ישראל מצלצלת - והפעם בגדול, בכיכר רבין

E u r o b o y

New member
ישראל מצלצלת - והפעם בגדול, בכיכר רבין


זה עוד לא רשמי אבל כנראה שכבר בימים הקרובים יודיעו שאירוע הקידום שהפך למסורת, "Israel Calling" ייערך השנה בכיכר רבין ויהיה פתוח לקהל הרחב


האירוע ייערך ביום שלישי, 10 באפריל, ויכלול
הופעות של כ-30 אמנים מ-30 מדינות שישתתפו השנה באירוויזיון בליסבון
.
עד כה אושרה ההשתתפות של נציגי דנמרק, אוסטריה, מונטנגרו, גיאורגיה, מקדוניה, ספרד, אירלנד, שוויץ ובלארוס - ובימים הקרובים ייחשפו יתר האמנים שמגיעים.

עכשיו רק תתארו לכם את ההופעות של האמנים בכיכר הגדושה עם הדגלים שמוקרנים בענק על בניין עיריית תל אביב. ותארו את ההופעה של נטע ואת כל הכיכר מרימה לה! זה הולך להיות אירוע הקידום הגדול ביותר שנערך מבחינת כמות המשתתפים בו - ויעשה לנו יח"צ לא רע בכלל לקראת התחרות.

 
בשעה טובה

סוף סוף גם לא תל אביבים יכולים להינות בלי קומבינות
למרות שאני עדיין חושב שפתיחת כרטיסים לכולם כמו במדינות האחרות היא אופציה טובה יותר.
אני יכול לראות איך לא יהיה מקום בכיכר אפילו לזוז מרוב האנשים
סה"כ התקדמות טובה
ובנוסף לאומנים שאושרו עד עכשיו גם האלבני, המולדובנים והאוקראני הכריזו שהם מגיעים לארץ.
ובמידה והצ'כי יגיע לישראל הוא יהיה הזמר היחיד השנה שיבקר בכל 5 המופעים (ישראל, הולנד, בריטניה, ספרד ולטביה שהמופע שלהם במוצאי שבת).
 
רעיון גרוע

כיכר רבין יכולה להכיל מאות אלפי בני אדם. כמה חובבי איר' יהיו? 1000? זה בהגזמה פראית. תכלס אנחנו כמה מאות באינטרנט. ואם יהיו 1000 בכיכר היא תיראה ריקה ועלובה, מסיבה קטנה ולא נחשבת כמו מאות הפגנות קטנות ולא נחשבות, מסביב מכוניות ותנועה ובתי קפה ועוברי אורח ובקיצור רעש, הרבה רעש, מסיחי דעת. בעיניי זה לא יפה ולא מכבד את האמנים. עדיף מקום קטן שכולו יוקדש לערב המיוחד הזה. שהאמנים ירגישו שכל תשומת הלב אליהם ולא לכל הרעש מסביב.
 

סטילהוק

New member
התקהלות ברמה כזאת בשטח פתוח מסוכנת, ובעיקר בזמנים כאלה

ועוד מודיעים על זה מראש.
 

סטילהוק

New member
תהיה בטוח שאירועי יום העצמאות שנה יהיו מאובטחים מאי פעם

וזאת למרות שהאמריקאים הציבו לישראל אולטימטום שהיא לא תוכל לעמוד בו עד ליום העצמאות.
 

mont

New member
אני שמח שמקדוניה ודנמרק הגיעו

עכשיו חסר לי את בלגיה צ'כיה, קפריסין ופינלנד.
זהו.
 

Colfax

New member
ומה בנוגע לסאונד?

בכל האירועי הקולינג האלה הסאונד פשוט מחפיר ומשרה אווירה של חובבנות. ואלה מתרחשים במועדונים. האם מישהו חושב שבכיכר רבין הפתוחה הסאונד יהיה יותר טוב? שההופעות לא יראו חובבניות בטירוף? בנוסף לכך שכמה אנשים כבר יגיעו לאירוע הזה? לכמה אנשים במדינת ישראל בכלל אכפת מאותם משתתפי אירוויזיון עלומים? אם היו משדרים את האירוע בטלוויזיה בשידור חי אז עוד מילא. אבל זה לעולם לא יקרה.
 
למעלה