HAIFA 2019 - רח' הנמל יהיה כפר אירויזיון? האכסניה תגדל פי 3?

tapuzzo

New member
HAIFA 2019 - רח' הנמל יהיה כפר אירויזיון? האכסניה תגדל פי 3?

עוד לפני שיוצאת ההכרזה על חיפה כעיר לאירוח האירויזיון הבא, מספר יוזמות מעניינות חלקן על בסיס אירוח כנסים גדולים קודמים, נרקמות כבר בעיריית חיפה. בין התוכניות שמוכן היה גורם בעירייה לחשוף תשמעו כאן לראשונה על 4 תוכניות מגירה לתוספת חדרי אירוח.
1. האכסניה. סביב אכסניית אנ"א חיפה קיימים שטחים לתוספת מבנים. בכוונת העירייה לאשר הגדלה של עד פי 5 של האכסניה הקיימת. בהשקעה של 60 מליון שקל נבנו 95 חדרים באחת האכסניות החדשות בישראל. בכוונת העירייה לאשר הגדלה במבנים בני 2-3 קומות וכן מבנה חדר אוכל נוסף, שיאפשרו הגדלתה עד פי 3 לכ-300 חדרים, שיהפכו אותה לאחד המלונות הגדולים בחיפה.
2. רח' הנמל, שצמוד לרכבת מרכז בחיפה ולקו אוטובוס מטרונית לאצטדיון, יהפוך ל"כפר אירויזיון". בשנה הקרובה ישוקמו 3 מבנים גדולים ריקים ויוכשרו להיות אכסניות. בנוסף תצא פנייה להסבת מבני מעונות לאחר סמסטר חורף הבא, לחדרי אירוח.
רחוב הנמל ייסגר ממתחם החניון של רכבת מרכז ועד הכיכר המרכזית ובו יופקו ארועי חוצות כמו פסטיבלי אוכל, קוקטיילים, לילות קריוקי-אירויזיון ועוד. הפאבים הקיימים יתוגברו במספר אולמות שיוכשרו להופעות ומועדונים ברחוב הנמל, כגון האנגר 15 בנמל. קו מטרונית ייעודי יתחיל לפעול מרחוב הנמל ורכבת מרכז אל האצטדיון. האוטובוסים יקושטו בגרפיקה חיצונית ופנימית של אומנים מהופעות ישראל באירויזיון לאורך השנים. בין האצטדיון למתחם הנמל, בפארק הכט ובטיילת, יעשה נסיון להכשיר כ-20 מסעדות ופאבים נוספים, חלקם במבנים ריקים בטיילת.
3. אוניית קרוז.
בעירייה נשקלת אפשרות לפנות לחברות ספנות לספק אוניות קרוז, שיוסיפו בבת אחת מאות חדרי מלון. אפשרות אחת היא הפלגה ייעודית מאחד מנמלי אירופה של אוניית קרוז שתעגון במשך שבוע התחרות בחיפה, ותפליג חזרה בסיום התחרות. חלופה אחרת היא אונייה ריקה שתעגון ותשמש בית מלון צף שאליו יוזמנו חדרים ללא שייט.
4. קמפוסים
בדומה לאירוח כנס ויקימניה בחיפה 2011, יוסבו מבני מעונות בקמפוסים לאירוח. הדבר יוכל להתבצע אחרי סמסטר חורף (ינואר-פברואר 2019) אז יוכשרו המבנים לקליטת תיירים. שאטל ייעודי יסיע מהקמפוסים למוקדי הארועים.
 

Gn434

New member
סתם שאלה, איפה יגורו אותם סטודנטים שגרים שם היום?

 
יקרו לכבודם גג של איצטדיון במיוחד

אולי יבנו איצטדיון באילת במקום. למרות שחם שם בחודש מאי.
בכלל, כל מה שתייר אוחצ'ה ממינכן רוצה לעשות זה לנסוע לאירוויזיון בחיפה ולישון בחדר מעונות סטודנטים.
 

bigop1

New member
עוד משהו שאף אחד לא מתייחס אליו האם סמי עופר גדול מידי

כידוע ביורקמן לא מת על אצטדיונים גדולים ומאז דיסלדורף 2011 הוא לא אירח בשום אצטדיון כדורגל, השאלה היא האם האצטדיון יהיה מלא בכל ההופעות, בחזרות יהיה מאוד קשה למלות ב30 אלף צופים במיוחד כשזה בחיפה ולא במרכז
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דווקא ל"חיפה ולא במרכז" אין שום משמעות בהקשר זה

לא מבחינת תיירים וודאי שלא מבחינת מי שמעוניין להגיע לאירוויזיון. כמות האנשים שיוותרו על האירוויזיון רק כי הוא בחיפה לא שונה מכמות האנשים שלא ויתרו על משחקי כדורגל חשובים שהתקיימו בחיפה ולא בת"א. אירוויזיון באילת אכן מציב קשיי הגעה, אבל בחיפה? די, נו. לא קשה יותר להגיע לחיפה מלירושלים, ולא שמעתי מעולם מישהו אומר דברים כאלה על ירושלים.
 

sg151

New member
חבל שלא תירשמו לRSC הקרוב!

מצפה לכם מהדורה משגעת
 
למעלה