3 סקופים עצבניים בפוסט אחד על מקום, קונספט ו-EBU

tapuzzo

New member
3 סקופים עצבניים בפוסט אחד על מקום, קונספט ו-EBU

טוב אז קבלו וזה טרי טרי ולכן עדיין נתון לשינויים, כמובן.
א. מפיקי האירויזיון עובדים מהר. הם קבלו תיק עם האולמות האפשריים בישראל ויש להם כזה מוכן על כל מדינה [נעשה כלקח מהבלאגן באוקראינה]. למרות שאתמול היה יום א' כבר עברו עליו. כרגע מסתמן שיתעקשו על תל אביב וסימנו את גני התערוכה ביתן 2 בגלל קירבה מיידית לרכבת. יתכן שיהיה אפשר להרחיב אותו עוד יותר בזמן לתחרות ובכל מקרה אפשר להקים בו טריבונות לכ-7 אלף איש עם במה גדולה.
ב. קונספט. בישראל מתלבטים אם להתרחק מקונספט ה"השונה" של נטע, או כל דבר אחר שיכול להיות חרב פיפיות להתנגחות. עם זאת מגלגלים שני קונספטים שמשיקים לרעיון "unique and united" קונספט זה פתוח מאד ולא מכתיב שום דבר עיצובי, מכאן גם חולשתו (בניגוד לקונספט הים של פורטוגל, למשל..) מצד שני הוא מאפשר גם למתוח את גבולות התפאורה למשהו פרוע, מיוחד אך "מאחד", מסר האחדות חשוב בהקשר האירופאי של עידן הברסיט.
הקונספט השני שהתגלגל בלי קשר למי תזכה השנה, אצל מארגני התחרות זה
"sound of the times". זה קונספט שמדבר על מוזיקה כחיבור עבר הווה ועתיד
וטעם מוזיקלי שמשתנה ויכול לשבת טוב על הנושא של חיבור היסטורי בין כלים עתיקים ולמוזיקה עתידנית.
בישראל רוצים להדגיש חדשנות (היי טק וכו) ויתכן שהקונספט יהיה "innovation in sound" מה שמאפשר לוק עתידני ומתחבר להצלחה של נטע.
ג. אגוד השידור האירופי חושש מאד מחוסר הסדר והארגון של תאגיד השידור. א. כי מדובר בתאגיד חדש במשרדים ואולפנים זמניים "בהרצה". ב. כי התאגיד מדולל כוחות הפקה ועיקר ההפקות שלו חיצוניות, עם מחסור בכח אדם מיומן. ג. כי התאגיד לא הפיק מעולם ארוע שידור-חי מסוג שאפילו דומה לזה במורכבות.
אי לכך, באיגוד שוקלים לעבוד עם קשת על ההפקה, במשותף עם התאגיד. למעשה יש בדיקה אם אפשר להביא את הכוחות מאחורי "הכוכב הבא" כדי להפיק את המשדר בביתן 2. במקרה כזה ישתמשו בביתנים נוספים כאולפנים. להערכתם עבודה על במה והפקה דורשת 7 חודשים. ככה שמהר מאד יתקבלו החלטות, והם דורשים להגיע להחלטות עד סוף יוני לכל המאוחר. שוב - כלקח מאוקראינה.
 

bigop1

New member
ביתן 2 קטן מאוד זה אופצייה לא ריאלית

צריך שטח לגרין רום, במה גדולה, עמדות שידור, במקסימום יהיה אפשר להכניס שם 6 אלף צופים זה מעט לסדר גודל של אירוויזיון.
 

L e j l a

New member
קשה לי להאמין, עם כל הבלאגן שכרוך בכך, שיוותרו על ירושלים

ישראל עקשנית ולא תוותר בקלות על אירוח בירושלים למרות כל הסיכונים. אולי לא תהיה ברירה ובסוף יאלצו אותנו לארח בתל אביב (לא אתנגד כמובן)
 

mor873

New member
נראה לי שלא יהיה אירוויזיון בארץ ה EBU יכשיל את ישראל

EBU נתן הוראה מפורשת לא להזכיר את ירושלים בהקשר של ישראל, לדעתי ימצא סיבות למה לא בירושלים.
&nbsp
בתגובה : ישראל : אם זה לא בירושלים זה לא יתקיים בכלל .
&nbsp
EBU - בשמחה !!
&nbsp
הציבור הכללי לא החובבים אחרי שישקע אבק הניצחון יצטרף למאבק של ביבי ומירי וכמובן יסכים לעבודה שאם לא בירושלים אז שילכו קיבינימט .
&nbsp
אני מאמין שיהיה בלאגן גדול עוד לפני שיתחילו בכלל לעבוד וחבל.
&nbsp
 
נו באמת...

היו כבר 2 אירוויזיונים בירושלים. אין פה שום תקדים מצד הEBU.
ואין להם שום סיבה להכשיל את ישראל.
 

mor873

New member
היו בזמנים אחרים לא שיש ויכוח על ירושלים בכזאת בוטות

אני אומר לך ותראה הוויכוח של ישראל רק ירושלים ו EBU לא ירושלים יגרום לכך שלא יתקיים בכלל בישראל. מדובר בשני גופים מלאי גאווה שלא ירדו מהעץ.
 

baymax

New member
חד משמעית

 
למעלה