מי צריכות להיות המנחות בישראל 2019?

daniel9977

New member
מי צריכות להיות המנחות בישראל 2019?

גל גדות, בר רפאלי ונועה תשבי!
בבקשה לא לתת את התפקידים לאסי עזר ורותם סלע. הם לא מתאימים!
 

bigop1

New member
רק גל גדות

אייקון בינלאומי אין לנו נציגה טובה יותר
 

MissStefani

New member
הכי לא אסי ורותם. איכסה. אני רוצה את דנה בגרין רום


 

trilliane

Well-known member
מנהל
גל גדות, דנה אינטרנשיונל (לגרין רום!) וירדנה ארזי לצרפתית

ולנוסטלגיה (וגם כי היא כמו יין ישן נושן, רק משתבחת עם הזמן). ירדנה בטח לא תרצה, מבחינתי אפשר למחזר את דפנה דקל (שגם היא לא בטוח תרצה... נראה לי ששתיהן יצאו קצת חבולות מהחוויה).
&nbsp
גל אולי תרצה אבל לא בטוח שתוכל. יש לה לו"ז עמוס ולא מעט התחייבויות מול גופי ענק כמו אולפנים הוליוודיים... זה לא כ"כ פשוט.
&nbsp
את דנה כנראה שנוכל להשיג... אז אפשר להוסיף לצידה גם איזו נועה תשבי או בר רפאלי, למה לא.
&nbsp
וגם אני לא אוהבת את אסי ורותם, ולא נראה לי שיש חשש שהם ינחו, כי זה לא אירוע של קשת אלא של התאגיד, והם קצת יותר שמרנים. לא נראה לי שהם ירצו אותם...
&nbsp
אגב, אם הולכים גם על מנחה גבר, אין לי בעיה עם ארז טל. יש לו קול רדיופוני להפליא (כמובן), עברית צחה (בעיקר כשהוא רוצה) וציניות נהדרת (שהוא לא בהכרח שולף בכל הזדמנות). מתברר שהוא אפילו חובב אירוויזיונים... נהניתי ממנו מאוד במשדר הערב.
 

shay1810

New member
שירי מימון רהוטה ומצוינת, תהיה בחירה חכמה מאוד!!!

 

snier 1991

New member
אסי ורותם

לא בא לי שכל מיני א/נשים שאינם קשורים לאירוויזיון יתפסו טרמפ על הניצחון. אסי על כל הביקורת עליו ויתר על האח הגדול בשביל לקדם ולהנחות את הכוכב הבא פול טיים.
&nbsp
לפעמים צריך להגיד וואלה זה שלו הרבה יותר מכל בר רפאלי (שלא יודעת להנחות גם אם החיים שלה תלויים בזה), מורן אטיאס ונועה תשבי.
 

DH1212

New member
אני מסכים

אני דווקא חושב שאסי ורותם יכולים לרענן את האיקי דביקי האירוויזיוני עם הכימיה שלהם, אם כי אני לא כל כך בטוח לגבי האנגלית שלהם..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבחירות שלו בקריירה לא הופכות את זה ל"שלו" וגם לא הנחיה בקשת

האירוויזיון יהיה בתאגיד (שאין לו סנטימנטים לטאלנטים של קשת) ומכיוון שמדובר בשידור לחצי עולם, המטרה היא שהוא ישקף את ישראל בצורה הטובה ביותר ולא לפרגן לעזר, עם כל הכבוד. עזר הוא נודניק (והוא יודע זאת) וזה לא סוג ההנחיה שאנחנו רוצים להפיל על אירופה, כי אז נצא יותר גרוע מהמנחות של השנה
.
&nbsp
אם לא יצליחו להשיג שמות בינ"ל, סביר שילהקו מנחים רהוטים יותר בעברית ובאנגלית (ע"ע דניאל פאר ז"ל), דבר שעזר אינו מצטיין בו (ודי היה לשמוע את השאלה שלו באנגלית לנטע אתמול במסיבת העיתונאים, זה היה קצת מביך).
 

snier 1991

New member
אולי

אני חושב שאסי עזר יותר רהוט מהשאלה אתמול שלדעתי הוא ניסה להישמע עילג בקטע הקומי המפגר שלו.
אבל לסוגיית התאגיד, ברור לי שאין להם סנטימנטים לקשת, וגם אני יותר מאמין שההשערה בדבר שמות בינלאומים הם סבירים (ואף יותר בדיוק השמות שהזכרתי רפאלי, אטיאס ותשבי), אבל לי יש סנטימנטים לקשת שהרימו מהפקות מזוויעות כמו זו שהם ארגנו לפיינגולד לרמה של ארבעה גמרים, מתוכם זכיה, מקום 9 ומקום 14. ויש אנשים שאפשר לייחס להם את ההצלחה הזו, מדלי, צפיר, ירדני וגם עזר שבלעדיו והאווירה שהוא מביא לתכנית (ואת חברתו שהוא בעצמו הביא) מי יודע אם הכוכב הבא לא הייתה דועכת ברייטינג ונעלמת.
&nbsp
החשש הכי גדול שלי כרגע זה שכאן ינסו לנכס לעצמם את הזכייה וינסו להתנתק בשנים הקרובות מקשת על בסיס מה שהם בנו בגלל שיש פה תרנגולת עם ביצי רייטינג. וזה גם צורם לי מוסרית כי הם אלו שהפכו את זה מאירוע לחובבים לדבר לנחלת העם החל מגולדן בוי ועד הטירוף של היום וגם כואב לי כחובב אירוויזיונים כי זה יוביל, גם אם בהדרגה, לחזרה לזוועות שנות ה-2000 ומה זה לא בא לי לראות העמדות כמו אלו של טיפקס.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה כותב "הם" אבל כיום זה התאגיד ופעם זו הייתה רשות השידור

