בירושלים מתכוונים להציע: גם הארנה וגם אצטדיון טדי יארחו

tapuzzo

New member
בירושלים מתכוונים להציע: גם הארנה וגם אצטדיון טדי יארחו

בירושלים מתכוונים להציע "חבילת אירוח" שתכלול כ-40 אלף מקומות, על ידי שימוש בארנה ובאצטדיון טדי במקביל (!!).
בארנה יבוטלו 6 יציעים עבור במת הענק, ויתווסף מתחם עמידה בפרקט, סה"כ עם השינויים הקיבולת תהייה סביב 8 אלף צופים.
אצטדיון טדי יהפוך לfan-zone ענק אליו ימכרו כרטיסים. הוא יכלול מסך ענק על פני כל היציע הדרומי שבו תוקרן התחרות מהארנה. בנוסף תיבנה במת הופעות במרכז האצטדיון וכנראה שחלק ממופע האמצע יערך בבמת אצטדיון טדי עם מופע זיקוקים ולייזרים (במתכונת הסופרבול). חלק מההנחיה תתבצע מהאצטדיון, דבר שיחייב עבודת הפקה מורכבת של מעבר חלק בין שתי נקודות השידור.
אצטדיון טדי והארנה יושבתו כבר מהקיץ לצורך עבודות ההקמה. יתכן וכל המתחם סביבם ייסגר ויגודר.
פתיחת תחנת הרכבת הצפויה בסוף השנה: עם פתיחת תחנת הרכבת ייסגר נתיב שלם בשדרות בגין בין האצטדיון לתחנה, לשימוש צוותי ההקמה והמשלחות בלבד. הנתיב צפוי להיסגר בסוף השנה וישמש גם שאטל אוטובוס אירויזיון שיסיע צוותים בין האתר לרכבת. במתחם האצטדיון יוקם מנחת מסוקים עבור המשלחות.
רכבת ישראל והרכבת הקלה: רכבת ישראל תשריין קרונות מיוחדים למשלחות וצוותי הפקה בקו לירושלים. בנוסף יתכן וישוריין נתיב אוטובוסים נפרד בין נתב"ג לכניסה לירושלים. גם ברכבת הקלה ישוריין קרון אירויזיון שנסיעה בו תתאפשר למחזיקי כרטיסי כניסה מיוחדים למתחם האירויזיון בלבד.
מלונות: עיריית ירושלים תפנה למלונות העיר לשריין אלפי חדרים לתחרות. קוי שאטל אקספרס יפתחו מאזורי מלונות לארנה.
אצטדיון טדי: יסגר לעונת 2019. האצטדיון יארח מסיבת אירויזיון בערבי הסמי וערב הגמר. בכל ארוע ימכרו כ-30 אלף כרטיסים והוא יכלול מלבד שידור במסך ענק גם הופעות חיות של הרכבים ישראלים שיבצעו שירי אירויזיון והזמנת מיטב כוכבי התחרויות בעבר להופיע. קירוי חלקי יבוצע באזור המסך למקרה של גשם.
 

tapuzzo

New member
האם O2 ארנה בפראג יהיה חלופת האירוח במצב בטחוני?

מבול הסקופים היום ממשיך: במצב בטחוני, ישראל תסכם עם צ'כיה שהארנה בפראג תיערך לקלוט את תחרות האירויזיון.
צ'כיה העניקה לישראל 12 נקודות ויתכן שישראל תעניק לצ'כיה את אירוח האצטדיון. האצטדיון יפונה ויותאם לאירוח חלופי של התחרות במקרה חרום. העניין יסוכם עם ה-EBU, ובמקרה שהארוע יועבר לפראג, יידרשו כשלושה חודשי הכנה של הארנה, שמכילה שם 18 אלף מקומות. פראג תכין "shadow production" - צוות הפקה חלופי שיוכל להיכנס לפעולה ויטוס ללוות את הצוותים אצלנו על חשבון ה-EBU.
 
