אירוויזיון 2018: צוללים לעומק | בריטניה

E u r o b o y

New member
אירוויזיון 2018: צוללים לעומק | בריטניה

בריטניה 2018

SuRie - Storm
גמר

לדון בבריטניה בכל מה שקשור לאירוויזיון זה כבר לא צחוק וזה אפילו כבר לא עצוב. זה פשוט מייאש. המדינה שעד סוף שנות התשעים הייתה אימפריה אירוויזיונית שהמתחרות האחרות נשאו אליה עיניים, הלכה והידרדרה במיקומים בטבלאות התחרויות השונות - ובחירות השירים שלה היו בהתאם.. למעט יציאות טובות בודדות, כמעט בכל שנה קיבלנו מבריטניה את הזוועה התורנית...

השנה, ממלכה שלמה תולה את תקוותיה בבחורה חביבה עם שיער ורוד קצר: אחרי המיקום המפתיע יחסית באמצע הטבלה אליו הגיעה לוסי ג'ונס בשנה שעברה בקייב עם שיר שכתבה לה זוכת אירוויזיון 2013 מדנמרק, האם סו-רי (סליחה: סורי, כלומר - Sorry, אוף, נו) תהיה זו שתשיב את העדנה לבריטים ותחזיר אותם לעשירייה הראשונה עם הסערה שאינה נמשכת לנצח (שכתב לה בין היתר מלחין ישראלי) או שתגיע לאחד המקומות האחרונים?

מה דעתכם על השיר הבריטי השנה? אוהבים/ מחבבים/ אדישים/ מתעבים?
האם יש סיכוי שבריטניה תצליח להגיע למקום גבוה יותר ממקום 15? טופ 10?
את מי הבריטים צריכים לשלוח לתחרות כדי סוף סוף להיות מועמדים לזכייה?
מה עדיף: בלדה שלא מוותרת ואף זכתה בנקודות או פזמון על סערות ושערות ורודות?
בריטניה 2018 במשפט אחד:

 

Rori90

New member
אני אוהבת, אך לא אופטימית לגביו

וחבל, כי סורי זמרת כל-כך טובה וכנראה היא נפלה על שיר שלדעת רבים (אני באופן אישי לא שותפה לדעה הזו) הוא פשוט לא מספיק טוב.

המקרה של בריטניה באירוויזיון תמיד מאוד מסקרן אותי. איך ייתכן שאומה שהצמיחה ועדיין מצמיחה את מיטב המוזיקאיים הגדולים בעולם לא מצליחה לגרד אפילו את הטופ 10 בתחרות בשנים האחרונות? הרי אם באופן היפותטי הם ישלחו את אד שירן, קולדפליי, דואה ליפה או כל זמר/להקה עדכני הם פשוט יכסחו לכולם את הצורה, מעניין למה אותם זמרים לא מעוניינים לייצג את מדינתם באירוויזיון. האם זה נחשב אצלם לסוג של בושה להשתתף בתחרות הזאת?
 

E u r o b o y

New member
לצערנו, האירוויזיון בבריטניה נחשב לז'אנר די נחות

&nbsp
וזה קרה לאור ה"הישגים" העגומים של הבריטים, פשוט אין שם עניין בתחרות וזה נחשב שולי - אז היחס אליה והאמנים שמשתתפים בה מטעם בריטניה בהתאם.
&nbsp
דווקא לפני כמה שנים שמעתי שהצמד המופלא HURTS הביעו עניין לייצג את הבריטים. לא ייודע למה זה לא הסתדר. השנה הם רצו ששרה אלטו תייצג אותם, אבל היא העדיפה לייצג את מולדתה פינלנד.
&nbsp
האמת היא שבגלל שיש להם ארסנל שמות כזה מפוצץ, מספיק גם מישהו בינוני יחסית מבחינת מוכרות והצלחה ושיר סביר פלוס כדי שיצליחו. מקווה שיתעשתו שם ושיבטלו את הקדם המגוחך שלהם. בחירה ישירה עם שיר טוב ויאללה.
 

Brady

New member
סורי


אלילה ורול מודל של כולנו
מגיע לה יותר מהשיר הזה.
 

uk23

New member
סוררי בריטניה, מעצמת מוזיקה מטורפת ששולחת שיר כזה

זה לגמרי אומר "אנחנו ממש לא רוצים לזכות" או "האירוויזיון מעניין לנו ת'***".
שיר חמוד והיא חמודה ועובד נחמד בלייב אבל יאייש את הבוטום 5 ללא ספק ואם יהיה לו מזל, יזכה להיות מקום 19
 

DH1212

New member
אירוויזיוני במובן הרע של המילה. צ'יזי, סופר מתוק ולא מתפתח

לשום מקום. מילה אחת טובה אגיד שהזמרת טובה ווקאלית , לא מזייפת בכלל, לא רועדת ווקאלית, בעלת נוכחות בימתית. מגניב לשמוע שיר באנגלית במבטא בריטי דרך אגב. אבל השיר פח אשפה אירוויזיוני.
 

tajci

New member
זוועה, מקום אחרון

אין לי מה להתייחס לשיר, הוא פשוט חלש וגרוע. ממעצמת מוזיקה אני מצפה להרבה יותר. כמו שרבים כתבו אני מסכים שהבריטים חייבים לבטל את הקדם, ולפנות לאומנים מוכרים/ יוצרים מצליחים. אני בטוח שזכייה שלהם יכולה לשנות קצת את היחס לתחרות. עם כל הזלזול שלהם בתחרות הם גם ממש אוהבים נוסטלגיה. הניסיון הכי טוב שלהם היה ב2009 עם שיר של יוצר גדול וזמרת מעולה. גם הכיוון של בלו/ בוני טיילור/2012 היה טוב. אבל הם חייבים להביא שמות יותר גדולים ושהם עדין בכושר...
אין מצב שהשיר של השנה נתפס שם ברצינות ומושמע בטופ של משהוא ברדיו. כנל גם לשיר של שנה שעברה. את השיר של 2016 ממש אהבתי.
 
למעלה