אתם קולטים ששנה הבאה אנחנו בגמר אוטומטי ?!?!

trilliane

Well-known member
מנהל
אם לא ברור מהניסוח, זו לא הייתה תגובה אישית דווקא לך

 

inbal321

New member
מה ההגדרה שלך לפיגורה לאומית? היא הייתה מהזמרות הכי מצליחות

בניינטיז
 
בדיוק מה שחשבתי עליו היום!

שאיזה כיף לזמר של שנה הבאה בלי כל המתח הזה על הכתפיים של לעלות או לעלות לגמר!
אמנם אני חושבת שלהופיע פעמיים יכול להעצים את החוויה אבל הספק מורט העצבים הזה יכול למוטט... אפילו השנה כשהיינו מועמדים לניצחון, קרי עליה בטוחה לגמר, כססנו ציפורניים ועוד רגע אכלנו גם את האצבעות.

אני חושבת שבייחוד השנה, "הכוכב הבא" הוכיח את עצמו וזה אמור לדרבן גם זמרים מוכרים לבוא להתמודד. מה שכן, מאוד קשה למצוא מישהו שונה וייחודי ולא כל מי שבמיינסטרים הישראלי יכול להתאים לאירוויזיון. נטע, על אף היותה אלמונית ואנדרדוג כל חייה, היא בעלת סגנון ואישיות מיוחדת וזה מה שהביא אותה למה שהיא היום. עומר אדם הוא אמנם כוכב מטורף בארץ אבל לא חושבת שיבלוט בתחרות כמו אירוויזיון.
 

shay1810

New member
למה נראה לכם שיוותרו על הכוכב הבא?! אין סיכוי

הפורמט הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש.
אבוי אם התאגיד יוותר עליו ונחזור לימים של ״פוש דה באטן״
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, אבל זה לא בהכרח לטובתנו... החשיפה הכפולה עוזרת מאוד

וכך גם עוד ניסיון חי על הבמה בתחרות עצמה.
&nbsp
בכל מקרה לא נראה לי שישראל תרצה (שוב) ניצחון שנה אחרי שנה; מיקום מכובד (כמו ב-99') יספק בהחלט.
 

Shellpearl

New member
וואו, גדול, שכחתי מזה. ממש לא כדאי ששירי תשיר שוב, הצופים לא

אוהבים שמישהו בא פעם שנייה (וזה גם ממש משעמם להביא שוב אותו זמר), וגם אני בטוחה שהיא לא תרצה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא בטוחה שזה נכון שלא אהבים כאלה שבאים שוב

נראה לי שדווקא אוהבים לראות דמויות מוכרות. אולי לא בהכרח כאלה שכבר זכו; אבל לגבי אלה שלא זה קצת אחרת. הבעיה היותר קשה היא שברוב המקרים ההופעה השנייה פחות טובה מהראשונה (אבל יש גם מקרים הפוכים).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, אבל זה לא אומר כלום; אין הרבה חוזרים מלכתחילה...

וכאמור, רובם חזרו עם שיר חלש יותר, כך שזה לא שהפסיקו לאהוב אותם. לו היו מפגיזים בשיר פצצה והיו מתרסקים בהצבעות, אז היה על מה לדבר.
&nbsp
אם ניקח דוגמה טרייה – ריבאק, חרף השנאה כלפיו כאן בפורום, לא התרסק עם השיר הדי מטופש שלו. הוא עלה לגמר, בגמר הוא קיבל 12 מהשופטים של איטליה ו-10 מהקהל של בלרוס ועוד כל מיני נקודות בינוניות הן מהשופטים והן מהקהל, לשיר חביב ודי בינוני בסה"כ. הוא סיים במקום 15 הסולידי. להערכתי לו זמר אלמוני היה שר את השיר הוא לא היה מגיע איתו גבוה יותר (אפילו להפך).
 

