לאלה שקובעים מראש ובטוחים מה יהיו תוצאות האירוויזיון...

Music man 7

New member
לאלה שקובעים מראש ובטוחים מה יהיו תוצאות האירוויזיון...

הייתם בטוחים שקפריסין תזכה ולא ישראל והנה טעיתם.
מתי תבינו כבר שלא ניתן לסמוך על אתרי הימורים?
בחירה של כל אדם במדינה מסוימת לזכייה תלויה בהרבה גורמים בניהם: ביצוע, הופעה, טעם אישי, ארץ שכנה או אהובה, מבחינה פוליטית אולי פחות...
חוץ מזה תוצאות השופטים שונות מתוצאות הקהל והפעם זה נראה בפער ניכר בין השופטים לקהל לגביי כמה ארצות כמו אוסטריה ושבדיה.
אני גם מתאר לעצמי שבטח מספר השופטים שמצביעים קטן בהרבה ממספר המצביעים בקהל, נגיד אולי לא יותר ממאה שופטים לכל מדינה לעומת קהל של עשרות אלפים עד מיליונים אחדים (תלוי במספר תושבי המדינה ובמספר הצופים והחובבים בכל מדינה) באוסטליה למשל יש מספר תושבים גדול יותר, אז כנראה מספר המצביעים שם גם גדול יותר מארצות אחרות. בסן מרינו יש רק כ-30,000
תושבים אז מספר המצביעים שם די קטן.
יש גם בטח מדינות שכמעט אף אחד שם לא מצביע באתרי הימורים, אז תחשבו טוב לפני שאתם קובעים "עובדות" וחושבים שארץ מסוימת לא תזכה בטוח, במקרה הזה ישראל, אלא אם כן אתם לא רציתם שהיא תזכה ובגלל זה הגבתם ככה.
זאת הארץ שאתם חיים בה, עדיף שתפרגנו ותעלו את המורל, גם עם השיר שלנו היה לא משהו.
אני ירצה שישראל תזכה גם אם השיר שלה לא הכי טוב.

במקרה הזה ישראל בשבילי באמת במקום הראשון! גם לקפריסין נראה לי שהגיע לזכות אבל לישראל כנראה יותר. הייתי בטח די מתבאס אם זאת היתה קפריסין.
כל כך התפללתי שישראל תזכה וכשאמרו את קפריסין לפני ישראל קפצתי וצעקתי ישראל מנצחת!!!
איזה כיף!!! אני עדיין מתרגש מזה עד עכשיו וקולט יותר ויותר שזה אמיתי.
כל הכבוד לנטע, דורון מדלי, סתיו בגר, המשפיעים מהכוכב הבא לאירוויזיון וכל מי שגרם לזכייה הזאת להתממש
 

bigop1

New member
שטויות, אתרי הימורים תמיד פוגעים בפייבוריטים

עובדה זה היה ראש בראש ישראל וקפריסין כמו שצפינו, זה שקפריסין היו ראשונים בהימורים לא אומר שהזכייה הייתה בטוח שלהם זה רק אומר שהיה להם קצת יתרון עלינו מבחינה המהמרים, הימורים זה לא מדע מדוייק שיכול לחזות את המנצח מאה אחוז אבל זה כן יכול לחזות את הפייבורטים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא תמיד, אבל כשמהמרים על עשרה לפחות לא קשה "לפגוע"...

ו"הימורים זה לא מדע מדויק" זה בלשון המעטה; הימורים זה לא מדע
. יש סיבה שקוראים להם "הימורים". לצערי בכל שנה ושנה יש כאן פרצופים מופתעים של "יו, אני לא מאמין, איך ההימורים לא חזו את זה!" ואני כבר לא מאמינה איך יכול להיות שידור חוזר בכל שנה...
 

bigop1

New member
לא מהמרים על עשרה, אחד משלושת הפייבוריטים זוכה תמיד

ההימורים תמיד פוגעים בזוכה שיגיע משלושת המקומות הראשונים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נו באמת, היו הרבה יותר משלושה בתמונה לאורך זמן

וחלקם לא התקרבו בכלל לפסגה. להמר בשנייה האחרונה כשכבר רואים את המגמה זו חוכמה הרבה יותר קטנה. הבנתי שההימורים *פגעו* בעשור האחרון באחד מבין השלושה המהומרים ביותר, זה לא אומר שהם "פוגעים תמיד".
 

