Wiwibligs מפרגנים לחיפה ובכלל לישראל

yogniz

New member
ההתרשמות שלי שהם מעדיפים את תל אביב דווקא

בעיקר דאבון.
אבל זה אולי בעיקר בגלל הטעות שלהם במשפט "אל תזלזלו בישראלים".
כלומר - הם לא מודעים לבעיות הבירוקרטיה פה

אין שום סיכוי בגלקסיה שבלומפילד יהיה מוכן בזמן. שום סיכוי, לא בישראל. אנחנו כישראלים יודעים את זה, הם קצת תמימים.

בקיצור, חיפה חיפה חיפה.
 

babyface19

New member
לגבי בלומפילד, אין מה לדבר בכלל על זמינותו למחצית הראשונה...

של 2019.
&nbsp
רק לפני יומיים פורסם באתר הספורט ONE ,שעיריית ת"א הודיעה למנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל שעבודות השיפוץ התארכו, והאצטדיון יהיה זמין למשחקי כדורגל רק לתחילת עונת המשחקים 19/20 ,שמתחילה בסוף אוגוסט 2019.
 

Willo the Wisp

New member
חמודים

מצחיק שמבחינתם ישראלים הם ביצועיסטים תקתקנים, מי אמר שההסברה הישראלית לא עובדת?
אין לי מושג מה עדיף. חלום שלי שהתחרות תהיה בתל אביב אבל יבאס אותי אם שוב נארח באולם קטן. בכל מקרה נחמד אם יהיה מכרז פתוח באמת, יהיה מעניין.
 

tapuzzo

New member
מאשרים הטיעון שלי לטובת "הכרת עיר חדשה לא רק ת"א וירושלים"

חיפה היא עיר "לא מוכרת" לרוב אירופה שתשמע על המקום הזה לראשונה אי פעם אם חיפה תארח את התחרות. אפשר לקרוא לזה אפקט מאלמו 2013. חיפה קצת יותר מוכרת ממאלמו, בזכות הגנים הבאהיים שהם אתר הדת המרכזי למליוני מאמינים באירופה וכמובן זכיות פרסי נובל בטכניון והנמל הימי. אם היו מכירים קצת יותר את חיפה לא היו אומרים ש"האצטדיון ינחת על העיר". חיפה מארחת ארועי ענק בקנה מידה של האירויזיון מדי שנה. בחגי דצמבר, בפסטיבל הסרטים, כמובן באצטדיון שרק עכשיו אירח 30 אלף איש בהופעה ופסטיבל הסטודנט עם 20 אלף איש. עיר הבירה, עיר הנוער, ארועי צובחוץ. עם כל הכבוד לליסבון, לא בטוח שיש שם יותר ארועי חוצות גדולים מחיפה.
זה בעצם יתרון גדול לטובת חיפה. כפי שהם אמרו, את תל אביב וירושלים מכירים. חיפה מסקרנת, היא "יעד חדש". וכמובן שזה לא רק חיפה, אלא כל אזור הגליל שכולל גם יעדי תיירות מוכרים כמו נצרת ועכו.
מהסקירה שלהם ברור שיש להם העדפה ברורה לתל אביב, כי זו "עיר מועדונים ובתי קפה ידועה" ומדובר באנשים שבאים לבילוי במועדונים ומסעדות לא פחות מלתחרות. אבל קיום התחרות בחיפה בודאי לא ימנע מהם, כפי שגם הם ציינו לבלות בתל אביב או לראות את ירושלים כי המרחקים קצרים.
כדאי גם לתקן אותו כשאמר שחיפה מרוחקת "3 שעות נסיעה מנמל התעופה". זה כמובן לא נכון, ברכבת מדובר בשעה ורבע לתחנת חוף הכרמל ליד האצטדיון ושעה וחצי לחיפה מרכז. זה כבר מרחק שאוטובוסים ורכבות תחתית עושים בכל הערים הגדולות מנמל התעופה ועד לאולמות.
 
למעלה