למה שלא נשלח בשנה הבאה זמר/ת בבחירה פנימית?

trilliane

Well-known member
מנהל
לא נראה לי... אבל מצד שני, זה מדלי...


 

tajci

New member
גם אני בעד מרינה ועידן רייכל

אבל הכל תלוי בשיר. שנים חלמתי על אחינועם ניני ובסוף השיר וההשקעה בהופעה היו חלשים. חייבים להמשיך את השתפ עם קשת. הם היחידים שבאמת מתיחסים לתחרות ברצינות ומשקיעים המון כסף.
לגבי רוני דלומי אני מאוד מקווה לא לראות אותה בתחרות. אולי שיר אחד שלה אני מסמפט, היא לא עשתה הרבה מאז הזכייה שלה, הלהיט שלה תן זה גרסת כיסוי דהויה לשיר יפהפה של גלוריה אסטפן, ובחירה בה זאת אופציה משעממת ובנאלית.
בחירה ישירה צריכה להיות רק בזמר מוכר עם הצלחה בקהל הרחב, שימשיך את המומנטום באהדת הציבור לתחרות. ורק עם שיר מעולה. מקווה שלא יבחרו ברגע האחרון זמר, ושלא ימצא לו בזמן שיר ראוי.
בכל מקרה, לא הייתי משנה את הליך הבחירה, כל עוד אנחנו מצליחים ומשיגים תוצאות מעולות.
 
יש שני צדדים למטבע


מצד אחד - ניתן באמת לבחור זמר ושיר בוועדה פנימי, באמת אמן שכבר פופולרי פה, שהבניות עליו לא הכי חזקות ושהאירוויזיון זה לא בהכרח המטרה שלו בחיים, שפשוט יעשה הופעה טובה, הקהל פה יהיה בעדו מכיוון שאנחנו המארחים אז הוא יקבל את האהדה שלו מהבית, וגם אחרי הניצחון אפשר קצת להאט את הקצב ולנוח, המטרה הושגה כבר
מצד שני - הכוכב הבא הוכיח את עצמו לגמרי ובכבוד, תכנית ריאלטי שהכניסה את האירוויזיון לתודעה הציבורית של כולם בישראל, הצלחנו לעלות לגמר ארבע פעמים ברצף אחרי ארבע ''שנות בצורת'', שבפעם האחרונה כבר ניצחנו - אפשר לראות שהמתמודדים שמגיעים לשם רציניים, הרמה הרבה יותר גבוהה מכל תכנית אחרת כמו אקס פקטור ודה וויס, השופטים עושים עבודה טובה וגם הקהל מצביע באמינות למי שייצג אותו הכי טובה - ויש תוצאות בשטח. הרבה פעמים הוועדות הפנימיות הרסו לנו את הסיכויים להגיע למקום טוב ואף להעפיל, וגם ראינו השנה, ולפני שנה, ולפני שלוש שנים, איך גם המארחת יכולה להגיע למקומות נמוכים ואף למקום האחרון (לא נעים..)
אני בכל מקרה חושב שעדיף להמשיך בפורמט הכוכב הבא ולא לעצור אותו רק משום שזכינו, ולכו תדעו, אולי גם יבואו האמנים עצמם - כמו בעונות הקודמות
 
לא ניתן עכשיו להתנתק מטדי הפקות, בטח שלא אחרי זכייה

הזכייה היא בזכות טדי (טוב קודם כל השיר כמובן, ואז טדי שבחרו נכון בנטע). אי אפשר לאמר להם אחרי כל ההשקעה שלהם שבשנה הבאה רוצים להתנתק. מגיע לטדי להנות מהזכייה שלהם.

אני בעד קדם חד-אמן לזוכה הבא של הכוכב. אבל בתנאי שיעשה בגישה הנכונה של בחירת שיר בקדם של אמן אחד.
 

סטילהוק

New member
הפעם שולחים או את נועה קירל או את עדן אלנה, בעדיפות על נועה

נגמרו התירוצים עכשיו שתחרות האירוויזיון מתקיימת בישראל, ונועה כבר מזמן בגיל המתאים לתחרות. למרות שבואו כולנו נודה באמת שמדינת ישראל לא מעוניינת בדאבל, ובעיקר לא בשנת בחירות, לקיים שנתיים ברציפות את התחרות אצלנו. ועל כן רוב הסיכויים שייבחרו שיר ומבצע שאין להם שום סיכוי לזכות.
 

schweine

New member
הכבוד הלאומי לא יתן לבחור בשיר חסר סיכוי. יבחרו בשיר הכי

טוב שאפשר.
כדי לזכות באירו אתה צריך שיר סופר מוצלח והופעה לא פחות מוצלחת.
לצערי בישראל זה קורה אחת ל-10 למרות שבפעמיים שאירחנו סיימנו די גבוה.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ברוב המדינות זה (=זכייה) קורית פחות מאחת לעשר וזה הגיוני

ולמעשה זה אפילו המצב הרצוי בעיניי, הרבה יותר מהמצב שבו אותן מדינות זוכות שוב ושוב. טוב שיש גיוון, טוב שיש סיכוי, טוב שהתחרות נודדת בין מדינות.
&nbsp
לישראל אין במה להתבייש מבחינת ההצלחה בתחרות. משנת 93' התחלנו לשלוח שירים בעייתיים לתחרות (לסירוגין) ולכן היו לא מעט נפילות, אבל כשאנחנו שולחים שיר סבבה אנחנו מגיעים איתו בד"כ למקום טוב באמצע ואם הוא מצוין אז גם למקומות הגבוהים ממש.
 

Shirly23

New member
מאיה בוסקילה בענקקקקקק

להלביש לה בלדת פופ גדולה מהחיים ואנחנו מסודרים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה, לא ראית שהורידו את מדלי מהמטוס באזיקים ישר לזינזנה?


 

L e j l a

New member
תתארו לכם שיר בסגנון "פה זה לא אירופה". זה יהיה להיט

אגזים ואומר שאפשר לשלוח את דניס עם להיט מטורף
 
למעלה