לצערי, אני נאלץ לקבוע שקפריסין הזוכה של אירוויזיון 2018

סטילהוק

New member
לצערי, אני נאלץ לקבוע שקפריסין הזוכה של אירוויזיון 2018

אמנם אני אוהב מאוד את השיר הישראלי השנה. ויעידו כאן כולם ש Toy של נטע מדורג אצלי במקום הראשון מהיום שהשיר יצא ועד הרגע הזה, כולל. אך בואו נהיה כנים עם עצמנו, אובייקטיביים וריאליים, אין להופעה החיה של ישראל שום סיכוי מול חיית הבמה של קפריסין, שפשוט טורפת את הבמה, שורפת את כל המסכים ונותנת הופעה חיה מהסרטים. אלני פוריירה שהיא מעין שילוב בין הלנה פפאריזו, רוסלנה וביונסה וכבר סופר סטאר ביוון ובקפריסין ובקרוב גם בבלאקן ובמקומות נוספים, נלחמת ממש כמו לביאה, ורואים שהיא ממש רוצה את זה, היא רוצה לזכות ונותנת את כל מה שיש לה בלייב על הבמה בליסבון, גם בחזרות, כולל של השופטים, גם בסמי ורוב הסיכויים שגם ובעיקר בגמר.

ואלא אם כן תהיה לה פאשלה ממש גדולה ברמה שאי אפשר יהיה להתעלם ממנה, אני לא רואה שום סיכוי שישראל יכולה לנצח אותה השנה.

להזכירכם, שעוד כשקפריסין גירדה את תחתית כל טבלאות ההימורים והסקרים בעולם, סימנתי אותה כ
השחור האמיתי של השנה, בזמן שכל השאר התפזרו בין צרפת, ספרד, אלבניה, ליטא, אירלנד, אסטוניה ושבדיה, והזהרתי מפניה שהיא עלולה עוד לקחת לנו את הזכייה ממש בדקה התשעים. וזה אכן מה שקרה, מדינה שאף אחד לא ספר אותה בכלל (מלבדי ואולי עוד אחד או שניים בפורום הזה), זינקה ישירות לטופ 10 ומשם החלה בהדרגה לטפס לצמרת, תחילה צעד צעד ואז בדילוגים, עד שהצליחה להיות היחידה שהורידה לראשונה את נטע שניצבה יציבה במקום הראשון בכל טבלאות ההימורים והסקרים מהיום שיצא השיר Toy לאוויר העולם והקליפ המצויין שלו נחשף לכולם. מאותו רגע הכל השתנה, וכל ההייפ והבאזזזזז האדיר שהיו מסביב לנטע והשיר Toy הישראלי עבר לאלני פוריירה שאף אחד לא ספר לפני זה ולשיר Fuego שמייצג את קפריסין. ועכשיו כבר קשה עד בלתי אפשרי יהיה לנצח אותה.

כך שלצערי, אני נאלץ לקבוע, ותאמינו לי שאני עושה זאת בלב כבד, שישראל כבר לא תזכה השנה, ושרוב הסיכויים שקפריסין תזכה ותחרות האירוויזיון 2019 תיערך בניקוסיה. חבל, השנה היה לנו מומנטום ואפשרות רצינית אולי הכי גדולה שהיתה לנו בכל הזמנים לזכות בתחרות האירוויזיון, ואפילו בגדול ובפער משמעותי מכל השאר, אם רק המשלחת הישראלית היתה משכילה להרים הופעה חיה שמתאימה הרבה יותר לשיר הכי טוב בתחרות האירוויזיון השנה. אך כפי שזה נראה נכון לכרגע זה עומד להיות הפספוס הכי גדול של מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון.
 

