רק אני שמתי לב שהמצב של ישראל מתדרדר משנה לשנה

dosfer

New member
רק אני שמתי לב שהמצב של ישראל מתדרדר משנה לשנה


אשכרה גלים...
2011-2014 לא עולים לגמר (4 שנים)
2015 מקום 9
2016 מקום 14
2017 מקום 23 (אם אינני טועה)
2018 לפי הסטטיסטיקה אנחנו אמורים לעלות לגמר אבל לקבל מקום אחרון

לפי הסטטיסטיקה השנה דווקא אנחנו אמורים להיכשל יותר אבל עדיין לעלות לגמר..
מקווה שנטע תשבור את הנאחס
 

MM22

New member
לפי הסטטיסטיקה אנחנו אמורים לזכות השנה באירוויזיון

זכינו ב 1978 ו ב - 1998 בהפרש של 20 שנים

לפי הסטטיסטיקה - 2018 היא שנת זכייה ישראלית ( לאחר 20 שנה מהפעם האחרונה ) .

אף לפי סטטיק ( ושאר המאפיה המשוחדת ) ... כנראה שזה לא יקרה .
המושחתים המלוכלכים העדיפו את נטע ( ושקר הלופר הגדול ) .....
ולכן , נראה שהסטטיסטיקה לא תתממש השנה
 

dosfer

New member
כן הא... די נו, די עם המרמור

כאילו שעם השניים האחרים היינו זוכים... ממש לא
 

tajci

New member
המצב מתדרדר, לא רק בתחרות...

אבל אין טעם להכנס לפוליטיקה/ מציאות. זאת לא המטרה של הפורום. חלק מהשירים ששלחנו היו ממש טובים, חלקם פחות. גם למדינות אחרות היו שירים טובים שהתרסקו לגמרי, ושירים גרועים השיגו תוצאות מכובדות. אין לזה חוקים, אין קשר בין שנה לשנה(פרט אולי להליך הבחירה). ובהקשר של הליך בחירה. עם כל הבעיות שיש לי עם קשת, הם הרבה יותר מקצוענים ורצינים מכל הפקה שהיתה לנו. מקווה שישנו את הפורמט לאומנים ולשירים מקוריים, ובגמר יהיה קדם של ממש, בו יבחר מבצע ושיר. רצוי בעברית.
 

רמי אב

New member
ולא נראה לי שיש סיכוי גדול שזה יהיה בכוכב הבא לאירוויזיון

אולי בתוכנית הריאליטי מוסיקה החדשה של אייל גולן ואביבי גפן מחפשים אותכם גם בהפקת קשת וטדי הפקות שזה כן יקרה עם התוכנית הזאת תהיה הקדם אירוויזיון.
&nbsp
ובקשר לישראל עד שלא שומעים אתה שיר של ישראל, קשה גם לנחש לדעתא יזה מקום השיר של ישראל יהיה.
בשיר של אמיר זיו ניחדתי לא מקום הכי גבוה ואותו הדבר בשיר של חובי סטאר, בשיר של נדב גדג' ניחשתי מקום גבוה.
 

GM1988

Well-known member
המקום של ישראל שנה שעברה היה ממש זוועה

מדהים איך באירופה לא זרמו עם ה"קטע", לא עם הלוק, ולא עם הבאקדרופ על המסכים שקיוו שיציל את העובדה שהשיר חרא, ולא הצביעו לו.
מדהים. אני עד היום מופתע מהתוצאה הזו.
תכלס לא היה עבור מה להצביע, כי לא היה שיר.

אתמול סתם על עקב השיטוט בפורום התחשק לי לראות שוב את ההופעה של חובי באירוויזיון, ואחרי שנתיים הרגשתי כאילו אני שומע את זה שוב פעם ראשונה ומאד נהניתי.
במה כמעט חשוכה, נטולת גימיקים, זמר + שיר = מקום 8!
עם כמה שאני לא סובל את האישיות של חובי, הוא היה מאד אלגנטי, מלא אנרגיות וקסם בהופעה הזו.
היה אפשר להרגיש כמה הוא בתוך זה ושהוא שר את המילים האלה מהלב, והקהל הרגיש את זה גם.

