ואני שואלת: על אילו שירים אתם פוסחים משירי השנה?

מירב1969

New member
ואני שואלת: על אילו שירים אתם פוסחים משירי השנה?

תופעה מוזרה : שעת העונג היומית שלי היא שעת הליכה עם אירו . ישנם שירים שאני פוסחת עליהם . הבעיה שאני כבר מספר שנים פוסחת בעקביות על השיר המנצח.... (למעט השיר הזוכה בשנה שעברה)
טוב , אז כנראה הזוכה יבוא מאחד השירים הבאים שאני פשוט לא מסוגלת להאזין להם: סלובניה (מעצבן )/ צכיה ( ממש גורם לי להפרעת קשב)/ ספרד (מלוקק מידי)/ אסטוניה (נשמע כמו צעקות בלתי פוסקות.)
חייבת לציין שלושה שירים שהיו בקטגוריה הזאת שעברו שינו מצב בעקבות מופעי הקידום ואני ממש אוהבת בשבוע האחרון : שוויץ , גאורגיה וארמניה.
מה שלכם?
 

צוות Kuss

New member
שאלה מצוינת - פעם האזנתי לאלבום האירוויז ופסחתי על כל השירים

לא זוכר איזו שנה זו הייתה, אחת האחרונות, כנראה במהלך טיסה או משהו (אני כל הזמן בטיסות, נונ-סטופ). השנה אני פוסח על רוב השירים אך לא על כולם. למזלי אין לי צורך בהאזנה לשירי אירוויז במהלך עשיית ספורט כיוון שאני לא עושה ספורט. הקב״ה העניק לי ברכה ועוצמה גם ללא צורך בספורט.
 
מה לגבי קבוצת הכדורגל שאתה משחק עם בת אחותך?

אתה לא מאזין לשירי האירוויז בזמן המשחק? (יש פה אנשים שעוקבים...)
 

tajci

New member
פוסח על הרבה שירים

אזרביגאן, הונגריה, בריטניה(אף פעם לא סיימתי לשמוע אותו), נורבגיה(הפתיח מעצבן אותי בטירוף), דנמרק, רוסיה(בלתי נסבל), ארמניה(זוועה), איסלנד(אתמול שמעתי לראשונה במלואו ודוקא הופתעתי שהוא משתפר, אבל הוא עדין גרוע), סלובניה(קודח), ליטא(מעצבנת הזמרת עם הקול שלה) והכי נוראי הנערה המצחיקה מלטביה- השיר הכי נורא השנה. אם אחד מהם זוכה אני אשתגע...
 


מוסיפה את ג'ורג'יה, מונטנגרו, אלבניה, קרואטיה, אסטוניה, וסרביה, ומורידה את סלובניה, ליטא ודנמרק שלא גרועים בעיניי.
תכלס המון שירים שאני לא סובלת השנה...

אבל גם אוהבת לא מעט שירים...
 
למעלה