סטילהוק

New member
וגם המומנטום לצידה, כי היא היורשת של פורטוגל אחרי זכייתה

נכון להיום קפריסין המדינה עם הכי הרבה השתתפויות בתחרות האירוויזיון שמעולם לא זכתה. בעוד שישראל כבר זכתה 3 פעמים.
 

bigop1

New member
קפריסין זה פלופ יגיע למקום שלישי

הצופים יעדיפו משהו מקורי ולא פופ זול
 

סטילהוק

New member
אל תהיה בטוח כל כך

אמרתי וחזרתי ואמרתי שוב ושוב ושוב: הכל יקום ויפול על ההופעה החיה על הבמה בליסבון. וההופעה החיה שלנו מבולגנת, לא מפוקסת ולא מספיק טובה השנה.
וזאת למרות שאין לי בכלל עוררין על כך שהשיר הישראלי כשיר הוא השיר הכי טוב מיוחד וחדשני (כמובן שעם הלופר בהופעה חיה הוא היה ממש חדשני גם בלייב) השנה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אהבתי את האופטימיות, אבל לצערי קשה לסמוך על זה...


 
לצערי אתה כנראה צודק

בכלל, כל ההייפ העולמי שהיה על נטע והשיר גרמו לי לתהות הרבה כמה זה בכלל ריאלי שהפעם כן נזכה. ישראל הוא השיר האהוב עלי השנה, בפער גדול מכל שיר אחר ולגמרי ראוי לזכייה, לגמרי!
אבל מעבר לכל טיעוני האנטי-ישראל הרגילים, כולל לאור המאורעות הפוליטיים והבטחוניים של העת האחרונה, משהו קורה מאז תחילת החזרות.

אף פעם לא ספרתי את קפריסין כמועמדת לזכיה אבל כן ככזו שיכולה להתברג בתחתית העשירייה נגיד. כי זה כן סגנון סוחף שהרבה אוהבים אבל בגלל שאין פה שום מקוריות, אני לא ראיתי סיבה שמי מהמצביעים (קהל ובטח ששופטים) יסחפו אחרי זה. בתסריט אחר, הייתי מאוד שמחה עבור קפריסין שהיא סוף כל סוף זוכה. לא במצב בו לישראל יש את השיר הכי טוב והכי מיוחד בתחרות וקפריסין היא פרי תולדתם מהילד הבדיוני של הלנה פאפריצו עם ביונסה.

אבל אלני באה לנצח. היא עושה הכל למען זה וסוחפת, גם אותי במידה מסוימת והיא בהחלט ראויה לדירוג גבוה על כך. אבל לא למקום הראשון ובטח שלא על חשבון נטע.
אבל אני רואה איך הצופה הממוצע מצביע לה ומתחבר אליה יותר כי זה בדיוק מה שהוא רואה ומכיר והרבה יותר קל לו להתחבר לזה בצפייה ושמיעה ראשונה.

כל מה שאני מקווה זה שהשיר הטוב ביותר ינצח- קרי ישראל.
מקווה אך פחות מאמינה... הלוואי שאתבדה.
 

רונן507

New member
קפריסין לא תזכה

אבל עם זאת גם ישראל לא בכל מקרה אני חושב שזה אסטוניה בולגריה או סיכוי ממש קטן לאוקראינה והונגריה
 

ycswu

New member
לא השתכנעתי..

גם אני מצאתי את עצמי שומעת את קפריסין די הרבה אין מה לעשות ככה זה כשאני מקשיבה לפלייליסט של האירויזיון דרך האייטיונס מיוזיק בו טוי ראשון, דאנס יו אוף שני ופאגו שלישי ככה מתחילה על נסיעה שלי בשבועות האחרונים..
&nbsp
עדיין, יש משהו מאוד טכני באלני וזה בעיקר העובדה שהיא לא זמרת - פה יש הבדל ענק בינה לבין נטע הנציגה שלנו..
נטע לא יודעת לתת הופעה ושואו של ריקוד היא טובה בלשיר - eurovision song contest לא סתם מדובר בתחרות שירה.. ואם נסתכל באמת בשנים האחרונות זה בעיקר מה שהיה, שירים יותר איכותיים על פני הופעות שורפות מלאות פירוטכניקה.
&nbsp
אני מרגישה שאתה מהמר על אלני משתי סיבות מרכזיות:
1. היא עקפה את נטע בהימורים וכרגע היא ׳הדיבור החם׳ של האירויזיון ב׳פרס רום׳ שנמצא בבועה של ליסבון ולא רואה כלום חוץ מחזרות כל היום.
2. כתבת אותה בתור סוס שחור עוד לפני החזרות אז מרגיש לי שאתה רוצה בעיקר להיות צודק ולהגיד ׳אמרתי לכם׳. אולי עדיף להשתדל לא להוריד פה באוירה ודווקא להרים כי גם אם נטעה בסוף היה כייף להאמין שזה יקרה :)
&nbsp
יכול להיות שקפריסין אכן תיקח את הקופה היום ויכול להיות שלא. יכול להיות שגם לא ישראל וגם לא קפריסין יזכו.
מה שלא יהיה נתנו השנה פייט אמיתי ונקווה שזה יצליח לנו.
&nbsp
עד חשיפת התוצאות שום דבר לא ידוע אז תפסיקו להספיד ותתחילו לעודד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
song = שיר, לא שירה. זו תחרות שירים, לא תחרות זמרים.