במקרה של אמרי, ניסו לחפות על כל החסר בעזרת טכנולוגיה, ועדיין זה לא חיפה על הדבר הבסיסי שלא היה שם - שיר.
 

Brady

New member
חובי היה מעולה

הזמר הכי טוב באותה שנה לדעתי. אבל הקהל ממש לא הרגיש את זה - מקום 16 בסמי, בוטום 5 בגמר - ובזה אשם השיר המעפן.
 

dosfer

New member
חובי בהחלט נתן הופעה מדהימה, והסוף עם המשפט היה מצויין


 

GM1988

Well-known member
עד היום אני לא מצליח להבין מה הוא בדיוק אמר

משהו על לחלום וזה ...
אפשר תרגום?
 

dosfer

New member
לפי מה שאני זוכר

a dream that you dare to dream, really do come true
thank you europeeeeeeeee
&nbsp
 

Uri04

New member
כשלא משקיעים בשיר אז הרמה יורדת, זה קשר מאוד ישיר

וישראל כבר שנים נופלת הישר אל תוך המלכודת הזאת. אולי זה כי הכותבים הצעירים עילגים יותר ונטולי יצירתיות מאשר בעבר, אולי כי הועדה לא הצליחה למצוא כותבים שיודעים לכתוב שיר בסיסי באנגלית שהמילים בו יוצרות צירוף שאינו מביך או חסר היגיון (we don't beat from the same zibi, I'm a golden boy, come here to enjoy) ואולי כי בשנים האחרונות עלו על הנוסחא החאפרית - לבחור זמר/ת ואז לכתוב להם חירטוט על מפית בבית קפה שבוע לפני הדד-ליין להגשה ל-ebu. זה עובד יופי יופי עם זמרים צעירים ואנונימיים שנבחרו בתכנית כשרונות, כי הם לא יתרעמו על החובבנות ולא יטילו אולטימטום.
 

alma velama

New member
נטע ברזילי בטח לא תיארה לעצמה שהלופר כזה שלומפר...

או שהיא שמנמונת צחקקנית עם חוש אופנתי מזעזע ופליטת K-POP מאוקינוואה!
מה שכן, כל פעם שרועי בר נתן מחקה את גלי עטרי אני נכנסת למתקפת צחוק היסטרי שמקצר לי את החיים בכמה שנים, והפעם זה סופר קטלני, אז ראו הוזהרתם.

 

dosfer

New member
החיקוי של נטע הורס חחחחח אני מתתת


וגלי עטרי גם... אין גלי עטרי זה מותג...
 

alma velama

New member
הלופר של נטע נתפס יותר כבדיחה ממשהו חדשני (שהוא ממילא איננו)

אם היא לא תביא שיר מפציץ וחוויתי שעומד בזכות עצמו בלי הישענות יתר על האפקטים הקוליים החיים עם הלופר, זה לא יעבור. אסור להיות יותר מדי 'נטע זר'!
בכל אופן, מה הן שתי המלים שהישראלים מגלגלים על הלשון בתקופה האחרונה?
'המלצות' ו'לופר', אבל אני בעיקר אזכור את: 'הרגבית הרגבובית' ואת 'המפוקפקית הפיקית', את הדוג-מגיש ואת הדוג-מזגנית...
 

alma velama

New member
הארכיון זוכר הכל...מה נגמר עם טל נוי? היא גמוררררההההה!

הירידה ברמת השירים לא החלה אתמול או שלשום: היא חלק מתהליך מתמשך שהחל בביטול פסטיבל הזמר ואחר כך בביטול הקדם אירוויזיון. כל הנסיונות להחזיר את פסטיבל הזמר נחלו כשלונות צורבים ובעידן תכניות הריאליטי מוסיקה, אי אפשר להחזיר את השד לבקבוק.

