ביוקרמן מסביר על שיבוץ הגמר

Tommy Tanision

New member
לגמרי


אני חושב שיש לזה יתרונות, אך החיסרונות by far עולים על היתרונות.
היתרון היחידי שבאמת אנחנו מקבלים מופע קצת יותר מגוון, ולא אסופה של בלדות או שירים קצביים כפי שהיה בגמר הנוראי ב2009, וזה משפיע בצורה ישירה גם על המיקומים של הזוכים, פעם היה נדיר עד לא קיים, שזוכים ומקומות גבוהים היו מגיעים מתחילת המופע. אם אתה פחות מ-18, לא היה על מה לדבר בכלל.
&nbsp
החיסרון הוא כמובן שזה באמת מותיר לביורקמן ולחבריו לכוון את התוצאות איך שבא להם, וזה חמור הרבה יותר. מצד שני, אם כך- אפשר להגיד שההפקה רצתה את הזכייה של איטליה ב2015 כששמה אותה שיר אחרון ואת מונס בשיר 11. ובסוף קרה בכלל הפוך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כשאתה כותב "פעם", למה אתה מתכוון?

במשך עשרות שנות אירוויזיון זכה לא פעם אפילו השיר הראשון. גם בעשור הקודם, טורקיה 2003 הופיעה רביעית בגמר. אוקראינה 2004 הייתה עשירית. דווקא מ-2005 ואילך רוב הזוכים הגיעו מהחצי השני של הגמר.
 

Tommy Tanision

New member
נדיר מאוד ששיר ראשון זוכה

אני קצת מתעצל לחפש עכשיו, אך לדעתי מדובר בעשרות שנים. בטח בגמר של היום שהוא עמוס יותר והפך ל- 26 מדינות. אגב, אם נלך להפך- פעם אחרונה שזכה שיר שהוא אחרון בסדר ההשמעה היה ב1989.
&nbsp
טורקיה 03' זה מקרה דיי נדיר לשיר שזכה בתחילת סדר ההשמעה. וגם יש יגידו שאם היא הייתה מגיעה מאוחר יותר- סביר להניח שלא הייתה מנצחת רק בפער של 2 נק' את בלגיה (שהייתה מס' 20).
&nbsp
כל השירים המנצחים/המקומות הגבוהים לרוב הגיעו מסוף סדר ההשמעה, לא סתם המתמודדים כ"כ שמחים כשהם מגרילים את החצי השני של הגמר. זה משהו שהתקבע לאורך שנים, אף על פי שב-5 שנים זה לאו דווקא מוכיח את עצמו.
&nbsp
נתונים מעניינים:
פעם אחרונה שזכה שיר 22 היה ב2010 עם גרמניה.
פעם אחרונה שזכה שיר 25- היה אף פעם. פעם אחרונה שזכה שיר לפני אחרון היה ב2008.
פעם אחרונה שזכה שיר שלא ניצח בסמי- 2008. קלומירה שלחה שיר זנותי בדיוק כמו זה של הלני, הייתה אחרונה בסדר ההשמעה וניצחה את דימה בילאן בסמי. דימה בילאן ניצח אותה בגמר והיא הסתפקה רק במקום השלישי.
 

Shirly23

New member
שימו לב שבשנה שעברה

בולגריה ניצחה בענק את הסמי (גם בקהל וגם בשופטים) ובגמר היא קיבלה את שיר מס' 25 (וסיימה בסוף במקום השני). קשה לי להאמין שהמארגנים יהיו כ"כ שקופים ושוב ישימו את הזוכה בחצי במקום ה-25 בגמר. מצד שני זה מאוד מחשיד שקפריסין הייתה שיר אחרון בסמי ועכשיו קיבלה להיות שיר אחד לפני אחרון ? היה הרבה יותר הגיוני לשים את קפריסין 22 ואת ישראל (שהייתה בחצי מס' 7) להיות 25. לא יודעת מה לחשוב.
 

