חברי הפורום היקרים

tajci

New member
חברי הפורום היקרים


איזה כיף הניצחון המדהים של נטע. עדין לא התאוששתי. מטורף לראות בכל העיתונים ומהדורות החדשות את התחרות בכותרות. נראה לי שעדין מוקדם להתעסק במנחים, איפה נארח ועינינים טכניים.
אותי בעיקר מעניין התגובות באירופה לתוצאות, מעבר להפתעה המוחלטת לזכייה של ישראל. איך בשבדיה מסבירים את הנפילה שלהם בקהל, איך הבולגרים קיבלו את התוצאה המאכזבת, והספרדים שהיו בטוחים שהנה השנה הם הולכים להגיע רחוק...
אני סקרן לדעת איך היתה התגובה האמיתית של ביורקמן לתוצאות, תגובות של חברי הפורום שהיו שם בזמן אמת(יורובוי, איפה אתה?!) ובעיקר איפה צוות Kuss היקר שנעלם מהפורום?
בקיצור, הגיע הזמן שנתעסק בדברים החשובים יותר(באהבה גם למי שלא חושב כמוני).
אהבה היא אהבה:)
 

tajci

New member
ועוד משהוא

איך חוזרים לשגרה?
איך מתמודדים עם זה שהתחרות הפכה להיות שיחת היום ולא רק בפורום?
איך מתמודדים עם כל הסביבה שפתאום כל אחד מחשיב את עצמו כמומחה לאירויזיון?
בקיצור איך...
 

baymax

New member
מספיק שמישהו עקב אחרי התחרות ב 5 שנים האחרונות

והוא כבר יהיה מומחה, לא צריך להגזים.
&nbsp
במיוחד בעידן היוטיוב האירוויזיון הרבה יותר נגיש וזמין.
&nbsp
(בדיוק היום נכנסתי לארוץ הרישמי של האירוויזיון ביוטיוב, ובחרתי באופציה של להציג את הסרטונים מהישן ביותר לחדש ביותר, והוא ממש התחיל להיות פעיל מ 2010).
 

Rori90

New member
הרגשה מטורפת (בקטע טוב כמובן)


האירוויזיון הצליח להוכיח כמו בכל שנה, כמה לא משנה כמה נהמר, נדרג, ננחש וננתח, התוצאה הסופית תהיה הכי שונה ממה שתיארנו לעצמנו (מישהו בכלל היה מאמין שצרפת ובולגריה יהיו מחוץ לטופ 10 ואוסטריה וגרמניה במקומות 3 ו-4?!).

התוצאה של שבדיה לא מפתיעה אותי בכלל. ההופעה שלהם אמנם מוקפדת ומושקעת אבל השיר סתמי לחלוטין. ובכל זאת בגלל שזאת שבדיה, חרף מעט הנקודות שקיבלו מהקהל הם סיימו במקום ה-7 ונשארו בטופ 10.

ספרד מבחינתי זאת אכזבה ענקית. ולא בגלל שהם אכזבו אותי (כי הם היו מקסימים ומרגשים ורק היום שמעתי את השיר שלהם 3 פעמים) אלא בגלל המיקום הנמוך שהגיעו אליו. היו בהחלט ראויים למיקום גבוה, אך אני מניחה שהמיקום הבעייתי בסדר ההשמעה (שיר מספר 2) והעובדה שאפשר היה בהחלט להשקיע יותר בהופעה פגעו בהם.

וכן, איפה צוות kuss?? ירד למחתרת? נראה לי שיותר מחצי מהפורום מחכה לתגובתו
 

tajci

New member
ההפתעה הכי גדולה

פרט לישראל...
זאת כמובן אוסטריה. לא מבין איך ההימורים לא ספרו אותה ופספסו לגמרי.
בעיני זה סיפור מטורף. השיר נהדר, הביצוע של סזאר היה בינוני. אבל לנצח בשופטים? וואו הייתי בהלם. גם הוא לא ציפה לזה...
הייתי בטוח שבקהל אין סיכוי שהוא בטופ 3, אבל שוב הדהים אותי מיקומו בראש, בחלק הראשון של ההצבעה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לספרד לא היה סיכוי, ואמרתי את זה בשנייה שהמליצו עליו כאן

שיר דביק ומתוק מדבש, חמוד לתחרות ילדים כי הוא די סתמי ולא מעניין. לרגע לא חשבתי שיגיע גבוה. יש גם משהו לא אותנטי בקיטש הזה, די ילדותי. זה לא כמו הזוכה משנה שעברה שהיה פשוט רומנטי ורומנטי בפשטותו. השיר הספרדי הוא סוכריית ורטרז אורגינל בעיניי
. מי שחיפש שיר עדין ורומנטי וקצת יותר בוגר מצא זאת השנה בשיר של אירלנד.
 

Rori90

New member
בבמות הקטנות יותר הקסם יותר עבר...כנראה שמשהו נבלע

בבמה הגדולה. או שאולי לפעמים אני אוהבת קיטש
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא חושבת שהיה שם קסם מלכתחילה, עניין של טעם

ונראה שהם לא דגדגו את בלוטות הטעם של רוב הצופים. אני מחבבת קיטש עשוי היטב; השיר הספרדי היה בעיניי ילדותי, סתמי ולא מעניין.
 

tajci

New member
היה לרגע קטן כשנבחרו

כי הביצוע שלהם בלייב היה הכי טוב. אבל בדיעבד אני ממש מתבאס שלו מאלו סיים רק במקום השלישי. שלאגר מטורף בדיוק מהסוג שבא לי שיגיע מספרד.
בליסבון הם היו כבדים, משעממים ודביקים. הזמר עם החליפה המיושנת והחיוכי בר מצוה היה מביך. בקיצור הכישלון שלהם היה צפוי ומתבקש.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ייתכן, איני עוקבת אחרי תחרויות "קדמים" למיניהן במדינות אחרות

בכל שנה לא המדינה בוחרת (כך או אחרת) את השיר שנראה לה המתאים ביותר (מההיצע שעומד לרשותה) אבל באירוויזיון הוא ידורג ביחס לשירים שנשלחו ממדינות אחרות, וגם אם הוא לא רע (ורוב השירים שמגיעים לגמר לא רעים) ייתכנו טובים ממנו בהרבה.
&nbsp
זה קצת כמו ספורטאי אולימפי – אלוף המדינה יכול להיות מקום 20 באולימפיאדה... וזה עדיין הישג מכובד כי קשה להשיג קריטריון וכל מי שמגיע לאולימפיאדה (למעט אלה שמגיעים במיוחד ממדינות נחשלות) הוא ספורטאי מוכשר שעובד קשה ונמצא בצמרת העולמית, אבל הצמרת צפופה. בקיצור, להיות במקום העשרים לא אומר שאתה רע (להפך) פשוט שיש טובים ממך.
 

לא גיי

New member
Kuss פרסם לפני כמה ימים הודעת פרישה שקצת עברה מתחת לרדאר

מקווה שזה לא יחזיק
 
למעלה