דורון מדלי הוא לא היורש של אהוד מנור

שר התקשורת איוב קרא: ''נזמין את סעודיה ומדינות המפרץ להשתתף

איוב קרא: "נזמין את סעודיה ומדינות המפרץ להשתתף באירוויזיון"
שר התקשורת איוב קרא אמר היום בערוץ הכנסת: "אנחנו נזמין את סעודיה ומדינות המפרץ לבוא להשתתף באירוויזיון בישראל".


[URL]http://www.maariv.co.il/breaking-news/Article-639061?[/URL]
 

סטילהוק

New member
מסתבר שלא רק וויילון חלאה, אלא גם בני עמו ההולנדים

מה שוויילון אמר אחרי הזכייה של נטע מתגמד לעומת החיקוי האנטישמי החלאתי הזה לשיר של Toy הישראלי. כנראה שממש כואב לחלאותה ההולנדים שלא זכו עם החיקוי לזמר קאנטרי שלהם והרקדנים השחורים הלא קשורים שלו.
 

Rori90

New member
אפשר לדעת מה הווילון הזה אמר בדיוק?

ולמה להגיד על כל ההולנדים שהם חלאות? למיטב זכרוני הם נתנו לשיר 10 נקודות בטלווט (שזה המון!) וגם באמסטרדם המנחים ממש הרימו לה והרעיפו מחמאות
 

סטילהוק

New member
לא אמרתי שכל ההולנדים חלאות, אמרתי בני עמו שאחראים לקטע

האנטישמי והאנטי-ישראלי הזה. ומה שוויילון שלא יודע להפסיד בכבוד, אמר זה שבושה וחרפה ששיר כזה גועלי וטיפשי זכה בעוד שהוא ושירו 'האיכותי' לא נכנסו אפילו לטופ 10. אז שהחקיין הלא מוצלח הזה לזמר קאנטרי יגיד בכלל תודה שהוא עלה לגמר ולא נשאר בסמי עם קרקרס הרקדנים השחורים הלא קשורים בכלל לשיר שלו.
 

Rori90

New member
איזה תינוק

לא יודע להפסיד בכבוד...
כל אותם המתמודדים האלו שיורדים על השיר המנצח מאוד מצחיקים אותי. הרי אם השיר ה״עלוב״ והנוראי הזה ניצח מה זה אומר על השיר שלהם שאפילו שיר כזה ״גרוע״ ניצח אותם?
 
מי לעזאזל נתן למשוגעת הזאת להנחות תכנית


זאת אמורה להיות תכנית לילה? זו אמורה להיות תכנית בידור? סאטירה?! יש פה הסתה נוראית ולא פחות מכך. מכל זה שאירופה מלאה בתומכיהם ומתנגדינו הייתי כבר מצפה לפחות למנחה אובייקטיבית, שאולי תגיד פה ושם נו נו לישראל כמו כולם, אבל לשיר בכזו צורה נוראית, משפילה, מבזה, תסלחו לי, זו הייתה אנטישמיות במלואה שחגגה פה בדבר הנוראי שראיתי עכשיו - תראו אותי מנצחת שבעים שנה? צדה פלסטינים? דולרים וסנטים הנה הכסף שלך? מקווה שהסרטון הזה יתפרסם בכל מקום וההולנדים יובכו כל כך ויחשבו פעם הבאה ואולי אפילו יעשו משהו בנוגע לתכנית הבידור המאוד מבדרת הזאת. העיקר לצעוק אירוויזיון זה פוליטיקה ואחר כך לקשר את כל זה לאירוויזיון ולנטע שאין לה שום הקשר לעניין. כלבים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מישהו חשב אחרת? (מלבד אוחובסקי, שלא קראתי...)

