ישראל זכתה באירוויזיון, בשנה הבאה בירושלים. וואו

E u r o b o y

New member
ישראל זכתה באירוויזיון, בשנה הבאה בירושלים. וואו


את הכותרת הזו חיכיתי לכתוב כאן בפורום 14 שנה. מאז 2004 אני כאן, ולאורך השנים היו רגעים שלא האמנתי שזה יכול לקרות - אבל עמוק בפנים תמיד ידעתי: שיר טוב עם הופעה טובה ינצח, ולא משנה מאיזו מדינה הוא מגיע. לכן ידעתי שגם לישראל יש סיכוי לזכות בתחרות שוב, והנה השנה זה קרה. מי היה מאמין.

לקח לי שבוע להיכנס לכאן ולהגיב לתוצאות. שבוע של אופוריה והתרגשות, שבוע של עייפות מצטברת שהצריכה מנוחה אבל גם כזו שאחרי זכייה - עייפות שכל כך ייחלתי לה. אני ממש מרגיש עכשיו שלעבודה הקשה ב-14 השנים האינטנסיביות האלה יש תוצאה, המעקב הצמוד אחרי כל שיר ומדינה, העדכונים השוטפים, התקוות ובדיקת אתרי ההימורים בכל רגע... הכל השתלם. הכל התנקז לרגע אחד מושלם בו ישראל הוכרזה למנצחת האירוויזיון ולמארחת התחרות בשנה הבאה. אני עדיין מתקשה להאמין.

השנה זכיתי לסגירת מעגל מרגשת במיוחד. כבר 14 שנה שאני כאן, כאמור, והשנה זו הייתה הפעם הראשונה שהחלטתי ממש לנסוע לאירוויזיון ולחוות את החוויה הזו מקרוב. הכי מקרוב שיש. מתוך האולם. ומה אגיד לכם? מתברר שזו הייתה החלטה סופר נכונה ומשתלמת: היא הסתיימה בניצחון מדהים וסוחף, תחושת אופוריה מדהימה שבאה לידי ביטוי בעיקר בתגובות של הקהל באולם לאחר הניצחון שלנו. אנשים שרצו להצטלם איתי רק כי היה לי דגל ישראל, אנשים שלא הפסיקו לברך ולפרגן, אנשים שקפצו ונהנו מהשיר הישראלי ובסיומו הביטו אחד על השני והנהנו בהסכמה: "זה הולך להיות השיר המנצח". אלה היו רגעים שבהם הרגשתי גאה להיות ישראלי ולהניף את הדגל מעלה מעלה, בלי להתבייש או לחשוש. צמרמורת שעוברת בגוף, אחרי כל כך הרבה ניסיונות וחלומות - הדבר שהכי רצינו קרה.

אז כן, אני כותב כאן ועדיין לא מאמין. צופה ברגעי הניצחון שוב ושוב ולא מעכל שהקהל האירופאי באמת דירג אותנו במקום הראשון והעניק לנו את הניצחון. זה הישג בלתי נתפס בעיניי ומרגש כל כך. הוכחה ניצחת לכל מי שטען שישראל לא תוכל לנצח לעולם ושאירופה אנטישמית. אני כותב כאן ועדיין לא מאמין שאני מחליף את תמונת הקאבר של הפורום ללוגו האירוויזיון ובתוכו דגל ישראל - והפעם זה לא תרחיש דמיוני, אלא המציאות. אני כותב כאן ולא מאמין שכבר מדברים על מי ינחה את התחרות בשנ הבאה ושמתלבטים בין ירושלים, תל אביב וחיפה. אני כותב כאן ולא מאמין שישראל אשכרה אוטומטית בגמר עם 5 הגדולות. זה אמיתי?

14 שנים ורגע אחד שגרם לי לצרוח מאושר ולקפוץ כמו מטורף באולם בליסבון. רגע שבו חזיתי מקרוב בניצחון הישראלי הכל כך מיוחל ומתוק הזה. אם נמשיך להשקיע ככה - הניצחון הבא, החמישי בהיסטוריה, הוא רק עניין של זמן. ומה שהכי מרגש באמת? שכל המדינה נסחפה אחר ההתרגשות הזו. האירוויזיון הוא לא הבועה שהיה. הוא של כולם. האמונה חזרה, ההתרגשות חזרה, הצרחות ב-1 וחצי בלילה שישראל מנצחת שנשמעו כמעט מכל בית בישראל. אופוריה.

היום בעוד שנה בדיוק ייצא לדרך אירוויזיון 2019 בישראל. להאמין?