ואומנם מבחינת הצופים זה אותו הדבר, אבל זו כבר לא אותה הנהלה והם עובדים אחרת.
 

snier 1991

New member
נכון, אבל הם לא הוכיחו הרבה יותר הבנה של קהל וכישרון בתכניות

מהסוג הזה מאשר ערוץ 11. אני לא אופתע אם נראה את מלך מנחה ואת ניקי גולדשטיין בתור מתחרה.
הרייטינג שלהם לא השתפר כתוצאה מהתחלופה זאת למרות שכל הערוצים החליפו מקומות והייתה להם לכאורה הזדמנות כזו.
אין להם שום ניסיון בהפקות כמו הכוכב הבא ואירוויזיון (החל משלב הגיוס מתמודדים רלוונטים ועד לטור יחצנות לפני האירוויזיון ובימוי הופעה) וודאי שאין להם את התקציבים שקשת מעמידה. ואני אפילו לא אתייחס לכך שזה ארגון הרבה פחות יעיל מאשר קשת, גם אם הוא משמעותית יותר יעיל מערוץ 11
 

trilliane

Well-known member
מנהל
במה הם לא הוכיחו? מתי? ע"ס מה? לא מבינה

ולא נכון שהרייטינג לא השתפר:
http://www.ice.co.il/media/news/article/622101
&nbsp
הם לא צריכים להפיק את הכוכב הבא, גם "טדי" הם חברת הפקות חיצונית ולא "קשת" ויש גם אחרות. לגבי יעילות, לא פתחתי את ספרי החשבונות ואין לי מושג. ואתה?
 

snier 1991

New member
השאלות שלך הן בדיוק התשובות שלי

הם לא הוכיחו שום יכולת הפקה של תכנים מהסוג הזה. הדבר הכי גדול שהם עשו בתכנים מהסוג הזה היה בואו לבשל איתי. חוסר ניסיון שווה טעויות, ואין לי שום רצון שהם יתגלחו על חשבון האירוויזיון. מספיק לראות את עקומת הלמידה של ערוץ 10 למשל שלא ידע לעשות תכנים מהסוג הזה והשתפר אט אט. צניעות היא לא מילה גסה ואם הם רוצים להפיק דברים כאלה שיתחילו ברמה המקומית, ויגדלו ואז יחזירו את האירווזיון. להתחיל מהכי גדול, זה יהיר וחצוף ונשען על עבודה של אחרים.
&nbsp
וזו יהירות שאינה במקומה כי הרייטינג בשונה מהכתבה הישנה שהבאת לא התרומם, על אף הניסיון לפנות לקהלים גדולים יותר. להלן כתבה עדכנית http://www.ice.co.il/media/news/article/742634. מאז הפיצול הגדול הנתונים של כאן ירדו משמעותית שוב פעם אחרי צמיחה קלה בהתחלה. ואלו עוד כתבות מאד מגמתית, שמשווה את הנתונים לשלב שבו לרשות השידור לא היה אפילו טיפה איכפת משום דבר פרט למאבק בסגירה שלהם.
&nbsp
&nbsp
בנוגע לגוף חיצוני, טדי היא לא באמת גוף חיצוני לקשת, טדי וקשת הן בערך מקשה אחת ולא ניתן להשוות את היכולת שלהם לייצר אירועים מהסוג הזה. מספיק להשוות את ההצלחה של הכוכב הבא ביחס לאקס פקטור בשנה האחרונה או אפילו לראות את ההצלחה של אייל גולן קורא לך בשביל להבין כמה ידע יש להם בתחום הזה בהשוואה למקבילהם.
&nbsp
זו לא חתונה קתולית הכוכב הבא והאירווזיון, אבל שכאן ילמדו, ישתפשפו ואז יקחו את זה בחזרה. לראות גוף אחר עובד קשה מרים מוצר משפל חסר תקדים ואז לקחת אותו כשאין לך שום ניסיון בתחום הזה, זה פשוט לא נכון.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גוף השידור מורכב מאנשי מקצוע שלרבים מהם יש ניסיון

והם יכולים לשכור כמובן גם עובדים חיצוניים לצורך העניין או חברת הפקות. אין שום חובה להתקבע דווקא על טדי, שאינה מקשה אחת עם "קשת". היא הייתה קיימת לפני קשת, עבדה בראשית ימי ערוץ 2 דווקא עם טלעד, מפיקה לגופי שידור נוספים והיא כמובן לא היחידה שמפיקה לקשת.
&nbsp
בשורה התחתונה, זה ממש לא חד-חד ערכי כפי שאתה מציג ואין סיבה שמבחינת התאגיד זה יהיה כך. זכותם להתנתק מטדי כמה שבא להם, זו אינה חתונה קטולית והם לא חברת ההפקות היחידה בשוק. אין לי שום דבר נגדם ואני מפרגנת לחלוטין למה שעשו באירוויזיון (ופרגנתי גם לפני הניצחון) ועדיין לא חייבים קיבעון.
 

סטילהוק

New member
גל גדות המלכה שקראה ברגע האמת להצביע לנטע חייבת להיות

ואשמח אם גם שירי תנחה ביחד איתה. רותם גם באה בחשבון, אך ללא אסי המעיק.
 

DH1212

New member
דעה לא פופולרית

המשתתפים של השנים הקודמות: נדב, חובי, אימרי וכמובן נטע!
 

MissStefani

New member
נדב וחובי יהיה מושלם. גם הציעו בקבוצה הבינלאומית בפייסבוק

 
למעלה