אתם מוכנים?

tapuzzo

New member
אפשרויות הלינה בחיפה לאירוח האירויזיון

בחיפה 1,500 חדרי מלון ועוד 300 במושבה שיפתחו במהלך השנה. במהלך השנה הקרובה אפשר להכשיר במבני מעונות (כמו קמפוס הנמל) עוד 500 חדרים לפחות.
הגעה ברכבת מאפשרת להשתמש גם בפול חדרי המלון של הרצליה ותל אביב.
במתחם האצטדיון:
400 חדרי מלון קרובים לאצטדיון ולמרכז הקונגרסים: אכסנית אנא חיפה (100) מלון לאונרדו פלאזה (200 ) גארדן הוטל במרכז הקונגרסים (31). מלון קדם בטירת כרמל שיפתח בשנה הבאה (84). כל אלו ישוריינו לצוותים טכניים, תקשורת ומשלחות. בנוסף ניתן להוסיף מתחמים לקראוונים ובמבנים יבילים בשטח האכסניה להוסיף במשך השנה הקרובה עוד 200-300 חדרי מלון.
תל אביב וירושלים
צריך לקחת בחשבון שגם מי שיגיעו רק לאירויזיון כבר ינצלו זאת להיות בתל אביב וירושלים לכן מלונות בתל אביב הם לא אילוץ אלא "הטוב מכל העולמות" למי שירצה גם להיות בתל אביב וירושלים וגם להגיע בימי התחרות לחיפה.
אירוח בבתים נוסח airbnb
הקמת גוף תיווך מרכזי שירכז פניות ללון בחיפה עבור התחרות ו"ישדך" בין תושבים שמציעים דירות וחדרים בחיפה. בצורה כזאת ניתן להציע עוד מאות חדרים ולתת אירוח אישי מקומי בעיר.
כל הפתרונות יחד יציעו מגוון גדול של חדרי מלון, חדרי אכסניה, חדרי השכרה - עם יעד להציע 3000 חדרי מלון ואירוח בחיפה והיתר בערים אחרות מקושרות רכבת כמו עכו, נתניה, הרצליה, תל אביב. באותן ערים אפשר להפעיל גם שאטל מלונות-רכבת בשבוע האירויזיון.
 

Meytal251

New member
מישהו יכול לכתוב פה מה היו תוצאות הצבעת הקהל הישראלי

באירוויזיון 2018?
ואם יש לכם קישור להצבעות הקהל המלאות של כל המדינות, אשמח...
 

Rori90

New member
היא מופיעה אם לוחצים על מדינה אחרת

במחשב זה יותר נוח. לוחצים על מדינה מסוימת ואז אפשר לראות כמה נקודות היא קיבלה ונתנה, וזה גם מחולק לפי קולות שופטים וקולות קהל. הסיבה שאסטוניה לא מופיעה בהצבעות ישראל היא משום שאסטוניה לא נתנה לישראל שום נקודות בגמר. לא בשופטים ולא בקהל
 

Rori90

New member
קאבר נחמד ממש


לקחו לכיוון מעניין. אהבתי את האקורדיון
 

legrandzizon

New member
מת על חיפה אבל...

עם כל הכבוד זו עיר מתה ומשעממת לתיירים. צריך לחשוב לא רק על האולם עצמו אלא על כל שבוע האירוח. אירוויזיון 19 הוא לא אירוויזיון 99 שהתסכם בערב אחד של הופעה. מדובר פה בשבועיים שלמים של אירוח משלחות ולתקוע אותם בחיפה זה די התעללות
מעדיף את ירושלים
 

bigop1

New member
ירושלים בסופ"ש זה גם התעללות העיר בעוצר

האופציה האולטימטיבית זה תל אביב אבל אין אולם
 

trilliane

Well-known member
מנהל
סרטון יפה ברובו, אבל שיר מעצבן (למה לא משהו ישראלי?
)

ובחלק מהתמונות (למשל תחנת הכוח של חדרה) לא הייתי משתמשת. בפרט, זה נראה כאילו ישראל מורכבת בעיקר ממישור החוף. אין אילת או גולן, אין נגב או גליל, אין ים המלח, ירושלים... נוף אורבני מאוד והרבה ים ים ים. לא שזה רע, אבל חסר הגיוון בישראל. מטעם מי הסרטון הזה?
 
למעלה