יש מצב שנעקוף היום את...

shai112211221

New member
יש מצב שנעקוף היום את...

יש סיכוי שאנחנו עוקפים את השיר האיטלקי משנה שעברה??
https://www.youtube.com/watch?v=Mj6tVGKzfhU
לפי האתר הרישמי של האירוזיון ,האיטלקי עומד על 5.2 מליון צפיות
ונטע כבר עכשיו על 4.7 !!!!!
 
זה כל הזמן עומד לי בראש. תמיד בסוף מגיעה מדינה שאפחד לא חשב

עליה ולוקחת את כל הקופה.
דמט.
ואת זה ניתן לחזות רק בשבוע החזרות.
 

צוות Kuss

New member
הדבר היחיד. ואני מדגיש:היחיד(!) שיכול לחבל בנצחון ישראלי הוא

לא פוליטיקה, לא סדר השמעה, לא חרם של BDS אלא:

אי אהדה של נשים אגרסיביות

נשים אגרסיביות אינן אהודות על אף אחד. אישה צריכה להיות ענוגה, רכה, במטבח, חייכנית, כנועה, עלובה. וכשבאה אישה ומציגה אגרסיביות (כמו פיי מנגולד למשל) אז היא יוצרת אנטגוניזם מיידי. לכן הטיפ שלי למשלחת הישראלית: למרות המסר של השיר, יש להציג את נטע כבחורה שמנמנה וחמודה ולא כאישה עוצמתית, כעוסה ואגרסיבית.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
ההפך!

בטיימינג מדהים אני רואה את התגובה הזאת שלך. כי היום איפה שאכלתי צהריים היה את השיר ונאלצתי לשמוע. וחשבתי לעצמי, שאם נטע רוצה לנצח, היא חייבת, אבל חייבת ללכת עד הסוף. כלומר: הרי מדובר בשיר פח פחי פחים. מיץ זבל ציוני אגרסיבי כוחני אלים שמצריך התאוששות ארוכה(התנחמתי בשניצל וצ'יפס ביתי מעולים). אי לכך אני חושב שאם כבר אז עד הסוף. כי תכלס זה מה שיש. נטע. לא שיר. נטע. ונטע מהממת. באמת. אני אוהב אותה. והדבר שאני הכי אוהב בה זה שהיא מתחרעת. ראיתי לפני כמה ימים קטע מוזיקלי שלה בתלאביב בלקוני, אני אחפש ואצרף. אני בניגוד אליכם לא הכרתי אותה. לא צופה בטלויזיה של המשטר. ובג'אם ראיתי שיש בה שמחת חיים, אהבת חיים, ואנרגיה כללית של אהבה וטוב מדהימה ומקסימה ומדבקת. אי אפשר שלא לחייך כשרואים אותה. ולכן, אסור לה להיות מאופקת. אסור! היא חייבת להשתולל. אם כבר הבאתם יציאה ציונית אגרסיבית אז לכו עד הסוף. ונטע בסוף עם הצעקה חייבת לפתוח לב ריאות גרון מכל הלב. להנות. רק זה מה שיביא את הנצחון. ובגלל שאין השנה שיר ווינרי- וכל השאר בינוניים, ולכן נורא משתדלים(אלבניה). רבים מאופקים(יוון). או מתוכננים(בלגיה), או מבויישים(ליטא), או מנומסים, מתרגשים מידי. בכל זאת, מעמד מרגש - אם נטע תתחרע, היא בהחלט תהווה איום גם על צרפת(היחידים שראויים לנצח. מרסי רמה אחת לפחות מעל כל השאר). וכידוע אני לא בעד נצחון ציוני, אבל אני ממליץ לנטע חד משמעית- אל תהיי מאופקת. תתחרעי, תהני!
כמו כן, למרות מה שכתבתי, אין מצב שהשיר פח הזה זוכה. ולכן, כל מה שכתבתי יביא אותה למקום טוב בגמר. מקסימום מקום 2 כמו ורקה סדרושקה, כמו הבבושקות- שירי פח שמה שמייחד אותם זה ההומור. לא לוקחים תצמם יותר מידי ברצינות. עושים כייף על הבמה, ונכנסים ללב הצופים). וזה מה שאני ממליץ לנטע- אל תקחי את עצמך יותר מידי ברצינות. תהני.
 

צוות Kuss

New member
אהבתי את ההודעה ואני מזדהה עם הרבה חלקים ממנה

אבל אני שופט שירים ללא קשר למדינות מהן הם מגיעים ואני, בניגוד אליך, סבור שהשיר TOY ינצח. אני זוכר שסברת הן שג'מוסה והן שסלבדור ינצחו והם אכן נצחו, ולכן הבטחון שלי ירד ממאה אחוז לתשעים ותשע. יהיה מעניין.
 
