ה-BDS נגד נטע ברזילי -להעיף אותה מהאירוויזיון'

ה-BDS נגד נטע ברזילי -להעיף אותה מהאירוויזיון'

http://rotter.net/forum/scoops1/469857.shtml


לקראת תחרות האירויזיון העומדת להתקיים בשבוע הקרוב פתחה היום (שבת) תנועת ה-BDS במסע ציבורי בארצות אירופה המשתתפות בתחרות, וקראה לציבור בארצות אלה להכשיל את מועמדותה של הזמרת הישראלית נטע ברזילי, ולהעניק לה אפס נקודות. אנשי תנועת החרם טוענים כי הזמרת הישראלית מייצגת מדינה אשר מנהלת מדיניות אפרטהייד ודיכוי אכזרי נגד העם הפלסטיני.
כמו כן, טענו ב-BDS כי זמרים ישראלים המשתתפים באירוויזיון אינם באים לשם באופן אישי, אלא זוכים לגיבוי מסיבי של הממשלה הישראלית, אשר מאוד מעוניינת בזכייה בתחרות הזמר כדי לקבל לגיטימציה בינלאומית למדיניות אכזרית ומדכאת.

במיוחד השנה, לדבריהם, משקיעה הממשלה הישראלית משאבים אדירים במסע יחצ"נות בינלאומי לקידום ברזילי והשיר שלה, כאשר בדיוק באותו זמן אותה הממשלה שולחת צלפים להרוג מפגינים לא חמושים בגבול עזה. ולכן, במיוחד השנה, טענו ב-BDS, האזרחים במדינות אירופה צריכים להימנע לחלוטין מלתת נקודות לשיר אשר נשלח אליהם מטעם ממשלת האפרטהייד הישראלית.

מעבר לכך, מציינים אנשי תנועת החרם כי ברזילי היא שותפה לפשע באופן אישי, משום שעסקה, לכאורה, באופן פעיל בעידוד ו"העלאת המורל" של חיילים אשר הרגו מאות ילדים בעזה, זאת בהתייחס לשירותה ב"להקת חיל הים" בזמן "מבצע צוק איתן", כאשר תפקידה היה לשיר בפני צוותי ספינות חיל הים.

המוחים נגד כוכב "הכוכב הבא" איתרו ברשת צילום סלפי שלה במדי חיל הים הישראלי, וכן סרטון שצולם בחודש מאי 2014 בו היא נראית, יחד עם יתר חברי "להקת חיל הים" והפזמונאי יורם טהרלב, כשהיא עומדת על סיפון הספינה "אח"י יפו", שרה את השיר "המלח שלי הוא המלאך שלי", וזוכה למחיאות כפיים סוערות של צוות הספינה וספינות אחרות של חיל הים הישראלי שעגנו בסמוך.

בארגון החרם על ישראל ציינו כי כי מיד לאחר ההופעה הזו, הפליגה הספינה אל חופי רצועת עזה, וזמן קצר אחר כך נטלה חלק מרכזי בהפגזה "בלתי מרוסנת", שגרמה פגיעות קשות באוכלוסיה האזרחית.

בסך הכל, לדברי ה-BDS, ירו הספינות 3,494 פגזים על תושבי עזה, כאשר צוות הספינה "יפו", אותה הספינה שזכתה לתשומת לב מיוחדת ואוהבת של נטע ברזילי, התגאה בכך שירה יותר פגזים מכל ספינה אחרת. "בסך הכל נהרגו יותר מחמש מאות ילדים בהתקפה הישראלית על עזה. חלקם נהרגו בידי ארטילריה מכיוון היבשה וחלקם בידי טייסים שהטילו פצצות מהאוויר, אבל אין ספק שבהרג הילדים היה חלק משמעותי לצוותי הספינות, המלחים האלה שהיו 'המלאכים' של נטע ברזילי. אכן הם היו מלאכים – מלאכי המוות של ילדי עזה", נכתב בהודעה מטעם הארגון.

יש לציין כי בארגון החרם מתמקדים בתקרית שאירעה ב-16 ביולי 2014, כאשר ארבעה ילדים בני משפחה אחת אשר שיחקו בחוף עזה נהרגו מירי פגזים של חיל הים, לכאורה. במסע שמנהלים אנשי ה-BDS שולבו תמונותיה של ברזילי במדי חיל הים הישראלי עם תמונות גופותיהם המדממות של הילדים ההרוגים ותחתיה הכיתוב "זוהי נטע ברזילי - וזה מה שעשו המלאכים של נטע ברזילי בחוף עזה!".

