בואו נשים את הדברים על השולחן

L e j l a

New member
בואו נשים את הדברים על השולחן

ישראל היא מדינה פוליטית שרוב סדר היום שלה הוא ביטחון ולכן האירוויזיון הבא ייערך בירושלים. האופציה הכי טובה מבחינתי היא איצטדיון טדי שאחרי קיזוז יוכל להכיל בתוכו 20,000 מקומות שזה דבר נהדר. גם הארנה היא אופציה טובה במידה ויחליטו לא לקרות את האיצטדיון. יש המון בעיתיות עם הדתיים והחרדים שמגבילים את התנועה בעיר ויש גם המון בעייתיות עם הפוליטיקה ולמרות כל זה קשה לי להאמין שיוותרו על אירוח בירושלים. במקרה הכי גרוע יעבירו את התחרות לתל אביב
 
במקרה הכי גרוע זה יהיה המקרה הכי טוב

צריך רק להערך בהתאם ולא לבנות רק על ירושלים, להכין אופציות מגבות ואפשרויות נוספות למקרה שמשהו ישתבש או לא יתאים
 

Mans Zelmerlow

New member
אצטדיון טדי ישנה את שמו ל- Teddy Bear Stadium לכבוד האירוע


ועכשיו ברצינות, את הדעות הפולטיות שלי אשאיר בצד, אבל אם נחשוב בהגיון, ירושלים הכי מתאימה לארח את האירוויזיון מכמה בחינות עיקריות:
Venue - יש, הארנה, או קירוי אצטדיון טדי
תחבורה - אמנם לא תפעל בשבת, אבל במהלך השבוע ניתן להתנייד ברכבת הקלה ובכלל תחנת רכבת מלחה צמודה לארנה ולטדי
אם לא נארח את האירוויזיון בירושלים נאבד את הליגיטמציה שלנו בשמירה, שיווק ומיתוג עיר הבירה שלנו (נשמע קצת חרטה, אבל תנסו לחשוב על זה רגע)
בתי מלון בסביבת המקום

כמובן שלא חסרים מינוסים: שמרנות, חרדים ודתיים שינסו לסכל את האירוע בעיקר על רקע חילול השבת, מקומות בילוי לקהילה ובכלל, החשש של אירוח בירושלים יגרור מדינות שלא להשתתף באירוויזיון (זה פחות מפחיד אותי, באמת שלא יגיעו, צביעות כזאת...).
בתל אביב אין מקום לארח! תפנימו! היכל מנורה ממש קטן ולא רלוונטי, בלומפילד בשיפוצים של עוד שנתיים לפחות (והוא גם לא צפוי להיות מקורה), אולם הדרייב אין גם קטן ולא רלוונטי, ביתן 1, האנגר 11 ושות' - אתם רציניים...? תל אביב, עם כל האהבה שלי לעיר, פשוט לא רלוונטית מבחינת האירוח. אם רוצים לארח בתל אביב צריך להקים *אתמול* אולם חדש כמו שעשו בבאקו, הזוי שבאמת לא קיים כזה בתל אביב.
 
בתל אביב הבעיה היחידה היא האולם

לעומת כל שאר הבעיות של ירושלים, ויש מספיק. הרכבת הקלה בירושלים היא גם לא סיבה מספיק טובה, היא לא עד כדי כך הכרחית או חיונית, וגם בעצמה מנופצת מכל הפיגועים באזור. איך להגיע מנתבג לירושלים? או מכל עיר במדינה לירושלים? יותר מידי בעיות לעיר אחת. אירוח אירוויזיון בה לא ישנה את העובדות בשטח לצערי - אנשים שלא מכירים בירושלים כבירה גם לא יכירו. צופים רגילים שיסתכלו את התחרות יתעניינו בתוכן ובשירים, ולא באיזו עיר מארחת את התחרות והאם היא הבירה. צריך להתחיל להתמקד בת''א או לפחות להפסיק להיות נעולים כל כך על ירושלים כי במצב כזה אין להם ראש פתוח לעוד הצעות וזה חבל שהשיקולים פוליטיים, העיקר שהתחרות תאורגן טוב ותביא כבוד למדינה המארחת, למה לא לשים את זה בראש סדר העדיפויות?!
 

Shirly23

New member
רק ביתן אוהלים ענק בגני התערוכה או שזו פראג 2019

אף אופציה אחרת לא תעבור.
 

bigop1

New member
יעבור ובגדול מה שכן יהיה הרבה בלאגן

החרדים הולכים לעשות ים בעיות, תחבורה ציבורית שכרגע לא קיימת, השאלה מה הממשלה באמת מוכנה לעשות בשביל לקיים את זה בירושלים, יכול לקרות שבאיזשהו שלב לביורקמן ימאס והוא יגיד זה אירוח בסמי עופר או שמדינה אחרת תארח
 
זה יהיה ישראל 2019

והדבר הכי טוב שאפשר לעשות עכשיו זה להתחיל לבדוק אופציות נוספות ולא להיות מקובעים על ירושלים פשוט
 

Mans Zelmerlow

New member
הקו המהיר של הרכבת אמור להתחיל לפעול עד אז

כך שתהיה רכבת מנתב"ג לירושלים
 

Uri04

New member
כי הכל פוליטי והכל קשור לאגו של פוליטיקאים

הם דוחפים את ירושלים בכוח לגרון של כולנו ומתייחסים אליה כאל סמל ריק מתוכן רק בשביל לגזור קופון בבחירות הבאות ולשלהב את המצביעים הפוטנציאליים שלהם, זה הכל.
זה שירושלים היא אחת הערים העניות והמפגרות בישראל במלא תחומים לא מעניינת אותם והאירוויזיון לא הולך לשנות את סדר העדיפויות שלהם.
אני נזכר שבעבר כל מיני חכמים גדולים הבטיחו לנו שירושלים עוד תארח את המשחקים האולימפיים ובא לי לצחוק
 
למעלה