נראה לי שיש פה אי הבנה

גם אני לא שופט שירים על פי מדינות. תן לי מוזיקה טובה, ממש לא משנה מאיפה, ואני מאושר. אם זה היה שיר שהייתי אוהב אז בכייף, זה היה משמח אותי. אבל השיר הזה לטעמי רע. אני מזהה את כל התפרים שבו, את כל השטיקים של מדלי. את הפלגיאטים(גם מאתניקס וגם מפסים לבנים). והכי חשוב- הוא לא מרגש אותי. ולקראת הסוף כבר מעיק ממש. ובנוסף, הוא גם מהווה שיקוף מדוייק של המשטר אותו הוא מייצג(וזאת כאמור בגלל האגריסיבות שלו). זה מאוד נהיר לי, ולכן כתבתי את זה. אך לא (רק)בגלל זה אני מתעב את השיר.
זה שיר פח. תנסה לדמיין אותו באקוסטית. אנפלאגד. אין בו כלום. 90% גימיקים. ונטע. שעושה ממנו חגיגה. וסבבה. שתחגוג בכייף. אבל נצחון? אתה חושב לא בהגיון. מסוחרר. כולכם. אתם שיכורים. והאינדיקציה- עם יד על הלב, בדוק עם עצמך, האם אתה רואה את עצמך מאזין לשיר הזה בעתיד? נגיד עוד שנה אפילו. שלא לדבר על 5. האם זה שיר לכל החיים? על זמני? (כמו רוב זוכי האיר'). אם כן, כאמור אתה שיכור. אבל אני בטוח שהתשובה היא לא.
 

צוות Kuss

New member
קודם כל אל תקרא לי שיכור

רק לאחרונה הפסקתי לחתוך את עצמי והפסיכיאטר שלי אומר שמדובר בהתקדמות אדירה. הקביעה שלי לנצחון היא רציונלית ונאמרה לפני הסקרים, ההימורים והצפיות. בדיוק כמו עם סלבדור.

אני גם אשמח לראות הפסד ישראלי ולו רק בשל התענוג מחשיפה לזעקות שבר וצווחות אנטישמיות, אבל כרגע אני לא רואה הפסד באופק. מתוך קביעה אובייקטיבית.
 

dosfer

New member
פורטוגל הייתה מועמדת לניצחון, על מה אתה מדבר????

ההייפ היה על פורטוגל ואיטליה מההתחלה!! רק בגלל שאיטליה חירבה את השיר עם ההופעה והפורטוגלי ניצל את הבעיה שלו וחייך למצלמה ועשה פרצופים וגם ביצע את השיר בצורה מושלמת הוא זכה! הגימיק שלו היה המחלה/בעיה שלו שאי אפשר להישאר אדישים אליו.
&nbsp
בנוגע להופעה של האיטלקי בהחלט הופעה מביכה! והאמת? לא אהבתי את השיר ולא הבנתי על מה השיר הזה בכלל רק ראיתי קוף ועוד אחד מזיין את השכל על הבמה...
&nbsp
TOY שונה לגמרי, מהרגע הראשון אתה מבין על מה השיר, הוא באנגלית, הוא כיפי, מיוחד, מדליק, חדשני בגלל הלופר וגם הכישרון שלה להפיק צלילים מיוחדים מהפה שלה..
אם היא לא טופ 3 אז באמת שעל האירוויזיון אבד הכלח..
&nbsp
אם תזכה עוד בלדה על אהבה או שיר פופ מביך וזול אז אין טעם לשלוח משהו שונה לאירוויזיון ועדיף שכל המדינות ישלחו שירים מועתקים/זולים כי זו הנוסחה לניצחון.. כי אם שיר כל כך משוגע וחדשני כמו TOY לא יזכה אז אין סיכוי לשירים מיוחדים אחרים..
 
לא הייתה מועמדת לנצחון עד לשבוע החזרות.

כל הזמן הייתה בטופ 10 אבל לא מועמדת לנצחון. תבדוק תצמך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
פורטוגל זכתה בזכות ולא בחסד. וממתי מחלה קשה היא גימיק?!

זה לא נאמר על הבמה, זה לא נאמר בשידור ברדיו. אני למשל לא ידעתי בכלל שהוא חולה וזה גם לא עניין אותי. התאהבתי בשיר כי הוא מקסים, נקודה. היה פה עוד אדיוט שטען שהוא לא באמת חולה ורק עושה את עצמו...
כמה רשעות וחוסר טאקט, בחיי שלאנשים כבר אין בושה.
 

dosfer

New member
אין ספק שזה עזר לו, והיה אפשר לדעת לפי הביצוע שלו והפרצופים.

