגיע להנות מהתרנגולת וביצי הזהב שלה.
 

DH1212

New member
אני מסכים עם כל הנקודות שלך

אבל מהכתבה עולה שטדי פשוט התנהגו בצורה דורסנית ובריונית. נכון שעם תוצאות לא מתווכחים (ואלוהים, איזה עונה מדהימה הייתה לנו! חן, נטע, מרגי, ריקי, עדן, רינת בר), אבל תחשוב שאתה גוף שידור וחתמת שת"פ עם חברת הפקות, וחברת ההפקות פשוט עושה עצמה בעלת הבית.

אני חושב אבל שהתאגיד ינשכו את השפתיים וימשיכו עם טדי. אני חושב שכל עניין ה"מכרז" בסך הכל בא לייבש קצת את טדי ולהראות להם מי הבוס בסיפור.

בכל מקרה גם אם בחירת הנצגיד תעבור לאקס פאקטור אני עדיין צופה לנו הצלחה באירוויזיון. פשוט היה צריך לשים את האירוויזיון בפריים טיים וזמרים וכותבי שירים מוכשרים כבר יבואו מעצמם.
 

tajci

New member
מסכים

שהתאגיד ירדו מהעץ. יש להם את ארגון התחרות על הראש. הפורמט והמעורבות של טדי הביאו אותנו להישגים חסרי תקדים. זה צריך להמשך. אשמח קצת לשינוי פורמט.
 
למעלה