Shellpearl

New member
אי-אפשר לדעת, אני אישית ממש לא אוהבת שזמר חוזר וזה אפילו

נראה לי פאתטי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אפשר לדעת, כי יש תוצאות בפועל. לא כולם שותפים לדעתך, עובדה

למעשה ידוע (בלי קשר לאירוויזיון) שאנשים אוהבים פרצופים מוכרים (זו הסיבה, למשל, שכוכבי קולנוע מקבלים משכורות עתק).
&nbsp
לגבי "פתאטי", מן הסתם כשזוכה חוזר עם שיר עלוב זה מביך. אבל יש כאלה שחוזרים אחרי שלא זכו ולכן זה מצב שונה, ובכל מקרה לא כולם מביכים את עצמם (מלבד ג'וני לוגן...).
&nbsp
שתי דוגמאות בשליפה:
יזהר כהן חזר עם "עולה עולה" וסיים חמישי, הופעה נאה ולא מביכה (הוא אפילו הוביל לפרקים במהלך ההצבעה).
&nbsp
קרולה ייצגה את שוודיה שלוש פעמים: הראשונה ב-1983 (מקום 3); השנייה ב-1991 (מקום 1); השלישית ב-2006 (מקום 5). הלוואי על כולם כזאת "פתאטיות"...
 

debys

New member
אתם קולטים שזה יעלה 130 מיליון ש"ח!!

וזה רק ההתחלה. מתקציב התרבות המסחר והתעשייה.
וזה בלי עניין האבטחה שזה מתקציב משרד הפנים. זה מה שאמרו היום בחדשות ברדיו.

זה נראה לכם הגיוני שהנכים צריכים להשבית מדינה בשביל קצת כסף, שדו"ח העוני במצב חמור, שניצולי שואה נוברים בפחים, שנלחמים על איזה תרופה תיכנס לסל התרופות ועל זה הולך הכסף??
כיהודיה אני חשה בושה. היה חייב למצוא מישהו לממן את זה או לתת למדינה אחרת לעשות את זה, כשם שעשינו כאשר זכינו פעם שנייה ברציפות.
המדינה מוציאה המון כסף על ביטחון, אין לנו כסף מיותר. אולי אם יוציאו את המסתננים שע"פ דוח המדינה עולים למשלם המיסים יותר מחצי מליארד כל שנה-יהיה כסף לאירוויזיון. בינתיים רה"מ נתניהו מתנגד לפסקת ההתגברות, מה שאומר המסתננים נשארים כאן. אז כסף מיותר-אין!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שוב את ממהרת לזעוק בצורה דמגוגית בלי ללמוד את הנושא לעומק.

עיקר המימון (כ-2/3) מגיע מה-EBU (איגוד השידור האירופאי). כל מדינה שמשתתפת באירוויזיון משלמת עבור ההשתתפות (לא כולל עלויות במה כמו זיקוקים וכיו"ב, אם רוצים משלמים), וה-BIG 5 (בריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה וספרד) מממנות יותר. השליש הנותר הוא אכן מתקציב המדינה המארחת, אבל היא מאזנת אותו באמצעות מכירת כרטיסים לאירועים השונים, חסויות וכו'. זה לא מכסה הכול, אבל צריך לזכור שההשקעה גם מניבה הכנסות למדינה מתיירות, ויחסי ציבור שווים כסף רב. בשורה התחתונה, בסופו של דבר רוב הסכום הנ"ל לא מגיע מ"תקציב התרבות המסחר והתעשייה".
&nbsp
זאת ועוד, ישראל אינה מדינה ענייה. יש כסף, והסכום שנשמע דמיוני הוא לא אחוז גבוה מהתקציב השנתי והוא לא על חשבון הנכים. אני חשה בושה כיהודייה כשתקציבים רבים מופנים לכל מיני עמותות מפוקפקות, הדתה, מימון קבוצות טפילות בחברה ועוד. אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה ולכן לא אפרט יותר; אבל אם תקציב המדינה כ"כ מציק לך, תבדקי כמה תקציבים מעבירים סתם כך בכנסת כמו כלום ולאן הולך הכסף, ותקבלי מושג שונה לגמרי מה באמת גורם לכך שלא נותנים כסף לנכים (רמז: לא האירוויזיון פעם בעשרים שנה).
 

daniel9977

New member
שיר שנכנס אוטו' לגמר לא עובר חזרה גנרלית? לדעתי, התבלבלת

 
למעלה