וזה לא שאני צוחק עליו, להפך שיר נהדר וזמר נהדר! אבל אין מה להגיד ברור שהבעיה שלו עזרה לו לקנות את לב הצופים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין ספק שאין לך מושג, ובתור מישהי שלא ידעה, אי אפשר היה לדעת

בעיניים של מישהו שידע ולכן פירש את הפרצופים שלו באופן מסוים, אתה לא באמת יכול לשפוט איך זה נראה למי שלא ידע. בתור מישהי שלא ידעה (ותהיה בטוח שרוב הצופים לא ידעו, כי רמת החובבות של הגולשים בפורום הזה לא מייצגת את רוב הצופים) אני יכולה להבטיח לך שכשאנשים רואים זמר עושה פרצופים הם מניחים שזו ההגשה התאטרלית שלא ולא חושבים לעצמם "או, הוא בטח סובל מאוד כי הוא חולה לב!".
 

dosfer

New member
מה הקשר חולה לב? מי בכלל דיבר על זה??

רק לפי הביצוע, התנועות שלו, הפוזה הזאת והמראה הדי לא קונבציונאלי של הזמר גורמים לתחושה כאילו יש לו בעיה בעיני הצופים, ושוב אני אומר זה רק עזר לו לקנות את לב הצופים.. והוא שר בכזאת תמימות כזאת, חולשה וכל הזמן שיחק עם הידיים כמו אוגר שמבקש מהבעלים שלו אוכל... זה היה חמוד אני לא אומר, ריגש אותי...
&nbsp
אין ספק שזה נתן אימפקט לצופים וגרם ללב שלהם לצאת, גם השיר עצמו תרם המון, שיר שקט וחמוד, זמר עם כביכול בעיה, ביצוע חמוד ומתנצל MUCH.. וזהו.. מקום ראשון..
עם כמה שאני שמח שהוא זכה העדפתי ששיר אחר ינצח כי לא יודע זה נשמע שיר שהיה יכול גם להתמודד בשנות ה80.. אבל כל הכבוד לו והאמת מגיע לו נתן הופעה באמת חמודה והשיר בשפה מלאה אז סבבה, הרי זה כל העניין באירוויזיון..
&nbsp
השנה אני מקווה שהשיר של נטע יזכה כי הוא הכי שונה, הכי פראשי, לא מתנצל ובעיקר לא רכרוכי כמו שאר השירים על אהבה או על כמה שצריך לקבל את עצמנו/לא להישבר/להאמין בעצמנו
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה!

"הגימיק שלו היה המחלה/בעיה שלו שאי אפשר להישאר אדישים אליו." לזה התייחסתי. ובהמשך כשהבהרתי לך שרבים לא ידעו, כתבת "אין ספק שזה עזר לו, והיה אפשר לדעת לפי הביצוע שלו והפרצופים".
&nbsp
ועכשיו אתה מדבר על "בעיה בעיני הצופים"? אז שוב, פשוט לא. הגשה תאטרלית לא גורמת לאנשים נורמטיביים לחשוב שיש "בעיה". אתה משליך את הידע המוקדם שלך על אחרים, ועם כל הכבוד, אין לך מושג מה עובר לאחרים בראש.
&nbsp
בשורה התחתונה, אם אתה מסכים שזה היה שיר טוב וביצוע טוב, לא ברור לי מה הקשר ל"גימיק". הוא הופיע הכי נקי ופשוט שיש, לא היה לו גימיק, זו בדיוק הנקודה. רק שיר טוב נטו. ההופעה שלו בהחלט על-זמנית, וזה דווקא מצוין (אגב, זה ממש לא סגנון שנות ה-80, אלא הרבה יותר מוקדם). אומנות היא על-זמנית. אנשים נהנים גם כיום ממוזיקה מלפני עשרות ואף מאות שנים.
 

GM1988

Well-known member
זה לא העניין

גם אני לא ידעתי שיש לו מחלת לב עד שלב מסוים לפני התחרות, אבל לא צריך להיות גאון כדי לראות בעיה קוגנטיבית בצורה שהוא מופיע.
זה כשלעצמו לא מה שקבע שהוא יזכה, אבל סטילהוק צודק בזה שלב הצופים יצא אליו, ולהוסיף על כך גם ביצוע באמת מרטיט ושיר יוצא דופן, והנה זוכה!
 
למעלה