בואו ננסה לפענח את כתב החידה של BNT-רשות השידור הבולגרית

צוות Kuss

New member
בואו ננסה לפענח את כתב החידה של BNT-רשות השידור הבולגרית

נתחיל עם העובדות:
1. בולגריה ממוקמת כעת במקום הראשון בהימורים, למרות שטרם נחשף הזמר המייצג והשיר.
2. הצהובון השבדי Aftonbladet דיווח ששם השיר הבולגרי הוא Bones ומי שיבצע תהיה קבוצה של 6 זמרים.
3. את הדמו לשיר Bones הקליטה לא אחרת מאשר... לורין.

וכעת לכתב החידה:
BNT פרסמה בטוויטר את ההודעה הבאה שאומרת כדלקמן: אנו מציגים בפניכם את הטופ 5 בכל אחד מ-6 האירוויזיונים האחרונים, בצירוף הנציג הבולגרי, כאשר כל מי שמופיע ברשימה לא ייצג את בולגריה השנה.

לכן על מנת להגיע לרשימת המועמדים הפוטנציאליים, עלינו לבחון מי לא נמצא ברשימה. ובכן הזמרים שלא נמצאים ברשימה (טופ 5 + נציג בולגרי מכל שנה) הם:

2012: לורין (שבדיה) וז'לקו (סרביה)
2013: אמלי (דנמרק)
2014: קונצ'יטה (אוסטריה)
2015: -
2016: סרגיי (רוסיה) ופולי (בולגריה)
2017: כריסטיאן (בולגריה)

כלומר בהתאם לכתב החידה אחד ו/או יותר מהזמרים הנ"ל הולכים לייצג את בולגריה. האם כריסטיאן חוזר? האם כריסטיאן חוזר בדואט עם פולי? האם זוכות העבר אמילי, קונצ'יטה ולורין יהיו אלה שישירו עבור בולגריה? והאם השמועה של עיתון Aftonbladet נכונה, ולא פחות מ-6 מהזמרים הנ"ל ישירו יחדיו? מעניין....

 

L e j l a

New member
דבר אחד בטוח - בולגריה עלתה על דרך המלך

נשמע שהם מכוונים שוב גבוה ולא אתפלא אם יהיו שוב בטופ 5. איזה כיף לראות מדינה נחשלת הופכת למצליחה
 

Angry Beaver

New member
מה זה הקשקוש הזה?

מן הסתם זמרים שאינם כושלים לא יבחרו לייצג את בולגריה, גם לא כבדיחה. לכן אתה יכול להעיף מהרשימה הזו את הזמרים המבוססים ז'ליקו וסרגיי לזרב. לורין היא זמרת סמי-כושלת אבל לא הייתי רוצה להאמין שהיא תתמסחר ותייצג מדינה אחרת, ועוד בשיתוף עם זמרים כושלים אחרים! הו ההשפלה!
אי לכך נשארנו עם הכושלים ביותר - אמילי דה-יער העלובה, שמקוששת יורואים בקדמים ברחבי אירופה, קונצ'יטה שלא יודעת מה היא עושה (אבל אני מניחה שהיא פחות עולב מאמילי) ופולי (ה-BFF של אלונה מיר שנמצאת ממש בימים אלה בסיור עולב בישראל בפעם ה-389489698594973). לא אופתע אם אחד מהכושלים הללו משתף פעולה עם קריסטיאן (התמים והמסכן שעשוי לעשות לנה ולהשתתף back to back). בכל מקרה... אני מעדיפה את הוריאציה הבלתי-מודעת והכושלת של בולגריה שנשארה שנה אחרי שנה בסמי עם יצירות מופת כמו סופי מרינובה או אליטסה וסטויאן על פני המפלצת המשובדת שמתפתחת למול עינינו. תוחזר בולגריה לבולגרים לאלתר! תשלחו כבר שיר צועני מטופש!
 

L e j l a

New member
לא רק שלוריין לא עלובה אלא מדובר באחת הזמרות הטובות שיש

 

Angry Beaver

New member
אחלה זמרת, אך ללא שמץ לקריירה מתפקדת

ברור שהיא לא עולב ברמות של פולי ודומותיה, אבל הבחורה ממשיכה להתבוסס בביצה האירוויזיונית למרות הזכייה המפוארת שלה (ואפילו הספיקה להתבזות בקדם שנה שעברה, בטוחה שאתה זוכר) במקום למנף את ההצלחה לקריירה של ממש או לפחות לשמור על יושרה אומנותית כלשהי ולעשות לביתה. אי לכך היא מוכתרת כסמי-עלובה
 

צוות Kuss

New member
לקרוא ללורין סמי עלובה זה לא רציני

היא כבר מזמן נמצאת בדרגת סמרטוט רצפה, כאשר הנסיון שלה במלודי שנה שעברה היה המסמר האחרון בארון המתים שלה. לא אתפלא אם נראה אותה שרה עבור בולגריה. ומה הכוונה שאת לא רוצה שהיא תייצג מדינה אחרת. שבדיה היא ״המדינה האחרת״ שהיא כבר ייצגה. מה ההבדל בין שבדיה לבולגריה? לורין לא שייכת לא לפה וגם לא לפה.
 
למעלה