 
היי איתי, להזמין את מנהלי פורום אירוויזיון למפגש מנהלים בי

&nbsp
היי איתי,
&nbsp
להזמין את מנהלי פורום אירוויזיון למפגש מנהלים ביום של חצי גמר האירוויזיון זה big no no
&nbsp
אבל עכשיו ברצינות - להגיע למשרדי תפוז למפגש כזה לא אוכל להגיע. ביום אני עובד ואחה"צ אני חוזר הביתה לבלות עם הבת שלי. אשמח להשתתף בכל דרך וירטואלית שתמצאו לנכון (ספציפית בתאריך הזה לא - ראה משפט ראשון, אבל תאריך אחר בשמחה). אני גם לא ממש מגיע לאירועים החברתיים של תפוז. זה לא עניין אישי חלילה במפגש הזה (שזו נראית לי דווקא יוזמה מצוינת).
&nbsp
תודה על ההצעה,
&nbsp
נתן
====================================================================
נשלח ע"י: itai ka
אל: itai ka,
נושא: תגובה: מפגש מנהלים מובילים
תאריך: 07/05/2015 בשעה 13:37
היי surprise,
במסגרת הדרך החדשה אנו מעוניינים לקיים אתכם פגישות ולדבר על מספר דברים חשובים.
(בחודשיים הקרובים אנחנו מתחילים להיפגש עם קבוצות של מנהלים).
&nbsp
1. תפוז - לאן? הדרך החדשה ואג'נדה
2. פידבקים שלכם + דיון
3. חיזוק הקשר בין מנהל הקהילות למנהלי הפורומים
&nbsp
הפגישה הקבוצתית תתקיים ביום שלישי, 19/05/2015.
בשעה: 18:00, אצלנו במשרדים (יד חרוצים 12, קומה 9, תל אביב)
&nbsp
* ההגעה לפגישה היא מאוד חשובה ובגדר חובה.
* במידה ואין לך אפשרות להגיע, אשמח ליידוע ולתיאום מועד אחר.
&nbsp
אשמח לראותכם (כיבוד קל מובטח )
איתי.
 
אני חובב משנת 1989... כבר עברתי זכיה ישראלית

ב98 עם דנה
אבל הפעם זה משהו אחר. שונה.
ואם אתם שואלים למה, התשובה היא- הפורום.
מי מכם שחווה את אותם זמנים של טרום האינטרנט יודע שלהיות חובב באותם ימים היה סיוט לא מבוטל.
היינו חיים מפיסות מידע של שורה -שתיים בעמודים האחוריים של ידיעות ומעריב. הייתי מדפדף ישר לסוף בכדי לראות אם ישנה ידיעיה כזו או אחרת על האירוויזיון המתקרב (או המתרחק). לרוב לא היה כלום. מדי פעם היו זורקים לנו עצם והיינו עושים מאותה עצם חגיגה של ממש.
בשנת 2005 טרם עלייתה של שירי לבמה בקייב (כמה שבועות לפני האירוויזיון)- גיליתי את הפורום הזה.
הנגישות שלי לאינטרנט באותם ימים הייתה די מוגבלת אבל עדיין. הגילוי הזה עבורי היה כמשיב נפש.
סוף סוף אפשר לדבר על השריטה במקום שבו כולם מבינים אותה. סוף סוף נוכל להתמווד עם השגעון בצורה שווה- אבל יותר מהכל- סוף סוף יזינו אותי במידע שאני כל כך משתוקק לו בזמן הראשוני ולפעמים עוד לפני כולם.
מאז- אני חווה עם הפורום את שמחות הצהלה ורגעי העצב והאכזבה. אנשים התחלפו פה לידי כבר בכמה סבבים אבל המציאות לא משקרת. בית כיפי, שוקק ועדכני לכל מי שיש בלבו פינה חמה לאירוויזיון.
זו בדיוק הסיבה שהנצחון הפעם היה מתוק יותר, מחובר יותר ובעיקר כיפי יותר.
יש אוזן קשבת לתחושות האלו. יש למי לספר את מה שאתה מרגיש.
מי שלא חווה את הימים ההם לא יבין את האוצר שיש לו פה.

אז לך מור ולכל חברי הפורום- תודה שעשיתם לי את הנצחון הזה למתוק יותר.
וכמובן שהיה כיף לעקוב אחריך בפייס ובכל מדיה אפשרית שרק העלית.(כן גם לפודקאסט האחרון שלך הקשבתי. איזה כיף לשמוע אותך! רהוט אש!!)
 

tajci

New member
מסכים עם כל מילה


מעבר לזכיה המרגשת, הפורום שלנו זה אחד המקומות הכי משמחים ומהנים. כחובב תחרות בערך מאותה שנה כמוך הזדהתי עם כל מילה שכתבת.
 

daniel9977

New member
ב-1998 הצטרפתי למועדון הישראלי של חובבי האירוויזיון, שכלל...

