אני לא שלם בצורה מלאה שנטע זכתה בקדם אירוויזיון

רמי אב

New member
אני לא שלם בצורה מלאה שנטע זכתה בקדם אירוויזיון

במיוחד בגלל סיכונים כאלה היה צריך לעשות קדם אירוויזיון שבו התחרות היא גם על השיר שייצג את ישראל באירוויזיון.
כי אולי באמת טעינו ועדיף שיר מעניין של מרג'י, גם אם נגיע למקום 10 ולא 1, באם יתברר שעם השיר של נטע, נגיע למקום אחרון באירוויזיון?
 

mati020202

New member
בוקר רע אליהו

נציגה שלא מצליחה לנצח בשום סיבוב ללא התערבות ההפקה הוא רמז מקדם חד וברור לאיזה זה הכיוון זה הולך,בדיוק לאותו כיוון של מתמודדים שנבחרו באמצעות התערבות בוטה של ההפקה:מורן מזור,איזיבו,פינג פונג,טיפקס וכו` וכו`.המעניין הוא שהנימוקים בבחירה של אותם נציגים נשמעים זהים לבחירה בנטע:מיוחד,שונה,מגניב,צעיר,צבעוני וכו` וכו` הנימוקים זהים וגם התוצאות זהות.אין לי שום בעיה עם זמר ושיר שונה ,אחר,יוצא דופן כו` וכו` אבל נטל ההוכחה עליו ואם הוא לא מצליח לסחוף ולנצח מבלי שההפקה תתערב אז אין לגטימציה לזכיה כזאת.הרי אף אחד כאן לא נאיבי ויודע כיצד בתחרויות שונות יש יד מכוונת של צוות הפקה לבחירת מנצח אך הם עושים זאת מבלי שהצופה המומצע ירגיש אבל מה שקרה השבוע עם נטע היה כל כך בוטה,וכל כך צורם וכל כך ברור לעין שגם הצופה האידיוט ביותר הבין גם הבין,בגלל זה הראיונות הרבים של ההפקה בכלי התקשורת על מנת להצדיק את הזכיה ולהדוף את הביקורות כלומר הפעם הם לא השתינו בברכה אלא עשו זאת ישר מהמקפצה.
יאמר לזכות שבדיה שגם הבינו את המשמעות של זוכה שופטים שנכשל בטלווטינג ולמרות ההצלחה היחסית של רובין הם שינו את הפורמט שלהם על מנת שלקהל יהיה משקל רב יותר,הם הבינו שזוכה כזה מסכן את אמינות התוכנית וחשש מאיבוד צופים למרות שהפורמט הניב להם הצלחות וצוות השיפוט הוא בינלאומי -הם העדיפו בכל זאת לשנות.בטדי הפקות החליטו לעבור אבולוציה הפוכה לכך.
 

רמי אב

New member
ובגלל שהתחרות בכוכב הבא זה רק על הזמר ולא השיר אז

אנחנו כבר לא באזור הבטוח להצלחה באירוויזיון, אנחנו מסתכנים בלהגיע למקום אחרון.
וחיים על המזל.
היו לנטע שני נצחונות בכוכב הבא בחלק השני של הגמר שבו לדעת מרג'י שר פחות טוב
ופעם אחת שהיא שרה בלי הלופר.
אבל למרג'י היו יותר נצחונות.
אני כבר הכנתי את עצמי נפשית למצב שהשיר של נטע לאירוויזיון לא יהיה טוב בשבילי.
 

mati020202

New member
יש לי תחושה שאני ואתה לא ראינו את אותה תוכנית.