בקריאה אל אזרחי מדינות אירופה, נמסר מטעם הארגון כי "כמובן שנטע ברזילי לא תופיע על במת האירוויזיון בליסבון כשהיא לבושה במדי חיל הים הישראלי, המדים שאותם לבשה כאשר בידרה את החיילים שהרגו את ילדי עזה. בשנים שעברו מאז ההרג ההוא נטע ברזילי עשתה מאמץ גדול למתג את עצמה מחדש כזמרת 'פמינסטית' אשר שרה על העצמת נשים וצדק חברתי. מעניין מה יגידו נשות עזה, הנמקות בכלא הגדול ביותר בעולם בתנאי עוני ומחסור על סף אסון הומניטרי, על הזהות הפמיניסטית שנטע ברזילי מצאה לעצמה? אנחנו באירופה לא ניתן לנטע ברזילי להסתיר את הכתם השחור הגדול בעבר שלה. אנו נקרע את המסכה מעל פניה ונחשוף את עברה ואת העידוד שהיא נתנה ל'מלאכים' שלה – מלאכי המוות של עזה".

בקישור לסרטון משנת 2014 כתבו אנשי ה-BDS: "הסתכלו בפנים המחייכות של אנשי צוות הספינה אשר מקיפים את הזמרת הבדרנית שלהם נטע ברזילי, ונסו לנחש מי מהם היה זה שחודשיים אחר כך כיוון תותח ימי כבד אל עבר ארבעה ילדים ששיחקו על החוף ולחץ על ההדק. האם אתם רוצים שהזמרת שבידרה ושעשעה את הורגי הילדים תבדר גם אתכם? האם לזמרת כזאת אתם תיתנו נקודות?".

לקראת התחרות קראו בארגון לאזרחי אירופה "לדרג את כל יתר השירים שבתחרות לפי טעם אישי וערך אמנותי, אך כשמגיעים אל נטע ברזילי והשיר ה'פמיניסטי' שלה, לזכור את הילדים ההרוגים בחוף עזה ולתת אפס נקודות לנטע ברזילי, לשיר שלה ולמדינת האפרטהייד שהיא מייצגת".

בארגון ציינו גם כי בתחרות בשנה שעברה בקייב נכשל השיר הישראלי כבר בשלב חצי הגמר ולא הגיע כלל לגמר. "טוב מאד אם כך יקרה גם השנה, אבל אם תודות למסע התעמולתי המסיבי שמנהלת עבורה הממשלה הישראלית היא כן תגיע לגמר - צריך לגייס את כל הכוחות בכל רחבי אירופה כדי להכשיל ולהנמיך אותה ככל שרק אפשר, ובכך להנחית סטירת לחי אירופית מצלצלת לאפרטהייד הישראלי!".

http://www.maariv.co.il/culture/music/Article-636802
 
דיילי אל על במחווה מיוחדת לנטע ברזילי


https://www.mako.co.il/music-Magazine/specials/Article-b8038c4c86a2361006.htm




מרימים: דיילי אל על במחווה מיוחדת לנטע ברזילי
דיילי אל על אוהבים להראות שלצד שירותיות יש להם גם לא מעט יצירתיות. אחרי המחווה הזכורה לשיר TOXIC של בריטני ספירס לפני הופעתה האחרונה בישראל, הפעם החליטו הדיילים המזמרים לעשות כבוד למישהי משלנו: "החלטנו לעשות לה את סרטון המחווה הכי בינלאומי שיש וזה מה שיצא". צפו בקטע
מערכת mako מוזיקה.
רגע לפני שהיא עולה על במת חצי גמר האירוויזיון בליסבון, אפשר לעזוב קצת את החישובים והדרמה סביב הסיכויים של נטע ברזילי לזכות. רגע משוחרר שכזה מגיע באדיבותם של דיילי חברת אל על. האנשים שנדרשים בעבודתם להיות שירותיים, הוכיחו פעם נוספת שהם יודעים להיות גם יצירתיים: אחרי שהרימו מחווה לברטיני ספירס עם ביצוע משלהם ללהיט TOXIC, הם החליטו שהפעם זה הזמן לעשות כבוד למי שהפכה כבר למותג ישראלי, ומי יודע אולי גם בינלאומי.
שיתף אחד האחראים לסרטון, ברק קריפס, את הגרסה שלו ושל חבריו ל-TOY והסביר: "החלטנו דיילי האוויר לעשות לה (לנטע) את סרטון המחווה הכי בינלאומי בעולם וזה מה שיצא". איך נשמעים הדיילים המקרקרים? התוצאה לשיפוטכם (בקישור למעלה)
 

darkhawk

New member
מגוחך...אשכרה חד גדיא

השור שאכל את הכלב שאכל את החתול שאכל את נטע שאכלה את המדים שאותם לבשה כאשר בידרה את החיילים שהרגו את ילדי עזה בתרי זוזי
 