1 באפריל מצחיק מאוד

אומרים שהאירוויזיון יעבור ללוקסמבורג במקרה של בעיה ביטחונית כי ישראל העניקה ללוקסמבורג 12 נקודות ב-1983. אילו היו מעניקים 5 נקודות, ישראל הייתה זוכה במקום הראשון, אך ירתה לעצמה ברגל.
אומרים גם שהEBU הסכים שהאירוויזיון יערך בכיכר רבין בהנחיית אליקו, ובמקרה שכל הקהל יברח כי ישימו לו שירים של ליאור נרקיס ואת משה דץ משבח את דורון מדלי על "צניעותו", האירוע יעבור לבנייני האומה המסורתיים.

סקופ נוסף: החרדים החליטו שההומואים לא מפריעים להם, וגם לא החזרות בשבת - הם מוכנים לחיות עם הכל, רק שירחיקו מהם את אליקו!
 

daniel9977

New member
ישראל אולי ירתה לעצמה ברגל ב-1983, אבל צריך לזכור שגם....

לוקסמבורג העניקו לישראל 10 נקודות באותה תחרות. אין לזה סוף. הכי טוב זה להיות ספורטיבים ולתת ניקוד הוגן, אחרת לא היינו זוכים ב-1979......
 

קרןש24

New member
מפחיד

מקווה שלאי ירה עד שזכינו נוותר על זה בקלות לא מספיק מה שהיה ב-1980 זכינו אז זכותנו לארח כמו כל מדינה נורמלית לא יהיה פייר אם נרים ידיים
 

Shirly23

New member
אם רוצים להוסיף לאויביי התחרות גם את לה פמיליה אז לא כדאי

טדי זה האיצטדיון הביתי של ביתר ירושלים. אתה באמת חושב שייסגרו את האיצטדיון לכ"כ הרבה חודשים וכל האוהדים וביתר עצמה תסע לשחק במקום חלופי. אין סיכוי בעולם.
אוהדי הלה פמילייה יציתו אש אם ימכרו אותם בשביל האירוויזיון. על הרבה פחות מזה הם התחרפנו. ונראה לך הגיוני שכמה אלפים בודדים יזכו לראות את התחרות בעיניים והשאר במסכים ? החובבים כבר יעדיפו להשאר בבית שלהם באירופה על פני לראות את התחרות על מסך גדול...
 
אני מת על ההטרלות האלה

רק מקווה שאוהדי לה פמילייה ופעילי להב"ה לא יתעללו ב-10 אלף הומואים שחלקם מחופשים לנשים ברחובות ירושלים וחלקם נוסעים ביום שישי בלילה בשאטל המאורגן של האירוויזיון (כן, בטח) אחרי ביקור בסאונה בתל אביב או סתם סטוץ מהגריינדר.
 

Shirly23

New member


אני צופה קטסטרופה. אין אולם, הכל סגור בסופש, אין תחבורה נורמלית, חרדים משוגעים, לה פמיליה, מחבלים, מדינות שמחרימות, פוליטיקאים שמתערבים. טוב לא יכול לצאת מזה.
 

Rori90

New member
נראה לי שבשנה הקרובה

הפורום יתעסק באיך האירוויזיון יהיה בארץ (אם יהיה), מי יהיו המנחים, מי יחרים/לא יחרים באיזה אולם ולא בנציג ובשיר שייצגו אותנו


אני כבר רואה שרשורים בסגנון: "מממההה, מה פתאום גלית גוטמן מנחה? מה פתאום בחרו בטבריה לארח את האירוויזיון, למה 3 מנחות ולא מנחה גבר אחד אפילו מה זה פה הדרת גברים??"
 
הומואים ממינכן ופרנקפורט יאכלו אוכל שחומם על פלטה של שבת

העיקר שלא נחלל שבת באיזה מלון קראון פלאז'ה ירושלים (שגם יגבה 1,500 שקל לחדר סטנדרטי ללילה, כי למה לא?), ועל הדרך גם קצת נרביץ תורה בגויים.
 

tapuzzo

New member
חמין בפלטה של שבת זה הטרנד הבא, אחרי חומוס ושקשוקה.

ישטוף את העולם הקולינרי.
אני כבר רואה את גורדון ראמזי צורח על המתמודד הישראלי שהוא מבייש את סבתא המרוקאית שלו בחמין הזה.
 
למעלה