לכן אני יכול לספר מה אני ראיתי,ואתה מוזמן לתקן אותי.זה התחיל עוד בשבוע שעבר ,הפקת התוכנית החליטה שהם רוצים מתמודד שידלג שלב ויגיע ישירות לגמר,למה?כובע. והם החליטו שזה צריך להיות בין ריקי לנטע,למה?כובע.אז השופטים החליטו שזאת צריכה להיות נטע.באירוע הגמר בסיבוב הראשון בגמר נטע מפסידה לריקי,אז החליטו בהפקה שהשופטים צריכים להחליט מי מבין המפסדים מתקדם שלב נטע או חן,והם בוחרים בנטע,אם כי זה אירע גם בעונות קודמות ולדעתי בשלב כזה חייב להיות בין המפסדים דו קרב ולא הכרעת שופטים ולבסוף נטע עולה לשלב אחרון מול מרגי וריקי שלמרות הביצוע המאכזב של מרגי הוא הצליח לנצח אותה[אגב גם נדב גדג` זייף את נשמתו לדעת בגמר בו זכה כששר את השיר all of you אבל אז היתה הצבעה רק של קהל ללא שופטים ] אך נטע מנצחת בזכות שופטים לאחר שניקדו בצורה טקטית כדי להבטיח את ניצחונה.זוכה שמפסידה בכל הסיבובים אך מתקדמת בגלל שההפקה רוצה זהו זוכה לא ראוי ולא לגטימי,ההיסטוריה של זוכים מסוגה די מפוקפקת לכן טדי הפקות לקחו הימור עצום ואיני מדבר על הכשלון של נטע אלא עתיד התוכנית.
 

mati020202

New member
אולי זה המקום להזכיר כיצד נדב גדג` שר בגמר למרות הזיופים זכה

אך בוינה הוא לא איכזב.וזאת היתה בחירה נטו של קהל בבית

 

Angry Beaver

New member
יפה אמרת!


הבחירה בנטע מסריחה מההתחלה ועד הסוף, אבל לא בגלל שלא ניצחה בקהל וכן ניצחה בשופטים (כאן ההתנהלות קלוקלת מראש - שופטים מצביעים בטרם הסתיימה הצבעת הקהל, שופטים משוחחים בינם לבין עצמם ומחליטים יחד, שופטים מצביעים על סמך "רעיון כללי" ולא על סמך הביצועים בגמר... אגב מעניין שכאן הם כן בחרו להתחשב בביצוע החלש של מרגי אבל לא בביצוע החזק של ריקי), אלא בגלל הקמפיין הבלתי פוסק לניצחונה מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון - לא הפסיקו לפמפם למוח לאורך כל העונה כמה שצריך לשלוח משהו "חדש", "שונה", "אומנותי", "אישה", וואטאבר... אף על פי כן, הגברת לא זכתה בקהל! ברור שלא יכלו לזייף את ניצחונה בקהל, גם אם לדעתי מרגי ניצח בפער גדול בהרבה מזה שנרשם.
&nbsp
לפעמים הקהל לא לגמרי יודע "מה טוב לו" ויש יד מכוונת של ההפקה, וזה ידוע. אני לא שלמה עם זה ולא חושבת שזו התנהלות לגיטימית כלל ועיקר, לא בישראל ולא בכלל (גם לא בהקשר של סלבדור - רציתם לשלוח את "ויוה לה דיוה"??? שיבושם לכם המקום האחרון בסמי). הצבעת הקהל היא לא לקישוט והיא לא נועדה לספק חותמת גומי. המטרה היא לבחור במי שיגע ביותר לבבות וימשוך יותר מצביעים ברגע האמת. ברגע שבוחרים במישהו שלא הצליח לעשות כן במידה הכי טובה, למעשה "מוותרים" קצת על קולות הקהל באירוויזיון למען קולות השופטים. וזה לדעתי מה שההפקה בכוכב הבא מנסה לעשות הפעם... הם חושבים שהתוכן האיכוצ'י-עלק שנטע מספקת ילהיב את השופטים הקשישים והמשובדים ברחבי אירופה, וזה קשקוש. התוצר של נטע לא מלוטש ולא מקצועי, וזה מה שמעניין את השופטים... בקיצור - לא שופטים ולא קהל, אף אחד לא בכיס שלנו. שיהיה בהצלחה.
 

mati020202

New member
אתה צודק,זה בדיוק מה שקרה בשנה שעברה בספרד.

