פודקאסט חדש בנושא הנפיץ של האירוח כאן, מה דעתכם?

פטל 11

New member
פודקאסט חדש בנושא הנפיץ של האירוח כאן, מה דעתכם?


https://www.youtube.com/watch?v=6VSX-2wFbhQ&t=3s
(מקווה שצירפתי את הלינק בצורה נוחה).
אני מאד מחבבת את ESC יונייטד. אבל לדעתי הוא הביא כאן קצת יותר מדי דעות קיצוניות שתופסות את הכותרות... שיעור מאד לא טוב בהסברה מבחינתנו.
אני רוצה להגיב שם באופן רציונלי וחכם, אבל טרם החלטתי מה לכתוב.
הלוואי שתהיינה שם רק תגובות נורמליות
...
 
ראיתי את הסרטון הזה במקרה גם מקודם

לא אהבתי בכלל את הניסוח והשימוש בביטויים כמו ''הבעיה היא בעיקר בכיבוש של ישראל'', היה אפשר לציין באובייקטיביות ובנטרליות, לציין שיש בעיות פוליטיות בין ישראל לשכנותיה, ולא להיכנס לתוך כל זה בספציפיות ולהתחיל דיונים כשיודעים שהנושא הוא נושא שגורם לתסיסה וכדומה. גם למה להתחיל עם הפוליטיקה? הבעיות בינתיים לדעתי לא פוליטיות בכלל, צריך לבחור עיר מתאימה לאירוח עם כל התשתיות המתאימות וזהו, אבל יש כאלה שלא יכולים בלי לערב אותה בנושא, הרבה פעמים אלו גם אלה שאחר כך בוכים שהאירוויזיון הוא פוליטי ומתחילים לכתוב בתגובות למה הפוליטיקה מנצחת
 

M a g n u s

New member
נראה לי לא מציאותי לחשוב שאפשר להתעלם מהפוליטיקה

בפועל הם צודקים- הבעיה היא בעיקר עם הכיבוש. אפשר לעשות כאן מכבסת מילים וכד', אבל בפועל ישראל כבשה שטחים ב1967 ומחזיקה בהם עד היום.
אני באופן אישי ממש נגד חרם כשיטת מחאה. היא מתאימה יותר לילדים ופחות לאנשים בוגרים. בעיניי זכותה של כל מדינה למחות באמצעות הצהרות שונות, ולצד זאת לשלוח נציג לתחרות. מותר להם למחות ולהביע התנגדות למדיניות ישראל. ובעיניי מדינה שמספיק בטוחה בעצמה, אמורה להיות מסוגלת לשמוע דברי ביקורת, מבלי שזה כ"כ יערער אותה ויוביל אותה לתקוף את כל מי שרק מעז להשמיע מחאה כלפי מדיניותה.
בעיניי הקו של ישראל בנושא הזה צריך להשתנות. במקום קריאות "גוועלד" והתקפות על כל מי שרק מעז לבקר אותנו, להגיד שאנחנו שומעים את הביקורת, ושאולי לא נסכים על הכל, אבל שחרם זה לילדים קטנים ולא לאנשים בוגרים. שהאירוויזיון היא תחרות שירים ואנחנו מזמינים את כולם לשמוח ולחגוג ביחד איתנו, גם אם יש חוסר הסכמה עם המדיניות שלנו בנושא השטחים. בעיניי זה סגנון התמודדות הרבה יותר שפוי ובטוח בעצמו, מאשר כל הטרררם שהולך כאן על כל ציוץ של הEBU או סרטון מחאה שטותי מהולנד. לצערי זה בעיקר מעיד על כך שעמוק בפנים, כולנו יודעים שיש בעיה גדולה עם השטחים, ולכן מתערערים כ"כ בקלות כשמישהו מעז לבקר אותנו. אבל זה כבר נושא לפורום אחר
 

Rori90

New member
זה פחות הביקורת שבעייתית

אלא הניסיון החוזר לקשר את התחרות ובעיקר את הזכייה של נטע לפוליטיקה. כן, ברור שהתחרות פוליטית ויהיה מיותר ותמים לחשוב שהיא לא, אבל בפעם האחרונה שבדקתי מדינת ישראל היא כן מדינה לגיטימית (גם אם יש ביקורת חריפה על מדיניותה) וכמדינה שזכתה בתחרות יש לה את הזכות המלאה לארח אותה בשטחה, וכל ניסיון לערער על הזכות הזו שלא מטעמים טכניים/תקנים לא מתאימים/תשתיות בעייתיות תוך כדי דיבורים בלתי נפסקים על כיבוש/מדיניות/מחאות הוא בסך הכל עוד ניסיון להדיר אותה מאירועים תרבותיים שבהם יש לה זכות מלא להשתתף
 

בלואנגל

New member
ישראל כבשה שטח מירדן ומצרים.

