גמר אירוויזיון 2018: התסריטים האפשריים

E u r o b o y

New member
גמר אירוויזיון 2018: התסריטים האפשריים

גמר גדול אחד, כמה תסריטים: איך הולך להסתיים אירוויזיון 2018?

התסריט המקרקר


על פי התסריט החלומי הזה, הלילה הוא ליל הניצחון הישראלי הרביעי באירוויזיון - 20 שנים בדיוק אחרי דיווה ו-40 שנים מאז הזכייה הראשונה בכחול-לבן. נטע ברזילי ו-"Toy" שלה עשו את זה והצדיקו את הבאזז המטורף לאורך העונה כולה, כזה שהסתיים בהענקת גביע המנצחים (או בצעצועית: ״בלינג בלינג״) לנציגה הישראלית שקרקרה כל הדרך למקום הראשון ותחגוג עם מלא ״קולולו קולולו״. עכשיו רק נשאר לבחור: תל אביב או ירושלים 2019.

התסריט הבוער


על פי התרחיש הזה, מדינת האי הקטנה והסמוכה אלינו תבער כולה - אבל מרוב זיקוקים, כי ככה זה כשזוכים בפעם הראשונה, ועוד עם שיר שנקרא ״Fuego". אלני פוריירה תעוף כמו שקנאי לקחת את הגביע (ותמצא בתוכו גם אננסים ואשכול בננות) ובתנועות ביונסה משובדות בקצב תודה לאירופה ותביא את התחרות לראשונה לקפריסין. חבילות הכל כלול אירווזיון כבר מוכנות.

התסריט המהגר


על פי התרחיש הזה, מדינת הטריקולור היא הזוכה באירוויזיון 2018 - 40 שנה בדיוק אחרי האירוח האחרון של התחרות על אדמת צרפת. הצמד עטוי השיק יפזר הרבה מרסי לכל עבר - אבל של הודיה ולא של רחמים, וכמו בגט חם יחבק ויחמם חזק את גביע הניצחון באירוויזיון, בדיוק כמו החיבוק של התינוקת מרסי לאמה. תגידו ״ווי״ כי התחרות חוזרת לפריז.

התסריט החוזר


חוץ מג׳וני לוגאן האירי, אף זמר לא הצליח לזכות באירוויזיון פעמיים. על פי התסריט הזה, זה יקרה לאלכסנדר ריבאק הנורווגי ששלף שוב את הכינור וכוריאוגרפיה מהוקצעת - ויהיה זה שיניף שוב את הגביע, והפעם עם מסר ברור לכל המפסידות האחרות: ככה לעזאזל כותבים שיר, אפילו שבא לכם קצת להרביץ לי. גם בגלל שאוסלו יקרה בטירוף.

התסריט השובר


היא הביאה איתה קול גדול מהחיים, שמלה עוד יותר גדולה וגם מקרן שכמעט לא היה לה כסף להפעיל. ובכל זאת - אסטוניה עשתה את זה וזכתה באירוויזיון בפעם השנייה (יש שיגידו הראשונה) עם שיר פופרה מנפץ זכוכיות ולבבות של חובבות. התסריט הזה מגלה שהקול הוא הכל וגם השמלה. וגם הגביע שנוסע לטאלין, כי ככה זה, הפורצה של הדסטינו.

התסריט ה״טוגדר״


אם ככה יסתיים אירוויזיון 2018 - הוא יסתיים בהפתעה מוחלטת ובזכייה של מדינה שאף אחד לא חשב שיכולה לעשות את זה. למשל: אירלנד ובלדת האהבה עם המסר שלה, דנמרק והמנון הוויקינגים המהוקצע או אולי אפילו פינלנד ושיר המפלצות והזיקוקות הדולקות. במקרה כזה, נוכה כולנו בתדהמה - ונקבל זוכה שלא חשבנו באמת לראות.

אז איך יסתיים הערב אירוויזיון 2018 ומי תוכתר למדינה הזוכה? להתראות בשנה הבאה ב...
 