רשת הטלוויזיה בספרד כך התביישה ממה שאירע שם שהיא הסירה את כל הסרטונים ביו טיוב שמתעדים את שריקות הבוז שהזמר חטף ואת התנועה המגונה שעשה לעבר הקהל,בטדי הפקות החליטו שזה המודל שצריך לחקות,רק אולי מוטב לעדכנם שהזמר הספרדי קטף את המקום האחרון,דוגמא מצויינת לזוכה לא לגיטמי.
 

סטילהוק

New member
המקום האחרון היה שמור לו מראש לא רק בגלל השיר גם בגלל התגובה

שציינת. ההבדל בינינו לבינם, שהם עלו אוטומטית לגמר, גם אם הגיעו בו למקום האחרון, ואילו לנו את הפריבילגיה הזאת ויכולים להישאר בכלל בסמי.
 
הוא הגיע למקום האחרון בגלל שהשופטים בספרד בחרו בו?

ואם הוא היה מגיע למקום הראשון בזכות הקהל, הוא לא היה מגיע למקום האחרון? ומי בכלל בעולם מחוץ לספרד ידע על שריקות הבוז והאצבע המשולשת לקהל? השיר שלו היה למלמי ונבלע ונעלם. לפעמים השיר שמגיע למקום האחרון הוא לא השיר הגרוע ביותר, שבו הזמר זייף או פישל - אלא שפשוט נשכח ולא תרם.

זאת נראית לי מסקנה רחוקת לכת שישראל לא תעלה לגמר כי הפייבוריט של הקהל הגיע רק למקום השני.
זה כן היה עניין אם היה מדובר בבחירת שיר כשהשיר הפייבוריט היה מפסיד בגלל חבורה של 15 שופטים (כפי שלצערי קרה בישראל כשאדי בטלר נבחר, כש"בואי לרקוד איתי" הפסיד, כשדנה ניצחה בקדם ונדמה לי בעוד כמה מקרים).
 

mati020202

New member
עובדה שגם אנו ידענו מה קרה בספרד בזמן אמת

והשאלה שצריכה להישאל האם בטדי הפקות באמת הם רוצים להגיע למחוזות אלה כמו בספרד?http://www.rtve.es/alacarta/videos/programa/votacion-publico/3911274/
מי יכול להבטיח לטמירה ירדני וליואב צפיר שלא יקרה גם להם באולפן מה שהצופים בספרד עשו למנאל,אתה לא צריך ללכת רחוק כדי להבין `שתאונה בשידור חי`כמו זאת יכולה לקרות גם בישראל,מספיק להציץ ברשתות חברתיות כדי להבין שמה שמנאל ספג באולפן נטע ספגה ברשתות החברתיות,למה ללכת למחוזות האלה מלכתחילה? התערבות בוטה של הפקה יש מחיר שהוא אובדן אמון הצופים וצניחה ברייטינג אבל זה בקלות יכול להגיע למה שאירע בספרד בשנה עברה.אם זה המודל שהם אימצו לעצמם שיהיה להם בהצלחה עם זה,הם הזדקקו לזה.
 

רמי אב

New member
אבל לא נראה לי שהקדם שהיה שם

היה רק על הזמר.
והשיר יותר חשוב מהזמר כי אם הזמר שר שיר שפחות מתאים לו, אז מה טוב בזה?
 

צוות Kuss

New member
על אחת כמה וכמה

הקהל הפורטוגזי לא רצה את סלבדור, לא בחצי גמר ולא בגמר. לא את השיר ולא את הזמר. הסיבה היחידה לנצחון שלו היא בזכות השופטים שדרגו אותו ראשון ואת השיר הפופולארי בקהל דרגו בכוונה נמוך. סלבדור לא ניצח בקדם באופן הוגן וזו עובדה. ההתערבות של ההפקה זעקה לשמיים.