הזוכה הוא השיר (כמכלול, כולל הביצוע וההופעה כמובן) ולא המבצע הטוב ביותר וודאי שלא הווקאליסט האיכותי ביותר (בתחרות הזאת כנראה זוכה מנפצת הזכוכיות מאסטוניה).
&nbsp
אני לא מהמהמרים ולא מהממהרים להכתיר מנצחים; לצערי לאחר השיבוץ אני פחות אופטימית, אבל עדיין מחזיקה אצבעות לנטע, כמובן
.
 

סטילהוק

New member
אלני לא זמרת? אז מה היא? מי שרה במקומה? ביונסה?

על פי מה קבעת בדיוק שמי שנחשבת סופר סטאר ביוון וקפריסין ושורפת את הבמות חופשי לא זמרת? על פי זה שאינך רוצה שהיא תזכה? להגיד שאלני לא זמרת זה הטיעון הכי טיפשי ששמעתי בשביל לפסול שיר מנצח.
 

ycswu

New member
במקור - אלני רקדנית

אלני לא זמרת, הקשבתי לכלללל החזרות שהיו בלייב ובסרטונים. אם לא מסתכלים על המסך (ואתה מוזמן לבדוק אותי עם ההופעה של חצי הגמר שלה..) היא לא מדייקת.
&nbsp
מה גם שהשיר מותאם בדיוק למידותיה - השיר מורכב מ4 אקורדים שמותאמים לזמרת בנונית ומטה כמו אלני. אני לא אומרת את זה בכלל ה׳תחרות׳ המתקרבת גם אם היינו שולחים שיר חלש וללא קשר אלינו זה המצב.
&nbsp
מה גם ששוב, לא פסלתי את השיר (שאינו מנצח לדעתי) אמרתי שהטיעונים שלך לפתוח שרשור עם הכרזה על נצחון קפריסין לא משכנע ונובע מ-2 סיבות עיקריות כפי שנכתב לעיל.
&nbsp
(העובדה שהיא סופר סטאר לא הופכת אותה לכוכבת, יש להלנה מיוון 2005 גירסא לשיר פואגו, תחפש, תמצא ואז תבין את ההבדל בין זמרת לרקדנית.
&nbsp
אגב, עם כל ההשוואה לביונסה, אני די בטוחה שאם ביונסה הייתה שומעת את זה היא הייתה צוחקת בערך 12 שעות. בחיים היא לא הייתה מסכימה לעשות כזה שיר פח עם מילים מטופשות מההתחלה ועד הסוף ״אתה גורם לשקנאי שלי לעוף לעוף לעוף..״ ״כן, כן, אש״ מה?!
&nbsp
שתהיה לנו צפיה מהנה היום 3>
 

ycswu

New member
לביונסה יש אלבומי עומק על מה אתה מדבר בכלל..

נראה לי שאתה לא מכיר את הביונסה שאני מכירה..
&nbsp
אשמח שתביא לי דוגמאות למה שאתה אומר כי אתה נראה לי מתבלבל עם בריטני ספירס שחלפה מהעולם.
 

GM1988

Well-known member
התכוונתי שגם לה יש שירים עם מילים מטופשות

ובטח לא אחד או שתיים.
 

ycswu

New member
התבלבלת עם בריטני או קייטי פרי או טיילור סוויפט וכל החבורה..

 
למעלה