ראשית, מדלי גם מלחין ולא רק פזמונאי. בכך הוא מזכיר לי, אם כבר, את תלמה אליגון (מישהו כאן מכיר? לא? זה בסדר, לא ציפיתי
). הוא כותב להיטי פופ/ים תיכוני בשעה שמנור כתב גם שירים שאינם פופ ואפילו לא בהכרח רוק. הוא כתב לכל הסגנונות, לכל מי שביקש. שניהם יוצרים מכובדים, מוכשרים וראויים, כל אחד בתחומיו, סוגותיו ודרכו שלו.
&nbsp
לגבי האישיות של מדלי, רבות נכתב על האהבה העצמית... להבנתי מדובר גם בסוג של הגנה עצמית מבחינתו, אחרי משברים קשים שעבר. כך או כך, אני לא רואה בזה שום דבר "מבעית" ואני בכל מקרה שופטת את היוצר ע"ס יצירתו ולא ע"ס אישיותו. חבל שזהר לא הצליח להתאפק והיה חייב להשחיל זאת לתוך הטור שלו. אמת, מנור היה (כנראה, לא זכיתי להכירו אישית
) אדם נעים וצנוע יותר, אבל יש גם יוצרים מוכשרים אחרים שלא, אז מה בכך? לו היה אוחובסקי משווה את מדלי ליוצר פחות נחמד זה כן היה בסדר? מה הקשר?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
"TOY" הוא כנראה הלהיט הגדול ביותר שידעה התחרות

https://www.haaretz.co.il/gallery/music/eurovision2018/1.6078216
סיכום מפרגן של איתי שטרן מליסבון (מהשבוע שעבר, אז אולי פורסם כאן, אבל זו דווקא כתבה שפספסתי והיא מוצלחת, לכן אני משתפת ליתר ביטחון).
&nbsp
שלוש פסקאות מתוכו:
ההתרגשות הגדולה מזכייתה של ברזילי חצתה קהלים, גילאים ונטיות מיניות. החל מגרהם נורטון, אושיית האירוויזיון הבריטית שקבע עוד במהלך השידור כי ברזילי עתידה לזכות ועד לג'יי־קיי רולינג שפירגנה אמש מחשבון הטוויטר שלה וציינה כי ברזילי היא זוכה ראויה. אפילו יאן אולה סאנד הנורווגי, המפקח היבשושי על האירוויזיון משנת 2011 ואייקון אירוויזיוני בפני עצמו, קבע אמש כי מדובר בניצחון מרהיב וכי "טוי" הוא כנראה הלהיט הגדול ביותר שידע האירוויזיון. לא פחות.
&nbsp
ואכן, "טוי" הוא היה כנראה פיסת הפופ העדכנית ביותר שהוצגה בליסבון, וגם הביצוע הווקאלי של ברזילי היה מהמשובחים שהציגה עד לאותו רגע. עם זאת, הניצחון שלה נכרך בשני היבטים נוספים: הראשון קשור למראה של ברזילי, שעליו דיברה שוב ושוב, כמו על הבריונות ממנה סבלה בילדות. מעריצי האירוויזיון, חברי הקהילה הגאה, שמובילים את דעת הקהל בנוגע לתחרות, העניקו לברזילי רוח גבית כשהזדהו עם המסר המעצים שהעבירה באשר להתמודדות עם אנשים אלימים שמחפשים לעצמם טרף קל. ברזילי הציגה את הסיפור האישי שלה מתוך מקום של כוח וחוזק, והציבה בכך מראה מול אותם בריונים.
&nbsp
ההיבט השני קשור לרוח הזמן שנשבה מבין שורות השיר והדהדה את קמפיין "מי טו". השימוש בוונדר־וומן כעוגן המוביל לפזמון, כמו גם האמירה הברורה שאשה כמו ברזילי לא מחפשת גבר עשיר שיציל אותה, זכו לתשומת לה משמעותית. הניצחון שלה על פוריירה הקפריסאית, שעשתה כל שביכולתה כדי להיכנס למשבצת דיוות הפופ הגנרית, היה עוד נדבך במהלך ההיסטורי בו נשים יכולות לזקוף את קומתן הגדולה ולהישיר מבט לכל מי שנוהג להירתע מהן. בתקופה בה אירופה מסוכסכת ומסובכת בקונפליקטים מורכבים, קל היה לאגד אותה מול מסרים מעצימים ואוניברסליים כאלו. ישראל עצמה אימצה את המסר הזה כשסידרה לנטע כרטיס כניסה אל לב ליבה של התחרות המוזיקלית הנצפית ביותר בעולם.
 
למעלה