Music man 7

New member
לא אמרתי שהמקומות הראשונים באתרי הימורים לא מותאמים כמעט למה

שקורה בפועל. פשוט היו כאן כאלה שהיו בטוחים שמדינה מסוימת תזכה או לא תזכה ושוב אזכיר שהיו את אלה שהיו בטוחים שקפריסין תזכה וישראל בטוח לא.
גם לגביי מדינות אחרות היו בטוחים שהם יגיעו לטופ וזה בכלל לא מה שקרה.

אני חושב שגם מדינה ממקום 10 באתרי הימורים יכלה להגיע למקום ראשון במציאות.
יש כאלה שכנראה משנים את הדעה שלהם ברגע האחרון בגמר למי הם יצביעו.
יש גם בטח את אלה שלא שמעו את השירים לפני הגמר ושומעים אותו בפעם הראשונה בגמר ומשמיעה ראשונה יכולים לבחור בארץ אחרת לא כמו שהיו שומעים את השירים מספר פעמים
 

Music man 7

New member
אוסטריה מקום 20 ושבדיה מקום 6

בסופו של דבר בגמר אוסטריה הגיעה למקום 3 ושבדיה למקום 7

הנה דוגמא מאוסטריה למה אמרתי שארץ שהיתה במקום 10 בהימורים יכולה לזכות מבחינתי.
בכלל ההצבעה של השופטים ניראת לי מוזרה ולא אמינה כאילו הם תכננו את זה מראש שאחת הפייבוריטיות בקהל לא תזכה אולי בכדי שאיכשהו המדינה שלהם תנצח.
לדעתי צריכים להפחית את אחוזי תוצאות ההצבעה של השופטים או שיהיה רק תוצאות מהקהל
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מי זה "הם"? השופטים אינם ועדה אחת גדולה... ולא מסדר ג'דיי

שבו כולם נשבעו לאותו הדבר. השופטים נבחרים מחדש בכל שנה, בכל מדינה, הם אנשים שונים, ממקומות שונים וכל אחד מהם בוחר לחוד. הם לא מתואמים.
&nbsp
גל אוחובסקי טען שרבים מחפשים מדינה שלא תאיים על המדינה שלהם, אבל זה לא מסביר את הבחירה באוסטריה גם ע"י מדינות שבכלל לא הגיעו לגמר... לדעתי בחרו באוסטריה פשוט כי הוא שיר טוב! אפילו הצבעתי לו בחצי הגמר. בגמר הוא היה אצלי נמוך יותר כי היו אחרים לפניו, עדיין חשבתי שהוא מוצלח. זה אחד השירים הבודדים שתפס לי את האוזן בכיכר, מהשנייה שהזמר פתח את הפה. כמאמר השיר "בכל זאת יש בו משהו".
 

Music man 7

New member
אז מה אם השופטים מצביעים לחוד...

כל אחד מהם לא יכול לדעת מי השופטים האחרים שמצביעים? (באותה המדינה)
הם לא יכולים לתקשר ביניהם באיזשהי דרך ולקבוע ביניהם למי הם יצביעו ומה הניקוד שהם יתנו לכל ארץ? (הכוונה היא כך הם לא יצביעו למה שהכי טוב ומה שבאמת הם חושבים שצריך לנצח) לא חסר היום דרכים לעשות את זה.

אוסטריה היתה במקום מאוד נמוך בקהל, אז מה אם היא הגיעה למקום 3 מהשופטים, שוב, הם רק מספר קטן של אנשים וזה אחת הסיבות שתוצאות הקהל ניראות לי יותר אמינות.
לטעמי השיר של אוסטריה עובר בקושי, גם משמיעה חוזרת של השיר מספר פעמים, אבל הזמר עצמו שר מאוד טוב, עוצמתי, נקי וללא זיופים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז הם לא מתואמים. ורואים את זה כשמסכלים על הדירוג של כל אחד