Medium96

New member
שישימו קצת ג'ל בפוני ושיהיו בקשר טלפוני.... יאאלה! שיתקדמו!

 

Willo the Wisp

New member
מזכיר לי משהו שהיה מתישהו בתחילת המילניום. נדמה לי ב2001

היתה איזו התארגנות של אנטי ישראלים שרצו להביא לניצחון של ישראל כדי ששנה אחרי זה יהיה אפשר להפעיל על ישראל לחצים או להחרים את התחרות בירושלים או שטות כזאת.
חמודים. עם השירים ששלחנו באותן שנים גם האילומינטי לא היו מסוגלים להביא לניצחון ישראלי.
 

Shellpearl

New member
איזו שינאה, איזו דמוניזציה של ישראל! פשוט מגוחך.

כמובן שאפילו לא טרחתי לקרוא את כל השטויות האלה עד הסוף.
זה היה ברור שהם מחכים לקצת לפני האירווייזיון כדי לפרסם את זה, כדי שלהסתה שלהם יהיה יותר אפקט על ההצבעה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מהרסייך ומחריבייך יעזבו ויחזרו לארצותיהם, בנייך ישובו אלייך

הציטוט מישעיהו מתוך נבואה על שיבת ציון, למרבה הצער אנשים מצטטים אותו בלי להבין את הקשרו
.

הנביא מאניש את ציון
וַתֹּאמֶר צִיּוֹן: עֲזָבַנִי ה' וַאדֹנָי שְׁכֵחָנִי
ומנחם אותה בנבואת גאולה ושלום – לא שכחנו אותך
מִהֲרוּ בָּנָיִךְ, מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִיבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ
שְׂאִי-סָבִיב עֵינַיִךְ וּרְאִי: כֻּלָּם נִקְבְּצוּ בָאוּ-לָךְ
חַי-אָנִי נְאֻם-ה' כִּי כֻלָּם כַּעֲדִי תִלְבָּשִׁי וּתְקַשְּׁרִים כַּכַּלָּה
http://www.daat.ac.il/daat/olam_hatanah/perekT.asp?sefer=12&perek=49
 

Shellpearl

New member
משיטוט באינטרנט, אני רואה שזה נושא שיש עליו דיון,

יש 2 פירושים - הפשט (פירוש הפסוק בישעיה כלשונו) והדרש (דרשות/פירושים לפסוק, לפי מה שהבנתי בשל המילה "ממך"). השני הוא זה שהשתרש. אני יכולה להבין למה - גם בזמן התנ"ך וגם כיום, היו ויש מהרסים ומחריבים מקרב עמינו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הפירוש לפסוק הוא זה שכתבתי. השימוש כביטוי ללא הקשר למקור.

 

סטילהוק

New member
חלאות נאצים מסריחים, אמן ויקבלו דום לב עד האחרון שבהם.

נקווה שאף אחד לא יישמע לחלאות האדם האלה.
 

Ran Bimba

New member
שילכו כפרה על כל עם ישראל

כולערות.. השנה הם יאכלו זין כשיראו שישראל זוכה
&nbsp
 
נו, היה ברור שהbds יתתקיפו בשבוע האירוויזיון. וזה עוד כלום

אין מצב שהם יאפשרו לישראל לזכות. אם זה ביחצ"נות וחרם, או אם זה באיומים ישירים על שופטים (שבטח תעשה בשקט). ואיומים ישירים על אנשי ה-ebu u uעל dimeme שאחראיים על ריכוז, ספירת ועיבוד תוצאות הטלמסר במדינות השונות. אנחנו רק רואים קמפיין שבחוץ, יש קמפיין שלם מאחורי הקלעים שאיננו מודעים אליו, והוא הרבה יותר הרסני מאשר כמה פרסומים בעיתון.
 
למעלה