הפייבוריט בסן-מרינו

צוות Kuss

New member
ריקאפ של המתמודדים בסלובניה


הפייבוריטים שלי משמיעה ראשונה:
אין. בחירה מאוד חלשה, הרעלת פופ, אבל יש לי תקווה ש-BQL החזקים יצליחו להעיר לחיים את השיר שבדוגמית נשמע מאכזב לאללה.

 

צוות Kuss

New member
קליפ ל-When we're old בליטאית

בקדם הליטאי היא שרה באנגלית וזכתה בסיבוב הראשון. ההופעה טובה, היא זמרת טובה, ואני גם אוהב את השיר עצמו אבל הטקסט באנגלית נשמע עלוב ופשטני. אני מקווה שכמו Feli ברומניה גם היא תבין מה טוב בשבילה, ותחליף לגרסה בשפת המקור. אם היא אכן תבחר לשיר בליטאית בקדם, אתפלל לזכייתה.

 

צוות Kuss

New member
וזה גם הזוכה הערב - גם בטלווטינג וגם בשופטים

למרות העיצה שלי היא בכל זאת מתעקשת להשאר עם אנגלית. פקאצה.
 
לחן יפהפה. אבל בהופעה מינואר משו לא עבר..

יש לך לינק להופעה מהיום??
כשלחצתי פליי על הוידאו קיבלתי זץץץ כזה, פלאשבק, דהז'וו או וואטעבר.. זה היה כלכך יפה, ומוכר.., ממש התענגתי על השיר. ואז ראיתי בצד ביוטיוב ונזכרתי שכבר דיברנו עליה כאן אבל לא הרגשתי ככה עם השיר אז כמו עכשיו.
זו פעם ראשונה ששמעתי את גרסת הסטודיו וזה היה לי ממש טוב.
ואני מסכים שהיא חייבת לשיר בליטאית, אחרת זה(עוד)פיספוס ענק.
 

צוות Kuss

New member
הטרגדיה של אמש: מגיפה מגיע רק למקום ה-5 בחצי הגמר

נראה שאפשר לשכוח מהשיר הזה. הזוכה בחצי הגמר אמש היא להקת המטאל AWS. מצד אחד זה מבאס לאללה, מצד שני זה הגיע לו בשל ההופעה המחרידה, הגרועה, הטיפשית, והלא רצינית שלו. זמר פופולארי, שיר נהדר, מדוע היית חייב להרוס הכל? פסיכופת.

הבה נזכר בפעם האחרונה בשיר שכבר לא יגיע לליסבון


 

צוות Kuss

New member
הסוגיה המשפטית הסבוכה בנוגע לזוכה אמש באוקראינה


זו הפעם השניה העונה שאנו ניצבים בפני שאלה משפטית בכל הנוגע למנהג הקימה מהפסנתר.

תזכורת למקרה הראשון העונה: הזמר הצרפתי מאלו קם מהפסנתר ולקראת סוף ההופעה שב לפסנתר (כאשר בגמר הוא ממש התיישב עליו, כלומר ביצע תנועת כיפוף חוזרת של הברך באופן שאינו משתמש לשתי פנים). כידוע, ובהתאם לחוק, מי שקם מהפסנתר לא חוזר. מאלו הפר ברגל גסה את החוק, וקיבל את המגיע לו. אמנם היו מתנגדים רבים לאיסור, כאלה שקבעו שכל עוד בוצעה קימה כהלכתה, אין לדון את המבצע לכף חובה, כלומר אין לאסור בחוק שיבה לפסנתר. אני הבעתי נכונות לתיקון החוק אבל המהלך טרם בוצע וכידוע לכל חוק הוא חוק הוא חוק.

ועכשיו אנו ניצבים בפני שאלה סבוכה יותר. הזוכה אמש באוקראינה מתחיל את ההופעה בעמידה, ורק לקראת סוף ההופעה ניגש לפסנתר. אין כאן קימה מפסנתר, וגם אין כאן שיבה לפסנתר, שכן הפסנתר מופיע רק לקראת סוף ההופעה, והזמר מגיע אליו ומתיישב בו לראשונה. השאלה היא מה עושים במצב הזה. מחד גיסא, אין כאן קימה מהפסנתר ולכן החוק אינו רלבנטי. החוק מכסה מקרים בהם יש קימה מהפסנתר וכאן התנאי המהותי הזה לא מתקיים. יש פסנתר, אבל אין קימה. ולא רק שאין קימה, גם אין שיבה. על מנת לשוב, צריך קודם לקום. הנה כי כן, אין חולק כי אין כאן קימה ואין כאן שיבה. מאידך גיסא, יש כאן נסיון מתוחכם לעולל תעלול ולנצל פרצה בחוק. עינינו הרואות, יש כאן למעשה קימה מהפסנתר בהילוך אחורי. כלומר, התחלה בעמידה וסיום בישיבה על הפסנתר. הזמר בהחלט הצליח לאתגר אותי, ואני מאוד מבולבל. לא עולה במוחי כל פתרון לסוגיה. אני יכול רק להתפלל שלא ינצח בגמר, שכן אחרת הדבר יצור כאוס ואנרכיה. שאלוהים יעזור לנו. אשמח לפרשנויות מלומדות ומנומקות.

 
חחח טומטמת


מרוב שאתה חופר על זה אתמול כשראיתי אותו חשבתי על זה

אתמול צפיתי בקדם האוקראיני איזה 6 שירים אני חושב והיה לא רע בכלל חייב לומר. מלווין נותן תחושה שהוא ינצח אבל אני ממש מקווה שלא. זה שיר פח אשפה. ההפקה והתאורה משקרים אותו אבל הוא בלתי נסבל או או או או
לא היה שיר שממש אהבתי, אבל כולם היו לא רעים. גם טיאנה. באיזשהו שלב החפירות הדיבורים עייפו אותי אז ניתקתי

 

Brady

New member
פולנים כנסו


או סתם מי שמבין... מה הסיכוי של השיר המושלם הזה לא להגיע אחרון בפולין ואיכשהו אולי לנצח???
&nbsp
&nbsp

 
למעלה