הם יכולים לדעת מה אחרים מצביעים באותה מדינה, אז? הם עדיין יכולים לשלוט רק בדירוג האישי שלהם...
&nbsp
אם הם לא יצביעו למי שהם חושבים שהוא הכי טוב/מי שצריך לנצח, אז למי כן? שוב, אני לא אומרת שאין הצבעות גושיות או טקטיות מטעם שופטים של מדינה מועמדת לניצחון; אבל זה עדיין לא מסביר את הדירוג של צוותי שיפוט אחרים שכלל לא קרובים לניצחון או אפילו לא עלו לגמר. אתה זה שמעלה כאן טענה אך לא מגבה אותה בסימוכין ואפילו לא במניע הגיוני.
&nbsp
אוסטריה לא הייתה במקום נמוך מאוד בקהל. בחצי הגמר הראשון היא קיבלה מהקהל את אותו מספר נקודות כמו ישראל (ושתיהן יחד חלקו את המקום הרביעי; לא בדקתי מה אומר השובר שוויון). היא קיבלה תריסר נקודות פעם אחת, משוויץ; ישראל קיבלה פעם אחת מצ'כיה (ומעניין שהקהל הישראלי "השיב" לקהל הצ'כי באותו מטבע...
).
&nbsp
בגמר קיבלה אוסטריה 71 נקודות מהקהל, מה שמיקם אותה בדיוק באמצע הטבלה, במקום ה-13. היו שירים בולטים יותר מאוסטריה והמיקום בתחילת התחרות לא היטיב עמה. אבל קשה לומר שהאהדה אליה צצה רק בקרבה השופטים, כי זה לא המצב.
&nbsp
טעמך לגבי השיר האוסטרי לא רלוונטי; אתה לא מתלהב, אני דווקא כן, והיו עוד הרבה כמוני, בעיקר בקרב השופטים אבל לא רק. יש די אנשים שחושבים שזה שיר טוב, גם אם אתה לא אחד מהם ולכן זה נראה לך מוזר.
 

Music man 7

New member
כשציינתי שאוסטריה היתה במקום נמוך מהקהל התכוונתי לגמר...

מקום 13 זה לא גבוהה, חוץ מזה שזה הפרש גדול מהשופטים.
תיקון קטן, אוסטריה קיבלה מקום 14 מהקהל בגמר

הנה קישור לתוצאות:
https://eurovision.tv/story/the-results-eurovision-2018-dive-into-numbers

אמרתי את טעמי האישי כמו שאת ציינת את שלך, מותר לי, לא? לא כתבתי שזה רלוונטי
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבנתי, אבל נתתי פרספקטיבה רחבה יותר למה זה לא מפתיע ולא

מעיד על "תיאום" כפי שאתה טוען. אין לך שום הוכחות לתיאום כזה, לכל היותר טעם דומה (בעיקר של שופטים שהסגנון של ישראל או קפריסין לא דיבר אליהם).
 

Music man 7

New member
העלתי השערה שהשופטים תיאמו ביניהם למי הם יבחרו, אבל...

עכשיו אני מבין יותר שהסיכוי לזה נמוך. גם שכחתי קודם ש - 17 מדינות נוספות שלא עלו לגמר הצביעו בגמר ואין להם סיכוי לנצח, אלא אם כן הם הצביעו למדינות אחרות מסיבה אחרת כמו ארץ שאיתה הם ביחסים טובים או ארץ שכנה.

יכול להיות שבגלל שמספר השופטים (בכל מדינה) הוא קטן לעומת קהל גדול נוצרת אי תאימות בין הצבעות הקהל לשופטים, כי טעם וגורמים אחרים לבחירה ומתן ניקוד של שיר מסוים אצל אנשים אחדים יכולה להיות שונה ממה שהרוב בוחר, הקהל.
כמו שקרה למשל בכוכב הבא לאירוויזיון. השופטים אהבו מאוד משהיא מסוימת והעבירו אותה והקהל כמעט ולא הצביע לה. כמו שקרה שרבים מהקהל העבירו מתמודד מסויים (בערך 40%) והשופטים לא העבירו אותו
 
הבעייה עם האמירה שההצבעה של השופטים מוזרה ולא אמינה,

היא שהשופטים בעצם מדרגים מופע אחר מזה שאנחנו רואים (את זה שהיה יום קודם). יכול להיות שבמופע שהם ראו האוסטרי והשבדי היו נהדרים. כך שמצד אחד זה מסביר איך יכול להיות שהתוצאות של השופטים כל כך שונות - ומצד שני זה פתח אדיר לשחיתות, כי לא משנה מה נגיד על הדירוג של השופטים, התשובה היא "אתם לא יודעים למה הם הצביעו כך, כי אתם לא צפיתם במה שהשופטים צפו בו". זו סיבה מספקת בהחלט להפסיק את הנוהל המושחת והמשחית הזה, ולעבור למצב שבו השופטים והקהל מדרגים את אותו מופע.
 

סטילהוק

New member
מופע שממש אבל ממש 'במקרה' הצופים לא רואים


אפשר לעבוד על כולם פעם אחת. אפשר לעבוד בכל פעם על מישהו אחר. אבל אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן.
 
למעלה