mor873

New member
מה שלא יהיה זה אירווזיון שיזכר לעוד הרבה שנים

משהוא מאוד מיוחד השנה בתחושה שאירוויזיון מתעורר לחיים ופתאום מקבל כזה סיכור וכבוד ששמור למשחקי כדור רגל מכרעים , סוף סוף שנה שלהיות חובב זה לא מילה גסה ובשביל זה תודה ענקית לנטע שהחזירה את האירווזיון לבמה ולנוף הישראלי.
&nbsp
אין ספק לטעמי שהשיר והמסר הישראלי הכי טוב השנה וזה כבר הוכח בכמות הציפיות בדירוג כל הסקרים ובבחרי של המעודנים השונים וגם היה בטופ של המהמרים.
&nbsp
עד שהגיעו החזרות וכל כך חשבתי שנהיה אנחנו הקפריסין שכולם יעופו על נטע ותהיה לנו הופעה מהסרטים ולצערי התבדתי ההופעה לא הכי סוחפת וגם הקול של נטע בחלקים מהשיר שונה מהקליפ בתחלית וגם זה שזרקו את הלופר המקורי שהיה מביא שינוי . זה היה פשוט להעביר את השיר בהעמדה מפוקסת על נטע מבלי להתפזר ולגרום לנטע להתרוצץ ולהתנשף, זה לא היה בשמיים זה בהחלט היה אפשרי וחבל, לעומת זאת מדינה קטנה כמו קפריסין לקחה את השיר לשלבים המכריעים ועלתה בצורה מטאורית .
&nbsp
צר לי מאוד שבגלל הופעה פוספס המסר של השיר ודווקא השיר מהזוית ההפוכה דווקא עומד לזכות זה לא נתפס בהיגיון ששופטים יתנו לזה לקרות ולזרוק את המסר של הישר הישראלי לטובת חיכוי של ביונסה .
&nbsp
לצערי תסריט האש יותר ראלי כעת וממש מקווה להתבדות .
&nbsp
בהצלחה לנטע וישראל בכל מקרה נטע הביאה כבוד ענק למדינת ישראל ולאירווזיון .
&nbsp
עוד כמה השעות הטירוף יגמר או אולי בעצם עם סיכוי קטן רק יתחיל !!!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
סיכום נאה, זה גם מה שאני חושבת... ומבחינתי, אם לא ישראל

אז לפחות דנמרק, שיר הרבה יותר מעניין ומקורי (ועם נשמה) משל קפריסין. למה לראות חיקוי שאקירה/ביונסה אם אפשר לראות את המקור? אני מעדיפה לראות על בימת האירוויזיון שירים מקוריים יותר, ולא נוסחה מהונדסת ומשוודת.
 

yogniz

New member
"התסריט החוזר" לא קיים ומעולם לא היה קיים

שיר פח בכל מובן, זה בשום שלב לא היה מועמד לזכייה.
התסריט הליטאי הוא סביר יותר מהתסריט הנורבגי.
 

Moiraine

New member
אוף כתבתי תגובה מפורטת וארוכה והיא נמחקה


אנסה לשחזר -
מהמרת על התסריט המקרקר או על מדינה מתחת לחמש המדורגות ראשונות-
כמו למשל גרמניה (שיר מהמם אבל לא כזה מתאים לאירוויזיון) נורבגיה עם הכריזמטיות של ריבאק או הולנד (למרות שלא הבנתי מה עושים שם הרקדנים האלה..)
&nbsp
בכל מקרה, השנה לדעתי תהיה תחרות מאוד צמודה על המקום הראשון, ואולי זה גם מסביר למה ההימורים כל הזמן נעו מקיצוניות אחת לאחרת.
&nbsp
צרפת לא תזכה בגלל שהיא לא מספיק זכתה לחשיפה (וזו נראית לי בעיה רצינית של החמש הגדולות אם הן רוצות לזכות מתישהו).
&nbsp
ואיך אירלנד המשעממת קפצה פתאום בדירוג?
&nbsp
אגב - אישית, אני הכי אהבתי השנה את השיר של אוסטריה וסיזאר והוא כבר מזמן בפלייליסט שלי. חבל שלא דירגו אותו גבוה יותר.
 

L e j l a

New member
חיכיתי לזה

אשמח לזכייה ישראלית ואם לא אתנחם בניצחון של אסטוניה, צרפת או קפריסין. מאמין שגם בולגריה, צ׳כיה ושוודיה יצליחו
 

סטילהוק

New member
מייחל ומקווה שזה יהיה למרות הכל התסריט המקרקר

אך לצערי זה נראה שזה הולך להיות התסריט הבוער.
 
תסריט הטוגדר

הלב אומר נטע
אבל הראש אומר: תהיה פה מדינה שאף אחד לא חשב עליה שתזכה.
נחכה ונראה. ובהצלחה לנטע
 

Yarinv

New member
איך חיכיתי לשרשור התסריטים

חלק מהריטואל השנתי.
תודה!
 

1Shir

New member
אירלנד ובלדת האהבה עם המסר שלה


רק לאן הגענו אם המסר הכי גדול שיכול להיות על אהבה הוא על פרידה

אני יודעת שזה ככה
זה רק כואב לי
 
למעלה