מתן טוען שניצחון שכזה הוא לא לגיטימי ומוביל תמיד לכשלון באירוויז עצמו, אז שיסביר את עצמו.
 

mati020202

New member
עניתי על כך בתגובה הראשונה

`שאף אחד כאן לא נאיבי ויודע איך בתחרויות שונות יש יד מכוונת של צוות הפקה וכו`...`אין טעם לרשום את אותה תגובה במלואה שוב,אתה מוזמן לקרוא את כל הדברים שכתבתי למעלה גם נתתי את הדוגמא לשבדיה השיר הפסיד בטלווטינג וניצח אצל השופטים ועל אף התוצאה הטובה של שבדיה הם העדיפו לשנות את הפורמט שלהם על מנת שלקהל יהיה משקל גדול יותר משום שאולי שהם הבינו משהו שאתה לא הבנת,זכיה כזאת פירושה אובדן צופים וצניחה ברייטינג ואם זה נעשה ביד מכוונת בצורה כל כך בוטה אז על אחת כמה וכמה,התוכנית של הכוכב הבא נמתחה לכדי 3 וחצי חודשים ולא יומיים,בזמן כל כך ארוך אתה מנהל עם הצופה מערכת יחסים המושתת על אמון,לאחר 3 וחצי חודשים שגם משודרים לכל מי שיש לו אינטרנט ,האמון נפגע כשאתה רואה את המסלול העקום לגמרי שהיה בגמר וגם לפני הגמר
אם הפקת התוכנית כל כך רוצה בנטע אז אין טעם בתוכנית הנמתחת 3 וחצי חודשים ,אפשר פשוט לבחור בה מיידית, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
 

רמי אב

New member
אני לא יודע למה קוראים לתוכנית ריאליטי בשם ריאליטי

מה כן ריאליטי?
משחק ספורט
תוכנית אקטואליה
מהדורת חדשות
סרט טבע
סרט תיעודי
סרט דוקוריאליטי
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
גם בשוודיה הזוכה בקהל נרמס ע"י השופטים

והתוצאה היא לפעמים טובה בתחרות, כמו בשנה שעברה, ולפעמים קצת פחות כמו עם שרלוט פרלי.
אני מניח שיש עשרות מקרים לאורך השנים בהם הזוכה בקהל הפסיד בגלל השופטים. מן הסתם לפעמים השופטים מדרגים במכוון שירים נמוך כדי שלא יצליחו. אבל מה עם כל הפעמים שהם מצביעים למי שהכי טוב בעיניהם? וגם בינם לבין עצמם לא תמיד השופטים באותה דעה.
ואולי לפעמים השופטים מצילים אותנו מעצמנו? אני למשל חושב שהעובדה שחלקם איפסו את רוסיה ב-2016 הייתה הצלה של ממש. זאת שחיתות כי הם לא הסכימו עם הקהל, או שהם הבינו יותר טוב?
 

mati020202

New member
השאלה מתי השופטים הם שולחים של ההפקה כדי לבחור מנצח מ`טעם`

ומנצח מטעם ההפקה הוא פרובלמטי ביותר על אחת כמה וכמה שמדובר בתוכנית הנמתחת ל 3 וחצי חודשים המבקשת את אמון הציבור בה,ולכן הזוכה לא ליגטימי ,ואמון פירושו גם רייטינג ורייטינג פירושו גם כסף והצלחה,אז בל יתפלאו אם אמון הציבור בתוכנית התערער מאד אם ההפקה מתערבת בצורה כל כך בוטה,כפי שהיה הפעם עם נטע.אם אין לך שום בעיה עם הקולות בסרטון שאני מצרף ואתה סבור שהדבר לגיטמי אז סיימתי את הדיון איתך.אתה מוזמן בעצמך להציץ בתגובות בפייסבוק של אתר התוכנית כדי לבדוק כיצד בא לידי איבוד אמון הציבור בתוכנית למעשה נטע סופגת אש כפי שמנאל ספג אש מהקהל בספרד.כי הם הבינו יפה מאד שעבדו עליהם.

 
למעלה