עוד 7 אלף

Yalush2

New member
זה לא יאמן כל פעם שאני כותבת אחרי 2 שניות זה מגיע

הקליפ של נטע הגיע ל6 מליון צפיות


 
ביצוע מהמם של אלכסייב מבלארוס לפוראוור


אני בשוק. מופתע ושמח מאוד. זה שיר שאני אוהב, ובבלארוס הוא זייף את נשמתו. כך שגם עכשיו ציפיתי לזיופים, ווואו, הוא נהדר. פלצטים בגבוהים. ואחר כך הוא משתחרר וממשיך לדייק. הלוואי ויופיע ככה בסמי. נדמה לי שקראתי שהוא משנה גירסא והופך את השיר ליותר אישי או משו כזה. אם הוא יופיע כמו בוידאו כאן הוא עולה לגמר.

 

babyface19

New member
אכן, שמעת היטב - זאת הגרסה החדשה עבור ליסבון....

והיא זאת שתהיה באלבום הרשמי של התחרות.
 
מעולה

סוף סוף ריוואמפ ראוי. שיר יפהפה- מילים ולחן, שהיה משובד לחלוטין בעיבוד, כולל ההופעה עם התאורה וזה..+ זייפן נוראי שעסוק באיך להופיע.. מקבל הארה, ומתהפך 180 מעלות. מחליט להתחבר לשיר, לטקסט, ולהגיש אותו מהלב, בכנות. וזה עובד. הוא לא מזייף, הוא אמין(!). איזה יופי. כל הכבוד אלכסייב. הלוואי ותעלה לגמר.
שרעלטו קחי דוגמא!!
 

E u r o b o y

New member
השיר ממש איבד מהקסם שלו בגרסה הזו

&nbsp
הקסם שעוד היה לו בגרסה הקודמת, אווירה של שיר פופ רוסי וטוב עם עיבוד מיושן אבל סוחף, ממש עשתה את העבודה בעיניי. עכשיו זה נשמע כמו שיר גנרי וחסר ייחוד לחלוטין, ואני גם לא מתרשם מהביצועים שלו בלייב.
&nbsp
זה ממש לא מתבלט עכשיו וחבל כי אני ממש אוהב את השיר. זה אמנם תלוי הופעה אבל אני כמעט בטוח שהוא לא עולה לגמר ואם כן, אז ממש מהמקום העשירי.
 
זוועות!!! וזה אחד האהובים עלי...מאכזב

שיחזור מהר לגרסה המקורית! לזה אני לא מצביע..
 

צוות Kuss

New member
הפעם האחרונה ששיר שעשו לי ריוואמפ זכה הייתה ב-2002

אני לא מחשיב את סרטאב, שכן הוחלט לשלוח את גרסת הרמיקס לאירוויז אבל זה לא ריוואמפ. יכול להיות שגם דימה בילאן עשה ריוואמפ אבל אני לא סגור.

ריוואמפ אומר דבר פשוט - השיר לא טוב ולכן נשפץ ונשנה כדי לנסות להסוות כמה שיותר את הגריעות. וככל שיותר משנים כך פחות בטוחים בסיכויי השיר. השיר בגרסתו המקורית ברוסית היה יכול להשלח לאירוויז אבל בחרו להתעלל בו והתוצאה בליסבון תהיה בהתאם.
 

babyface19

New member
אכן, דימה עשה ריוואמפ ב-2008, כשזכה

הכינור היה החידוש מהגרסה הראשונה וגם אינטרו שונה מאוד מגרסת הקדם באותה שנה.
 

סטילהוק

New member
ביצוע גרוע ונוראי והמבטא הרוסי הכבד שלו יותר ממורגש

השיר הזה לא רואה גמר בשום מצב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, איפה כל המלעיזים שטינפו על מדלי? מילאו פיהם מים?