דרך אגב, 'קשת' ארגנה ב-2003 את 'פסטיבל השירים של ישראל' בקול תרועה רמה עם 12 שירים. ב-2004 השתתפו רק 6 שירים בהפקה מצומצמת וחסכונית, ומאז לא נשמע יותר דבר הפסטיבל במחוזותינו. הכישלון היה כה בולט, ש'קשת' עשתה הכל להשכיח אותו ואת זכרו.

בעניין הנוסחה החאפרית הנוכחית, הכל התחיל אחרי שב-2013 ניסתה המפיקה טלי אשכולי, שהיא מי שהגתה ויזמה את רעיון הייצוג הישראלי באמצעות הכוכב הבא, להרים קדם בסגנון המלודי עם 30 שירים. התירוץ בזמנו היה ציון 40 שנות השתתפות בתחרות. הקדם הרב-שלבי הזה הסתיים עם פרישה מתוקשרת של קתלין רייטר והאשמות על ניגודי עניינים שהשופטים היו נגועים בהם. אף אחד לא זוכר כמעט את השירים שבלטו שם משום שלכל היותר היו 4-5 כאלה.

אחרי שרשות השידור כשלה פעם נוספת עם מיי פיינגולד, הוחלט להעביר את הליך הבחירה לידי 'קשת' ולידי 'הכוכב הבא' - בין היתר גם בגלל מצבה המעורער של רשות השידור והאי-ודאות סביב המשך הפעלתה. התאגיד בגילגולו הנוכחי הוא גוף חלש וחסר שיניים שאין לו מחלקת תרבות ובידור משל עצמו וכל עניינו הוא לשמר את הקיים. כל עוד התאגיד לא פותח את ההסכם מול 'קשת' כדי למנוע מצב בו אין כל קשר בין בחירת הנציג לשירים הנשלחים לוועדה לבחירת השיר במועד סמוך מאד לדד ליין של ה-EBU, הפארסה תמשיך לחזור על עצמה מדי שנה.

ברגע ש'הכוכב הבא' תחטוף מכה קלה בכנף, מישהו אולי יצביע על האבסורד שבלוחות הזמנים, בנוהלי העבודה, בנתק שבין המבצעים ליוצרים במסגרת הפורמט הנוכחי ובמגרעותיו האינהרנטיים. 'הכוכב הבא' חייבת לכל הפחות להעמיד 4 זמרים שמסוגלים לייצג את המדינה באירוויזיון ולהצמיד להם שירים במעמד הגמר עצמו. הקול הקורא להגשת השירים צריך להתפרסם עוד בנובמבר או דצמבר כדי שהגמר עצמו יתקיים בסוף פברואר או תחילת מרץ.

התאגיד אינו יכול להתחרות עם אחוזי הצפייה של 'קשת' או 'רשת' ובמציאות שלנו אין מנוס מהמשך בחירת הזמר והשיר באמצעות הפלטפורמה שהן מציעות, אבל כל מי שנותן לקיבעון של 'הכוכב הבא' להימשך עושה זאת רק משום שהוא חתול שרוצה לשמור על השמנת וליהנות מבלעדיות על ההליך ומקידום אנשי שלומו.
לו רצה בכך התאגיד, הוא יכל לפתוח את ההסכמים ולרענן את ההתקשרויות, אבל הבעייה היא שהאירוויזיון נמצא כרגע בתחתית סולם העדיפויות שלו. כאמור, רק אם ישראל תישאר השנה בחצי הגמר, יש סיכוי שהקשר הגורדי עם קשת יתחיל להיפרם. אם נטע עולה לגמר, לא תהיה שום סיבה להחליף סוס מנצח עם כל הפגמים המובנים בו כי טרם הוכח אחרת.
 
למעלה