מחשבות על אירוויזיון 2019

  • פותח הנושא MM22
  • פורסם בתאריך

Mans Zelmerlow

New member
קירוי אצטדיון דיסלדורף ב- 2011 לקח שישה שבועות בלבד

מבחינת זמנים, אפשרי ביותר. מבחינת כסף והשקעה - כאן טמונה הבעיה
 

faery18

New member
מחשבות מעניינות:)

ברור שהאירוויזיון חייב להיות בירושליים ויהיה בירושליים, ירושליים היא הבירה שלנו היא הייצוג שלנו והיא כל כך יפה ומיוחדת.
 

fsociety

New member
אין שום חוק שאומר שהתחרות צריכה להיות בעיר הבירה

ירושלים תהיה בחירה רעה והזויה. לזרוק אירופאים ליברלים לחור דתי קיצוני ולצפות שזה יגמר טוב זה הזוי הזוי הזוי
 

bigop1

New member
חוקים ומציאות לחוד

כרגע זה האופציות היחידות ירושלים או חיפה
 

michkohe

New member
למה לא בלומפילד? רשום בויקיפדיה שהבנייה תסתיים במאי 2019

אפשר לזרז את זה לינואר לא?
 

bigop1

New member
לא, קצב בנייה איטי אפילו במאי לא בטוח יסיימו

מה גם שההכנות לאירוויזיון לוקחות חודשיים לפחות ככה שבשום תסריט זה לא יכול להיות בבלומפילד
 
לא היה לי כח לקרוא הכל, אבל נתחיל

קירוי איצטדיון טדי אינו מוצדק כלכלית עבור אירוויזיון ותהליך מסובך מאד. והכרטיסים הנוספים שתוכל למכור הם רק עבור ערב הגמר, לא לחצאים ולא לחזרות 0כי עם כל הכבוד לאירוויזיון, הוא רק אירוויזיון ולא מונדיאל). יש גם לציין שאותם כרטיסים שהיו מתווספים למקום גדול כמו טדי, הם כרטיסים זולים יותר, מכיוון שאינך יכול לקרב עוד צופים לבמה. רק להרחיק עם המקומות הנוספים. כך שתוסיף 5000 כרטיסים זולים, אין פה רווח כלכלי משמעותי (גם לא תיירותי). קירוי האיצטדיון כנראה לא יהיה שימוש נוסף אחרי האירוויזיון. ייתכן ואפילו יהיו צריכים לתת כרטיסים חינם ע"מ למלא את האיצטדיון (או במקרה קיצוני להושיב שם ילדים שקיבלו עונש מבית ספר, או חיילים בריתוק או מאסר, למלא אולם בחצאי גמר האירוויזיון).

יש לציין שכלכלית לא שווה לשכור את כל אצטדיון טדי למשך ששה שבועות, רק כדי למכור עוד כמה כרטיסים זולים ללילה אחד. זו פשיטת רגל. (סיבה דומה ש-friends לא אירח את אירווזייון 2016 אגב)

קירוי האיצטדיון המוזהב בחיפה יותר רלוונטי, מאחר והאיצטדיון נבנה במיוחד עם תשתית שתוכל בעתיד לקרות במידה ויהיה בצורך, אך דובר האיצטדיון אמר לי לפני מספר שנים (כשלא ידע באמת מה הסיבה ה"אמיתית" שאני שואל לגביה) שבמדינה חמה כמו שלנו, אין צדק לקרות את האיצטדיון. אולי במקרה של אירוויזיון ייתכן וזה כן יצדיק, כי זה ישים ומתוכנן. לא יודע. כבר שנים ישנן תוכניות לבנות גשר הולכי רגל מעל הצומת הסמוכה, בעלות של כמה מיליוני שקלים, במיוחד למטרות אלו (המונים המגיעים מהרכבת למשחקי כדורגל בינ"ל). אולי אירוויזיון סוף סוף יצית את הבנייה. גם יורוקלאב במידת הצורך יכול להתקיים במרכז הקונגרסים הסמוך. קל. אבל לחיפה אין מספיק מיטות מלון כדי לארח את כולם, וכך יורדת מהפרק. (אני יודע שיש פתרונות יצירתיים, אבל ה-ebu לא ימהר לבנות עליהם). שוב אני חוזר על חוסר כדאיות לארח באיצטדיון רק עבור מכירת כרטיסים זולים לערב גמר אחד.

היכל הפיס ביורשלים לכן נשאר כאופציה היחידה לאירוח האירוויזיון,ולדעתי ה-25 במאי הוא גם התאריך האפשרי היחיד לקיון התחרות (אחרת חזרות יתנגשו עם ימי הזכון והעצמאות ולפני זה באפריל יש פסח).

ואי אפשר להנתק עכשיו קשר עם טדי הפקות. הם אלו שהשקיעו בשנים האחרונות, הם אלו שהחזירו את האירוויזיון לתודעת הציבור, הזכייה של נטע זה בעיקר בזכות הגב הכלכלי שהעמידו לנט, ולכן מגיע להם להנות מהפירות.

ולגבי היצוג הביתי, אני אישית חושב שאולי כדאי לכוון לשיר בשפה הערבית בירושלים, כי ממילא ישראל בגמר, אז למה לא להתפרע והסתכן (השנה הסיכון השתלם בנצחון). אבל זה נוגד את שאמרתי לגבי זכותם של טדי הפקות להמשיך לבחור לנו נציג.
 

michkohe

New member
מה הכוונה קירוי? ולא הבנתי למה לא בלומפילד?

אפשר לזרז את הבנייה אם מוסיפים מאות פועלים
 

LZ88

New member
באמת צריך פה אסון המכבייה 2?


שלא יבנו משהו זריז במיוחד.
 
בדיוק מה שחשבתי. להביא פועלים מחו''ל ממדינות כמו סין וכו'

קירוי הכוונה לכסות את הגג של האצטדיון כי הדרישות של האירוויזיון הוא שהמבנה יהיה סגור. וגם אני חושב שצריך בת''א ופשוט צריך להביא פועלים כדי לייעל ולזרז את העבודה
 
וואללה, זה לא ידעתי בכלל !

אז, זה לגמרי מוריד את חיפה מהפרק !
א-ב-ל, אני לא בטוח אם גדאי כלכלית לארח את האירוויזיון בטדי, מאחר והשכרת המקום למשך 6 שבועות תעלה הרבה מאד כסף, כשרק בערב הגמר יוכלו למכור את הכמה אלפי כרטיסים הנוספים (שיהיו זולים מאחר והם רחוקים יותר - אי אפשר לקרב את הכרטיסים הנוספים). זה כבר חישוב שאינני מספיק מלומד להעריך.

כמובן שלפעמים היוקרה יותר חשובה מהמחיר הכלכלי הנוסף, ולזה כבר צריכים גורמים נוספים להכריע.
 
למעלה