מצרים וירדן ויתרו על השטחים האלה מרצונם.
כרגע, בעזה, תושבי השטח נמצאים תחת שלטון שהם בחרו בו ותומכים בו.
ביו"ש הרשות הפלסטינית שולטת על רוב השטח, כך שהמונח "כיבוש" כלל לא נכון.
כשהאירופאים ההדיוטים אומרים "כיבוש" הם מתכוונים לכיבושה של פלסטין, אבל מעולם לא הייתה מדינה פלסטינית, ולכן גם היא מעולם לא נכבשה.
 

tapuzzo

New member
בריחה / התנתקות יביאו רק עוד טרור ודה-לגיטימציה, מתי תפנימו

הטעות של חבורת פרס (הביילינים) הייתה שהם חשבו שהם עושים הסכמים עם צד שני שרוצה בשלום. הצד השני מעולם לא רצה בשלום אלא בתהליך משולב של טרור ודה-לגיטימציה לישראל בשלבים. ויתור, נסיגה, עוד טרור, ויתור, נסיגה, עוד טרור.
ערפאת נדחף בכח לבמה בקהיר לחתום על מסמך - תיזכרו למה ותבינו.
לא רק שהטרוריסט הזה הכניס אוניות נשק ונאם על מליון שהידים לירושלים אלא הוא
מעולם לא פירק את הנשק של אף זרוע טרור כי המטרה תמיד הייתה משולבת טרור מדיני ביחד עם העצמת הטרור הקרקעי בכל שטח שיפונה.
הלכו הטיפשים של ממשלת קדימה, העבריין אולמרט, ב-2005 והעניקו לאירן מוצב קדמי בעזה כאילו מה שברק עשה עם לבנון לא הוביל לחזבלאסטן חמושה. שנה אחרכך אחרי שעמיר פרץ כשר הבטחון הכושל אי פעם קבע ש"הגבולות שקטים ואפשר להיות שר בטחון חברתי כי אין איומים" כבר קבלנו אלפי טילים במלחמת לבנון השנייה ואחרכך עופרת יצוקה בסוף 2008 מרוב הצלחה של ההתנתקות המטורפת.
ואת זה השמאל הסהרורי רוצה לשכפל לנו בפאתי ירושלים ומול גוש דן.
מתי תפנימו שבעולם כשרואים מדינה בורחת ונסוגה אז לא אומרים "ואוו הם רוצים שלום אז הם עזבו את עזה" אלא "אה אז ישראל הצד הכובש".
וזה בדיוק מה שקבלנו. אז כן בואו נעשה עוד מאמץ להביא את יועצי משמרות המהפכה האירניים מעזה גם לג'נין ולטול כרם.
ישראל צריכה להבין שהדה לגיטימציה רק תחריף אם היא לא תכריז שיהודה ושומרון הם שטח ישראלי ויהודי לעד. סיפוח מלא של השטח, שליטה מלאה בשטח, עונש מוות למחבלים, מאסר ממושך לסייעני טרור ודה לגיטימציה כולל מתוך ישראל.
ואם זה אומר לא לארח כאן כי לאירופה "קשה שהורגים 60 מחבלי חמאס" אז תחסלו גם 600 ושיארחו את זה בפריזיסטן.
 

tapuzzo

New member
בשמאל הקצוני "שפוי" רק למי שחושב באובדנית-מיזנטרופית כמוהם

כל מי שהוא פטריוט ישראלי ואומר את המציאות הוא בעיניהם "לאומן" "קיצוני"
אבל כשיש לאומנות ערבית אז זה לגיטימי והם "לוחמים על זכויות שלהם"
טוב חבר, גם אנחנו לוחמים על הזכויות שלנו למדינה יהודית היא מדינת ישראל במזרח התיכון. קיצונים ולא שפויים זה אנשים עם יצר התאבדות ושנאה עצמית לדתם עמם מדינתם ומי שמגן עליהם.
 

Rori90

New member
עוד לא עברו שבועיים מהגמר וכבר הטרחנים התורנים צצים

נראה כמו מהלך עלוב למדי למשוך צפיות לערוץ שלהם, לדבר על נושא כה מורכב ומעורר מחלוקת. רק חבל שזה על חשבון הגב שלנו.
עם כמה שאהבתי אותם ואת הדרך השפויה שבה הם סיקרו את התחרות עד כה, ירד לי מהם לגמרי
 

פטל 11

New member
זה ממש נכון.

כנראה באמת למשוך צפיות לקראת תקופת היובש. אחרת איזו סיבה יש לו להכנס לכל השיט הזה, בחיי. בינתיים הוא כבר פרסם תגובה שאלו לא דעותיו האישיות והוא רק מעביר את מה שפורסם, והוא כן רוצה לבוא לכאן וכו'.
מזל שיש שם כמה תגובות נורמליות ורהוטות של כמה ישראלים, זה מעודד אותי קצת.
 

bigop1

New member
עוד חולה נפש אנטישמי, לא יעזור לו האירוויזיון יתקיים בישראל

רק לא יודעים איפה חיפה או ירושלים
 
למעלה