סמוילובה: "הכל יהיה בסדר את לא מבינה שום דבר".

GM1988

Well-known member
סמוילובה: "הכל יהיה בסדר את לא מבינה שום דבר".

זה ציטוט שנאמר מראיון מסכם של יוליה ששמעתי אתמול.
בראיון שאורכו בערך שעה, יוליה ישבה עם מראיין ודיברו בעצם על כל תהליך היצירה של המשלחת של רוסיה לאירוויזיון, והמאחורי הקלעים.

אני יכול להגיד שמעבר לדברים שכבר נאמרו ונכתבו פה לא פעם, היה לי מעט עצוב לשמוע את הדברים שלה, לא בגלל שהיא הופכת את כל הקערה על פיה ואומרת "זה לא אני, זה הם", אלא כי הבחורה דיברה בקול שפוי על תהליך שלא איפשר לה בתור דמות מרכזית, והפנים של כל הדבר הזה, להביע שום חוסר הסכמה, דעה, והכל נשען על "הכל בסדר"...

מתוך הראיון יוליה סיפרה שמראשית הדרך כבר לא אהבה את התוצאה הסופית של הקליפ, וכאשר ראתה אותו, מיד התקשרה למפיקים של הדבר כדי להביע את חוסר שביעות רצונה, אך היה מדובר בשעה מאוחרת בלילה - בלילה של לפני הבכורה הטלויזיונית של השיר בערוץ הרוסי הראשון וביוטיוב, וכמובן שנתקלה בסירוב לשנות משהו, וגם זה היה מאוחר מדי.

כמו כן בהמשך הדברים היא ציינה שהופתעה לשמוע כמה "מתחו" את הקול שלה באוטוטיון לרמה של קול ילדותי - דבר שהיה סוג של התגרות בעובדה שתצטרך גם לשיר את השיר הזה בלייב.

מאוחר יותר כשהופיע במופע הווגאס בבכורה עם השיר, אמרה שבאוזניה שלה היא שמעה את הפלייבק חזק מאד ואת המלוות ברמה שלא יכלה להתרכז בשירה שלה ולהבין שהיא מזייפת בטירוף! וזה היה סוג של אות אזהרה שהדברים הולכים לא קשורה, ואפילו היה לה את הרצון לבטל את כל המשלחת ולסרב להופיע.

עוד סיפרה שאם משלחות אחרות דאגו לזמרים שלהם לערוך הרבה חזרות ולבדוק ולתקן דברים, אז ליוליה הייתה רק חזרה אחת מלאה עם כל האביזרים כפי שהם אמורים להיות במופע הסופי.
בחזרות האלה היא טענה שהדברים דווקא עבדו טוב, היא הרגישה הרבה יותר ביטחון, המלווים שלה (שהגיעו מגרמניה) לא נשמעו בלבל ככ חזק מעליה, והיא מאד הייתה מסופקת ורצתה שככה זה גם יהיה בליסבון.

אם להתייחס לדברים האחרים כמו בגדי המופע, ובגדי הרקדנים שהיו איתה שהיו צריכים לצעוד על השטיח - זה הכל היה במימון אישי שלה (למי שטען שיוליה בת עשירים - אז לא, היא ממש לא שם).

באשר לקטע הזה שאף אחד לא נשאר אדיש אליו כשצולם פריים של יוליה מחייכת לקהל ובכלל לא שרה במהלך הפזמון, יוליה אמרה שמרוב התסכול, הפחד, החשש שכבר היה לה מכל הדברים שקדמו למופע הזה, היא התעוררה כבר התעוררה באותו בוקר חסרת אנרגיות, אבל מאד קיוותה שהאנרגיות יחזרו כשתגיע לארנה ותעלה לבמה, כי מאד התרגשה מהתשואות ומזה שחיכו לראות אותה הרבה אנשים.
אך באותו שלב בפזמון כשכולם תהו אם היא שכחה את המילים, היא אמרה שעלה בה כזה גל של התרגשות, שהיא הבינה שאם תשיר באותו רגע זה יישמע מאד לא טוב ומביך, לכן העדיפה לתת לעצמה שנייה להתאשת, להוציא אוויר כדי לא לבכות, ולהמשיך לשיר.

בסיכום הדברים היא אמרה שמאד קיוותה שתקבל הרבה יותר גיבוי ותמיכה, ושתהיה לה אפשרות להשפיע על דברים כפי שהיא הייתה רוצה שייראו, אך במקום זאת, היא נתקלה במשפט חוזר שהכל אחלה והיא לא מבינה כלום.