רק לפני כמה שבועות היו כאן לא מעט גולשים שבלי לשמוע את השיר טענו שהוא נבחר בצורה לא הוגנת, שהוא פרוטקציונר, שהוא אולי מסוגל לכתוב שיר שיגיע לגמר אבל לא להיט שיש לו סיכוי לזכות במקום הראשון...
התבכיינו בלי סוף "אוף, מה פתאום עוד פעם הוא, למה לא נותנים לאחרים הזדמנות" (שקר, נתנו, הוא פשוט הפגיז עם שיר פצצה וגבר עליהם) וכו'.
&nbsp
מלעיזים יקרים, מקווה שלמדם את הלקח לא לחרוץ משפט בטרם עת, בעיקר לא ללכלך סתם בלי שאפילו שמעתם במה מדובר. יש לנו מזל גדול שכותב מוכשר ומקצועי כמו מדלי טורח לכתוב שירים לתחרות, כי כמו שנראו הקדמים בעשרים השנים האחרונות, רוב המלחינים הטובים פשוט לא טורחים. אפשר לאהוב ואפשר שלא (באופן אישי רוב הלהיטים שלו לא מדברים אליי כלל) אבל אין טעם להתווכח עם הצלחה מוכחת. מדלי יודע את מלאכתו והוא עשה זאת גם הפעם. כתב (עם סתיו בגר) שיר בהתאמה אישית לנטע והוציא תחת ידיו להיט שגם אם לא יזכה במקום הראשון בסופו של דבר, ללא ספיק הטביע חותם והשאיר רושם כביר.
 

kobyz21

New member
בספורט אולי "אין טעם להתווכח עם הצלחה מוכחת"

במוזיקה בהחלט יש, במיוחד בזמנים של היום, שאין כמעט קשר בין איכות ופופלריות...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם במוזיקה יש הצלחה ואין מה להתווכח איתה: אהדת הקהל.

יש קשר בין פופולריות לבין תחרות שבנויה על אהדת הקהל והשופטים. אני לא יודעת למה כוונתך ב"איכות", מאחר שטעם מוזיקלי הוא אכן אישי, ולכן התייחסתי ליכולת שלו ליצור להיטים, זו עובדה. הוא כתב שירים שהצליחו בתחרות, הוא כתב להיטים שחרכו את הרמקולים בישראל... ולא, אלה לא שירים לטעמי, אבל זו בהחלט הצלחה מוכחת ואני לא מתווכחת.
 

צוות Kuss

New member
הסוד של החיים ידיים לא מרים כעת קרוב אלייך

נכון, דורון מדלי פיצח את הנוסחא אחרי שנים רבות בסמי הצחיח. יחד עם זאת, אחרי השנה הזו עליו לקחת הפסקה של לפחות 20 שנה ואז לחזור ולהפוך להיות ראלף זיגל, פיליפ קירקורוב, תומאס גיס:ן או צביקה פיק הישראלי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אחרי השנה הזאת עליו להמשיך לעשות מה שבא לו

ואם הוא ימשיך לנפק להיטים שיביאו את ישראל למקומות גבוהים, מצוין, כן ירבו.
 

צוות Kuss

New member
נראה לי שהתבלבלת. אני מכיר את עצמי קצת יותר טוב ממך

ואני יודע קצת יותר טוב ממך מה דעתי. אין פה בכלל מקום לויכוח, לאחר השנה הזו דורון מדלי צריך לקחת חופשה ארוכה. זוהי לא דעה, אלא עובדה. רוצה לסתור את העובדה הזו? עלייך מוטלת החובה להביא עובדה אלטרנטיבית. אך דעה בניגוד לעובדה אינה האמת המגיעה מתוך הדעה שהיא למעשה העובדה. שאחרת השיח איתך הוא עקר וחסר טעם, שעה שעם דעות לא מתווכחים עם עובדות נוספות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נראה לי שהתבלבלת, לא כתבתי עליך, כתבתי עליו.

אתה יכול לכתוב את דעתך, אני כתבתי את דעתי וחלקתי עליך. אתה מנסה לקבוע לו מה הוא צריך לעשות, אני חושבת שהוא צריך להמשיך לעשות מה שבא לו, קל וחומר מה שהוא טוב בו. הוא לא זקוק לאישור מאיש. כל עוד הוא ימשיך לנפק להיטים יהיה מי שירצה לצרוך אותם ובצדק.
 
למעלה