לא מעט אנשים, שהיו נפגשים לעיתים קרובות בבית הפרטי של אחד החברים (טרום עידן האינטרנט). עד היום אני זוכר שבפגישה הראשונה שאליה הגעתי (בעודי חייל על מדים), זמן קצר אחרי זכייתה של דנה אינטרנשיונל, בחרנו שיר ישראלי שייצג את ישראל בתחרות שירים פנימית בין מועדוני חובבי האירוויזיון מרחבי אירופה. זה היה מעין תחרות אירוויזיון שהתקיימה בין החובבים והמעריצים בכל מדינה. אני זוכר שהשיר הישראלי הנבחר היה "דמעות" של אייל גולן. מישהו מחברי הפורום השתתף בפגישה הזו וזוכר אותה?
אגב, אני זוכר שגיליתי על המועדון בלילה של הזכיה של דנה. ראש המועדון הישראלי עלה לשידור ברדיו ומסר את מס' הנייד שלו בשידור. אני זוכר שהוא אמר שבטח עכשיו הרבה יתקשרו אליו כי הוא פרסם את המס' בשידור חי ברדיו, אבל לא היה אכפת לו כי הוא היה כל כך שמח מהזכיה. אני כמובן התקשרתי וכך הגעתי לפגישה. לא זוכר את שמו או את מס' הנייד שלו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לסירוגין משנת 1985...
ומעולם לא הצטרפתי למועדון

 

E u r o b o y

New member


&nbsp
תודה טוטו, אתה אחד יחיד ומיוחד! אחת הסיבות שהפורום הזה נשאר בחיים היא אתה
 

baymax

New member
זה רלוונטי לכל תחום התעניינות בעידן הרשת...

המידע יותר זמין לכל דבר.
&nbsp
נגיד קולנוע, למשל. היום האולפנים והסטודיואים הכי גדולים (האחים וורנר, דיסני, פוקס המאה- 20, יוניברסל וכ'ו) מפרסמים את הצפי לסרטים שעתידים לצאת לפחות ל- 5 שנים הקרובות כולל תאריך סופי לסרט עוד לפני שצולם, ועוד לפני בכלל סיימו ללהק את כל השחקנים.
&nbsp
ככה עשו גם היקום הקולנועי של מארוול למשל, וזה עדיין ממשיך.
 
לא בהכרח.

אל תשווה לי את כמות המידע שהעיתונות ידעה לספק בעידן טרום האינטרנט בנושא הספורט למשל לנושא כמו האירוויזיון.
אז נכון שהיחסים לא פרופורציונליים אבל לחובבים כמונו זה בדיוק מה שעושה את ההבדל.
 

tajci

New member
תודה מור


חיכיתי לסיכום שלך, ריגשת!
שמח שהצלחת להגשים את החלום.
תודה גם על השיתוף לפייסבוק.
נפלא לקבל עוד זויות על הניצחון המדהים. התחושות של כולנו היו די דומות. כולנו חששנו להאמין שזאת הולכת להיות השנה שלנו ועד לרגע האחרון זה היה בלתי נתפס.
והכי מטורף היה באמת לנסות להרדם בלילה של הניצחון, לקום בבוקר לעבודה ולראות/ לשמוע/ להבין שהתחרות יצאה מהפורום והפכה לשיחת היום/ לארוע החדשותי המרכזי/ לדבר הכי חם במדינה הקטנה שלנו.
תודה:)
 

legrandzizon

New member
מזדהה עם כל מילה

רק שאני מבוגר ממך ומייחל לזה מ-98. הייתי אז צעיר מדי לנסוע אבל ידעתי שברגע שתהיה הזדמנות, אסע. והנה היא הגיעה השנה. מדהים!
מסכים איתך מאד לגבי הטיעון האנטישמי וכו. מ. אותו דבר חשבתי גם כשדנה ניצחה (לא יודע בן כמה היית אבל משער שצעיר) - היה דיון שלם בשאלה איך ייתכן שישראל זכתה כי גם אז ביבי היה בשלטון ומצבנו היה לא מזהיר. שורה תחתונה - מסתבר שכשיש שיר שאנשים מזדהים איתו, הם מצליחים לשים בצד את הרגשות השליליים וללכת עם האמת.. מה שקרה פה לדעתי (ואז ב-98).
על 78 ו-79 אני לא מדבר כי ישראל אז נתםסה כקורבן ולא תוקפן מה גם שזה היה באוירת קמפ דיויד.

שנת אירוויזיון נפלאה שתהיה
 

Music man 7

New member
שמחתי לקרוא, איזה מרגש


זה אתה בתמונות למטה? ועוד עם נטע?!
כל הכבוד, זכית
 
למעלה