הבעיה האמיתית באירוח בירושלים היא בעצם שיר אחד

הבעיה האמיתית באירוח בירושלים היא בעצם שיר אחד

עם הסעות בשאטלים לארנה אפשר להסתדר, עם אולם קטן גם, עם מבצע ביטחוני של שבועיים של אטימת כל פינות העיר גם. אפילו עם המחסור במקומות בילוי ומסעדות, בייחוד בסופי השבוע. גם עם החרדים יגיעו להסכמה על השבת.

מה שיכול להצית אש זה שיר כמו אירלנד 2018, עם זוג רקדנים גברים שמספר על מערכת יחסים בין שני גברים. אם אירלנד הייתה משתתפת עם שיר כזה בירושלים, התגובות מהציבור הדתי והלא דתי היו עוינות.
על דבר כזה אפשר להפיל את כל מה שישראל הייתה רוצה להציג: ירושלים כבירה בלתי מעורערת, שונות ואחדות, קבלת האחר ומדינה מודרנית שמתרחשים בה דברים מנותקים מבעיות ביטחוניות.
בסוף שיר כזה והתגובות אליו יזכו לפוקוס. הסכנה באירוח היא שנבוא כמברכים ונצא מקללים.
 

daniel9977

New member
ספק אם שיר אחד יכול לגרום לבלגן בסדר גודל כמו שאתה מתאר

 

דנה1982

New member
כל הדיון הזה על השבת ממש מרתיח אותי

מדינה יהודית, הכל נכון ואני לגמרי בעד זה - אבל מדובר על אירוע בינלאומי עם כללי טקס ברורים, צורך בהמון חזרות של 40 ומשהו שירים + 5 מופעים (שני חצאים, גמר ומופעי שופטים) + חזרות גנרליות שנמשכות שבועיים. האם הגיוני שהחזרה האחרונה תתקיים ביום שישי בבוקר, בלי חזרה גנרלית נוספת בשבת, ובלי צוות שיגיע למקום כדי לוודא שהכל מוכן וערוך לקראת שידור גדול כל כך? אם השבת יוצאת ב-19:00 והאירוע מתחיל ב-22:00 זה נשמע סביר שיהיו פחות מ-3 שעות להתארגן לקראת מופע של 26 שירים + מופעי מעבר?
&nbsp
ממילא רוב מי שילין על חזרות בשבת וכו' - הם לא ממש קהל היעד של התחרות. אם היה מדובר באירוע קטן יותר זה היה מציק לי פחות, אבל אני באמת לא מבינה את סאגת השבת (ולמרות שיש לנו עוד שנה טוב שהוויכוח הזה מתנהל כבר עכשיו).
 

דנה1982

New member
(אין לי מושג איך הצלחתי לטעות בשרשור עם זה, אבל נו שוין...)

 

Rori90

New member
מרוב השירשורים כאן על אירוח האירוויזיון אצלנו

עוד לא עברה אופוריית הניצחון, נטע רק נחתה בארץ ואנשים כבר מחפשים דרמות על אירוע שיהיה בעוד שנה...
מי היה מאמין שעד לפני כמה ימים התגג'דרנו כאן בפורום על כך שההופעה שלנו גרועה ואין לנו סיכוי למקום ראשון, ועכשיו מדברים על איזו עיר צריכה לארח ומי צריך להנחות. ימים מוזרים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ברור שלא יתחילו ב-7... אירוויזיון = חילול שבת המוני, נקודה.

ואין שום דרך להתמודד עם זה למעט העלמת עין או העברת האירוויזיון ליום אחר (לא יקרה...) או העברת התחרות למדינה אחרת (אנחנו לא רוצים שיקרה). זה המצב, ומירי רגב תצטרך לחיות איתו כך או אחרת, ויהיו כנראה הרבה העלמות עין וסיבובי ראש לצד השני
.
 
כולם יתמודדו

גם ההומואים (ואני בינהם) שיעליבו וגם מעט החרדים שיעלבו מזה.
הכל בסדר.
 

snier 1991

New member
זה סתם לחפש דרמות

בתור סטודנט ירושלמי כבר לא מעט שנים, ירושלים שורדת יפה מאד מצעדי גאווה, הצגות בוטות, מקומות שפתוחים בשבת, מכירת חזיר ולא מעט מוסדות לימוד חילונים למדי.
כן החרדים יעשו רעש, הם יקבלו כסף וישתקו כי זה מה שהם עושים כבר 20 שנה ובזה הסיפור יגמר.
הם ישנו במרכז העיר בדיוק כמו התיירים מהמכביה שממילא הכל פתוח בו בשבת, התחרות בכלל תהיה באזור חילוני והכל יהיה בסדר מהבבחינה הזו.
 
למעלה