Rori90

New member
ההופעה הקפריסאית השנה היא שבדית למהדרין

המפיק של השיר שבדי, הרקדניות שבדיות, הזמרת ילידת אלבניה שבכלל חיה ביוון. מלבד הדגל לא מרגיש שיש כאן משהו "קפריסאי". לא שזה באמת משנה כאשר רוצים ניצחון, אבל זה רק מראה על המשך המגמה של שיבוד התחרות
 

Princess Lotta

New member
ביורקמן הדפוק מנסה לכפות את קפרסת ולנטרל את ישמאעל

בסוף יבואו הגייזים האירים המרסקים ויפתחו עוד פעם פער על כמו הזכיות השבדיות - ולמרבה האירוניה הכל באשמתו בגלל הסדר הדפקט והתחמן שלו
 

סיני חן

New member
מתמודד לשעבר באירוויזיון 1992

הגיע למקום אחד לפני האחרון. עשה בושות לשוודים במלמו.
עכשיו הוא מנסה להתנקם בכולם

 

Rori90

New member
וגם אז אירלנד ניצחה

שיוואוו עכשיו כשאני מתחילה לחשוב על זה זה יהיה פשוט מעולה אם אירלנד זוכה מחר ומגדילה את הפער ל-8 זכיות
 
נראה לך שאכפת לי מהפער בין אירלנד לשוודיה?

אני רוצה שהמדינה שלי תזכה ומיד! חח טוב מחר בלילה אבל ברצינות, קשה לי להאמין ששיר קטן ומקסים ככל שיהיה (והוא אכן כזה) יזכה שנה אחרי שנה, 3 שנים ברצף של בלדות? קשה לי להאמין, שנות ה-90 are long gone
 

סיני חן

New member
לשוודים איכפת

הם הגדירו בתחילת העשור משימה- לעקוף את אירלנד בטבלת הזכיות. הבעיה היא שהם לא מסתפקים רק בשלוח שירים טובים. הם מתערבים בתחרות ומשנים אותה מבפנים לטובתם.
 
קודם כול כואב לי על השחיתות הזאת

אך בדיוק בגלל זה הם לא ייתנו לאירלנד לנצח, לא מאמין שאני מדבר עליהם במונחים של לא ייתנו, נמאס לי מהשחיתות שלהם!
 

mati020202

New member
ביורקמן המושחת מבצע לאור יום סיכולים ממוקדים

לשבץ את ישראל בין שני שירי רוק זאת חוכמה מאד קטנה או יותר נכון לומר סיכול ממוקד.ולא רק את ישראל הוא שיבץ גרוע אלא ובעיקר את אוקראינה,וזאת שנה שלישית ברציפות שהמדינה האחרונה בסדר השמעה בסמי השני פותחת את גמר האירוויזיון ,וזה ניראה כמו סיכול ממוקד -קדמו להם בלגיה לפני שנתיים וישראל בשנה שעברה המשותף לשני האחרונים שהם סיימו במקום השלישי בחצי גמר מה שמרמז לגבי מיקומה של אוקראינה בחצי גמר.
למקם את קפריסין בסוף סדר ההשמעה כמו בחצי גמר,לפני שיר שקט כמו בחצי גמר ,לפני השיר של אירלנד בדיוק כמו בחצי גמר,זה אומר שביוקרמן המושחת מכוון לניצחון של קפריסין ,שאלתם מה הקשר בין קפריסין לביורקמן השבדי? ובכן ,מי שכתב לקפריסין את השיר שמו אלכס פ. והוא שבדי ממוצא יווני והוא מכיר היטב את ביורקמן. אם בגמר יש רצף של שירים קצביים אז אין טעם בשיבוצים מתוככנים עדיף לחזור להגרלה.המצב הנוכחי נותן יותר מדי כוח להפקה לבחור זוכה שמועדף עליהם.
 
למעלה