יוליה כמובן לא דיברה ממקום מתנשא ואמרה בכל שלב שלא רוצה לפגוע באף אחד מהגורמים שעבדה איתם, היא מבינה שגם הם היו תלויים במדיניות מסוימת בכל הדבר הזה, אך לצערה פשוט לא יכלה לעשות שום דבר כדי להשתלט על העניינים ולשנות את מה שצריך.

ואני רוצה להגיד לכם בסיכום שלי, שאני במידה מסוימת מאמין לה, למרות שהיא לא פתורה מאשמה, כי הספיק לי לשמוע את השיר שלה משנה שעברה כשהיא ביצעה אותו בלייב, ולהבין איזה הבדל היה בין האוטוטיון המחריד שעשו לה, לביצוע החי עם קצת מלווים על הפלייבק שהוסיפו לה מעט גיבוי, והביצוע הככ יפה ומרגש שלה לשיר.

יוליה אמרה שב21 לחודש (מחר) תעשה הופעה חיה אקוסטית לחלוטין בליווי גיטרה, והיא מאמינה ששם כבר לא יוכלו להגיד דבר על יכולות השירה שלה.
 
מסכנה... היה ברור מלחתחילה שהיא הקורבן

כולם הזהירו את המשלחת הרוסית אבל הם היו בשלהם, כנראה קיוו לכישלון או שציפו לו לפחות. אחרי המסיבה במוסקבה, וגם בכלל כל התגובות לשיר, היה ברור שמשהו לא נכון, שמשהו לא עובד. עצוב לי על יוליה, באמת שחבל. היה ברור איך המשלחת הרוסית לא ניסתה לעשות משהו שיועיל לשיר, לקול שלה, פשוט בושה. יש ביוטיוב סרטון איך היא שרה את השיר הספרדי ברוסית, ויש לה קול של מלאך. מקווה מאוד שלפחות עליה יפסיקו לכעוס, הם לוקחים קשה ברוסיה את האירוויזיון, מקווה שיוליה תזכה רק לטוב ותמשיך בשלה.
 

DH1212

New member
אני אובייקטיבי כאן

שבבקשה מישהו ישתף קישור של יוליה שמצליחה לשיר כמו זמרת ולא כמו חובבת קריוקי ואשתכנע, עד אז הכל תירוצים.
 

GM1988

Well-known member
הנה

https://www.youtube.com/watch?v=KktfehmHrcw
&nbsp
זה לא תירוץ לשום דבר, אבל שתבין רק שמדובר בבחורה שאין לה שרירים בגוף, ונפח הריאות שלה קטן פי3-4 מאדם רגיל, וזה שהיא שרה זה בכלל סוג של נס.
אני כבר לא מדבר על זה שהיא שרה לחלוטין בישיבה ללא כל יכולת להזיז את עצמה כדי להוסיף תנופה ואנרגיה לשירה שלה, וגם ללא יציבה נוחה לזה.
 

DH1212

New member
דעתי

אני מסכים עם כל מה שכתבת על הבעיות הפיזיולוגיות שלה וגם אני חשבתי על כולם כששמעתי אותה פעם ראשונה, אבל:
א. זה לא רלוונטי. אם יש לי בעיות גב קשות, אני לא אלך להתחרות באולימפיאדה בתחרויות ריצה, כי חבל על הזמן.
ב. בסרטון ששמת היא בגבול שבין שירה לדיבור, עם סיוע כבד של מלווים. אני עדיין לא חושב שראיתי משהו ממנה שגורם לי לחשוב "היא יכולה לעמוד בתחרות כזאת".
&nbsp
סחטיין על הנחישות שלה, אבל לפעמים צריך גם מודעות עצמית, בעיקר כשאתה שואף להיות אומן במה.
 

Angry Beaver

New member
אני מאוד מרחמת על הבחורה הזו

ברור לגמרי שהיא הייתה כלי משחק בידיים של רשות השידור הרוסית. היא הייתה צריכה לוותר על ההשתתפות בתחרות ולא להתעקש עליה. נראה שברגע שהיא התעקשה לממש את ההסכם שלה עם רשות השידור ולהשתתף ב-2018, הם פשוט הסירו לחלוטין אחריות מעצמם (אבל כמובן שאם היא הייתה מצליחה בכל זאת לעלות לגמר ולהתברג במקום מכובד, הם היו נוטלים את הקרדיט). הביצוע הרוסי השנה היה מתחת לכל ביקורת וקשה להאשים בזה רק את יוליה או את הצוות שלה. ברור שרשות השידור לחלוטין נתנה לכישלון הזה לצאת אל הפועל - בניגוד להשקעה שלהם שנה אחר שנה במטרה לנצח ולא פחות.
 
למעלה