דנה אינטרנשיונל: אירוויזיון, Meetoo, נטע, מירי רגב

GM1988

Well-known member
דנה אינטרנשיונל: אירוויזיון, Meetoo, נטע, מירי רגב


ראיון חדש של דנה אצל שגיא בן נון.
וואו, נהניתי מכמה וכמה דברים שהיא אמרה בראיון הזה, לשם שינוי, דברים שנוגעים לא רק לקהילה הגאה, נושא שכבר יצא מכל החורים.
אלא נשאלו שאלות יותר מגוונות שנוגעות גם לאירוויזיון ולהצלחה של נטע, גם משהו שאתם תמותו מצחוק שסופר על "דיווה"
(אני בהלם שזה מה שצביקה חשב עליו בהקשר לשיר חחחחחחחחחחח טיפש!).
ונושאים שנוגעים מעט לפוליטיקה וניצולי שואה.

https://e.walla.co.il/item/3150819?...cialfeed&utm_term=social&utm_content=newspage
 
הטוקבקים לכתבה - צפויים מאוד - אבל קשים מאוד

אם הקוראים בחרו לקרוא את הכתבה ואחר כך גם בחרו להגיב עליה - זה טוב לדנה כי היא עדיין רלבנטית.
קשה להתחקות אחרי הפרופיל של הטוקבקיסטים, או של הטוקבקיסטים של וואלה בפרט. גם אם מנקים את השטויות והקללות שנוגעות לדנה אישית, לשם שלה, לניתוחים פלסטיים שעברה וכו', רואים שיש שנאה בוערת וחזקה לא באמת כלפייה אלא כלפי מה שהיא מייצגת. אין סובלנות והסכמה לקבל שגייז יחיו בתוך החברה או אפילו לצד החברה. הכיוון שאליו זה הולך, אבל אנחנו עוד לא אומרים את זה, הוא שהחברה בישראל לא תסכים לקבל את קיומם של הגייז.
תמים מי שלא מבין את זה.
 

Uri04

New member
אני כבר מזמן טוען שהחופש המזוייף שהקהילה בארץ מקבלת

הוא זמני בלבד, ויכול להיעלם בקלות אם גורמים שונים שעוד שומרים עליו יחלשו או יאבדו מכוחם. החברה בישראל רק נהיית דתית יותר וקיצונית הרבה יותר וזה לצערי לא הולך למקומות טובים. עם זאת, הבדיחות על דנה היו מהשנייה הראשונה בה הקריירה שלה החלה, והן מסרבות לגווע כי אותם אנשים שהפיצו אותן מלכתחילה מסרבים להתבגר.
 

Yalush2

New member
איזה הכללה אני לא יודעת כמה גייז פגשת בחיים שלך והאם דווקא

אלה שפגשת גרמו לך לחשוב ככה, אבל זה לא הגיוני שאתה משייך משיכה מינית להתנהגות של בן אדם, מה ההבדל בינך לבין בן אדם ששונא יהודים ?או גזען ששונא בני אדם מסויימים רק בגלל המוצא שלהם? בכל מקרה זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי באמת! אולי כדאי שתחשוב על זה עוד פעם באמת שאין שום קשר אחד לשני והשניים שלושה או לא יודעת כמה גייז פגשת עשו עליך רושם מוטעה.
לכל בן אדם יש אישיות עצמאית זה שאתה אוסף את כולם ושם עליהם סטיגמה זה אצלך מהבית וכדאי שתבדוק את זה ולא תשליך עליהם את ״ חוכמת החיים״שלך
 
למעלה